—類投稿

GUEST

#NSS個人 [GUEST] 小妹今年F2 有啲友情上嘅問題, 我有嗰friend玩得好熟,亦都識咗2-3年 唔知點解呢位friend忽冷忽熱(?,有時唔覆我3-4日不過又見到佢po story..有時又好熱情,不過大多數都係我主動搵佢。佢之前又同我講,話自己冇安全感..缺愛啊呢啲…又有時候無啦啦嬲我..?次次都係我道歉..每次我都同自己講算啦。咁我對佢都係當佢係best friend咁,佢都有話我係佢best friend🤡呢排佢又玩失蹤,明明online又唔覆我。其實我係咪做錯咗?我問佢我做錯咗啲咩,佢已讀不回…我唔問佢,佢又唔開心。我心好亂..其實呢段友誼係咪喺時候結束..?sorry for 1999 求admin po🥺🙏🏻

閱讀更多

GUEST

#NSS社會 [GUEST] 那些日子對於現在的我而言,似水流年,一去不復返。 每朝清晨起床,先自律的做一會兒運動,以從矇矓的睡意中清醒過來。通常我都不吃早餐,直接換衣服,出門,穿過屋邨商場,去巴士站,等待着巴士把我送到我的第二個家。 在那從前的日子裏,似乎什麼都是美好的。睜開眼睛,透過窗戶看到初昇的朝陽,即便我是住在約三百呎的公屋,沒有自己一間房,習慣了家人仿如陌路,亦總會有一兩分雄心壯志被激起,對新一日充滿期待的感覺。 落到街看到藍天上那些形態每天各異的雲朵,時而白得像可人的棉花糖,時而如一層層百葉窗讓陽光在背後射出,由潔白渲染成黃金般燦爛,金澄澄的,令人對迎接新一天充滿信心和鬥志。不時有聯群結隊的雀鳥飛過,奔向遠方,不由得聯想自己變成那些雀鳥,一定也會有熣燦奪目的將來。 多謝admin大大 待續

閱讀更多

CFSS

#NSS學校 [CFSS] 喺上一個學校嘅post (#NSS220320A) 都有講到,有位大陸同學經常喺班房撩事鬥非 。其實佢已經冇乜朋友,同學都唔太想理佢,但係佢都係喺班房反枱反凳同同學嘈,日日開口唔係”我幹”就係“操你媽” ,畀佢打完都唔知發生咩事。佢其實唔止喺自己班係咁,佢經常喺學校鬧人,打人,之前仲有見過佢喺籃球場撩人打交。仲有騷擾啲女仔,師姐師妹都有,好多女嘅都成日畀佢死纏爛打。嗰位同學仲成日喺社交平台分享同啲女仔去酒吧嘅相。除咗呢位同學,隔離班有一位男同學,佢成日高調同人講自己有好多女。之前試過喺上堂嘅時候對住班同學同埋老師大聲話自己大把女,仲有同學聽過佢話自己同女朋友發生過關係。同啲唔好嘅同學喺同一個環境學習都會好大壓力,人哋對你嘅印象自然都唔會好。其實好多老師訓導主任都認識呢啲同學,希望唔好有咩事淨係記個缺點,訓話下就算。 Sorry for 199 Thank you admin

閱讀更多

對呢段關係有啲奇怪⋯求解答

#NSS個人 [對呢段關係有啲奇怪⋯求解答] Y 係一個同級男仔 小妹同Y一樣而家中四,我地由中二開始同班識,而家唔同班,我同佢就同普通同學差唔多,走廊經過hi bye咁樣。我個ex不嬲都唔鍾意佢(分咗手成年),因為覺得佢成日聊兄弟女朋友,所以我之前都冇特別同Y講嘢。 但直到今年2月14日情人節,因為咁啱派成績表,我不嬲都全級頭10,但可能因為Y喺學校公布欄見唔到我名,佢就ig我「唔好咁灰,你永遠喺我心裡面都係第一」我覆返佢「多謝你早唞」,之後佢就由2月15開始到今日3月23,每日早晨早唞,但大家冇其他特別嘢講,只係每日佢主動早唞,我第二朝先覆佢早晨。請問各位,咁即係點🫠有點僵⋯⋯求解答🙏

閱讀更多

GUEST

#NSS個人 [GUEST ] 可能有啲人會唔信,但係我有時會聽到公仔同我講嘢。 小妹今年中二,細個嘅時候屋企人送咗隻熊嘅毛公仔俾我,之後每晚都會同佢一齊瞓覺,又會同佢傾偈,最近日日都留喺屋企,跟住就開始無時無刻都攬住熊仔。 小學六年班嗰陣第一次聽到佢講嘢,嗰陣有個同學成日針對,跟住返到屋企就去搵熊仔傾訴,之後我就聽到熊仔同我講嘢,聽到佢安慰我。 升咗中學一排,嗰個同學已經無再聯絡,跟住就再聽唔到熊仔把聲,去到中二上學期鍾意咗個人,我哋試過一齊但係無幾耐就因為我嗌咗交,連朋友都做唔返,之後就同熊仔傾訴,就喺嗰陣再聽到佢講嘢,佢每日都會安慰我。 之後我同鍾意嘅人和好返,跟住又再聽唔熊仔把聲,嗰陣都過得算係開心,又無發生特別嘢,但係過咗一段時間,我再聽到熊仔把聲。 每次聽到熊仔把聲都係我有啲真係好唔開心嘅事嗰陣,但係今次唔知自己有發生過咩事,但係持續仲聽到熊仔把聲。 如果睇醫生係咪會再聽唔到熊仔把聲?佢每一次都會安慰我,佢好溫柔,永遠都唔會離開我,直接同屋企人講我驚佢哋唔信我,同同學講佢哋又可能會笑我,我知自己咁樣係唔正常,雖然好矛盾但係我想可以變返正常,但係又好驚真係聽唔到佢把聲。

