#NSS學業 [Guest] [長文慎入]hii小妹今年f2,讀緊中西區band1A女校 ,成績就中間中下左右。入正題,咁我又細到大都冇乜點補習,因為父母都唔係好chur果種,佢哋又忙,比較少理我學校d嘢,而我小學成績都係中上,所以都一直冇乜問題。係5年班開始我主動話想補數,自己跟friend去補math conxxxx,咁就一路補,係直到幾個月前疫情嚴重咗,我同屋企人又覺得zoom麻麻,所以就停咗。但係我呢排一直好煩,我成績絕對唔係好,家長日老師都叫我要勤力d,話我其實有能力可以做到。我都想努力,但係我又唔知應該點提升成績,再加上自己個人本身已經缺乏自制能力🤦🏻♀️之前zoom甚至ftf嘅時候都已經唔係好專心,功課做得唔係好足,所以越來越擔心,好驚自己一兩年之後會後悔點解而家唔勤力/成績咁差。所以就想趁住呢個長假期嘅時間溫下書,plan左做完啲工課就大致review返上學期學過嘅嘢,如果仲有有時間就預習埋下學期啲嘢,但係都講過我自制力真係好差,而且又唔知其實應該點複習/預習,抄notes?讀textbook?我真係唔係好知…所以plan就plan得唔錯,但係實際執行起黎就….效率唔算好高,跟住不停好擔心d同學會好努力,得我一個heahea地。所以我就想補習,呢排上網睇唔同補習社,但係都唔知適唔適合。身邊d ‘friend’ 成績都好好,我試過問佢哋喺邊度補,但係咪講話補習,就連平時absent想問吓佢哋上堂講啲咩/問佢哋平時點溫書都會即刻轉話題,避而不談,甚至有個話同咗我講咪會搞到自己多個競爭。我知佢哋冇責任幫我,所以想問吓大家,如果想補習邊度好/其實係咪一定要補習,或者有冇啲讀書方法/提升成績嘅方法可以推薦下比小妹:p btw如果補習應該都想補全科,因為中文同中史特別差,science,geog,history 都erm麻麻,好唔穩定,有時幾好,有時又好差🥲係英文同數好小小( ̄∇ ̄) 就係咁~ 多謝大家咁有耐心睇晒😭 留言我一定會睇晒,大大力感謝大家! sorry for 1999+要鬧嘅細力小小🙏🏻
#NSS學校 [spkc] 原本我同一個朋友好friend,咩都傾。 舊年尾段我知到佢拍拖,我好替他開心,但同時有d驚無左個好朋友好兄弟,因為我未試過身邊有好朋友拍拖所以我唔知點做,所以就不斷同佢講野,佢哋覺得我好似阻住佢哋拍拖咁,令佢哋覺得我好煩。得知呢個消息後,我就有d內疚亦都有喺story同message佢哋講左聲sorry,然後就慢慢開始遠離佢,食飯唔同佢食,上堂都盡量唔坐埋一齊傾計…… 我自認我係會呷醋嘅人,不論朋友或者家人都會,呢件事當然我都有少少。 而家我唔知佢哋點,因為疫情停課大家少見左,我都唔系好敢問佢哋兩個的事,總之我希望你地無論仲有無一齊到都好,都一樣快樂幸福落去。 多謝俾左個平台我講左呢件事出黎。
#NSS愛情 [GUEST] 究竟係鍾意定係仰慕? 你由我中二個一年入咗我學校到做,做咗我班主任。起初我同你真係冇乜交集,唔知點解第一眼見到你踏入班房個下,個種感覺勁奇怪。但係我冇刻意去估自己諗啲乜,或者係乜感覺,我只係一直憑住自己感覺去認識你。直到學期尾,我竟然同你可以多咗好多交流同共同話題,完全係我意料之外,冇諗過可以同一個老師咁傾得。 直到中三,可惜你唔再係我班主任,但係都冇阻礙到我地keep住傾計,我哋由面對面傾變到係wts 傾,有時仲會夜晚傾電話。 2019年期間,你陪我行過呢段時間,我真係好多謝你。身為一個老師,你係呢段咁敏感嘅時間,你都繼續鼓勵我,個段時間我發生咗好多嘢,好多謝你嘅關心同陪伴。 2020年,我係讀書上遇到好大嘅挫折同壓力,再加上屋企嘅問題,你成為我唯一嘅傾訴對象,你再次比咗好多鼓裏我。我真係好感激你。 係我中五個年,你離開咗呢一間學校,起初我哋仲保持聯絡,有時都有傾電話講下大家近況。但係我覺得我打擾咗你好耐,我都冇得再以學生身份去做借口去揾我。更何況對你嚟話講可能我同你嘅關係只限於師生關係,連亦師亦友嘅關係都冇。你之前嘅關心同鼓勵,我覺得都係因為你係以老師身份安慰學生,所以最後我同你斷絕晒所有聯絡。 但係不得不承認,我由中二已經鍾意咗你。今年係第4年。我都要考DSE,我仲係好掛住你,好想你繼續比鼓勵我,我好想你係我開考前同我講句加油,可能你已經唔記得咗我,又或者冇咗我電話號碼。我好想同你講,我準備今次DSE準備得好攰,好想你同我打一打氣。唔知今次你會唔會再次鼓勵我呢?
