—類投稿

觀塘某中學

#NSS個人 [觀塘某中學] 唔知大家試過極度妒忌一個人。係,我知道,嫉妒係一種負面情緒,我都係唔係諗住合理化我嘅心態。但係我比呢種情緒困擾左好耐,我都好討厭自己妒忌人。 我好妒忌一個人,簡稱A,佢做咩都好過我,我並唔認為自身資質平庸,甚至可以話係聰穎。我同A相處過,我知道A真係蠢蠢地。但係佢不斷努力贏左我,我好妒忌,唔知幾時開始呢種嫉妒衍生成憎惡。佢做咩我都覺得好討厭,我好清楚我呢種諗法係錯嘅,可能你地會話:你咪承認人地好過你囉! 我點會唔知佢好過我呢。 所以我好討厭自己,討厭自己只係因為人地優秀而憎恨佢嘅行為,討厭自己咁唔中用。 我有冇努力過? 點會冇,但係已經追唔上佢。 呢種情緒真係好痛苦,我投稿係因為希望有人可以比啲建議我去脫離呢種感覺。 屌我嘅話就不必了,因為我唔係唔知自己錯咩,所以我唔需要人地黎屌醒我。 比啲建議可以令我唔會再嫉妒佢。

閱讀更多

GUEST

#NSS個人 [GUEST] 其實我真係唔想再畀人當係男仔咁 小妹今年F1文筆差,因為自閉所以唔係好識表達想法,sor for 1999 *長文慎入* 我小學同中學都係讀女校,因為我性格似男仔,又可能因為我有輕度自閉症,好多同學都當我係男仔咁。 我好記得小學嗰陣有兩個同學特別鍾意話我係男仔,同佢傾計我唔明佢講咩佢就話:「女仔先明嘅」 咁其實我已經好nice,次次佢咁講我都當佢冇講過咁,但係其實我真係好嬲lor。 上到中學,嗰個話我係男仔嗰個人同埋好多其他同學都係同我讀同一間中學,所以以前唔係同我同一間小學嘅人都知道我「係」男仔。 有一日,有個同學叫我戴佢副眼鏡,咁我戴咗副眼鏡之後就有第二個同學話咩我好「靚仔」嗰啲乜鬼「男神」仲幫我改埋咩花名「Stephen」。冇幾耐差唔多成個form 1都知我係「Stephen gor gor」,我真係好嬲lor ok。 仲衰嘅就係佢就投搞畀嗰啲出表白post嗰啲嘅account點知個admin post咗出黎。咁係我學校嘅人梗係知佢講我啦,因為佢係篇文入面講明佢係from一間女校,講明我叫「Stephen」,仲要喺留言嗰到tag我。好彩有個好nice嘅friend同咗我講呢件事,我先知。 到嗰刻我真係忍唔到再畀人咁講,所以我就同全部人講邊個再講我係咩男仔嗰啲嘅話就絕交。 我講咗呢句之後真係少咗好多人講我係男仔,但係有啲人仲有咁講,我又唔捨得同佢哋絕交,咁我應該點做好?我咁樣會唔會係有啲大驚小怪?我知道可能你哋會覺得我使乜搞咁大件事出黎,但每個人諗法唔同,加上我有自閉症,唔知其他人會唔會對我有反感或者唔開心,我又唔想冇咗啲friend,所以求求各位幫幫我🙏

閱讀更多

GUEST

#NSS其他 [GUEST] 我成日會因為驚俾人討厭覺得好焦慮… 小妺而家form 2,但其實由form 1開始已經好在意人哋點睇我🫠 form 2因為同本來係frd嘅同學發生咗一啲事,之後在意人哋點睇我嘅程度大大提升… 上到中學難得識到一班自己真心覺得frd嘅同學,成日將啲心事講比佢哋聽,好驚比佢哋討厭。 有時會焦慮到喊或者有種唞唔到氣嘅feel,之後就開始諗自己嘅缺點,自己有幾冇用有幾廢,唔知點解之後就會覺得自己唔應該存在,開始想死,仲有幾次夜晚準備瞓覺嘅時候用手叉住自己條頸,但係我又唔敢將呢啲事講比啲frd知,驚佢哋覺得我好奇怪,所以唯有喺呢度講… Sor for 1999😔

閱讀更多

Guest

#NSS學業 [Guest ] 究竟點解中文dse 卷係「死亡之卷」?明明學生自細都係講中文,但係學生就死係中文卷度,咁究竟係份卷太難定學生中文太弱?中文dse 卷出現過一啲情況係連文章作者都唔識答啲問題,咁係咪份卷有問題呢?我真係好憎中文考試呀!我知,學中文係認識文化,提升個人修養,但點解中文可以咁難㗎! (sorry大家,我只係因為做中文功課做到好沮喪先嚟投稿,我唔知自己講咗咩,希望大家唔好鬧我)

