—類投稿

GUEST

#NSS社會 [GUEST] 講返少少背景先,我今年17歲,讀f5。可能有啲長,希望大家睇晒。我有啲字會特登寫錯因為怕畀ig ban,希望大家明白唔好喺comment捉我錯字,同埋希望admin會po🙏 不論以往有過啲乜野防亦政策,我都堅持唔打金十,依家我冇針紙冇豁免紙,即係代表我冇得堂食冇得入商場,可能你哋會覺得我好蠢,報自己中左咪有豁免紙囉,但係我見到個隔離營嘅情況,加上聽到身邊真係有人入左,我就真係寧願唔攞喇。 然後我就有個朋友都係堅持唔打金十,好對抗呢啲policy,但佢就中左,咁我都覺得呢啲野係個人選擇黎嘅,所以無論佢報唔報我都唔會怪佢,佢報咗所以有豁免紙。 但佢自從有得豁免之後,佢就係咁哂佢自己有得堂食,有得做我做唔到嘅野,例如佢會無啦啦話第時有晚市我冇得食,有時行過d餐廳就串我冇得堂食,傾計又無啦啦笑我冇得同女朋友堂食,但係我女朋友根本唔介意,仲尊重我做嘅選擇。唔知佢受左啲乜野刺激,佢突然同我講打金十有幾好,我完全唔知佢發生乜野事,佢自己口講嘅堅持,難道只係因為佢冇其他辦法嘅藉口?佢仲會係咁嗌我試下堂食,不過講明如果罰錢佢唔會負責。 可能你哋會覺得係我敏感咗姐,但我都幾肯定唔係。佢直程係會無啦啦行行下街,show個qr code出黎,喺度話自己有得豁免,好開心,仲喺度講佢全家都有豁免紙,然後就會不斷問我點解唔申請,唔係一次,係不斷不斷。我已經解釋咗點解我唔申請,但佢仲要係咁問,仲話入隔離營咋嘛有咩所謂,大把人都入左,但如果我真係入,係咪佢幫我入先?除左呢個理由,我仲已經講左如果我食野前要掃code又要做一堆野,我都唔會食得開心,既然我唔開心,我仲做黎做乜撚野?但佢都係當我耳邊風,繼續問我點解唔攞豁免紙。 呢件事令我好困惑到底自己係咪真係有問題,點解我會因為一啲個人選擇而畀人笑,仲要係最熟嘅朋友,佢一開始都係咁話堅持唔用亦苗通行證,但係依家呢?有啲「著數」就串返曾經嘅自己,仲要覺得自己好威,我真心唔撚明有乜野好哂???唔通佢覺得自己高人一等?何況我嘅個人選擇關佢撚事咩,我自己會負返責任,但佢又係咁逼我做第二啲選擇,但又唔會負責任,真心覺得佢好撚仆街。想問下呢啲frd我應該絕交,定係點?之前佢都成日笑我同佢做唔同嘅野,我已經分唔清佢係想我乜都聽晒佢話,定係純粹笑我冇得豁免。同埋想問下有冇人有同我差唔多嘅經歷。 sor for 1999 希望admin會po🙏

閱讀更多

?????

#NSS個人 [?????] 因為呢個疫情 就入咗kpop坑 2020 12月仲入埋卡坑 咁直到而家仲收緊卡。本來覺得冇乜人會呃錢 好少會有寄失嘅情況出現,但係呢排就正正發生咗呢兩件事。涉及嘅金額雖然唔係好大,夾埋都淨係大約$100到。但係都係自己儲嘅零用錢 都有啲肉緊。但係都覺得好唔開心,明明收卡就係想自己嘅心情好啲,開心啲,點知就會放多咗時間 擔心啲卡嘅情況 多咗顧慮。本來有諗過下定決心放走晒以前買過嘅卡 但係始終都係唔捨得。夜晚成日都會瞓唔着 就係因為近排有一張卡寄失咗 仲有另一張卡應該俾人呃咗錢 有時夜晚自己一個仲會想喊。本身爸爸媽媽唔支持我收卡 所以我都唔夠膽同佢哋講 想問吓我應該點做?唔該晒咁多位… 唔該晒Admin

