sjc

#NSS學校 [sjc] 想問sjc通常lunch去邊度食飯? 今年插班 冇乜朋友 想知道下

閱讀更多

GT

#NSS個人 [GT] 求admin po ig thx 🙇🏻‍♀️🙇🏻‍♀️ 首先交代下背景,小妹今年F2,小學同中學係同一間,所以d fd全部都識曬咁濟,我有兩個best fd,喺小五同班識,但係佢地兩個本身小二就識,咁玩下玩下就frd咗,黎到F2都好frd

閱讀更多

kc

#NSS愛情 [kc] Admin po ig Plz Sorry for1919 是咁的 小弟有個鐘意左好耐嘅人

閱讀更多

GUEST

#NSS個人 [GUEST] 想請教下各位: 我呢排開始就情緒好唔穩定 明明個日就無咩唔開心嘅事 但係就會唔經唔覺喊咗出嚟 我係一間band 1學校讀緊書 自問都有壓力但係唔似呢樣 仲同緊班識左幾年嘅frd食飯

閱讀更多

Guest

#NSS家庭 [Guest] 想問下係咪人人父母都好鍾意睇新聞? 我老豆日日開電視只會睇新聞,早晚都係,即使重複佢都照睇。一播其他節目,就即刻轉另一個有新聞嘅台。好悶😢 PS. 我發現我老豆夜晚又會睇其他嘢…

閱讀更多

SMCESPS

#NSS愛情 [SMCESPS] 我們在中一就開始認識了。 初中那年就被他那大方且暢談的性格所吸引着,碰巧地,我們話題都相近,又在課室坐在一起,因此很快便成為了朋友。有時在課堂時,會以很嗲的聲線求我答他的問題,令我些小困惑但又帶我幾分樂趣,可惜我要求他再説一次時,他卻裝模似樣地無視了我,裝在教科書上思考著題目。 有一次,我開玩笑地跟他說:「喂,你這樣很容易被男人上啊!你是想當受嗎?」「才不會呢!我一定會當一個攻!」他那時裝著鬼臉,信誓旦旦地回應了我,那副模樣至今歷歷在目。那時不知為何,總覺得他十分可愛。 轉眼間,我們踏上了高中,我亦開始慢慢察覺到我對他的心意。有時,會傳來一些「緋聞」,有人問他「你是跟他在一起了嗎?」他沒有點頭,亦沒有搖頭,而我只是笑着回道:「哈哈,不要想太多,你這個幻想症候群的腐女!」可我看着他那無動於衷的模樣,我心中加了多分憂慮。 儘管他是一個不會歧視同性戀的人,亦很痴我身,但是我沒有那股勇氣去告訴我的真意,唯有把那份心意默默地留守在心中,只因為怕失去一個我最珍重的人。 近年,政治局勢的影響,雙親都毅然打算移民,儘管如此,他們亦把主導權放在我的手中,讓我打算。可是思索許久,我卻不能決定自己的去留,心中一直忐忑不安。然而一與他聊天,心中那份不安便蕩然無存,反而更舒暢了起來,彷彿要移民這個想法打從心底地消失了。開學數天,我已經一次一次地克制自己與他相處,怕的是會影響自己決定,怕會令自己心軟。 逼於現實之下,我能做的是繼續陪伴他,選擇一個沒有未來的未來,還是選擇背叛自己,到外地重新開始? 文筆差,請見諒

閱讀更多

GUEST

#NSS學業 [GUEST] Admin pls po ig🙏🙏 小妹今年f3,最近煩緊揀科,成績中規中矩全級40-50左右,想揀中史、地理,但係第三科未諗好,心水有BAFs, Econ 同 Va,唔知大家對於呢三科有乜意見,同埋會有咩出路?

