—類投稿

Guest

#NSS學校 [Guest] 點樣可以令我走出依道陰影 我而家中三,呢件事困擾左我好耐,幾乎每一晚都會諗起。 可能你會認到我係邊個,但係都希望你唔好tag我 小弟小學三年級左右既時候因為分班,所以識左好多新同學。開學頭幾日就識左2個frd(下稱a,b,a係班長,b全班考第一),開頭都好地地嘅,直至a做左班長,佢同b開始命令我做野,逼我喺小食部買野比佢地食。之後有一日小息,我去教員室幫老師做野,之後喺課室門口等老師同埋同學喺操場上嚟,課室門口嗰個位都幾暗下嘅,等等下a同b喺我後面推我落地,仲以班長嘅「特權」入課室將我啲文具倒曬落垃圾桶,仲將其他同學啲嘢擺落我書包,啲同學入到課室就發現到佢哋啲野唔見咗,同咗老師講,然後a同b話見到我書包有佢哋啲野,我同老師解釋返我見到係a同b擺喺我書包,但老師點都唔信,之後我屋企人打去學校講,老師話我呃屋企人同埋屈同學仲有偷野,因為呢件事記咗我一個缺點。再之後有一日午膳嘅時候,輪到我嗰班可以落操場玩,a同b跟住我,然後喺一個冇乜人行,而且幾暗嘅凹位打我,我冇還手,但我擋嗰下隻手可能撞到b個頭,佢瘀咗少少,我手踭舊骨崩咗,放學入廠打咗石膏固定。第二日b屋企打去學校投訴我打瘀咗b個頭,a聲稱見到我係咁打佢,然後我比咗醫生紙,家長信證明我隻手。無論我點解釋,老師都幫住b,話我bully佢,隻手係自己跌嘅。我屋企人打去學校,學校不但冇正視過依個問題,仲叫我屋企人唔好搞大件事。學校一直都話私隱問題,唔可以隨便睇cctv。最後a因為「誠實」將啲「真實」講出嚟,老師比咗一個優點佢,而我就記多一個缺點。亦都因為咁,老師唔比我做風紀。 自此之後,我唔敢自己一個人夜晚出街同埋去啲少人嘅地方,自己一個人嘅時候仲會係咁望後面睇有冇人,而家啲frd叫我去睇醫生。 只要成績好,就做咩都唔會錯? 點解學校永遠都包庇成績好嘅學生? 為咗校風,永遠唔會正視呢啲問題? 首次投稿 sorry for 1999 希望小編可以post,唔該🙌🏻

閱讀更多

guest

#NSS個人 [guest] 係咁嘅,小妹今年13歲,有個識咗7年嘅frd,我哋由上年九月開始,都會每個月約對方出街,每晚都會call住打機,唔知係唔係我問題,有陣時同佢搞到我喺個game 死咗個陣,我個人會沉晒,唔會出聲,亦都唔會理周圍發生嘅野,打機都心不在焉,基本上每個月都會有幾晚係咁,佢係咁叫我,我都唔會理佢,我因為唔想再理佢cut埋佢線,第二日佢問返點解我會話唔小心cut咗,簡單啲來講啲情緒會突然湧晒出嚟,成個人好迷惘,但係呢種感覺係同佢call先至會發生,係唔係我問題?我真係唔想又冇咗個frd🥲 sor for 199