閱讀更多

GUEST

#NSS家庭 [GUEST] 小妹F3,有個P6嘅阿妹,佢唔理屋企冇錢,成日嘈住要屋企裝修,要有自己間房,我覺得佢好煩同唔生性,所以我呢幾日都唔太開心。 由細到大我同阿妹瞓同一張床,房入面有一張書枱。佢又鍾意同朋友FaceTime,每次我都會讓房嘅書枱俾佢,我就除瞓覺外多數都喺客廳。 阿爸本身人工唔係非常高,疫情期間佢仲失業,佢搵緊工,同時又向我地隱瞞。我知道佢失業,係因為唔小心聽到佢同人傾電話。我地最近變得節儉,水電煤少用,煮嘅餸變得好簡單,做主婦嘅阿媽仲走埋出去做嘢,阿妹都唔察覺,仲日日喺度撒嬌,央求改裝書房做佢自己嘅睡房:「我要碌架床!我要自己一間房!」阿爸話:「冇錢呀,一整就要裝修全屋,要70萬,好難儲錢㗎!」我聽到呢句,已經好心痛。阿妹真係唔明白屋企嘅經濟困境……因為咁,我連包養/PTGF都諗過,但自己樣貌身材又唔夠好…… 我明白佢需要個人空間,我都俾咗好多空間佢,好少喺房,又遲過佢瞓,早過佢起身。到底點先可以令阿妹明白屋企嘅困境,暫緩一下屋企裝修嘅計劃?

閱讀更多

guest

#NSS學校 [guest] 回應NSS220320F(即係講學校包庇成績好學生嗰一個投稿) 我同嗰位樓主一樣都係中三,小學五六年班嘅時候經歷咗好多,間學校好似變咗古代宮廷咁,個個喺度玩宮鬥。 我哋嗰陣時中文科由一位副校長教,下稱K副校,佢好愛一位同學,下稱J同學,J同學屋企好有錢,經常捐錢畀學校,仲會成日送禮物俾老師討好老師。由於我哋普通學生同埋佢哋嘅爭鬥太多,我淨係會分享最大單嗰一件。 當時我哋派數學卷(冇記錯係呈分試),有一條題目我哋好多同學都答啱,唯獨J同學答左一個奇怪嘅答案。J同學扮晒嘢同佢媽媽講,叫佢媽媽幫佢上訴,然後佢媽媽就不斷捉住數學老師同數學老師上訴。之後經過數學老師嘅討論,學校同意咗佢個答案,俾答呢兩個答案嘅學生都可以攞分。 突然之間有一日,數學老師無啦啦同我哋講學校只接受J同學個答案,本身最開頭答啱嗰啲一律當錯,會扣分。咁因為呈分試關係,本身答啱嘅同學都好緊張,個個都好唔開心,一眾家長亦都唔明點解要改答案,希望學校取消條題目,不過學校唔願意。 最好笑J同學突然向K副校指控我哋欺凌佢,甚至亂作我哋之間有同學篤佢額頭,令佢受傷。明明K副校唔關事,但係佢無啦啦差隻腳入嚟呢件事,仲要對一眾無辜嘅同學作出各種無理嘅懲罰。當我哋以為校長會作為中立者介入,校長竟然因為J同學捐錢多,包庇佢,連同K副校一齊針對一眾同學。自此之後,冇同學夠膽再出聲,每個人都驚咗J同學同埋K副校,怕佢哋會再做出啲咩行為。 我講呢件事係想證明香港嘅教育制度究竟有幾大問題,乜捐錢多就係代表一切?咁同貪污有咩分別,學校係社會嘅縮影,當大家以為香港呢個地方唔會再有呢啲事發生嘅事情,竟然會喺咁多學校之中發生呢啲事。老師教學生唔應該犯法,但係校長老師本人就一直做緊呢啲事,請問公義何在,教育嘅理念又去咗邊。

