#NSS家庭 [Guest] 小妹今年十二歲,讀S1,最近我好唔開心,希望大家抽時間睇下。 話說呢單野係關於我表妹,佢差唔多九歲,有嚴重公主病同非常惡毒嘅心地⋯⋯可能有啲小朋友都係公主王子病,但係我喺度諗,係咪真係要咁錫佢。 首先講下佢嘅由來,既然係匿名,咁我就講下,佢有兩個同母異父嘅家姐,即係我表姐,講到咁,你哋應該明係戴啲野。 我仲記得細個,佢媽咪好錫佢,要咩有咩,所以造成公主病。我以前咩都送俾佢,因為念在親戚關係,已經當咗佢半個妹。 佢有手機嘅時候,只係四歲,仲要係新手機,計落嗰陣我都未有一部機,佢一直有玩開一隻R開頭嘅遊戲,仲介紹我玩。 我一有手機,就下載依隻遊戲同佢玩。一開始,都幾開心下,因為成日一齊做任務,玩對打,但係因為成績天於地之差,除咗體育,佢全部肥佬,我仲同佢補習。 過咗幾個月,有日佢係咁叫我送野俾佢,但係係課金野,以屋企作風,課到金機會差唔多零,我拒絕咗佢,於是惡夢就開始。 佢當時七歲,把口衰到可以砌我生豬肉,同佢媽咪講話表姐話佢四八婆,就係因為我唔送野俾佢。佢呀媽一定庇護佢,信到十足,之後開始我媽都知道,叫我閉門思過。 當時我血壓真係急升,拎住張被爆喊,向我啲朋友訴苦,但係佢哋完全唔信七歲小朋友可以咁對個表姐,有啲仲話我大話精,集體杯葛。 之後好快,佢又同我玩番,我因為佢道歉即時心軟,但係有日,一件嚴重事件發生咗。 一日,我發現武器無晒,當然有懷疑過係我表妹偷。但諗諗吓,佢仲細,無可能識入人地帳號,於是有日,我去佢屋企玩,順便搵吓有無證據。 點知,我開佢手機睇佢啲訊息(係佢叫我同佢更新WhatsApp 先睇到),佢同一個人講,好似係黑客,叫佢偷我野。完全唔明點解佢識搞呢啲野。 我直接崩潰,打佢,同佢講可以拉佢坐監,佢呀媽聽到,叫我算數,我念在長輩,先唔鬧佢。 我del咗個遊戲,深思過,既然做唔到好人,不如做壞人,我成日一見到佢,就鬧佢,將佢部機掟落地,佢呀媽仲可以話童言無忌,真係當場想推佢落街。 佢日日都纏住我,但又話我有病,我心諗,係呀,我有心臟病同抑鬱呀,唔得呀?於是我自己作咗本小説叫《瘋病亡靈》,但係詳情就唔講,因為俾人發現,可以生不如死咁,下埸係落地獄。 對唔住,呢篇文章超長,但係多謝你哋睇,同admin肯出,sorry for 1999! 唉,依家做好同壞都唔得,唔理佢更加衰,我只可以話我條命有呢個污點,求助! 註:我一直都唔敢寫,因為有啲真心朋友都知道呢單野,希望知情嘅盡量封口!
#NSS家庭 [GUEST] 小妹今年14歲~ 係咁嘅,我呀媽每日返工嘅時間都唔多過4個鐘,大部分時間都係屋企,但係係屋企又唔係做家務或者做啲有意義嘅嘢,成日叫我做呢樣做嗰樣。 有次摺衫叫細佬出黎幫手(仲有機衫要晾),我呀媽就話:「哎呀!細佬仲細呀,等佢大啲先啦叫佢幫手啦!仲有,你見唔到佢做緊功課架咩!」我心諗12歲都唔細啦。仲有,其實我都要做功課架!你咁得閒又唔幫手? 仲有次,我拖地嘅時候唔小心拖到佢隻腳,佢就話:「你知唔知拖人地隻腳係一個好唔尊重嘅行為黎架!」緊住打咗我一下。仲係到同我講:「我叫你做下家務,幫我分擔下啫,唔駛咁呀嘛!我都好辛苦、好大壓力架!」 雖然咁講唔係幾好,但係我真係覺得佢冇咩壓力,返工得嗰4個鐘,屋企嘅費用都係我呀爸交。佢日日係屋企都唔知做咩。我有嘗試過問佢有咩壓力,關心下佢,但係佢就話因為我。我聽完之後我諗咗好耐,我真係唔知我做過啲咩令佢咁樣。 可能你地會問點解我唔同呀爸溝通下。我都有嘗試過,但係我呀爸就話做女嘅就係要孝順父母,聽父母話。我想問各位,雖然孝順父母係必須,畢竟佢哋養大你,但係如果佢哋連基本尊重都唔畀你,你仲會唔會孝順佢哋?同埋想問我可以做啲咩? (我文筆唔好,希望各位睇得明)
#NSS個人 [GUEST] 各位見到都建議過來睇睇,尤其係有Carousell嘅朋友。 小弟前排係Carousell 有賣自己嘅二手鞋, 冇諗過嘅一陣就有個客話要🤔 咁我都冇咩為意啦,始終有人要就已經好好, 對方自稱係一個喺大陸投資嘅美國人, 見佢英文都唔錯,都識用美式英文, 其後到左俾錢果陣 佢就話要用Bitcoin機作收款 又話要表示已經賣左比佢(?_?), 我就奇怪 你一個大陸居民冇大陸銀行, 之後佢話冇大陸銀行 淨係得美國銀行 , 更加Send 匯款證明話佢過左錢 (張嘢仲要係AV畫質咁)😂 冇我都當佢白癡架啦 又話要俾2000幾申請Bitcoin機戶口, PS: 我自己都有玩Bitcoin 所以都好清楚係唔洗俾錢
#NSS學業 [GUEST] 對於DSE,我真係好迷茫.. 我係一個係凌晨煩惱到瞓唔到嘅DSER,距離2022年DSE只係剩低1個月,但係我嘅成績依然未如理想⋯⋯ 我目標想讀嘅科要Best 6 大概38 左右,但係我依家中英文科,都係卡係Level 4-5左右嘅水平,仲要係如果臨場有啲咩差錯,分分鐘只係得有Level 4。 我係其他科亦唔係穩定有星星(特別係通識已經放棄咗),所以要Best 6 38,始終十分之危.. Level 5 到攞星星應該有啲運氣成分,所以想係中文同英文科著手,請問在坐各位高人有無咩技巧可以提供到?或係任何推介嘅補習門路,可以指點下迷津? 或許有點倉猝,但係1個月到係時間,我唔想咁快放棄,感謝各位願意睇到呢度。 祝各位DSER都順順利利,就算時間唔多,都唔好放棄,一齊加油啦!