閱讀更多

Guest

#NSS個人 [Guest] 本人中五,呢個暑假真係超多嘢做,d功課多到數唔晒,每科都有三四樣。4月開始仲有補課,每日補三四個鐘,唔敢想像嗰陣嘅我係點有幾累,對眼都就黎zoom盲。好心快d復面授課啦,難得而家同之前幾個星期前比少左咁多宗…… 好想約朋友出街,好耐無見佢地,有d噁心咁講句係有d掛住佢哋同埋返學時光,所以我之前都好珍惜同佢地相處的時光。 呢段時間係屋企度就狂做功課,悶嗰陣就睇下大偵探第7季,真係好睇到不得了(唔知有無人睇過呢)啱晒我呢d推理迷。呢排想聽返廣東歌,大家有無d好聽的廣東歌介紹😶

閱讀更多

Guest

#NSS文化 [Guest] 身在香港,鐘意中國傳統文化就係罪? 樓主自細就特別鐘意傳統文化,係當年春晚聽到相聲之後就更一發不可收拾。會自己係屋企練樂器、唱曲,屋企人都鐘意聽我唱啦。 但係呢排我隔離搬來一個新鄰居,佢聽到我係屋企練呢d之後次次都狂拍門,有一次我自己係屋練,佢突然走過嚟我門口鬧爆我,搞到勁驚完全唔敢出聲,之後我每次練嘅時候佢都鬧到超難聽,直接上升到人身攻擊以及政治層面。 疑惑放負之餘仲想問下我應該點算,就此放棄鐘意嘅野唔練、定唔理佢鬧我繼續堅持🙏🏻。 thx admin po. Sor for 1999.

閱讀更多

GTEYC

#NSS學校 [GTEYC] 其實我地學校今年八月係會再放一個月暑假,我代表之前亂UP話得兩日暑假D同學向大家致歉,唔好意思

閱讀更多

GUEST

#NSS個人 [GUEST] 求admin出post 是咁的,小弟今年f.5,出年考DSE,最近同上幾屆已經畢咗業嘅師兄吹水,咁我先假設下年疫情已經受控,有O camp,咁CHing就話O camp其實去同唔去都冇咩分別,因為小弟母親就覺得O camp嘅風氣唔太好,唔想我去。但係我又驚唔去識唔到人grp project會俾人孤立,我想問有冇冇去O camp嘅師兄師姐可以分享下?比啲意見我? 唔該🙏🙏🙏 Sorry for 1999

閱讀更多

Guest

#NSS愛情 [Guest] 我只係一個喺深水埗讀書既男仔 讀緊F6,今年19歲,冧過兩年班 因為屋企窮,所以之前上網課成日都會斷網或者download 唔到一啲sources。 我個英文Missy 好好人,今年新嚟接手form6 佢知道我面對緊呢啲困難,所以有時佢會上門幫我補習。可能因為佢fresh grad (今年只係24歲),仲會有一股熱誠,覺得每一個學生都可以改變,所以佢冇放棄過我,嫌棄過我。然而連續幾個月日日補,其實大家都知道對彼此都有啲嘢⋯ 有一次佢嚟我屋企補習。嗰日比較熱,而我屋企又比較細同埋多雜物,啲風入唔到屋,所以我就只係着著件背心嚟同佢補習。我肯定佢係鍾意我,只係礙於身份關係,佢唔敢開始。我咁肯定嘅原因係因為有時我打波打到身水身汗,佢都會主動走過嚟藍球場送支寶礦力比我,有時仲會特登趷高腳幫我抹汗 (因為我都有183,而佢得160)。我冇同人講過佢係我Missy,因為街場啲人根本唔知我仲讀緊書。加上有時街場啲人會認為佢係我女朋友,然而 Miss X 都從來冇否認過。 言歸正傳,嗰日我地大家靠得好近,佢既頭根本上已經貼着我個手臂,我成個身硬哂,根本唔敢郁,因為我同佢之間既距離從來未試過咁近。溫完書之後,我同佢講⋯⋯ 「其實我仲有兩個月就畢業」 「所以呢?」 「所以其實係冇問題」 佢知道我講緊乜,但係佢刻意逃避。我有捉住過佢對手,然之後佢一野甩開左我,叫我考好個試先。 嗰日之後,大家keep著扮冇事,繼續補習。我知道佢係鍾意我,我亦都好鐘意佢。 但偏偏因為身份嘅問題,我地暫時唔可以開始。 佢都搞到我好亂。明明仲有兩個月就畢業,明明大家都已經係成年人,點解唔可以開始?

閱讀更多