#NSS社會 [Guest] 作為一名中國香港人,我對中國香港人愛國的熱情之低感到憤怒,為了教導中國香港人如何愛國,我會展示一個愛國人士的日常。 首先,我起床後會立即大喊共產黨萬歲三次,然後向習主席像行禮。我頓時沐浴在主席的光輝下,十分温暖 然後,由於陪合政府防疫,我已經兩年沒有出門了。我在家裏種草,養幾箱蟲,偶爾打開窗抓野鳥,畢竟吃野味是中國人的優良傳統,只有吃野味才能百病不侵,不怕新冠。 然後,我會打開cctv學習。我不由感嘆新中國真是強大,以一已之力抵抗八國列強,在最困難時期也只是餓死幾千萬雙豬,沒有餓死任何一人。 晚上,我摸摸自己的瘦小的身軀,不禁感謝黨對我的恩,我摺好了棉被,然後睡在地上,很快就睡了。 中國香港人忘記了國家的大恩大德,令我痛心疾首。中國香港人,務必開始上述在止暴制亂後的美好生活,才能刀槍不入、保家衛國。
#NSS家庭 [Guest] 其實點解我屋企人一直控制住我嘅? 我現在F4,16歲。我從小就一直被我媽管著。先說一下背景,我爸就很長時間都在工作,我媽就家庭主婦,無時無刻看著我。 在家的時候,因為我沒房間,我媽就會在我的附近一直“觀察”著我,無時無刻盯著我,就連做作業,打遊戲,聊天都要在我身邊看著我,一點私人空間都沒有。 在日常生活方面,我媽會煮東西給我吃,每天一樣的,分量還是很少的那種。之後我就跟她說我吃膩了,她還是不會讓我自己煮東西吃,只能她給我煮。然後,每天都有固定的時間吃飯和洗澡,還不讓我自己調熱水,只能用她給我調的水。如果我想買一些吃的回家,她也是不讓的,她會一直罵我亂買東西什麼的,就是我不能買自己想吃的,只能吃她買的。 一開始以為疫情原因吧,我媽不讓我出門,一月到現在都沒有出去過了。後來我才想起來,我是本來都很難出門,基本上一個月才一倆次,每次出門都需要提前的“審批”。我就算出門了,也要四點多就要回去,還要跟她報備我去哪了。看到朋友他們都能隨隨便便都能出門了,不管多晚也可以,而我的出門機會是真的少,就覺得很與眾不同,也很想像他們一樣能隨時隨地出去玩。 在很多方面我總是覺得我媽在控制我,從小就這樣被管著了。希望成年之後就終於獲得“自由”吧
#NSS學校 [To CFSS] 各位CFSS嘅同學,你哋真係覺得學校會處理? . (希望admin可以擺上IG,唔該晒🙏🏻🙏🏻。如果有字詞可能會觸犯社群守則,咁希望admin可以幫手修改,萬分感激🙏🏻🙏🏻) . . 各位中華基金中學嘅同學你好,本人早前見到 貴校有4個post都鬧一個人同人性交和去酒吧飲酒,我相信應該是同一人所為。本人在此想表達自己的經歷,希望各位同學知道怎樣處理。 . . . 一、貴校對事件的重視程度。我係 #NSS220320A #NSS220324B 見到該文指出 貴校並沒有處理該名學生的品格問題,並且視而不見。其實由此可見 貴校根本沒有重視事件嚴重性,更包庇罪犯。此舉動已經表達出 貴校根本不想處理。所以,我建議各位同學可以方棄向校方求助。 . 然後就講下自己嘅經歷,我係幾年前有個男同學就成日去酒吧飲,仲曾經衰十一,佢仲要覺得好自豪,成日係課室度講啲偉大事蹟出嚟。不過係老師面前就扮乖,成日幫老師,所以佢好受老師歡迎。然而,有一日該同學就係課室性騷擾一個女同學,於是就有人決定post佢上網公審佢,因為佢真係好乞人憎所以班高form都知佢嘅事,然後大家都share咗個post去story,又有大量同學係comment鬧佢。不過個男仔就係IG度申冤,仲係度話我哋全班全校一齊bully佢,之後仲同訓導講。可想而知,我哋全班當然比訓導鬧,因為佢話我哋出post會大大影響校風同banding,出post同留言嘅人都比人記缺點。至於個男仔就變本加厲,去酒吧嘅頻率越來越多,同人性交嘅次數都越來越多。由此可見,其實學校基本上係唔會理會,因為校風同banding大過天。 . . .