閱讀更多

guest

#NSS家庭 [guest] 大家好,小妹今年f2,懷疑有躁鬱症,少少嘢就好想大叫、喊、發癲,夜晚經常失眠喺度爆喊,少少嘢就諗好耐、煩好耐,搞到自己好唔開心(自己控制唔到亂諗嘢)但係自認都有好好控制自己嘅情緒,發脾氣嘅次數大概 一年唔多於三次。 咁我媽媽就係公認 脾氣暴躁嘅,少少嘢都會鬧爆我或者阿妹,有時無啦啦大叫,嚇到我彈起,同埋非常無理取鬧,好多鬧我嘅原因都係無中生有,通常我俾人鬧都係一頭霧水。咁我本身就唔太醒目,(喺屋企弱智咁,出到去就冇咁唔醒目)做嘢會亂曬手腳,做得好慢,或者好少事都唔識做(應該係因為太緊張,幫其他人手嗰陣唔係咁弱智),之後佢就會鬧到我飛起,發曬癲咁,阿爸有時都會一齊串/笑我唔醒目。 我面對呢啲情況,大部分都係任佢鬧任佢打,但係有時真係會駁嘴,例如我失眠,佢早上7:00左右都會叫醒我要我落街幫佢買飯(其實佢自己都買到),我同佢講 我啱啱先瞓著,之後佢就會狂鬧我,我覺得咁都幾無理,咪黑曬面咁換衫出門口,佢又鬧我態度唔好,我忍唔住反問佢「你唔覺得自己有問題?」佢更加嬲,然後我爸爸要出嚟做和事佬。呢啲事都發生得幾頻密(對我爸爸嚟講) 我唔認為我係發脾氣,就算係,我反問完佢之後都有係咁道歉,最尾都係佢係咁鬧我,全程我淨係出聲問咗一句嘢。但係我媽媽非常識得加鹽加醋,佢會同我爸爸講「頭先你個女話我臭雞啊」「佢有鬧我啊」咁我緊係有澄清啦,但大家都仲覺得我脾氣差。 咁問題嚟啦,我爸爸成日話我脾氣好大,成日黑口黑面好難搞,話我成日俾麻煩佢。咁小妹本來個樣已經係好似黑面咁,再加上克制情緒嗰陣會有啲嬲,面色唔係幾好,但係我認為呢啲唔算發脾氣,反正阿爸阿媽見到我黑面都會繼續鬧,同埋黑面呢啲真係改唔到,我個樣就係咁。 最絕望係,我覺得自己已經好努力控制情緒,脾氣已經好好(對自己而言),我成日都好想打人,個腦裡面有好多血腥嘅畫面,但係我次次都有忍住,講出嚟嘅只有一句「對唔住」。 同埋 講真,喺呢啲環境生活,我有可能脾氣好咩,唔多唔少都會學咗屋企人嘅言行舉止,點解佢哋可以想鬧人就鬧,我為自己發聲一次都唔得? 想問大家我可以點做? (sor for 1999,有錯字/九唔搭八真係非常非常抱歉,有冒犯到各位嘅話都非常抱歉,一時用「小妹」一時用「我」係有啲難睇,對唔住對唔住對唔住)

閱讀更多

guest

#NSS家庭 [guest] 大家好,小妹今年f2,懷疑有躁鬱症,少少嘢就好想大叫、喊、發癲,夜晚經常失眠喺度爆喊,少少嘢就諗好耐、煩好耐,搞到自己好唔開心(自己控制唔到亂諗嘢)但係自認都有好好控制自己嘅情緒,發脾氣嘅次數大概 一年唔多於三次。 咁我媽媽就係公認 脾氣暴躁嘅,少少嘢都會鬧爆我或者阿妹,有時無啦啦大叫,嚇到我彈起,同埋非常無理取鬧,好多鬧我嘅原因都係無中生有,通常我俾人鬧都係一頭霧水。咁我本身就唔太醒目,(喺屋企弱智咁,出到去就冇咁唔醒目)做嘢會亂曬手腳,做得好慢,或者好少事都唔識做(應該係因為太緊張,幫其他人手嗰陣唔係咁弱智),之後佢就會鬧到我飛起,發曬癲咁,阿爸有時都會一齊串/笑我唔醒目。 我面對呢啲情況,大部分都係任佢鬧任佢打,但係有時真係會駁嘴,例如我失眠,佢早上7:00左右都會叫醒我要我落街幫佢買飯(其實佢自己都買到),我同佢講 我啱啱先瞓著,之後佢就會狂鬧我,我覺得咁都幾無理,咪黑曬面咁換衫出門口,佢又鬧我態度唔好,我忍唔住反問佢「你唔覺得自己有問題?」佢更加嬲,然後我爸爸要出嚟做和事佬。呢啲事都發生得幾頻密(對我爸爸嚟講) 我唔認為我係發脾氣,就算係,我反問完佢之後都有係咁道歉,最尾都係佢係咁鬧我,全程我淨係出聲問咗一句嘢。但係我媽媽非常識得加鹽加醋,佢會同我爸爸講「頭先你個女話我臭雞啊」「佢有鬧我啊」咁我緊係有澄清啦,但大家都仲覺得我脾氣差。 咁問題嚟啦,我爸爸成日話我脾氣好大,成日黑口黑面好難搞,話我成日俾麻煩佢。咁小妹本來個樣已經係好似黑面咁,再加上克制情緒嗰陣會有啲嬲,面色唔係幾好,但係我認為呢啲唔算發脾氣,反正阿爸阿媽見到我黑面都會繼續鬧,同埋黑面呢啲真係改唔到,我個樣就係咁。 最絕望係,我覺得自己已經好努力控制情緒,脾氣已經好好(對自己而言),我成日都好想打人,個腦裡面有好多血腥嘅畫面,但係我次次都有忍住,講出嚟嘅只有一句「對唔住」。 同埋 講真,喺呢啲環境生活,我有可能脾氣好咩,唔多唔少都會學咗屋企人嘅言行舉止,點解佢哋可以想鬧人就鬧,我為自己發聲一次都唔得? 想問大家我可以點做? (sor for 1999,有錯字/九唔搭八真係非常非常抱歉,有冒犯到各位嘅話都非常抱歉,一時用「小妹」一時用「我」係有啲難睇,對唔住對唔住對唔住)

