—類投稿

GUEST

#NSS個人 [GUEST] 分手後幾日無聯繫又開始傾番計,有啲糾纏不清。分手原因係我發現咗佢平時同佢朋友講我壞話,私底下同另一個女仔傾計又扮唔識,甚至post story hide我,不過我冇同佢講我知道咁多,只係以缺乏安全感為由分手。我知道佢唔好,但係我真係忘記唔到佢,點算?

閱讀更多

GUEST

#NSS個人 [GUEST] Hello唔知大家仲記唔記得我呢,我係 #NSS210126K 嘅樓主,講返我依家嘅情況先,我依家係153cm,雖然我覺得唔係高得特別快,亦都唔係特別高,但係我仍然覺得好開心,因為我已經接納到生得矮嘅自己。 我今日投稿就係希望同大家講,唔好咁在意其他人嘅意見呀!我明白㗎,聽到人哋因為身高體型而嘲笑你,望住同齡嘅人或者明星有着自己最羨慕嘅身型,難免會覺得自卑…但係希望咁多位可以欣賞同埋愛錫自己,無論高矮肥瘦,你依然係獨一無二又閃閃燦爛嘅你呀!呢幾年嚟我曾經因為身高而好自卑,甚至會喺夜晚偷偷地喊過,但係後來我慢慢學識接納自己,發掘到自己嘅優點,亦都接受咗生得矮呢個事實,明白到愛自己真係一個好重要嘅人生課題。 另外,為免有人想知,喺度講一講返我為咗增高做咗啲咩: 首先就係每晚臨瞓前拉筋,具體方法都係上網搵,呢度就係唔詳細講啦。 第二就係我每日朝早都會食早餐同飲豆漿。 最後就唔使我多講啦,都係早睡早起,每日都行吓至少半個鐘,做吓運動。 再次多謝大家當初嘅寶貴意見,同埋sorry for 1999 突然凌晨有感而發haha

閱讀更多

何文田某傳統名校

#NSS學校 [何文田某傳統名校] 小妹係插班生,本身係因為依間學校嘅名氣而入嚟,喺大家眼中佢係校風好好,但係入到去完全唔係依回事。第一日返學,大家都唔歡迎插班生,因為會覺得我哋拆散佢哋啲友誼。永遠都係小圈子,直至識到一個比較好嘅朋友,佢就要去外國讀書。之後就係惡夢嘅開始,欺凌,俾人偷嘢,俾人笑,俾人打,我可以話我冇諗過Band1學校會發生呢啲事!點解做插班生咁難嘅?

閱讀更多

CFSS

#NSS學校 [CFSS] 之前學校嗰位大6同學講到自己變埋受害者。佢講到自己觀音咁,話咩自己會畀次機會投稿佢嗰個人,肯道歉就原諒人哋。仲有話呢啲係自己生活,其他人唔應該評論,而家係因為係你搞到其他人呀嘛。嗰位同學自己都識講係自己生活啦,日日都同人講話自己有幾多女,去洒吧,覺得自己犯法好威又唔知出面D女個個都成隻鬼咁。喺學校周圍攞人哋電話,煩住我啲friend同埋啲女同學,成幾級都畀佢煩暈。知道自己奶咗事,話會同學校講??!真係笑死,佢仲即刻del曬自己去酒吧,同女一齊嗰D story,咪又係淆底。連廣東話都未學好,覺得自己英文好勁,書面語+口語+英文 撈埋一齊去鬧人,成個低能咁。而家佢死口唔認自己同人上床,咁唔明點解要佢要同咁多人講話自己有,而家仲講到自己係受害者。 之前喺學校打人,鬧人,我相信好多學生冇睇過都一定有聽過,唔知今次佢點兜呢。

閱讀更多

lhymss

#NSS學校 [lhymss] 小妹文筆唔太好請見諒🙌🏻 話說小妹今年F1,聽聞班主任重女輕男同一直想佢教d學生同佢d仔女一樣,每日都攞我哋同佢d仔女比較,佢嘅仔仔女女已經係大人我哋同佢哋有得比咩?? 直至有一日,班主任無端端打嚟同我阿媽叫我上進d見我交功課嘅時間好耐先交,我知道我的確係有小小,但係佢又話我到時全家靠我一個??我屋企人唔止我一個仲有我兩個細佬,仲話我再咁樣到時做收銀,跟住又攞我同佢個女比較😅咁我都唔care啦,佢每日俾我哋一大堆功課又話佢d仔女做嘅功課比我哋多,要我哋學習吓佢仔女,開口埋口唔係要我哋學佢仔女就係話我哋平時唔聽書,之前佢又留返d男仔留堂,Form 3嘅師兄師姐話我哋嘅班主任對d師兄特別嚴格,就算做錯一dd 就俾佢鬧到飛起,我真係好唔理解點解佢要一直攞我哋去同佢嘅仔女比較🤦🏻‍♀️

