—類投稿

GUEST

#NSS愛情 [GUEST] 小妺今年中五,有個long d 男朋友 是咁的,呢排覺得真係好忙,同埋開始覺得同佢冇將來。佢一年半前表白,嗰陣時我本來諗住大學都會過去嗰邊讀書,同埋又OK鍾意佢,所以應承咗。但係而家基於財政家庭種種原因,出到國嘅機會好微。之前佢講過想喺國外讀埋master, 我唔想中學2年+大學5年共7年long d。佢而家讀緊男校,但係大學一定有其他女仔,我好難keep 住咁有安全感。我又唔想成日擔心,耽誤學業,阻住自己又阻住佢。我好鍾意個男仔,但係分手係咪最好呢? 佢六月要考公開試,我唔想六月前分手累佢,但係我做唔出暑假面對面分手。想問各位有冇建議?

閱讀更多

GUEST

#NSS個人 [GUEST ] 大家知唔知咩係性別認同障礙?我就係一個有性別認同障礙嘅人 🙂 我嘅出生性別係女仔,不過我喺大約兩/三年前(12/13歲)開始發現自己並非覺得自己係個女仔,你哋可能覺得我係transgender(跨性別者)不過好似又唔係🌚雖然有時見到啲男仔著得好man,我都好想好似佢哋咁,亦比較鍾意啲形容男性嘅字詞(例如靚仔,Bro,dude咁)不過我又唔會想完全變成一個男仔 🤷🏻 當我著啲比較masculine 啲嘅衫,會俾人話係tomboy girl, 唔知點解聽到呢個稱號有少少反感;有時又想著返feminine 啲,又會俾人問「呢排做咩女仔咗咁多?」,同樣又會覺得反感。(個人認為著衫係冇分性別嘅😗)呢幾年嚟,我試過好多唔同嘅label (non binary 非二元性別,demigirl 半女性,agender 無性別者)不過都好似唔太fit 我。gender identity 真係好麻煩!!🥲 sorry for 1999 同埋希望大家尊重啦,你接唔接受都冇乜所謂,你尊重就得啦🙇🏻🙇🏻

閱讀更多

Guest

#NSS其他 [Guest] 有冇人覺得某部分跨性別女性仲女過啲女? 本人冇惡意性咁講 可能表達不清 身軀性別出生無發選擇我理解 出櫃好勇敢咁當然 而某部分男轉女好似⋯ 唔知點解我覺得佢哋行為過分女性化 即係一搬順性別女性都唔會做嘅行為佢哋會做 動作好大好顧形象或者嗲人嗰啲呢 其實咁做只會突顯好八婆或者綠茶⋯ 好驚 我無心咁講 sorry sorry 不論部分YouTuber 定 識人都好 咁我一早認左佢地係女性 佢哋過分女性行為搞到我好想打佢 就算係普通女性朋友做都會想打 太八婆啦 我唔知係佢地唔清楚女性一搬行為係點 定固有印象

閱讀更多

GUEST

#NSS個人 [GUEST] 本人我十幾歲人,就黎上高中,已經唔細,想接觸下化妝。 見D同學係班際表演化得好靚,係真心覺得好靚,所以開始對化妝有興趣。我完全冇任何經驗,所以想問下各位過去係點接觸嘅同埋心得。🙏 小學生級別嘅文筆,sor🙏

閱讀更多

guest

#NSS學校 [guest] 之前鍾意咗個老師,宜家冇再鍾意落去喇,不過之前做過啲嘢搞到成級都知我鍾意佢,傳咗去佢本人耳中。從此以後佢就對我好戒備,我可以做乜嘢令佢當番我係一個正常學生? 多謝晒admin post出嚟 辛苦喇🙏🏻🙏🏻 sorry for 1999

閱讀更多

Guest

#NSS社會 [Guest] 四川大地震 成為全城熱話 世界各地已經捐左n咁多錢唻幫四川既”人” 點解無人肯捐比四川既熊貓?? 5.16 學校早會搞左個四川唔知咩 放左d片 有段 d人係咁喊 佢地喊到好似笑咁 搞到我笑左幾野 都幾大聲 之後比爸b 打左野XDD 但真係超好笑- -” 我對四川 真係可以講係 無感情 關我叉事咩?? 我睇d新聞 仲可以笑得出 完全無覺得傷心

