#NSS愛情
[Guest] 係咁的
我一直有個中意嘅男仔(A),識咗佢好耐同佢都傾得好埋,加上係我中意嘅type 所以中意咗佢好耐。
A一直唔同我一班,我地係課外活動先會有交集,後尾中四同佢一班咗之後同佢傾計先知佢之前中意嘅兩個女仔係邊個,我完全唔係佢會中意嘅類型,所以係個次之後我都好灰心,諗住都係算嗱,但係一直放唔低,諗住我都係試埋最後一次嗱,一直等緊時機可以同佢表白,至少令佢知我嘅心意。
之後有一次同一班朋友去食飯,諗住佢地係格離我可能會大膽啲,個晚我地一邊食一邊傾咗好多嘢,但係我一直出唔到手打電話過去,之後就放棄咗,都係心入內諗下算,後面一直糾結係要唔要就咁算數。
其實係個次之後我同另外一個男仔(B)開始熟咗,雖然未到傾得好埋,但係佢的確某啲位好吸引我,我一直諗緊要唔要中意B,或者放低A。
最衰其實B係我一個好朋友嘅x,所以我一直好迷惘到底要點算,放棄A中意B好,定係為咗唔同frd尷尬放棄囇兩個選擇。