—類投稿

GUEST

#NSS家庭 [GUEST] 小妹今年15, 一直被啊媽喺電話裝咗個跟蹤app同埋屋企有cam mon 住我。 其實我之前投過稿,好多人都叫我直接同啊媽講,同佢講唔想再被你mon住。但係我就係冇勇氣… 我知我唔講可能到18歲都仲比佢mon住我。但係我始終冇咁嘅勇氣反抗佢。其實一向同阿媽關係幾好,學校嘅事我好多都有同佢講,佢都知我算係比較願意同父母傾計嘅人。 無奈佢就係好擔心我安全。中一嗰陣堅持要求工人喺屋企附近嘅地鐵站接我放學。要阿爸同啊嫲叫佢唔使咁驚先肯比我自己返屋企。其實阿爸都覺得個跟蹤app冇用,但係佢次次都係用講笑嘅態度嚟講,唔知佢係咪真係咁覺得… 宜家我中三啦,仲係比你日日mon實,我真係好辛苦。同親阿媽講佢就話都係膽心你姐。唔知點解佢成日都覺得呢個世界好多壞人,永遠都當我係三歲細路。 慶幸嘅係佢唔係好反對我同同學出街玩,次次都比。但係喺屋企裝cam真係令我好大壓力。覺得自己好似寵物咁,得閒就比主人望吓。佢去親啊婆度都show個cam嘅畫面比佢睇,呢種感覺我好唔鍾意。佢話個cam係用嚟睇工人,實際上係點大家心知肚明啦。 係,我懦弱,我真係唔夠膽同佢哋鬧交。我好怕見到佢黑面,好怕比佢鬧。我已經平心靜氣咁同佢講過好多次,佢都聽唔入耳。比人監控嘅感覺令我真係透唔到氣。我有無數個夜晚喺枕頭下喊,我都無話你知。今次投稿純粹發泄,或者我注定上半世都要比人監控。多謝大家睇到嚟呢度🙏🙏

閱讀更多

熱愛各種語言嘅人~~~~

#NSS個人 [熱愛各種語言嘅人~~~~] 是咁的!小妹我希望可以學多種語言。對我而言,學習語言就係愛世界嘅一個過程。 我識嘅有:中英文(基本 lol) ,日文,韓文,印尼文,拉丁文,法文,意大利文,西班牙文同埋德文。 唔知大家仲有D咩語言推薦?><

閱讀更多

GUEST

#NSS愛情 [GUEST] 小妹今年17歲,點同屋企人講我同表哥一齊左? 表哥今年讀緊year3,係一年前佢就幫我補習啦,成日都會去佢屋企。一開始大家都會有少少尷尬(因為唔係成日見),耐左之後就越黎越熟,我就開始鍾意左表哥。咁有一日都係補習啦,然後佢叫我做卷,自己入左房,咁我好奇就係門口睇一睇,比我見到佢睇av打飛機。佢就超尷尬咁望著我,我唔知個陣咩事,自己就抱著佢同佢表白,原來佢都鍾意我。之後我地就發生左關係。我同表哥都唔知點同屋企人講我地一齊左(因為遲早都要講,想問大家有冇咩意見 Sor for 1999

閱讀更多

guest

#NSS學校 [guest] 利申F4 小弟身邊朋友個個打機睇戲佢哋冇補習,但自己冇打機睇戲有補習,諗住專心讀書,但係考出嚟嘅成績又畀嗰啲朋友低分。 打機又廢運動又廢讀書又廢,成日啲朋友會偷偷地傾偈,自己唔明佢哋講咩問佢哋佢哋又唔講,覺得個關係好似越嚟越遠,想問各位有咩建議可以點做。同埋可唔可以分享讀書貼士

閱讀更多

CFSS

#NSS學校 [CFSS] 既然大家都咁中意匿名出post,嗰我都有話要講,form2一位ko姓同學經常對小妹我私信騷擾,包括性暗示,喺被我拒絕之後喺咪嘅同學面前講我倒追佢結果被佢拒絕,講我好淫盪,學習成績好差,更好笑嘅系佢身邊很多朋友都以為佢系好好先生,呢些事情畀咗我好大壓力,壞人應該受到報應唔系咩

閱讀更多

GUEST

#NSS家庭 [GUEST] 小妹今年f.3,有兩個細佬。 尼排放暑假我阿爸就要求我哋三個要每日8:30起身,9:30開始溫書做功課,45分鐘一節課咁同平時返學一樣,跟住就有15分鐘break,晏晝夜晚又要做兩節課。咁點解話佢針對我呢? —長文慎入— 第一,佢話我同我細佬朝早要預習。咁我就記性差,因為暑假仲好長所以唔想曬時間預習咁多,我就做份past paper 溫返之前學個啲嘢。而我個細佬就攞住部ipad做功課(其實佢個份嘢上個禮拜已經見到佢做緊😅),跟住佢就行埋我度望住我問我做乜唔預習肯度做past paper,我話我想溫書唔預習,佢就鬧我話唔聽佢講,做埋啲無謂嘢。我細佬做個份嘢已經有一個禮拜其實我阿爸都睇到,佢只不過想肯度挨時間唔預習,但係我阿爸都係視而不見。。。 第二,開始暑假之後佢就不停話我玩太耐手機。平時溫書個陣佢都要求我將我部手機擺開唔可以肯張書檯上面,我細佬就唔洗。平時break我想望兩眼手機覆下message佢都唔畀,okay我忍。但係夜晚食完飯我望下ok la gua? 我拎起手機一分鐘都唔夠佢就話:「玩左半個鐘都唔停,你再係咁就唔好用手機」我真係O曬嘴,你邊隻眼見到我玩半個鐘。相反我細佬佢坐肯度睇左成粒鐘手機佢都唔話佢一句😮 第三,尼樣就唔關針唔針對我嘅事。原先講好有晏晝一個鐘夜晚一個鐘嘅打機時間,跟住前幾日改到二四六夜晚先可以玩晏晝照舊。今日又改到一日得半個鐘。。其實半個鐘根本連一鋪都玩唔到,我寧願唔玩咯唔需要扮好人wor。我有同佢講我需要打機娛樂下,佢平時唔畀唔掂手機唔畀我睇Youtube,我仲可以點舒緩壓力? 所以我可以點樣肯尼個暑假除左溫書睇書仲可以做乜?真心好大壓力。 sorry for 1999🙏🏻