閱讀更多

GUEST

#NSS家庭 [GUEST] 上年暑假,小妹一家四口一直被樓下嗰戶人投訴,嗰單位係住咗一對5x歲嘅夫妻,佢哋投訴我哋朝早六點幾夜晚11點喺度dum dum dum,但係我哋一家從來係10:30訓曬,朝早阿爸7:15其他人9:00後,對夫妻仲要星期日7:00來拍門投訴,後來應該是頂唔順,搬走咗,諗住萬事大吉,點知開心咗唔夠半個月,一對夫妻同埋一仔一女(目測15-20歲)連同隻狗搬咗入嚟,嗰仔每晚12:30打後先會沖涼,每次就係半個鐘以上,仲要唱晒歌,沖完涼,隻狗就會不停吠,一個月,仲要有幾日約埋班frd,凌晨兩點都未走,仲要係咁發出噪音,同管理處投訴過好多次,都無改,而小妹房間好傳聲,日日都聽到好嘈,搞到一點後先瞓到,成日唔夠瞓。曾經諗過,自己dum返,日日唱歌,但係會影響埋其他人,我哋一家已經因為呢件事生活受到影響,仲因為處理方法出現好多爭執,我哋一家到底要點處理?(因為一啲原因所以無可能搬) Sor for 1999

閱讀更多

GUEST

#NSS個人 [GUEST] 我因疫情困在家到今天已有48天了,一步也冇踏出家門口,我就算之前考試閉關都冇閉這麼久,好啦,入正題。 我在這些日子裏,每天差唔多由起身到訓覺,日日早午晚都聽父母的責罵聲(鬧小五的細佬,鬧我,乜都罵,吵架,日日睇新聞罵you know who),好似冇停過,雖然這些月來每天睇新聞都很灰,很憤怒,但加上我家除了我之外,其他人都是非常燥底,搞到我個人都開始變得有少少燥底。這個情況在我爸爸月初中招時才好了一點點,但之後又回復返,我其實2021 10月到現在除了初一、初二、初三也沒見過父母因開心而笑過,次次想同佢哋「傾偈」最後只換來責罵聲,叫我走,話我多事,連我因近排有個比賽而要常開會,叫佢哋靜少少,佢哋都唔理,我開完會後就見佢哋嗰樣有些忟,除此之外,佢哋連我想聽歌/打機一會兒放鬆下又唔俾,瞓覺又要管,以前難得同朋友出街都要兩個都批准先俾,仲要同佢哋每個鐘報告我在哪裏,19:30 前要回到家,我下年18啦,仲要這樣管,雖然佢哋話是對我好,呢樣嘢我也知道,但再係這樣我真係唔知遲D會點。 有冇人可以話我知我應該要點樣同佢哋講?萬分感謝!!!

閱讀更多

Guest

#NSS個人 [Guest] 點解想有個真心朋友咁難 小妹今年f3. 自問我對每一個朋友都好好,但係好似冇一個真係frd嘅frd. 無論係邊一個dm 我問嘢,我都會盡力去幫手,一定唔會已讀不回,但係都係冇一個人真心當我係frd. 有兩個我認為係最好嘅朋友,考試嘅時候名次高過佢就喺IG出Story話我好勝心強,成日淨係識得同人比較,考得好係因為想贏佢哋,但係我根本冇呢個諗法囉. 之後佢哋其中一個出story cap 左佢地嘅對話講緊喺我生日點解冇同我講生日快樂,我見到下一句就答因為我係佢哋嘅心目中連講一句生日快樂都唔值. 我睇到呢度真係好灰.我真心對佢哋好,但係從來都冇人當我係真正嘅朋友. 每一段友誼只要多個兩個人,我就一定係水泡,次次出街我都只係行喺隔離,唔知仲以為我哋唔識. 每次見到有人喺IG post同frd行街好開心嘅相,我都好羨慕. 其實我都只不過係想要有個真正朋友姐,乜咁難咩. Sor for 1999

閱讀更多

PCMS

#NSS學校 [PCMS] 是咁的小妹今年中二 班上年有幾個插班生入咗嚟,其中一個係上年留班插班 一開始冇乜問題,係佢係咁撩我哋傾偈啫,不過去到聖誕前幾個星期開始有轉變,佢連埋幾個同學趁老師擰轉頭,係到自己企起身做扑*嘅動作 本身諗住話俾老師聽,但係佢同好多女仔打咗交多,又費事離群 直至最近停課,我同佢上年同班同學傾,先知原來佢以前已經係咁,仲同同班女仔扑過 我應該點樣做🙇‍♀️ thx admin post ig 圖Link: https://ibb.co/gP9b5rH

閱讀更多