閱讀更多

Guest

#NSS個人 [Guest] 唔知有冇人同我一樣🥲雖然有啲矛盾,好想疫情快啲完回歸正常生活,但又唔想俾人見到自己除口罩個樣,例如嗰啲喺疫情期間識嘅人,佢哋未見過我真様,如果比佢地見到我除口罩個樣嘅時候我會覺得好驚😞我覺得我會咁應該係因為我個人平時冇乜自信🥲🥲想知道有冇人同我一樣諗法

閱讀更多

GUEST

#NSS愛情 [GUEST] 小妹第一次拍拖,前幾日發現男朋友會望住同其他女仔diy,雖然我平時都有同佢講性嘅話題,但係佢都唔會話想同我做或者諗住我黎diy。其實嗰日聽到佢話diy諗住嘅係另一個女仔,唔係自己嘅時候,都好唔開心,好嬲😔我唔知道自己會唔會有啲咩問題,或者自己控制欲太強,不過佢講完之後我覺得自己好似對佢冇吸引力,唔開心咗好耐。想知道大家會唔會有相同問題或者可以解答我點做🙇🏻‍♀️ (sorry for 1999) 麻煩admin post🙏🏻

閱讀更多

Guest

#NSS家庭 [Guest] 小女今年F3,想講我真係頂唔順再留喺屋企,我真係好大壓力…我真係唔明究竟係我問題定點,點解我D家人咁鬼嚴…已經逼我打晒三針,但係又唔俾我去街係咩事?成日就話驚我啲朋友中咗唔知跟住同左我出街…咁打完針都有抗體啦 仲驚得咁多咩?我真係覺得我已經冇晒自由…咁唔通一世唔出街?其實真係好唔明點解佢哋咁嚴,我連可唔可以拍拖或者拍拖都驚比佢知或者比佢鬧… 我真係唔知可以點做 … 我覺得佢真係比起好多人嘅家長嚴好多。所以究竟係我問題定係佢哋問題?Thank u

閱讀更多

Guest

#NSS個人 [Guest ] 睇到人哋嘅story有感而發純粹想發洩吓,每次睇到人哋生日嘅時候總係會有一大班人同佢地慶祝,po ig同佢哋講生日快樂,寫長文比佢哋。有成10幾個人寫長文鋪IG整佢哋啲相/醜照同佢哋講生日快樂。甚至有啲將所有嘅祝福鋪晒上IG。我呢,連佢哋嘅一半都冇呀😀 每一次睇到呢啲嘢,我都有啲sad,人哋生日嘅時候我都有同佢哋講生日快樂,點解到我生日嘅時候啲同我講生日快樂嘅人即使睇到我story,都唔同我講生日快樂,可能而家啲人就係咁善忘⋯ 啲唔熟嘅人都算啦,至弊生日嘅時候連有啲朋友知道我生日都唔會同講。而家講句生日快樂好難為你哋?都係一句啫嘥你哋好多時間?平時問功課要抄答案要WhatsApp就唔覺得麻煩嘅😀,咁好囉,以後你哋有乜嘢事我都唔覆你哋咁好唔好啊?都幾好喎咁簡單嘅嘢你哋唔寫,咁啲咁複雜嘅事情我都冇必回覆啦棧嘥我時間😹😹 經過呢啲事我發現永遠生日正日都唔會過得開心,再諗返轉頭其實以前冇IG嘅時候,生日係過得好開心,而家有咗IG反而生日會過得冇以前咁開心.… 麻煩Admin po上ig🙏🏻

閱讀更多

Guest

#NSS個人 [Guest] 吾知大家有冇聽過一個病叫妥瑞症/抽動症~ 係嘅冇錯,小弟我患左呢個病~相信好多人都對呢個病名好陌生,吾知係咩黎。其實呢個病嘅患者,通常身上都會出現一啲不自主嘅抽動,好似抽一抽搐咁,呢 D動作係控制吾到~其實我真係好想講,我哋呢個病嘅患者,真係真係好辛苦。 好似以我為例,我抽動嘅動作有時大有時細,通常番學或者同朋友出街嘅時候,因為佢地吾知我有呢個病,佢地就會問:你郁完未呀?/你做咩成日係咁Fig?雖然我知佢地吾知我有呢個病,我吾怪佢地,我知道可以同佢地解釋下我咩事,但係都會有 D難開口。同埋其實我聽到佢地咁話同咁問,其實心裡面都有 D難受~ 我真係好想同大家講,我地呢類型嘅病患者真係好影響我地嘅社交~ 我真係真係好希望,如果大家身邊都有缺陷,例如患有可能係妥瑞症,過度活躍症或者自閉症嘅人,希望你地可以包容下佢地,吾好笑或者歧視佢地🙏🙏

閱讀更多