LC
#NSS個人 [LC] 想同個男仔做個朋友,但佢好似開始避開我。 我今年F4,囡嚟嘅,係個內向又有少少社恐嘅人,冇身材冇樣,係學校通常都無乜點出聲,係安靜嗰一堆人。 相反,佢好外向又識照顧人,人哋話佢唔靚仔,但係我覺得佢其實幾好睇,另外佢同所有女仔都挽得好好,可能係因為溫柔。 咁我就唔知點解有日又突然間變開朗左好多,同好多人傾到計,就同開始佢有少少話題。 一開始同佢傾計都幾傾得。 所以我就一直想揾佢傾計,見佢唔鍾意自己個樣,就話佢靚仔(尼個出於朋友之間安慰同真心,唔係表白,但人哋話我似中意人) Wts 入面基本上係我揾佢傾計,我結束話題,佢永遠都係已讀不回。 我心諗佢點解咁樣(其實我唔太鍾意人地成日已讀不回我,一兩次或者禮尚往來果啲唔緊要) 但係我又忍唔住手想揾佢,因為當佢係朋友,成日有啲趣事想揾人講所以就同佢講。 而佢好似越嚟越想疏遠我。 就例如係前一排我想同佢挽遊戲,我成日都有搵佢,不過平時都會有其他女仔一齊挽,佢嗰陣會開咪講嘢,有講有笑。 不過佢同我兩個人一齊挽,唔出聲,但係有開住咪。然後一個同佢成日挽既女仔入左黎,佢就即刻開聲講嘢 所以我問左嗰個女仔同佢單獨挽,佢會唔會唔出聲,結果答「佢同我挽好多野講」 我唔知啦,我就問私底下問佢係唔係討厭我,佢又話討厭我就做唔到朋友 但係我feel 到佢好似唔係好想同我做朋友。 例如係學校入面同佢傾計,如果係同時間有我同另一個女仔,佢會對我比較冷淡。 就好似有日,你同另外兩個女仔做同一件事,佢行過黎問佢地兩個做緊乜,但偏偏唔會問你。 佢會選擇性咁忽視左我。 所以佢究竟當我係乜? 唔通得我自己當佢係朋友????