#NSS個人 [GUEST] {內含負能量}我是今屆DSE考生,向來成績還可以。以學校predict的成績確是能入到理想科系,但又覺得學校可能predict得太高,不是我能力範圍能考到的成績。 最近這段時間我平均每天溫8、9小時,但有時覺得自己能力不足或休息太久,會很沮喪,加上在疲勞的狀態下,甚至有衝勁自殘/自殺。我有看精神科及見社工,但目前先暫停了,因為與他們傾訴需要花費一段時間,而且他們聽完之後也未必能給我有用的安慰,反而我要花更多時間向他們解釋。 我身邊有一個常關心我及 較理解我的朋友,是個比我大幾年的男生。但我覺得自己有點太依賴他,有很多事都想與他分享、傾訴。所以最近很努力地克制自己不要去找他,因為這樣好像會令我們之間的關係變得奇怪。我很清楚感受到 他只是當我是朋友/妹妹般照顧。 但我在日常生活中表現尚算正常(在朋友、家人、老師眼中)我會與身邊的人有講有笑,定期向朋友、家人表示關心,買禮物給他們。這是我出於真心為他們而做的。但同時我亦感受到自己心理狀況非常不佳,但又無法開口與他人傾訴。陷於這種狀態,我很迷惘。請問有什麼建議給我嗎,或是責罵也可以。最後感謝你看完這段文字,亦衷心祝福你身體健康以及快樂。
#NSS個人 [我係咪有病] hi,大家好。表達能力唔係咁好。sorry🙏🏿 唔知點解,小妹而家越嚟越難同人相處,冇任何嘅原因,我見到人,聽到人聲等等,都會變到非常煩躁、炆憎。😢 除此之外,身體接觸,小妹都係非常之討厭,冇原因,就係討厭同人接觸。(屋企人,朋友) 更加希望所有人當我透明,唔好叫我,唔好掂我。或者當我死咗都ok 以前好有耐性聽人講嘢,而家態度都變到非常惡劣,就係三句唔埋就鬧人。小妹都知自己非常有問題。控制唔到。(有嘗試控制)🙏🏿情緒好似過山車咁大起大落。 比起同朋友一齊玩,小妹更加鍾意自己匿埋喺間房度,聽唔到任何聲音,見唔到人,好安靜咁樣做自己任何嘢。唔會覺得孤獨,反而好enjoy(?) 小妹咁樣其實係咪有病?有冇方法可以解決(?希望大家唔好鬧得咁犀利🥹🙏🏿 sorry for 1999
#NSS學校 [Guest] 為人師表? 小學三年級,一次嘅次交功課變成我嘅陰影。我唔小心留咗本音樂書喺學校,而下一日第一堂係音樂堂,但係功課要做3頁,我唔夠時間去做。事後我同老師講番,佢話都要照罰企,我認我係抵死,咁我都同其他欠交功課嘅同學一齊企喺後面。然而喺呢個時侯,我妹妹嗰班咁岩經過,我望住佢,佢望住我。我已經覺得好瘀好想搵窿捐,但係個老師仍然加多把口:「Aiya, 比人睇度添,真係好醜怪。學吓你精英班嘅妺妹啦。」 即使而家已經過咗7年,而家升左中四,唔需要再面對呢位老師,但係呢一句嘅威力已經令到我喊過無數次,更加係促進成抑鬱症焦慮症嘅其中一個元素。你當時冷嘲熱諷嘅語氣、諷刺嘅眼神、冷漠無情嘅冷笑……你做嘅每一個動作、每一句說話都可以經常出現喺我嘅惡夢入面,嚴重嘅甚至會以幻覺既形式出現。我好想佢消失,我好努力唔去諗,但係佢嘅威力我抵擋唔到。我當時只不過係小學三年級,我冇做過任何得罪你嘅行為,每一堂我都好靜好專心咁樣聽書,我唔明你點解要咁做,點解要加多一腳去踩踏我唯一嘅童年。當時我好努力忍住眼淚,向大家微笑,同大家講我冇事呀,但係最後我都係忍唔住。 前一排返小學探老師,無意中見到佢,我當吓好驚,我唞唔到氣,腳軟,手指不停刮自己,刮到流晒血都繼續。佢嘅行為又浮現喺我嘅腦海中,嗰一把聲、語氣、笑聲全部出晒嚟。 身為老師唔係要做一個榜樣嘅咩?為人師表?你完全冇資格做一個老師。一句說話嘅殺傷力就係咁有威力,就算道歉都冇用,傷害咗就係傷害咗。我係咪可以好返?我想正常。
#NSS個人 [Guest 比同級人大3年,好似冇真心朋友] 我本人F2 ,正常應該08?但我05… 總之比人大3年,因為之前某啲原因要重讀。由中一到依家冇咩人知我幾歲,我只有同小學朋友/中一幾位frd講過。我唔知有冇人同我一樣係咁嘅情況🥲 係學校唔知道點解有啲尷尬,唔知啦 總之有種feel… 小學全級人都知我幾歲,佢哋以為我太大個?挽唔埋?所以冇真心frd ,其實有啲唔開心. 我有諗過如果有位男仔鐘意咗我,之後我同佢講我其實幾歲,成件事會唔會好尷😂 我想嚟問下有冇人同我一樣比同級大幾年, 我校應該得我一個係咁,之前小學都有位同學同我一樣,所以覺得有啲安全感??😂 但依家冇😭
#NSS個人 [guest] 喺外國讀書仲大壓力過香港。 當時俾人半呃半tum咁話要移民,但係歸根究底我根本就唔想離開我啲朋友同埋喺香港慢慢建立嘅一切。我好感激父母對我做嘅所有事,但係我一直都唔ready去離開我嘅成長地。 好啦咁諗住喺外國讀書會輕鬆啲啦個個都咁講㗎嘛,我婆你阿嬤彈彈波仲辛苦過係香港喎。可能因為我讀文科啲同學個個都係native speaker又對學緊嘅嘢有basic knowledge,我成日都覺得好自卑好痛苦,唔知自己幾時先會到同學嘅level,加上又就嚟考mock搞到自己勁精神緊張,日日都唔productive之後又好內疚乜都做唔到。 可能因為我父母讀書都唔錯,我成日覺得自己好蠢,好似咩都做唔到咁,又覺得自己會冇大學收,搞到原本好咗少少嘅undiagnosed depression and anxiety 嚴重咗好多。 我真係每日都過得好痛苦,我可以點? 勿相認thanks, and sorry for 1999.