#NSS個人 [Guest] hello, 小妹我係 #NSS220112B 嘅po主。 文筆差,敬請見諒 上次投稿之後見到好多人話sure佢係鍾意我 又叫我「去馬!!」 所以自從投稿完嗰段時間,我開始諗我係咪真係鍾意佢 ff佢同我表白之類嘅時候我會有咩反應😂 畢竟知道人哋對自己有意思,但又唔理,扮唔知繼續接受佢嘅好,又唔表示,好似幾賤格:‑X 但不果。 叮咚– 突然!有個message彈咗出嚟。 “最近點呀💩” 「what’s the matter呀?」 “我焗咗cheese cake, 你要唔要過嚟我度食” 點會唔去先得㗎 「而家出門口。」 至於疫情問題..對唔住已經畀我拋於腦外
#NSS其他 [Guest] 而家凌晨四點,我好累好眼瞓,但瞓唔到 我屋企養咗隻博美犬,幼稚園陪到我中學,佢今年12歲,仲行得跳得幾活潑,但有白內障。 見佢睇得唔好係到亂吠,個心真係好痛,有睇過獸醫問想做手術但風險太太所以佢叫我地唔好做,滴眼藥水滴咗兩年,而家隻眼已經白曬。 佢今個月生日就十二歲,已經好大年紀,我呢排都瞓得唔好,瞓前唔知點解會自己流眼淚,擔心聽日瞓醒會見唔到佢。上網揾狗狗死後會去邊,會唔會有機會見返面,但網上啲答案都系一時可以一時唔得… 我知有人會覺得我好傻,覺得佢而家仲好地地系到就已經咁快喊,系到擔心…呢樣我自己都知,我都覺得我自己好好笑…但我真係驚嗰日會嚟,驚我再摸唔到嗰個摸咗十幾年熟悉嘅手感,十幾年嚟佢夜晚會瞓係我隔離陪我做功課…悶嘅時候走過嚟扮得意同我玩…我真係好驚 但我知驚都冇用,因為養狗都要預咗佢有日會離開我地,想問下啲有經驗嘅人,係點樣走返出嚟?系咪都用咗好長時間?thanks🙏🏻
#NSS家庭 [GUEST =]] 其實我老母算唔算管得太嚴? 見到 nss secret 有唔少父母管得好嚴嘅情況,雖然佢哋都只係為我哋著想,但係難免會覺得有少少過份。係呢個平台都希望搵到解決方法。先講一講背景,小妹今年 f2 ,我老母由小五就開始管呢樣管個樣,仲要越嚟越嚴重。 (一)係屋企裝 cam,仲要唔止一個。一開始我諗可能係一個保障,又或者只係嚇下你啫,但之後我先發覺原来佢無時無刻都 check 住。事源喺某一個朝早 6 點,咁我就起咗身,但係就攤咗係張床度睇咗一陣電話,無啦啦我老母跑咗出嚟𥄫我,事後更若無其事咁提出呢件事,內容就話我一早起身淨係識睇電話。 (二)電話限制就基本啦,又無數據。有人就話失聯咁點算?呢個問題根本就唔會發生喺我身上,因為都冇得出街。甚至係屋企樓下,返到屋企都要報備。就算用幾多條件去交換,都唔可以。係呢個前題下,同朋友出街,都只係一件奢侈嘅事。其實我都只係想喺中學生涯留下一點回憶啫 !! (三)而唯一可以放鬆嘅就只有沖涼。難得可以休息一下,有自己嘅空間。但係明明只係沖咗 30 mins 都冇,就開始俾人催(利申屋企有兩個廁所),又話人發白日夢。另外,我更加發覺佢好鍾意踩低人,再抬高自己,講到自己有幾咁聰明。又唔見佢入到牛津劍橋?做政府呀笨 !! 解決方法: –
#NSS文化 [guest] 關於謁後語 謁後語俾我嘅印象就係上一輩嘅slang 而家我都可能用 但唔多(eg把炮) 我覺得謁後語好值得保存 加上近排無聊得濟睇翻89十年代睇港產片 更加覺得謁後語係一種好港式嘅嘢 唔係土生土長嘅香港人根本聽唔明(簡單幾個點都識掛) 學校唔會教(廣東話係方言吖嘛😌) 屋企人又唔會講(覺得俗?) 就咁失傳我覺得好可惜 我覺得我地呢代應該講多啲 但係好驚被人話咩generation gap/好老土 想問問大家意見(有冇人覺得講謁後語個陣好型 好似可以光明正大咁講粗口 而其他人又明 ;p sor for 1999