#NSS愛情 [Guest] 係咁嘅,小妹宜家F.5,讀緊女校,上年發現咗自己嘅性取向係偏向bi嘅,咁係幾個月前就鐘意左個frd下稱A,到宜家都繼續暗戀緊佢,唔夠膽表白因為「佢都鍾意我」呢個只係錯覺人盡皆知。 之前我對A同對其他frd係有好大差別嘅,搞到啲frd話我重色輕友,咁我就諗住改下啦,宜家放緊所謂嘅「暑假」,我同A傾少咗好多,反而成日同frd傾偈,咁我因應唔好重色輕友呢個大前提,我對我啲frd講啲嘢又好似好曖昧咁(我認為),但係應該係正常女仔frd都會咁樣講,例如咩「愛你呀」「唔好咁掛住我呀」或者講下疊詞咁樣。 但係我唔知點解好有內疚感,好似對唔住A咁,(雖然只係暗戀)但係對A差別待遇又俾人話重色輕友🫠。 純發洩,sor for 1999 Thx admin po ig🤍
#NSS個人 [GUEST] 小妹今年一開學嘅時候識咗三位好朋友,但係我近排覺得我好似好唔合群。 我呢三位好朋友好多共同嘅話題,例如佢哋都鍾意聽日文歌、鍾意畫畫、一般都係用英文嚟溝通同傾計,但係我就鍾意聽韓文歌、係畫畫方面毫無天份、英文說話能力方面亦都唔好,所以有陣時佢哋講嗰啲話題我都插唔到入去,而我有興趣嗰啲佢哋就一啲都冇興趣。 雖然有陣時講呢啲話題嘅時候,佢哋都好包容我,嘗試比我一齊同佢地傾,但係去到中間我已經完全唔明佢哋講乜嘢,每晚瞓覺之前都喺度諗:「佢哋會唔會因為我參與唔到佢哋嘅話題,而同我絕交呢?」 而我喺度嘗試了解佢哋嘅話題,嘗試加入佢哋嘅討論嘅時候,佢哋就已經講緊另外一樣嘢。當我問佢哋講緊乜嘢嘅時候,佢哋雖然好耐心咁答我,但係我硬係覺得自己好似好蠢咁。 雖然我都有諗過同佢哋唔再做好朋友,但係我覺得咁小事就唔做好朋友好似好衰。 sorry for 1999
#NSS個人 [Guest] 我呢排好辛苦,做每樣野都覺得好對唔住阿爸阿媽 事源係兩個月前,阿爸阿媽喺度傾緊比家用同埋錢嘅問題,我聽到佢哋話呢兩年因為疫情都無去旅行,但反而錢用多咗,以前阿媽啲家用過完一個月都會有剩,但而家每個月差唔多用晒咁滯,我個陣就係度諗會唔會係我嘅問題,因為呢一至半年左右我轉左間學費比較貴嘅補習社,多咗兩樣課外活動。 個日開始我就無時無刻都諗緊呢個問題,我覺得自己去咗補習但係成績嘅進步上升咗唔係太多,比起其他同我一齊補習嘅同學成績仲有一段距離,我就覺得好內疚,可能我性格比較內向所以我平時都比較少問問題。另外我補習社都會有教一啲讀書方法,但有一啲我覺得對我來講唔係太work,所以我本身都冇跟,但而家我覺得唔用就好內疚,我覺得我令阿爸阿媽蝕錢。 而呢種內疚感只係越嚟越嚴重,我有追星,平時去cd舖我都會忍唔住買一隻專輯,但而家就算佢哋話送俾我,或者我可以用自己零用錢或者利是錢買我都唔想要,因為我覺得我成績同各方面都冇進步唔應該收禮物,同埋如果我用自己錢買就等於浪費左佢哋啲錢。 而家我會用唔同方法想減少我嘅內疚感,我比平時專心咗上堂,補習多咗答問題,多咗好多時間溫書,放多咗時間係練習個啲課外活動,無再買嘢,我仲會幫阿媽做家務,一齊買餸,甚至我會襯佢哋唔覺意放啲錢落佢哋銀包,入啲錢落佢哋Alipay,再攞佢哋電話刪除收款紀錄,但呢啲方法根本行唔到,就算我溫緊書我都會覺得好內疚,諗起佢哋話家用唔夠洗,或者我煲吓劇做吓平時鍾意做嘅嘢都仲係覺得好辛苦,甚至我覺得我唔可以娛樂,空閒時間應該攞嚟讀書,唔係嘅話我就會我就會辜負咗佢哋比我嘅栽培。 我可以點做?我知可能誇張咗,那呢啲嘢全部都係我而家經歷緊,我日日個心銀住銀住好唔舒服,又瞓唔着,今朝仲因為呢件事五點幾就扎醒咗,大家可唔可以俾啲意見我,我應該點樣做,唔該晒大家🙏🏻