#NSS個人 [GUEST] 我是一名有躁鬱前兆的中度抑鬱症 我都無想像過中二,13歲就會患中度。其實我一直都好怕自己會變成躁鬱,深知躁鬱唔好醫。一開始確診入左兩次醫院,我一直覺得醫院先可以比我休息,幾日就出來依舊無好轉。同爸爸媽媽講,佢哋第一件事就係好大聲同我講:知唔知你入醫院,最辛苦個個係我地?我地咁俾心機保你出黎唔比你入精神科醫院,你而家同我講想入?你係咪想你媽辛苦到死先安樂?放過我啦囡,你遲早都會好翻架啦,抑鬱可以抑鬱幾耐。 12月醫院出返黎,好似一切都無發生咁繼續嘻嘻哈哈同朋友,家人過聖誕。個時,我連自己都唔知我係扮緊開心。辛苦的時候完全喊唔出,真係好辛苦。新年開始覺得面對各種親戚好疲憊,唔想面對佢地,但唔想被爸爸媽媽發現我又復發,所以好多次都係硬上,假笑。我以為我出院的時候已經好返好多,由之前辛苦到追星都無力氣,到而家,認為追星係我唯一的救贖。其實唔係變左好多,最多咪聽佢地的歌終於可以喊得出。但我覺得作為佢地既粉絲,係一個抑鬱症想自殺既病人,我覺得好丟臉,又係一種壓力。 直至網課,我困自己係間房度上堂,有時要開鏡頭就扮開開心心咁,一關鏡頭我就喊 一直喊。我淚點比以前更低了。想抒發情緒,但夏天又唔可以介手,爸爸媽媽係屋企無得放聲喊,大叫。必理痛無得賣,醫院開的抗抑鬱藥食得多會卡曬係喉嚨,又無任何反應,所以根本無地方發洩。加上而家入醫院又唔太好。其實見到媽媽因為委屈可以喊得咁大聲,爸爸又會寵住佢,我好羨慕佢。 成日見到某些famj扮抑鬱,記得個時佢同我一個同樣都係抑鬱症既朋友講:我都想抑鬱。點先可以好似你地咁入醫院? 我聽到第一秒係想爆粗。如果你真係試過抑鬱症你唔會覺得型,你會想死多過周圍曬自己有抑鬱症。 而家全部野都係網上進行,同社工,同老師講都無用。根本無可能有實體行動。加上因為我之前自殺傾向比較嚴重,醫生唔允許我自己留係屋企,一定要屋企人係屋企陪著我。我一直都好鬱悶。幾個鐘解唔到幾條題,個腦好混亂,集中唔到。跟住就會唔出聲咁喊,係咁用力咬自己,撕算草紙,唔想比父母知我又發作。其實我覺得自己好失敗。我開始有幻覺。明明個個都戴口罩,但我一見到人,佢地好似個個都恥笑緊我咁。係好恐怖個種咧嘴笑。我真係好驚,好無力。我應該點算好? Sor for1999
#NSS學校 [Guest] 其實多疑有冇錯 我依家f3,本身就有堆friend,有時會一齊打機,有幾個特別熟,f1識落,有其中兩個就移左民。我之前都有同其中一個朋友嗌交,下稱A,之後算係和好,但係冇之前咁friend。咁我同A仲有名外兩個朋友比較熟,下稱B同C,f2嘅時候一齊玩開,但係我同A嗌交,f3又唔同班,所以少左啲聯絡。我最近發現ABC三個佢哋一齊打機同傾電話唔預我,唔止一次,A同C仲開左個冇我嘅group。我嬲起上黎就同C埋怨左少少,跟住佢就嬲左我。我同B都有傾過,但係佢好似冇心排擠我,所以我仲有聯絡佢。我依家同A同C絕左交,但係佢哋就係大group,即係有好多其他friend嘅group度寸我,仲有啲佢地嘅friend加入鬧我。其實我好多疑,又容易呷醋,有時我都覺得我好黑人憎。我都唔想咁多疑,偏偏我就係咁敏感,我自己都好辛苦,但係唔知點解我唔係好信任人,有人話過我係被害妄想症,有冇方法可以令我同我啲friend(仲當我係friend果啲)好受啲? Sorry for 1999 求admin po ig thx