#NSS學校 [GUEST] 暑假?咩嚟㗎?食得㗎? 眾所周知,宜家政府就宣佈全港所有學校提早放暑假,而且要係3月17日前放假。不過政府就比學校係呢個「暑假」入面「補課」。而我學校一聽到就中六合彩咁咁開心。 學校上星期宣佈,我哋會係3月16日Last Day,17日開始放「暑假」。不過係通告附件就寫咗我哋會有「補課」。有補課我相信係一件十分正常嘅事,我估全港有9成嘅人都要補課啦。但係我一睇附件個補課時間表:「虎!呢個咪係平時返學跟Day上個時間表囉,只不過冇寫Day幾咋嘛!仲要係用全日制時間上堂添!(我哋學校未夠人打針,所以之前係1點半放,宜家係4點9放)姐係同宜家返學一樣?」我就諗住會有幾日假放啦,點知碌到最後,見到個時間表係去到4月19日,姐係復活節假期最後一日。虎,姐係我哋連復活節假期都冇呀。 明明本來暑假係比人放鬆心情嘅,但係你哋要我哋繼續返學不單止,仲要返得比以前更長時間,係咪有違放暑假嘅用意?我哋已經係IG、Zoom、Email度請願,又向學生會表達意見,不過完全冇回覆。姐係學校完全漠視其他同學嘅意見。 呀,差啲唔記得講,學校同時講埋我哋需要係8月復活節假期入面返學補課添,姐係今年完全冇暑假,2022年冇放過假呀!
#NSS個人 [GUEST] 交代下背景先,咁話說A小學就同另一位同學(下稱C)好friend而C同B就係普通同學,A同B就係由細玩到大嘅好朋友,而小學嘅時候C都無乜野,影下啲網美相整下卡點咁。 咁ABC就升上同一間中學,開頭相處都無乜問題,直到A同C出左幾次街發現佢性格真係大有問題,例如有次佢話想去行下街,然後又突然唔想去因為佢想著啲暴露啲嘅衫影相,又露背又露腰咁,叫我地唔好去人多嘅地方,個陣已經心諗唔通我係想去邊度要就你著咩衫咩?同埋個friend好辛苦先請到假,佢話唔去就唔去,佢大曬咩?雖然最後都有去到,但係出到去就齋幫佢影相,可能我(A)本身唔係鍾意影相呀,打卡個類嘅人,所以其實有啲悶😭咁佢之後就話轉場去其他地方影相,咁我地見咁難得約出來咪去囉,去到又發炆憎話唔影,又話有人會認得佢,驚比人Post佢上secret,到時會好大獲,心諗專程陪你去到,幫你影相跟著又發炆憎都唔知jm9,搞到我同其他人都有啲唔Gur,之後走咗有Post曬Ig story話點解無帶界刀出街呀,好L想界手呀咁,叫人唔好再叫佢做Famj呀咁,其實少煩。 之後仲有種種原因搞到我(A)都無痴佢咁埋,仲識左個幾投契嘅朋友(下稱D),而疏遠嘅原因就係例如佢成日私底下話B R佢啲friend又剩呀,又成日Post黑化野🥹,而且煙、酒、粗口樣樣齊,真心唔想搞到自己變壞。 之後有件更加令AB無奈嘅事,話說AB就有班網友,D都識嘅,然後就好心加埋C一齊玩,但C同佢地根本唔係好熟。但係之後佢竟然周圍同班網友同埋其他AB身邊嘅朋友講D R走曬佢啲friend呀,當然包括埋AB,又周圍同人講AB唔鐘意佢呀成日唔理佢bully佢,出曬story搞暗示,但實情係B同佢一啲都唔熟,所以平時根本都無乜交集,搞到身邊啲朋友有一段時間都無理過我地(AB),Ig del我地follow,當正我地係衰人,而且明顯地之前學校班friend都好地地,個段時間態度明顯變差左。其實點解C唔諗下可能係佢性格問題搞到AB遠離佢?同埋我地唔係屬於C嘅,佢憑乜嘢控制我地同邊個人Close😭唔通想識下新朋友都唔得咩,搞到我地失去曬身邊珍貴嘅友誼。 而且因為C係咁針對D,又周圍嗆衰D,搞到A勁嬲,於是就直接Ig del曬C啲follow,平時都無乜理佢。之前A間唔中會係close friend,post 下 story 討論C啲八掛野,但係無諗過會有人話比佢知,雖然自己都有唔啱,但係C就周圍同人講AB Bully佢呀,周圍嗆衰佢呀,搞自己無問題,但係唔好搞佢啲friend,其實A啲friend全部都已經唔鍾意C,同埋A都只係私底下同一兩個朋友講下佢啲八掛,Llm根本無佢所講嘅Bully,無周圍嗆衰C😭而且你講到我地咁衰點解仲要表面同我地扮friend?你出黎搏同情定係你心知肚明同周圍啲人講嘅野都係假?我地關係根本係只局限於普通同學,真心係同佢行過路過野都唔講兩句各有各玩個隻,同埋C根本係學校一啲名氣都無點嗆衰,唔好以為自己好紅啊😭無人識你啊依家🥹我地無必要做埋呢啲無聊野,搞到其他同學更加誤會我地😭😭 真心好撚冤枉所以想寫篇野發洩下😭好撚後悔識左個咁八婆嘅人🥹雖然依家我地兩個已經轉左校🥹但係佢都係咬住我地唔放🥹好心C今年都已經F4份人唔好咁on9得唔得 Sorry for 1999