—類投稿

GUEST

#NSS學業 [GUEST] 辛苦曬admin! 大家好,小妹係2023dser,成日聽人話2022dser係condom,確實2022dser係真係好慘,但2020,2021dser都一樣慘,但係我一直好羨慕佢地有完整嘅初中生活,可以感受中學校園嘅氣氛。 聽到身邊好多2022dser表示想retake嘅時候,對於dse係越黎越緊張,佢地可以retake,我地連retake呢條路都冇🫠。同時林奠表示將暑假推前到三月嘅時候,即係表示緊我地要連續全年無假期咁chur到dse嘅時候,就更加驚之後會冇時間好好整理自己啲notes。2022dser係condom嘅時候,2023dser就係炮灰。大家dse都要加油,身係呢個咁嘅教育制度同政權底下,更係要考驗大家嘅時候,加油💪🏻我躝返去溫書了🫡。 sor for 1999 再次thxxxx admin!

閱讀更多

Guest

#NSS個人 [Guest] 女 14歲 想知道女仔會唔會自慰 成日都聽到男仔會打飛機 但好似好少聽到女仔 我個人來講比較早熟 應該話好早就比同學帶壞 小四小五就開始知道有AV之類嘅東西 我印象中小五小六就開始識自慰 不過我由以前去到而家都係隔住條底褲摸下咁 跟住有類似高潮 會有啲白帶流出嚟 我以前到而家口味越嚟越重 不過我唔多睇av 通常都係睇啲h動畫 最近就鍾意睇🔞BL漫畫 不過我仲係A0 仲係處女 而且手指都未插過入去 好好奇其他人呢方面嘅情況

閱讀更多

女校

#NSS家庭 [女校] 小妹屋企長期有個問題,希望大家可以安慰下/幫手解決下。好耐好耐之前,小妹嘅阿媽由於頂唔順佢老公嘅鼻鼾聲所以下令分房瞓,於是就出現咗依家阿媽瞓大房,老豆瞓我間房,我瞓客廳嘅情況。 大概三年前,老豆意識到自己嘅女兒開始長大,需要自己嘅私隱,於是產生咗俾返間房我瞓而佢係屋企再劃一個房瞓嘅念頭。只可惜嘅係,老豆佢貴人善忘,早出晚歸,一直無時間去處理依家問題,而媽子亦表示唔關我事我唔理~ 三年前嘅我仍然係個細路,所以一直對於呢件事無太大嘅需要,阿爸問嘅時候我都話慢慢嚟啦無所謂。但依家嘅我已經就嚟18歲,小妹開始意識到私隱嘅重要…是關小妹無論同朋友同學定機友傾計,必定會被父母係邊個,然後就叫我唔好講嘢太大聲/叫我唔好亂識人之類;另外小妹瞓覺嘅時候睡姿真係麻麻,不時就會飛起咗件衫,然後當呢個畫面被老豆/阿媽見到嘅時候,小妹又準備要被教導一番… 另外衛生都係一個大問題,客廳由朝到晚都被人坐係正常的,偶爾坐係客廳剪甲都係正常的,但重點係當上述兩個事情遇上夜晚係客廳瞓覺,就會即刻感受到成個畫面有啲唔太頂得住。 講到呢度,大家可能會問點解唔解決咗佢,但事實係老豆有種開空頭支票嘅感覺。雖然老豆好忙,但佢亦會不時抽時間嚟陪我哋,享受天倫之樂,只不過就算放假有時間行街,但一講到房嘅問題,佢又即刻話唔得閒。小妹認為事情嘅進度慢無所謂,但點都好過咩都唔傾唔做,然後不停講想阿女有私隱,俾假希望我。 感謝睇到呢度,如各位有任何方法嘅,歡迎講出嚟幫下小妹。感謝admin。sor for 1999。 [來自一位希望18歲前有自己私隱嘅女仔嘅心聲]

閱讀更多

無性戀

#NSS愛情 [無性戀] 無性戀 唔知大家對無性戀有咩睇法同認知 無性戀、無性向(英語:Asexuality)是指認為他人缺乏性吸引力,或是缺乏或有着低度性慾的狀態(雖然Google搵 而我係由正常性取向到性單戀再到無性戀而且係不婚主義 一開始我都有諗過點解最近對異性不感興趣 而且抗拒接觸 甚至一諗到同異性拍拖就覺得好煩好嘔心 格住屏幕傾偈都係。但係我對女仔好似又冇呢種感覺所以我有懷疑過我係同性戀 有時候見到靚仔靚女都只係覺得靚 唔會有其他感覺 而且對韓團同動漫人物都慢慢失去左興趣 都係只會喺視覺上有感覺 唔會有熱愛嘅感覺 我好肯定唔係因為我太頹而對任何一切失去熱愛 總結來講就係對事物冇興趣 我覺得得我咁奇怪 (如有冒犯 十分抱歉

