#NSS愛情 [SMCESPS] 我們在中一就開始認識了。 初中那年就被他那大方且暢談的性格所吸引着,碰巧地,我們話題都相近,又在課室坐在一起,因此很快便成為了朋友。有時在課堂時,會以很嗲的聲線求我答他的問題,令我些小困惑但又帶我幾分樂趣,可惜我要求他再説一次時,他卻裝模似樣地無視了我,裝在教科書上思考著題目。 有一次,我開玩笑地跟他說:「喂,你這樣很容易被男人上啊!你是想當受嗎?」「才不會呢!我一定會當一個攻!」他那時裝著鬼臉,信誓旦旦地回應了我,那副模樣至今歷歷在目。那時不知為何,總覺得他十分可愛。 轉眼間,我們踏上了高中,我亦開始慢慢察覺到我對他的心意。有時,會傳來一些「緋聞」,有人問他「你是跟他在一起了嗎?」他沒有點頭,亦沒有搖頭,而我只是笑着回道:「哈哈,不要想太多,你這個幻想症候群的腐女!」可我看着他那無動於衷的模樣,我心中加了多分憂慮。 儘管他是一個不會歧視同性戀的人,亦很痴我身,但是我沒有那股勇氣去告訴我的真意,唯有把那份心意默默地留守在心中,只因為怕失去一個我最珍重的人。 近年,政治局勢的影響,雙親都毅然打算移民,儘管如此,他們亦把主導權放在我的手中,讓我打算。可是思索許久,我卻不能決定自己的去留,心中一直忐忑不安。然而一與他聊天,心中那份不安便蕩然無存,反而更舒暢了起來,彷彿要移民這個想法打從心底地消失了。開學數天,我已經一次一次地克制自己與他相處,怕的是會影響自己決定,怕會令自己心軟。 逼於現實之下,我能做的是繼續陪伴他,選擇一個沒有未來的未來,還是選擇背叛自己,到外地重新開始? 文筆差,請見諒
#NSS個人 [GUEST] 麻煩admin 快小小po ig!!!🙏🙏🙏 是咁的 小弟今年f4。8.20個日唔小心撞到隻右腳,咁撞到當然就係淤左la。個幾日都冇點理佢。但係過幾日之後右邊大臂開始痛,係側邊痛。我以為係自己坐姿唔好所以就擦左d藥油。後尾就消左淤。 8.27個日開始唔對路,隻右腳開始麻木+間歇性痛。我又疑心重上網check,結果係check到骨癌(惡性腫瘤,治癒率較低)。d症狀基本上都對岩塞。(膝頭下面有塊野突左出來,但奇怪嘅係我左腳都有,不過冇咁突)我就勁擔心,日日訓唔好,越諗症狀就越重,基本上已經默認。但係因為就黎開學所以就打算再觀測幾日。 然後到左9.1,時不時就痛幾下。我心諗再係咁真心唔得,然後就同我媽講帶我去睇醫生。我媽話我大題小做,然後鬧左我好耐,話我疑神疑鬼。話我係睇手機睇翻來,細路仔點會有事之類嘅說話。因為佢本身係物理治療度做姑娘。然後我老豆就係推拿師,佢地兩個就幫我整左幾下腳。整完隻腳變到又腫又痛,隻腳有幾個位又淤左,行路都痛。 其實小弟已經求左佢地好耐,希望佢地帶我去睇下醫生照個x光都好。(利申係有買保險)佢地一直係度鬧我,話我唔懂事,又話我再係咁遲早死快d。但隻腳一直痛我真係頂唔順。
#NSS家庭 [Guest] Thank you admin 我係屋企嘅大家姐,有兩個細過我嘅。咁我最細嘅細佬宜家小六(我大佢四年),唔知點解越大越曳…話說佢呢一年幾迷上咗打機,日日返完學就對住部電腦,放假都係。因為我阿爸有管屋企嘅wifi,所以有時佢會閂wifi。然後我細佬就發脾氣,又喊又打咁係到打阿爸。之後仲唔覺得自己做錯,喺到話因為阿爸冇開wifi唔畀佢打機所以打佢…嗰陣我喺屋企睇到 超想喊……點解我會有個咁嘅細佬。 當我阿媽係細佬隔離嘅時候,我細佬就攞阿媽部電話嚟打機,有時阿媽唔畀然後佢就會搶阿媽部機。鬧極都唔聽,成日覺得自己好委屈,自己冇錯。呢年我唔知佢邊度聽返嚟啲粗口(唔會係我哋屋企因為冇人會講),開口埋口就一句,對住阿爸阿媽講嘢好冇禮貌,對住我工人就仲衰啲,好似自己大晒咁。幾個月前細佬偷咗我同工人啲錢去買佢打機啲嘢……(唔講幾多不過都唔少),屋企人知道咗就話想報警,但最尾都冇報,話畀次機會佢,條件不過係要佢溫書,同埋唔畀打機。但係幾個月嚟佢冇溫過一次書,仲係不停咁打機。 (我講嘅嘢冇一啲都冇誇張到) 細佬今年要程分,再咁落去乜學校都冇得佢入,如果操行再差,就真係冇學校想收佢……有咩方法可以救下咁嘅細佬……連阿爸阿媽都搞佢唔掂,我講多句細佬唔啱聽嘅就鬧我(好似佢係我阿媽咁)。我真係好無助,好想幫佢變返好但係我要點做……
#NSS學校 [屯門區某垃圾但自稱Band 1A中學] 是甘的,話說我哋學校就專門請咗個老師嚟教我哋寫notes,仲要計埋考試分,簡直就係癡X線嘅政策,離曬大譜!試問大家學校邊度可能有啲咁X離譜嘅政策?