閱讀更多

GUEST

#NSS其他 [GUEST] 小妹第一次投稿,sorry for 1999 小妹純發洩=] 每次提起我中意或者想做嘅事都會有人話我。 每次講到我中意嘅明星,身邊仲會有人話「你個大陸妹」「你唔係覺得你配得上佢啊!?」「你呢啲人真係6uo 嘅,中意理啲大陸明星」「你中意佢啊?等我買佢嘅地氈返嚟踩」 「佢都唔靚仔,咁樣衰」「你點都唔會同佢結婚㗎啦」;每次講起我嘅夢想,都會有人話「你唔好發夢啦」「就你,你做到咩」「你發乜夢啊」 我認我中意嘅明星係內地嘅,我都認我嘅夢想係做藝人,其實咁又點?如何夢想輕輕鬆鬆就實現到嘅叫咩夢想,又會有咩夢想,咁樣同條鹹魚有咩分別?而且夢就係比你攞嚟追,唔係比你攞嚟笑人嘅一樣嘢!我中意嘅明星係邊個其實關你咩事,佢嘅國籍又關你咩事,而家係我中意佢唔係你中意佢!我中意嘅人唔一定靚,唔一定做咩都好,唔一定係所有人都中意。 最後,我只係想講,每個人中意嘅嘢都唔一樣,每個人嘅定義、準則都唔同。講尊重就講唔想,因為可能會有人話「點解佢唔中意你又唔尊重佢」所以我只可以話係批評人哋中意嘅嘢、佢嘅信仰、佢嘅一切時,都考慮下人哋嘅感受 求admin post ig,pls pls pls pls pls pls pls pls

閱讀更多

GUEST

#NSS其他 [GUEST] 有冇人都好鍾意睇國家地理頻道National Geographic?早排訂咗Disney+,發覺National Geographic真係好正,有好多例如歷史、大自然同埋太空的documentary。基本上你噏得出嘅都有。 圖Link: https://m.media-amazon.com/images/M/MV5BMTczNDg2ZWEtYWU1OS00NDA5LThjYzQtZTA1OTY3YmQzM2NhXkEyXkFqcGdeQXVyNDExMzMxNjE@._V1_.jpg

閱讀更多

Re #NSS220320A

#NSS學校 [Re #NSS220320A] 冇錯,一個中二男仔同女仔上床 早前見到 #NSS220320A 有人話有個大6人蝦蝦霸霸,又同其他女仔上床,見到有幾多人討論佢,我決定要比大家評評理。 一,佢有勁多女朋友。冇錯,一個中二嘅學生竟然有非常多女朋友,多到一隻手都數唔晒。佢條友仲要引以為榮,成日係IG放佢同各個女朋友嘅dm出嚟,仲成日喺度唱情歌,最重要嘅係唱得好難聽。而且佢因為廣東話勁差,而且只係識殘體,所以佢啲女朋友都係大6人 二,成日去洒吧飲。眾所周知,香港法律係講到明洒吧係唔可以俾18歲樓下嘅人飲洒(佢07年),不過佢就成日去洒吧飲,仲po上IG,驚死冇人知佢犯法咁。佢仲會帶埋佢啲女朋友去飲添。 三,與未成年少女發生性行為。佢之前係課室度承認佢曾經衰十一,而且佢曾帶個女仔去洒吧飲洒,令到個女仔墜咗,然後帶個女仔上個男仔屋企度同佢性交。冇錯,就係咁痴線。 另外,佢宜家返咗去大陸,不過佢依舊成日睇IG。大佬,你唔係谷愛凌,近平知道會唔開心架,唔好再睇IG喇。同埋,收手啦,唔好再害人呀。 最後,學校唔係好想處理,不過呢啲嘢就真係影響校風,我真係冇方法,先至決定係呢度post出嚟。希望校方可以正視問題,多謝大家 因為事件嚴重,希望admin可以po上IG,辛苦晒喇

閱讀更多

GUEST

#NSS學業 [GUEST] 同我哋講好好利用呢個特別假期 放低學業休息下 但就個個禮拜每一科都俾功課我哋 今年學校轉咗個新校長 所有制度都變晒 最離譜嘅係呢個特別假期每個禮拜每一科都俾功課我哋 真係好有問題 中三有大約十科 咁樣每個禮拜都起碼要做十科嘅功課 放假都要日日擔心自己有冇做漏嘢 簡直係一種無形嘅壓力 我唔係想怨學校而係覺得咁樣做真係好無謂 唔該屌細力小小

閱讀更多