#NSS個人 [GUEST] 小弟f.6 想分享一下我自己的故事 好似係由小學六年級開始,便被人冠以「鹹濕」之名。我都已經唔記得會咁,去到中學更開始變本加厲。 女人喺我眼中就好似物品一樣,隨意唾棄,任我擺佈。佢哋從來都未著過衫,只有白嫩的胴體,令我目不轉睛,眼神迷離。 中二嗰年,我遇到一個女仔,我好似對佢一見鍾情,我對佢完全冇上面所提及的諗法,只想好好去呵護佢、寵愛佢。但很可惜,雖然我同佢出過街,睇過戲,食過飯,但…最後竟不了了之。我仲好記得嗰一日佢問我傾唔傾計,我答佢唔傾,有野做緊,之後就冇再覆我,呢唔覆就係3年。 我冇再搵過佢,因為我廢,懦弱,又怕羞,次次出街都係佢約我先出。我之所以唔主動約佢係因為我怕阻住佢,驚佢有嘢做緊……總而言之,就係我廢。 之後我就喺屋企,終日瀏覽鹹網,荒廢學業,打飛機呢啲就不在話下。我仲變態到睇啲女仔甚至女同學啲story嘅時候,我會cap底佢,之後隱藏佢,得閒可以回味下。 我記得有中四一次,嗰女同學實在太吸引,我print左佢張大頭照出嚟,當顏射左佢,但我覺得唔夠喉。我主動約佢朝早早啲返到學校,教一教我功課。(呢次係我第一次主動約人亦都係最後一次)估唔到佢真係應承我。 然後到佢教我功課嘅時候,我總係有意無意低靠近佢,佢都本能地縮一縮。但我當時成個腦都係嗰樣同埋佢對腳。再加上當時喺屋企假顏射佢嘅時候..我忍唔住扯左下,佢都見到,佢立即望住我,我諗都冇諗就制服左佢,最後逼佢幫我腳交左。 果然,現實同虛構係唔同啲。 最後,佢冇同老師講,佢話因為我好長,想要呢種男朋友(估唔到表面斯斯文文,背後卻同我一樣咁淫),所以我地到最後更發展左,依家都非常開心。 所以提提各位巴打,主動是一件好事,很多事情往往意想不到,但只要主動,無往而不利。 (sor for 1999 (雖然整件事看似好假,但真實發生
#NSS個人 [沙田區band 2中學] 唔知有冇人同我一樣,同人講野嗰陣唔習慣望住人地對眼嚟講 是咁的,小妹今年13,最近呢幾年不知不覺養成左一個習慣,就係同人講嘢嗰陣唔習慣望住人哋對眼。但係對住屋企人或者好熟嘅朋友就唔會,係對同學或者唔係好熟嘅人先會咁,自己都係唔覺意,就係不自覺地望住其他地方同人講嘢…我唔知咁樣對人哋來講會唔會好冇禮貌,但係望住佢哋對眼講嘢又會覺得好尷尬好唔自在,係咪淨係得我先會咁?😂😂Thx admin!!
#NSS家庭 [GUEST] 我唔鍾意我阿爸,阿媽 講咗我呀爸先啦。 我有個成日喺度怨天怨地嘅阿爸,講埋啲日日出去返工已經夠攰㗎啦,仲要返到嚟屋企望住我哋母女,見到都心煩,叫我讀書我又唔讀,但係我又想講當我讀書嗰陣,你又會話「讀書讀嚟做咩,讀嚟有咩用,咪一樣咁蠢。」我真係好憎佢成日講埋啲咁嘅嘢,喺度打擊我嘅自信心,我一直都好想努力去讀書,但係一諗到要喺屋企讀書就覺得好核突,好討厭。成日都諗起佢話嘅嘢…(或者啲嗰可能只係我唔想讀書嘅籍口)… – 我呀媽係一個家庭主婦啦,比較懶嘅人,日日瞓喺張床打機,未到必要時候,佢都唔會落床。佢亦都唔係幾識教我,佢從來都唔會叫我讀書或都溫書,但有時亦都會叫下,只係因為佢同我呀爸嗌交嗌「好心你就管下你個女,日日喺度瞓,學哂你啲衰嘢」類似啲咁嘅説話啦。 – 其實我父母兩個人都冇點管過我,除咗每日嘅晚餐,好似咩都冇做到。 不過我已經成日同白己講我已經好幸福。世界大把人慘過我。 – 同埋我想問下兩個問題 1.我覺我嘅生活好悶,有啲咩可以做?或者有啲咩可以做目標? 2.朝早太早起身可以做啲咩?(我成日因為冇嘢做選擇繼續瞓覺,然後就瞓咗超過12個鐘😂) 然後講聲唔好意思 我講嘢講到199咁🙇🏻♀️🤓