閱讀更多

GUEST

#NSS學校 [GUEST] 小妹今年中四, 自問成績都算中上等 唯獨係中文文言文唔太掂, 次次考試都好似睇緊火星文咁, 有幾次閱讀卷都唔及格, 唔知大家除左做閱讀理解之外, 仲有冇其他方法可以提升返個閱讀能力? 同埋有冇好嘅補習社可以推薦俾我👀

閱讀更多

Guest

#NSS學業 [Guest] 究竟要點先可以將啲字寫得又快又靚 小妹讀文科嘅 咁眾所週知,啲字要寫得好快 但係問題嚟喇 我啲字從細就好核突 要寫得快嘅話 根本冇人睇得明 成日比老師嫌棄

閱讀更多

GUEST

#NSS個人 [GUEST] 麻煩admin 快小小po ig!!!🙏🙏🙏 是咁的 小弟今年f4。8.20個日唔小心撞到隻右腳,咁撞到當然就係淤左la。個幾日都冇點理佢。但係過幾日之後右邊大臂開始痛,係側邊痛。我以為係自己坐姿唔好所以就擦左d藥油。後尾就消左淤。 8.27個日開始唔對路,隻右腳開始麻木+間歇性痛。我又疑心重上網check,結果係check到骨癌(惡性腫瘤,治癒率較低)。d症狀基本上都對岩塞。(膝頭下面有塊野突左出來,但奇怪嘅係我左腳都有,不過冇咁突)我就勁擔心,日日訓唔好,越諗症狀就越重,基本上已經默認。但係因為就黎開學所以就打算再觀測幾日。 然後到左9.1,時不時就痛幾下。我心諗再係咁真心唔得,然後就同我媽講帶我去睇醫生。我媽話我大題小做,然後鬧左我好耐,話我疑神疑鬼。話我係睇手機睇翻來,細路仔點會有事之類嘅說話。因為佢本身係物理治療度做姑娘。然後我老豆就係推拿師,佢地兩個就幫我整左幾下腳。整完隻腳變到又腫又痛,隻腳有幾個位又淤左,行路都痛。 其實小弟已經求左佢地好耐,希望佢地帶我去睇下醫生照個x光都好。(利申係有買保險)佢地一直係度鬧我,話我唔懂事,又話我再係咁遲早死快d。但隻腳一直痛我真係頂唔順。

閱讀更多

lscc

#NSS學校 [lscc] 小妹今年就f3啦 讀緊個間學校跌咗banding 個校長真係好唔掂 學校今年走咗好多教得好又有經驗嘅老師 連個訓導主任都走埋,依家跟本無人理新個訓導,連啲校規都係擺設 好多人都好sad,好掛住佢地 依家間學校同我入個陣已經唔同曬🤦🏻‍♀️ 今年應該又會走一大批好老師

閱讀更多

Guest

#NSS家庭 [Guest] 我真係好討厭我繼哥 自從爸爸走咗之後 媽媽因為負擔唔到所以去搵第二個 後來就一齊住 自從我同媽媽搬咗一齊住之後 佢就喺度限制我唔可以做乜 例如唔可以用洗衣機 只可以用手洗、爸爸媽媽畀嘅食飯錢要全部畀曬佢之類

閱讀更多

Imsc

#NSS愛情 [Imsc ] 小妹今年F5有個識咗2年嘅男仔,簡稱A。 本身都唔算係好熟,但係呢幾個月同A唔知點解熟咗勁多,成日約出街,依家相處得多我好似鍾意咗佢。A好就我,我需要嘅嘢佢都會儘量幫,佢都有講啲有暗示嘅嘢,我唔開心會問咩事,搭鐵眼訓佢會主動幫我攞袋同埋俾我挨,成日搵我傾計,但同時間都好鍾意串我,我睇唔透佢當我係朋友定係我諗多,佢對我就好似行一步後退一步咁,佢對其他女仔唔會咁,我唔知係因為熟嘅程度唔同定咩,我想知佢咁樣會唔會對我有feel?我唔想自己諗多咗然後放唔低。