閱讀更多

Guest

#NSS學校 [Guest ] 其實我係一個同性戀,本身識左個朋友A打機(A唔係gay), 跟住我同A朋友一齊玩,被佢既friend 笑我係女人,gay,btw 我接受,我在意既係,未來我同A打機,我擔心佢都會被人笑。如果為左佢,我離開佢就無野啦,不過我其實鍾意左佢,鍾意得都幾深,1年半度,我唔想失去佢。我好擔心最終佢會係佢朋友同我選擇前者,因為之前就發生左一次。。。不過係因為我打機水平差,我唔知可以點做,離開Aor 繼續下去?

閱讀更多

GUEST

#NSS個人 [GUEST] 小妹F3 我阿媽成日叫我去英國讀書,想問下去咗外國嘅人意見。🙏🏻

閱讀更多

Guest

#NSS個人 [Guest] 我覺得生存好辛苦。(長文慎入) – (如果認到我係邊個睇完就算。) 如題,我真係好攰, 由於上年十二月頭到而家三月中, 我一直喺一個抑鬱同焦慮嘅狀態入面,仲越嚟越嚴重。 由友情到學業,越嚟越大壓力。 – 一開始我同我朋友(A)係朋友,大家都係女仔 我同A一齊玩咗成兩三年,都算係best frd? 我就好似鍾意左A..?不過惡夢就咁開始, 我冇咁明顯話鍾意A,冇話做過啲乜 因為唔同班,我哋就冇成日一齊玩有新朋友好正常,不過都有keep in touch。 咁有次落去交功課比老師, 上返去課室就見到A, 佢隔離就有佢啲frd, 我就跟佢一齊落去, 咁落到去A就叫我行前, 我就喺佢哋前面聽著佢哋嘅對話笑聲, 感覺就好唔舒服好想喊,

閱讀更多

[GUEST]

#NSS學校 [[GUEST]] 長文慎入,特別羨慕X。同X唔熟唔同班,但每次經過我都會起心裏面諗系咪我做得唔夠好?對X既感覺都不斷轉變。 有次老師叫我個名,某D同學開口問,乜xx班有個咁既人?我知佢冇惡意,但我都系班中既一份子呀……😢相反X一個人坐係自己位,都會有好多人自動波走埋去。X一個人企系走廊,無論嗰日太陽幾晒,都會有好多人走埋去。 我知道X系一個好女仔,我都好鐘意同呢種人be frd。X俾我既感覺系內向,明明我同X都系內向者,點解待遇完全唔同?😃 我開始留意X,甚至想追蹤X IG,想學佢、仿效佢,可惜我得到既係0⃣️吖,X唔俾我追蹤,見住X嘅追蹤者由幾百跌到幾十,不斷又跌又升,又淨Fol我唔俾我fol返,我就知X唔系見唔到我既追蹤要求,而系特登唔俾我Fol,花咁鬼多時間刪Followers都唔俾我Fol😇 因為X,我開始焦慮,覺得自己有情緒病。我以為我同X系同一類人,系我既救贖,點知無論我幾努力,起佢眼中,我系禽獸不如。的確,連貓狗都不如。如果我當初考好D,就可以同X同班,或者,大家都會記得我。我明白X可能永遠都唔會知我既存在,但我會以X作為目標,堅持永遠會有結果💖 後尾X批咗我既追蹤,我先發現誤會咗佢😅佢根本乜都唔post,X既Follower全部都係同級、同校,所以X系咪記得我? 我開始覺得X好神秘,我已經唔想理個班撲街,好想識X😭第一次對一個人咁感興趣,有咩方法可以識到佢? 不過我覺得自己最需要見社工,情緒起伏不定,可能之後又會覺得X係撲街😜

閱讀更多

guest

#NSS個人 [guest] 今日係3月25日我坐喺屋企睇住出邊落好大雨但係我真係好肚餓我想出去嗌外賣食但係我又唔想出街因為出邊落緊雨就算我真係出咗街咁我應該嗌乜嘢外賣食大快活定係麥當勞 admin pls post thx 不喜請噴 噴大力D

閱讀更多