閱讀更多

Guest

#NSS愛情 [Guest ] 小妹有個異性朋友,之前同過我表白。咁講返少少背景先,我同佢識咗三至四年,一直都只係當佢係普通朋友,所以最後用一個比較禮貌嘅方式拒絕咗佢。咁正常都會sad,俾人拒絕咗,嗰陣係明白佢咁諗嘅,所以我都抱住一個心態就係有得做朋友就做,冇得做都冇辦法。 但係我哋嘅關係一直都冇差度,佢好似完全唔記得晒之前表白嘅事,又send心心,叫埋晒啲好曖昧嘅名,又gn又早晨。我睇到當然冇覆佢啦,首先我唔鍾意佢,同埋我同佢講話我哋只係普通朋友嘅時候,佢又同我講話佢明,果下真係無言,佢話佢明咁點解又要對住我寫埋晒呢啲嘢?其實睇到呢啲嘢真係好反感。 跟住過咗都冇一排又來表白,我講決絕啲佢又嬲,其實呢種人真係好煩… 只係念着我識佢,偶然佢唔send啲曖昧嘢先同佢講嘢,如果我唔識佢我真係唔會理佢 (純發洩) 唔該admin🙏🏻

閱讀更多

GUEST

#NSS個人 [GUEST] 小妹差唔多160 4Xkg 體重我知正常,但個身材真係不堪入目 想減肥但係有好多障礙,想問下有咩方法解決到 1)有諗過出去做運動但係屋企人會問點解,同佢哋講佢哋就話「減咩肥啫肥啲先好啊」搞到我出唔到去,但係屋企又冇足夠空間(土地問題)仲有佢哋而家全部hof,變咗要運動就更加難 2)想控制飲食但係屋企人都係用同樣理由say no,仲有工人煮飯嘅關係,我控制唔到我食乜 呢兩樣真係最大嘅障礙,想問下有冇咩方法可以解決以上問題🙏🏻

閱讀更多

guest

#NSS其他 [guest] title:應該點樣揀衫? 小妹160cm ,47/8kg 望落唔算肥,但係膊頭真係好橫好橫,加上頭本身比較細,望落好似粒魚蛋咁,然後因為膊頭比較橫嘅關係,成日都搞到好虎背熊腰咁,想問下大家著咩衫或者點著先可以好睇啲🥲 唔該晒~🙇‍♀️ thankss admin🙏

閱讀更多

GUEST

#NSS學校 [GUEST] 本人今年f1 係小學嗰陣時好大膽亦都好有自信 成日比老師邀請上台做司儀或者表演 我亦都冇驚過 但係自從升咗上中學之後 對住班同學就好驚尷尬 特別對住一啲自己最friend嘅 驚做衰咗比佢哋笑 有咩解決方法🙇🏻‍♀️

閱讀更多

no

#NSS個人 [no] 我好辛苦啊 好想快D結束自己嘅人生 我升f1個時,覺得好大壓力。我同我家姐講,佢話好快就會習慣。個時我都覺得可能係未習慣,同埋我又唔係讀名校,點會有壓力呢?但係之後我越黎越大壓力,當我大壓力個時,我完全温唔到書,搞到D成績好差,啊媽就唔高興,要我補習,補中,英,數,英文同數學仲要補兩個老師。加埋原本要學嘅鋼琴同學校D課外活動,我完全無得休息,之後仲更大壓力,搞到我就快死。我都有同啊媽講,但係佢無理我。我真係想死,直至宜家都好想去自殺 sor for 1999

閱讀更多

Guest

#NSS個人 [Guest ] 簡直係天選之子由細到大都做唔到Sit up 講返背景先 f2 08 做細到大都係做唔到 二年級嗰陣有個同學同我一樣都係做唔到 但係而家F2 我問返佢佢做到30下 然後我依然係一下都做唔到 上PE堂嗰陣 我同老師講囉可唔可以唔做 佢同我講話點都要做 然後我一下都起唔到 啲同學嚇到呆晒 真係好自閉 其他科已經肥哂佬 PE嗰科仲要唔合格 想問吓有冇啲乜嘢解決方法 俾我做到五下都偷笑 麻煩Admin post

閱讀更多

sh d c

#NSS愛情 [sh d c] hello我一直有個心事就係我最近好似鍾意左個男仔,我唔知點算好。我好鍾意佢但佢應該係當我frd☹️我唔知點算好 求大家幫下手❤️

閱讀更多