閱讀更多

GUEST

#NSS愛情 [GUEST] 性別喺愛情方面真係咁重要咩?呢個世界大多人都係習慣異性戀,接受異性戀多過同性戀,係邊個規定一定要係男同女拍拖,男同女結婚。有冇諗過係同性戀嘅人就係因為怕自己父母唔接受,朋友唔接受,呢個世界唔接受,跟住將自己男性化或者女性化,再去同同性對象拍拖,好似咁先可以光明正大出街拍拖。另外,如果有個女仔鍾意咗個直女之後,係好想自己係男仔,咁先叫做有機會同佢一齊,咁有咩辦法,就係咁痛苦。所以大家唔應該歧視同性戀,更加要佩服佢哋出櫃嘅勇氣。 本人第一次投稿 sorry for 1999🙇‍♂️

閱讀更多

GUEST

#NSS家庭 [GUEST] (本文內容含有負面情緒) 小妹今年f1 是咁的我由細至大讀書都冇特別好,但係屋企人對自己有好高期望,自己就好似永遠都達唔到佢哋嘅要求。我讀1B中學成績大約係頭前50名以內,但每次派卷只要有一科成績唔好,其他科就算考得幾好都冇用,令我成日覺得自己好冇用。 我有個堂妹同表弟,佢哋讀書唔錯,所以爺爺嫲嫲成日喺我面前讚佢哋,本身我諗住只要自己做返d成績出嚟,就可以得到佢哋嘅讚賞,但係我就好似永遠都做得冇佢哋咁好。有一次我同我堂妹玩,佢自己整污糟咗件衫,但係當我嫲嫲知道後第一時間就覺得我整污糟咗佢件衫,雖然之後我堂妹有話係佢自己整污糟咗,但係我自己都有bad feeling。其實爺爺嫲嫲平時都對我幾好,但係總感覺佢哋比較鍾意我堂妹同表弟。 其實我明白Daddy Mommy都係為我好先會對我有咁高期望,但係我就做唔到佢哋嘅要求,覺得好對唔住佢哋。我喺屋企人或者朋友面前係一個好開心嘅人,但係當我自己一個嘅時候就會將所有唔開心喊晒出嚟,我唔夠膽同其他人講,唔知有冇人明白?如果有同類朋友,希望可以同我一齊面對。 Sorry for 1999(文筆唔好,辛苦晒大家🙏🙏)

閱讀更多

GUEST

#NSS學業 [GUEST] 小妹好憎英文,但偏偏入左間英文中學。 小妹由細細個開始就唔鍾意英文,返幼稚園完全當係玩,冇點學過嘢,abc都係小一先學識。 後來,我入左間普普通通嘅小學,加上有補習,所以啲成績係學校入面都ok,但其實有幾次失手,都隱約睇得出啲英文差嘅隱患。 一切嘅轉捩點,就係我入左間band 1嘅英文中學。啲同學個個都係直升上嚟嘅,佢哋小學 學嘅英文本身就已經難過一般嘅學校,而且佢哋有啲其他嘅科目都係用英文讀,所以英文個底本身就會有優勢。而我本身英文就麻麻,入左間咁嘅中學,同其他人嘅差距自然就拉得好大。 學校啲卷比以前難左好多,個分數出到嚟,落差感好大,而身邊啲同事似乎並唔覺得份卷好難。 英文帶俾我嘅挫敗感,令我討厭英文;我對英文嘅討厭,令我唔想面對英文,想逃避佢,結果出到嚟個成績只會更差,帶俾我更加大嘅挫敗感,令我更加憎恨英文,但我又冇得唔學,一則DSE,二則社會及工作,三則國際語言。 我越係逼自己學英文,我就更加抗拒,我以前仲會聽吓英文歌,而我依家見到英文就想喊。

閱讀更多

guest

#NSS學業 [guest] 本人F.1 讀緊一間band 1A中學 ,成績中規中矩。英文比較好。 我其實本身唔係揀依一間,係因為阿哥讀緊,阿媽要我入。其實我自己覺得自己讀得一啲都唔開心,啲老師玩針對,我已經試過上上下堂喊,我其實唔知咩事。 我想讀國際學校,我知道學費貴,而且我能力未必跟得上。我問過阿媽,佢叫我唔好亂諗,依件事係無可能發生。我知道學費好貴,但我唔知點樣可以唔諗,我雖然有好多由學校升上嚟嘅同學但又唔係朋友,搞到我每日覺得自己好快就可以離開依間學校。 求意見🙏🏻/鬧醒我😶

閱讀更多