閱讀更多

Guest

#NSS個人 [Guest] 我成日都覺得我父母有啲偏心,我細個已經覺得係不過就冇乜點出聲。我由細到大都比較容易病,成日都會肚痛同埋感冒,到近排我細佬佢病咗,我阿爸阿媽好緊張佢。我病過咁多次佢哋都未試過咁樣關心我。我唔明白同樣都係病點解我細佬病就咁關心,我病嘅時候就佢哋好似覺得好平常,唔會特別關心。 其實我都知可能係我多心,不過我真係成日都會忍唔住咁樣諗。大家可唔可以幫我分析下佢哋究竟係偏心定係只係我多心。 以上純粹係我個人嘅情緒。Sor for 1999

閱讀更多

GUEST

#NSS愛情 [GUEST] 男人有上進心係咪必需? 兩個都中六,佢留咗兩年。我最後一個月急起直追緊,底唔差所以進度幾好。但佢係留過兩年,好多科都係勉勉強強嘅程度,又唔肯去温去讀,係摷埋notes俾佢都唔願睇嘅程度。 當初會一齊係因為佢好識關心人,所以唔夠兩個月就一齊咗,到而家一年幾。佢其他方面未必好好,可能因為第一次拍拖唔熟,但佢好聽我意見好就我,我鍾意食一樣野會係咁食,佢就陪我食到我厭為止,我揀飲擇食都唔嫌棄我。唯獨係要做野呢方面,佢其實唔係蠢,但真係好懶,懶到我同佢講好多次今屆係易咗入大學,只要肯讀一定得,佢都唔理我,繼續日日打機。 原本諗住睇開啲,成績唔代表一切,直到佢尋日話要我將來讀到大學返黎養佢,我個心即刻超唔舒服。我睇唔慣佢咁大個人都冇啲掙扎,得過且過嘅態度。我讀書係為咗將來嘅自己可以獨立,唔使邊個養我,就算俾男人拋棄都可以自己養自己。可能我諗野太傳統,我覺得男人要女人養係無能嘅象徵。佢講嗰下可能只係玩笑,但由佢一向嘅做事態度黎睇,我覺得唔係冇可能。有諗過要唔要同佢講清楚,但我真係冇信心可以說服到佢去温書。 撇除呢樣野我地一齊得都幾開心,但一諗起/提起呢樣野我就覺得好厭惡。男人有上進心係咪必需?將來嘅野好難話得埋,可能佢突然有機會打到份好工,就唔會有上面嘅問題,但現實真係有咁理想?萬一到時佢又成舊爛泥咁錯過曬啲機會,咁真係會變我養佢架喎?我又唔想咁樣,我個人而家好矛盾。

閱讀更多

Guest

#NSS學業 [Guest] 想問下有冇人係retake報ucas去英國? 諗大家都知BNO㗎啦,小妹都係睇到新聞先有去英國讀書嘅念頭,但係做完research之後我發現今年UCAS報名截咗止🥲等clearing section剩低嘅都唔會有我想讀嗰科 咁我就即刻去搵agent睇吓有乜方法解決,最簡單就係讀foundation,但係計埋生活費一年都20幾萬,有錢都唔係咁用㗎🫠 第二個方法就係retake/repeat,我問個agent佢話我淨係要retake 4科唔包中文通識,問IDP嗰邊又話要有學校比嘅predicted grade,變相我一定要repeat?(&我預咗今年成績都好唔到去邊,而想讀嘅又係神科,所以基本上點都要重考) 依家我乜頭緒都冇..有冇人之前有retake/repeat去英國嘅經歷可以分享下😭🙏🏻🙏🏻

閱讀更多

沙田Band1學校

#NSS愛情 [沙田Band1學校] 我決定放低你啦。 其實,我地之前一起嘅時候,我成日都覺得你好似完全唔想俾人知。我都明。以前嘅我勁任性,唔夠成熟,成日欠交功課同埋走堂。仲有,我做好多嘢都係想用功先用功。雖然我成績好,讀band1學校,但係有一排我都feel倒你唔鍾意我嘅態度。宜家雖然我改變咗,但係我地一齊嘅時候我都覺得你好明顯超唔想同校人知。如果你接受唔倒我以前既印象分咁低(例:我玩埋D幼稚嘢而羞恥),咁一齊只會令我唔開心。所以,最後我都要好決絕咁講,我地冇可能一齊。 仍然以朋友身份留係你旁邊嘅我希望你可以早日揾倒個好嘅女朋友,同佢過得幸幸福福。

閱讀更多

GUEST

#NSS學業 [GUEST] 我係DSE考生 但係我唔係好明SBA個抄襲係點判定 因為我上次做完中文SBA嘅時候 得閒無聊多手走去睇其他人對本書嘅評論 結果發現我有啲part同網上嘅好似 我好驚因為咁而俾人DQ或者大學會因為咁而唔收我 所以想問下DSE係點樣為之抄襲 唔同字但同樣意思計唔計? 定係成段啲字差唔多就當抄襲?

閱讀更多

guest

#NSS其他 [guest] hi!好奇大家有冇中意嘅外國或者香港vtuber?我最近迷上咗 超正

閱讀更多