#NSS愛情 [GUEST] 一開始同佢一齊我好開心好天真,覺得冇咩煩惱困難可以影響我地,但反而佢唔開心(佢係一個比較負面嘅人),因為覺得我終有一日都會離開佢,所以越美好就越唔開心。 咁當然我有安慰佢啦,但後來我發覺現實其實可能唔係咁美好,然後到我驚失去佢(個重點係明明都冇發生咩事),但係我就唔知點同佢講同佢溝通,所以就一直都冇出聲。近排開始忍唔住喺佢面前喊,佢有問我做咩事,但係我都話冇事。雖然喊完我係會冇事一陣,但唔知下次又係幾時,佢冇再問不過我感覺佢有少少唔同咗,我唔想佢因為我咁小事又喺度諗,因為佢而家已經冇咁負面,我唔太想影響到佢。 唔知係咪因為ex出軌嘅緣故,我冇乜安全感,現任有個男仔frd成日揾佢,本身我都覺得冇乜嘢,但而家越嚟越睇唔起佢唔順眼,有時佢講起佢,我唔想反應得太衰佢實feel到有嘢,但係又表現唔出開心。 其實有好多野都唔知點同佢講(就算係好小事),可能我會諗同佢講完會唔會搞到佢唔開心?又會有咩改變/反應? 究竟點解會咁?有冇咩解決/溝通方法 唔該🙏🏽 sor for 1999
#NSS愛情 [Guest] 喺度想同大家分享吓我嘅經歷 記得中四嘅時候 「他」被編到去同我同一班 因為疫情緣故 中四初時都係上網課 雖然大家不熟絡 亦因為冇咗真正嘅學校生活 而冇咗好似以前咁因為同班多咗接觸而好快熟絡嘅機會 但係當我透過電腦望過佢嘅容貌後 我就覺得佢對我嚟講並不平凡 疫情緩和點後 開始回復實體課 雖然係班上相遇 但可能因為初初調位時並不近 所以溝通亦唔多 而喺有一日 我發現佢悄悄加了我嘅Instagram 仲dm咗個「hi」俾我 我睇過後思考咗片刻 就扮做唔知咁 問咗句「你係邊個?」佢爽快地答了句「我係XXX」之後就一直開咗不少話題 一個話題結束後本應當日嘅聊天便結束 但係佢卻可以喺話題結束再開一個同上個話題截然不同嘅話題
#NSS個人 [GUEST] 咁喺喱個無聊既「暑假」,頭先見到有個關於cam既post,令我唸起一個我覺得幾無厘頭既故事。 _ 小學我有去補習社,放學去做功課溫書。其他人我唔知啦,但我個人覺得嗰到既氣氛好恐怖😹 有次就黎要考試,9歲既我放學照去補習社。我份人本身就容易唔記得野,上一秒都仲記得,下一秒就可以完全唔咗件事。就係咁,我完全唔記得要同補習老師講考試件事,亦都無溫書。嗰日唔知點解就特別多人啦,由於我做完功課,又「唔洗溫書」,老師難得俾我早放。 好啦,返到屋企,阿媽就問我溫晒書未啊?我就知道瀨野。佢繼續問既然未溫晒書做咩咁早返黎?我話因為補習社嗰日好多人。嗰晚我阿媽逼我溫書溫到凌晨12點。我有聽到阿媽打電話俾補習社,但細節聽唔到。 第二日,又係去補習社既一日~我一入門口老師就拉咗我入去,係其他學生面前用好嬲既語氣問我:「你琴晚係咪溫書溫到好夜啊哈?」 我答唔係 老師:「咁你溫到幾點?1點?12點?」 em當時既我為咗面子,答咗佢11點😹 接落嚟佢講咗句我完全唔知點接落去既句子。 老師:「我知啊!我有你屋企既cam,我琴晚睇住你溫書ga!」 我當下完全呆咗,我無信佢,心唸:你都傻既,你有我屋企有cam咁你咪可以偷晒我哋啲錢!我阿媽同你又唔係熟,真係當我傻既咩🙄 返到屋企我唔知做咩,唔同阿媽講返😹不過幾年之後有講,我阿媽都呆咗(已經無去補習社lu~^^) Anyways希望有會俾到大家小小既歡樂(?)😹 大家加油,我繼續係屋企發毛。 _ 本人第一次投稿🙇🏻♀️ Sorry for 1999