#NSS愛情
[小明] 小弟今年中三,識咗一個女同事,佢成績好好,雖然唔係好熟,但係佢係我朋友嘅初戀,而我朋友已經放棄咗,我就見到佢成日望住我,我都對佢有小小好感,但我覺得咁樣好似對我嘅朋友唔係咁好,我應該點做?