#NSS學校 [CFSS] 由2月開始,一直都睇到有師兄師姐有投稿鬧學校,有部分真係無理嘅投稿,無可否認學校嘅政策一直都令學生好不滿,小妹今年中二,希望將學校真正嘅問題講出嚟,小妹自認自己嗰級嘅學生同老師質素越嚟越差,學期初嘅一次ICT小測,竟然有兩班一齊作弊,全級所有中二學生放學後被要求比助理校長,副校長同校長訓話,但係現場5位校長係指責學生影響學校聲譽,而唔係指出同學嘅錯誤,講返自己班,有一位嚟自大陸嘅同學,經常喺課室撩事鬥非,與同學意見不合就出手打人,放咗學就流連喺酒吧,與無數女仔發生關係,喺學校同佢講過野嘅女仔都可以話係佢女朋友,包括小妹,小妹真係好大壓力, 另外喺上學期嘅考試,中文科出卷嘅老師可以成個部分,成條題目出錯,竟然冇一位老師發現,而喺收卷前35分鐘先發現大量問題,完全冇同學有時間去研究題目嘅錯誤,亦導致有好多同學考得好差,而呢件事根本冇一位老師回應過,甚至有老師認為係學生能力差,呢個就係中華基金中學嘅問題,之前校長都上節目接受訪問,講到學校有幾好,希望學校可以正視呢啲問題。 Sorry for 1999
#NSS個人 [GUEST] 介紹返背景先,曾經係一個嚴重依賴遊戲嘅女仔,呢件事我冇同任何朋友講過,想同大家分享吓我嘅經歷。 – 大概五年班嗰陣,第五人格喺我哋學校係一個非常流行嘅遊戲,我見大家玩自己唔玩就會跟唔到話題,所以我就跟住佢哋download來玩,呢個時候我都未算沉迷嘅階段,都係日日放學之後打一陣就開始做功課。 – 但係去到六年班開學嗰陣,情況開始惡化,我見到ig好多版主都有好多skin,自己嗰陣時又係新手,嗰陣時我又俾人bully緊,我好想逃離現實,我好渴望得到人嘅認同,所以我就開始用零用錢課金買skin,開始做一個版主,post 自己買skin嗰個record上去得到大家嘅認同話你好有錢。 – 我咁樣洗自己D零用錢,好快就會冇晒,加上我阿爸阿媽因為呈分試所以嚴格管控我用手機,我開始偷阿爸阿媽錢課金,半夜就偷偷地去阿爸阿媽間房攞部手機打通宵,一度嚴重到上堂瞓覺、功課又亂做、呃阿爸阿媽出去買嘢事實上係買點數卡、睇唔起啲冇skin嘅同學、掛住打機街都唔出嘢都唔食。 – 當然紙包唔住火啦,去到六年班下學期嗰陣佢哋發現咗我偷屋企錢課金,差啲搞到要上差館,我瘋狂喺度道歉,阿爸阿媽最後收咗我部手機一個月。 – 經歷咗依件事,我想同大家講,遊戲係可以玩,好處係有好處,壞處係取決於你點樣去對待佢。我而家已經戒左遊戲癮,delete埋個game,唔再沉迷喺虛擬嘅世界入邊。如果依家有相同經歷嘅你,或者你偷緊屋企錢去課金,請記住三思而後行,呢個世界仲有好多美好嘅嘢值得你去體驗,唔好過於沉迷入去遊戲入邊。我到而家今時今日諗返起呢件事都覺得自己好蠢,點解要將自己嘅時間浪費係呢啲咁嘅垃圾遊戲上面。 Sor for 1999 Thx admin po ig❤️🙏🏻