—類投稿

GUEST

#NSS學業 [GUEST] 小妹今年f2 數學嘅成績麻麻地所以就俾阿媽逼咗去間補習社到 我阿媽話呢間補習社有好多同學嘅家長都有介紹 話個老師教得好 而且係針對我間學校嘅嘢教 於是佢就幫我報咗名 我自己一開始都覺得ok嘅 係真係明多咗 但係上年開始 就乜都唔明咁 問又問過 功課又做齊 但都係唔明個補習老師講咩 (個補習老師教嘅同學校教嘅有時會唔同 一次過學兩個topic有啲困難) 加上學費唔平 連我啲frd都覺得既然依家補呢間冇用 不如用啲錢去搵過另一間補 無謂浪費時間同錢 之後我上年10月到就同我阿媽講講不如補另一間 但係佢好堅定咁話「呢間個老師我同佢傾過計 佢教得好好㗎 好有心教啲學生㗎

閱讀更多

Guest

#NSS個人 [Guest] 大家嚟M嗰陣會唔會覺得自己好急屎 個子宮個位好痛 好似塞住咁 然後屙屎嗰陣又會痛到pk 就算屙完都覺得未屙曬 不過又屙唔出 慘過食煙冇火機

閱讀更多

Guest

#NSS其他 [Guest ] 我琴日武肺陽性 但係我唔知點解好嚴重 夜晚冇停過咁咳 加上我鼻敏感 好難呼吸 乜嘢指定診所 online會診全部book唔到 加上你診所book到 你的士都book 唔到 診所一日成4000個 你的士得三百架 真係講笑 但我又唔想答正常的士 因為咁可能會嘢到其他人中 我覺得好無助 好似日日係到等死 有冇人有方法

閱讀更多

GUEST

#NSS學校 [GUEST] 上次見到做唔到sit up嘅嗰個post,我都想問吓push up可以點練?次次push up都淨係做得幾吓 考試都唔合格…想下次可以做多幾吓 而唔係做得幾吓🙏🏻 thx admin

閱讀更多

ylmass

#NSS個人 [ylmass] 小弟16歲,181高,70kg。而家可以原地跳掹框。為左達成入樽呢個夢想,點先可以跳高d or生高d?唔該有冇建議?萬分感謝

閱讀更多

GUEST

#NSS個人 [GUEST] 小弟今年f4, 由中二開始對science好有興趣,成日都好想知每個現象背後嘅原理,次次上science堂都好high, 咁當年已經決定咗大個要做科研,大學要讀science, 而家嘅electives係phy chem bio m2 我今年一直都好開心,因為終於可以告別我唔擅長又冇興趣嘅文科,而且日日返學都有我鍾意嘅science同數學堂,冇晒我唔擅長嘅科,我嘅成績亦都進步咗,滿足感大咗。睇返學校往年嘅數據,以我宜家呢個排名 (band1A大概全級頭30%),係穩入大學甚至三大 (當然有啲不確定因素,不過根據老師年年嘅講法,的確係穩入三大),而且science又唔係神科,只要我dse正正常常,就應該可以入到。 但係,我最近冇嘢做去搵資料,發覺science收生入數多到不得了,加埋啲non-jupas嘅人,真係好多好多人。我check過,學士畢業要做研究人員並唔容易,多數要係碩士畢業先會請,要喺咁多人之中突圍而出讀到碩士,應該係非常之難嘅。我唔覺得我有咁嘅能力。 除咗能力問題,香港嘅科研資源嚴重不足,想做研究真係非常之難,就算真係研究到啲嘢,又有人重視咩?因此科研行業工時長而且人工低,討論區唔少人都話讀完science, 多數都唔係做番相關嘅職業,就算係,都係去教書。我比較內向,而且有時都會教同學做功課/講解concepts, 我真係唔係幾鍾意做老師。 我真係對science有種熱愛,對做科研有種憧憬,呢個係我嘅夢想。其實係我擔心得太多,定係想做科研人員真係一個不切實際嘅諗法?希望大家比啲意見 可能有人會話搞掂dse先啦,不過喺忙碌嘅f5-6之前解決呢個問題好似好啲? sor for 1999 唔該晒admin

閱讀更多

GUEST

#NSS愛情 [GUEST] 小妹有樣野想問。🙇‍♀️ 你地覺得係交友app識男仔如何? 背景:我係交友app識左個男仔(一齊左幾個月),係出左社會既男仔,大我幾歲。 但當人地問我地點識,我真係唔知點答。如朋友的話「交友app識?」(但就係唔知點解唔敢講在這裏識) 所以好想問你地對中學生在交友app識男仔呢件事點睇?