閱讀更多

Guest

#NSS家庭 [Guest] Thank you admin 我係屋企嘅大家姐,有兩個細過我嘅。咁我最細嘅細佬宜家小六(我大佢四年),唔知點解越大越曳…話說佢呢一年幾迷上咗打機,日日返完學就對住部電腦,放假都係。因為我阿爸有管屋企嘅wifi,所以有時佢會閂wifi。然後我細佬就發脾氣,又喊又打咁係到打阿爸。之後仲唔覺得自己做錯,喺到話因為阿爸冇開wifi唔畀佢打機所以打佢…嗰陣我喺屋企睇到 超想喊……點解我會有個咁嘅細佬。 當我阿媽係細佬隔離嘅時候,我細佬就攞阿媽部電話嚟打機,有時阿媽唔畀然後佢就會搶阿媽部機。鬧極都唔聽,成日覺得自己好委屈,自己冇錯。呢年我唔知佢邊度聽返嚟啲粗口(唔會係我哋屋企因為冇人會講),開口埋口就一句,對住阿爸阿媽講嘢好冇禮貌,對住我工人就仲衰啲,好似自己大晒咁。幾個月前細佬偷咗我同工人啲錢去買佢打機啲嘢……(唔講幾多不過都唔少),屋企人知道咗就話想報警,但最尾都冇報,話畀次機會佢,條件不過係要佢溫書,同埋唔畀打機。但係幾個月嚟佢冇溫過一次書,仲係不停咁打機。 (我講嘅嘢冇一啲都冇誇張到) 細佬今年要程分,再咁落去乜學校都冇得佢入,如果操行再差,就真係冇學校想收佢……有咩方法可以救下咁嘅細佬……連阿爸阿媽都搞佢唔掂,我講多句細佬唔啱聽嘅就鬧我(好似佢係我阿媽咁)。我真係好無助,好想幫佢變返好但係我要點做……

閱讀更多

GUEST

#NSS愛情 [GUEST] cpl,我諗你可能自己都知但係你真係好靚仔呀,肯定好多女追,雖然你成日gup女,又唔識tum女仔,性格唔係好好,但我絕對唔會因為噉放棄你,希望我地段關係可以維持落去,直到你變成我眼中既完美我會用曬我自己既方法逼你完全改變 :)哈哈🥰

閱讀更多

Spcs

#NSS社會 [Spcs] ADMIN PLS PO IG🙏🏻 希望Admin選中我🙏🏻 話說小弟上星期飲水唔小心濁親 嗰陣個鼻有少少唔舒服.有冇人有類似經歷 各位可唔可以俾啲建議我🙏🏻🙏🏻

閱讀更多

Guest

#NSS個人 [Guest] hi大家好 小妹今年升F3 一直以嚟小妹都想做一個護士 所以呢一年對我嚟講係好重要嘅一年,因為終於可以接觸下bio同chem。 自己亦都有上網睇下一啲關於選擇科嘅資料,然後啲資料都話bio好難好多嘢背、一定要寫清楚所有keyword、用自己文字寫就可能冇分。 小妹自認唔係一個好叻背嘢嘅人而且唔太鐘意死背又唔理解咁,每次考試測驗小妹都係以了解為主,然後再用自己文字寫出嚟,所以喺呢方面有啲矛盾:我唔清楚自己嘅讀書方法係咪唔適合讀bio😔 另外chem嗰方面想請問下大家會唔會好難🤨

閱讀更多

屯門區某垃圾但自稱Band 1A中學

#NSS學校 [屯門區某垃圾但自稱Band 1A中學] 是甘的,話說我哋學校就專門請咗個老師嚟教我哋寫notes,仲要計埋考試分,簡直就係癡X線嘅政策,離曬大譜!試問大家學校邊度可能有啲咁X離譜嘅政策?

閱讀更多

GUEST

#NSS家庭 [GUEST] 屋企人用機會成本同我講 交代左故事背景先 老竇老母細個離咗婚但係仲一齊住緊 所以前兩年分別抽到兩間公屋 但係近排因為一啲原因租咗個好嘈嘅樓(街市附近 仲要租咗兩年 所以家母就提議將入邊嗰間屋租比人🚫 話租一年可以有7萬蚊收

閱讀更多

GUEST

#NSS愛情 [GUEST] 我今年S2, 由S1十一月嘅時候已經鍾意咗個同班同學(今年好好彩都仲係同班) 雖然我哋坐得近, 但係我哋好少會主動傾計, 自己都唔知應該要搵咩topic同佢講,一堆friends 一齊放學先會傾下計, 我自己都唔知佢有冇當我係 friend…

閱讀更多