閱讀更多

Guest

#NSS個人 [Guest] (長文)首先做少少背景簡介,我有兩個close frd,係度我叫佢哋做X 同Y。至於我父母嘅管教方式,可能同其他人有啲唔同。例如我可以出街嘅次數,就比其他人少。有時出去或者返屋企通常都要大人(工人姐姐)一齊,不過呢排都多左自己一個返。呢啲野我之前都有啲介意,但係我父母係注重講道理嘅人,我都明白佢哋點解會咁樣做,雖然介意但係冇不滿。 咁我接受左呢件事就會慣咗啦,X 同Y都慣咗,但係呢排我就覺得好似發生咗啲轉變。 有一次我、X同Y一齊出去食飯,咁我就間唔中會whatsapp 父母話我係邊,影吓相咁。呢個係習慣亦都係話比佢哋聽我安全。走嘅時候我同XY 講拜拜,X就加左句「返到去記得話俾我哋聽呀」,跟住大家係到笑。咁我個陣覺得冇乜嘢,但係返到去就覺得有啲反感。第一,個度係商場,係公眾地方,佢隔住四五米喺度嗌,都唔係咁好啦。呢樣都算啦。第二樣嘢就係佢嘅語氣。佢咁樣講好明顯就係對住我平時嘅習慣嚟講,佢仲要用一種有啲取笑,好似扮緊我父母嘅語氣去講。咁我就覺得有少少唔尊重我父母。雖然我父母嘅管教方式有啲唔同,我從來都唔覺得呢樣係一件令我不滿嘅事,X 嘅父母可能比較自由,但係唔代表可以攞呢件事嚟好似取笑我咁。 有另一次,因為而家疫情越嚟越嚴重,要放暑假,咁我哋就要返學校攞嘢啦,咁我就同我阿媽一齊返去,算係跟住我之餘亦都可以幫手攞啲嘢。咁就嚟返到學校,對面街就有人無啦啦勁大聲嗌我個名。咁我唔使望都知道係邊個嗌緊,嗰個人就係X,而Y喺佢隔離喺度笑。咁就嚟行到學校門口,咁我哋就距離近啲,跟住佢就講左句「我哋陪你行到呢度啦,拜拜」我都覺得佢地好人嘅,特登兜返轉頭佢等埋我先走。但係,佢又一次用嗰種語氣,令我覺得好反感。我阿媽就係我隔離,佢就用個種語氣去講,雖然我阿媽唔知X有少少扮緊佢,但係我都覺得佢好唔尊重。仲有,佢又一次隔到鬼死咁遠勁大聲嗌人,雖然今次條街冇乜人,但係唔通冇人就代表可以咁?佢可能係一個比較開放嘅人,但係咁樣做都始終有啲失禮。 雖然我哋做左frd好耐,呢啲只不過係一個好細嘅事件,但係對我嚟講都算係好突出。X平時比較認真嘅語氣,絕對唔係咁。佢有時都用呢種語氣同我講嘢,搞到我好似成個細路咁。我係就係為人比較衝動心急同埋自尊心有啲高(個人認為),但係我有努力去改,何況呢樣野唔應該由佢管。好啦,有少少離題。 講返重點。我想要嘅嘢好複雜咩?唔係。其實好簡單,我只不過係想XY尊重返我父母嘅管教方式,我父母可能比較”嚴格”,但係唔代表我冇自由,只不過係冇咁”表面上”嘅自由,XY冇咁易睇到咁解。仲有,我父母唔係唔講通理嘅人,唔俾一樣野都會講到明點解,有一個合理嘅解釋(我覺得呢樣嘢好好)。我覺得XY (尤其係X)好似停留左係「唔得」呢件事,睇唔到背後嘅原因,覺得點解我都咁大個人囉(佢地觀點),點解唔可以好似佢地咁自由。我都明,但係佢地表達出嚟嘅方式就未必咁好。 我都想同佢地講我想要返少少尊重,但係以佢地嘅性格我覺得佢地唔會認真看待呢件事。究竟我應該點?

閱讀更多

Guest

#NSS家庭 [Guest] 我真係理解唔到點解啲家長咁鐘意因為好小事就鬧自己仔女。應該好多香港嘅學生都同我一樣習慣晒,但其實佢哋用正常嘅語氣講唔得咩?跟住比佢哋鬧完之後喊又要比佢哋鬧,成日就問喊咩喊咩,喂大佬比你鬧完唔開心喊吓都要你批准? 其實我本身都因為習慣咗所以覺得無咩特別。但因為疫情嚴重令到我出現咗少少情緒問題,個人好易唔開心,但因為我本身唔會特別同父母分享呢啲所以都冇講。我阿媽乜都察覺唔到,咁其實我都唔奢求佢會,不過呢個唔係重點。可能因為有少少情緒問題,所以就更加在意阿媽嘅粗聲粗氣,本身心情已經唔好,俾佢鬧完就更差,跟住自己匿去廁所喊。講真如果啲家長好聲好氣啲仔女都會聽你話D,但佢哋就硬係要好惡咁講,跟住又唔俾呢樣唔俾嗰樣。 Sorry for 1999🥲🙏🏻

閱讀更多

Guest

#NSS社會 [Guest] 就算呢一個世界係點,都唔可以俾藉口自己去變壞,除非你一早已經放棄咗自己,自我放棄會令人好痛心,尤其是係你身邊嘅人

閱讀更多