—類投稿

Guest

#NSS其他 [Guest ] 有冇人都係中咗covid/omicron之後有啲失憶或者出現情緒問題? 話說我中咗之後好易喊,覺得成個世界都係到針對同拋棄自己,好似已經變到冇人理我咁,同埋上堂答錯問題都會唔開心。跟著有時我明明交咗功課又唔記得咗,以為自己冇交,個電話明明放咗係書房到又以為自己放咗喺廳,朝早起身明明已經瞓咗勁多個鐘又好唔清醒,上堂又成日諗埋其他野。唔知各位有冇同樣嘅situation/建議方法? Sor for 1999 Thxx admin🤍

閱讀更多

傳統名校

#NSS學業 [傳統名校] Hi, 究竟考第一係咪真係咁難,我今年上學期考第二,好想試吓考第一嘅滋味。雖然部份科目我考第一,但係最後出到嚟個總成績只有第二名,同第一名嗰個好似遙不可及咁。我好希望下學期可以keep住排名,甚至考個第一返嚟。想問吓各位有冇特別方法溫書?

閱讀更多

GUEST

#NSS個人 [GUEST] 由上年開始,一直都覺得自己有抑鬱症。阿爸阿媽唔知,亦都無諗住睇醫生,因為真係好貴,而且要好返其實冇人能夠幫到你,始終都係要靠自己。如果咁講冒犯到你,我想講聲對唔住。我都明白呢三個字並唔可立亂講,但係我喺呢段時間真係好辛苦,嗰種感覺嚟嗰陣,完全控制唔到自己。我媽媽都有抑鬱症,所以佢諗嘢好負面,份人亦都好敏感,例如喺巴士站唔同佢一齊企(我嗰時同阿爸企埋一邊)/喺多人嘅地方無應佢(我真係聽唔到),就會覺得我當佢冇到,跟住發嬲。嗌交嗰陣,佢永遠都覺得我企喺阿爸嗰邊,跟住就講一大輪,由細個開始講起,其實嗰下我真係好想駁返佢,但係一直以嚟都無。有時阿媽有意無意講嘅說話(我唔食嘢,由得我死/我同你阿爸下午個月就離婚/我好民主你諗定跟邊個),可能佢講完就唔記得,但係我一直以嚟都無忘記過,佢嘅一句真係足以令唔開心好耐。學業方面,我對自己都有啲要求,咁嘅情況加上學業上嘅壓力,自殘成為咗我嘅習慣。初時我介手,後來介到出唔到血,我去咗介大髀,因為冇人會留意到。我試過戒呢個習慣,但係唔成功。流血就好似提醒咗我仲生存緊;又或者俾個方法懲罰自己。我有時喺度諗,究竟幾時先死得,呢一刻我想跳樓,好想解脫,好對唔住自己,但係又驚屋企人自責,我恨不得意外比車撞死。我呃人,就嚟連自己都呃埋,其實一直以嚟我都好憎自己,如果冇咗我,阿爸阿媽就唔會有咁多嗌霎,亦都唔會多咗舊垃圾阻住個地球轉。前排派咗成績表,我又退步咗,我真係廢到無人有。如果有一日我選擇離開,希望你能夠尊重呢個決定,因為我已經盡咗最大嘅努力去生存。同埋想喺度同大家講,要珍惜你擁有嘅嘢,好老土但係真嘅。如果你覺得你身邊有個識嘅人好似我,可以嘅話比佢知道其實你一直都會喺度。唔好嘗試比較痛苦,因為你無可能理解到佢嘅經歷同感受。默默嘅陪伴,其實已經好足夠。

閱讀更多

心理(情緒)嘅問題

#NSS個人 [心理(情緒)嘅問題] Admin pls post ig thx🙏🏼🤍! 想問吓一啲關於心理(情緒)嘅問題🙏🏼 小妺今年12歲 我最近要考上中學嘅考試有少少壓力 夜晚瞓唔著朝早起身啲負面情緒即刻出黎 冇乜胃口,呼吸困難,頭痛/暈…. 咁考中學嘅試佢係分兩次考 琴日就考完第一次 第二次就兩個禮拜後再考 考完第一次試 心情好返少少 嗰陣就淨係覺得係自己壓力大 但係一返到屋企 屋企人就即刻叫我預備第二次考試 仲講好多考唔到呢間中學嘅最壞打算 即刻覺得好煩 因為第一次試全個過程都係自己預備 冇話一定要人幫 覺得有少少無助

閱讀更多

guest

#NSS家庭 [guest] *Sorry呢篇應該係長文* 我已經矛盾咗好耐,最近先鼓起勇氣投稿,認到係我嘅人希望唔好@我 是咁的 我啊媽成世人有大半時間都係付出喺我屋企到。佢當年因為成績問題佢讀唔到中七,之後就返咗好耐夜校,一邊半工半讀,兜兜轉轉咗好耐先可以大學畢業。然而嗰陣佢已經陀緊我啊哥,之後佢嘅人生都係返工放工同打理家庭,佢完全無時間去實現自己嘅理想。而佢一直都好渴望可以移民到外國,呢個係佢盼咗幾廿年嘅夢想。所以當英國一開放BNO人士移民,佢好開心,又好踴躍咁調查英國嘅資料,連無乜點用嘅社交媒體都開始用,入面入嘅全部都係有關英國嘅群組,每日睇嘅片都係有關移民英國嘅。 雖然佢好渴望去英國,但係我啊爸係唔同意嘅。典型藍絲就係徘徊喺舒適圈到,唔肯踏出去。問題係我啊媽根本無足夠金錢去英國生活,佢唯一諗到嘅方法就係賣咗層樓,用嗰筆錢去英國生活。但由於層樓個名係我啊媽同啊爸,我啊爸一日唔同意,啊媽都無得攞到筆錢。 而可以說服到我啊爸捨得賣樓嘅關鍵就係我。如果我肯同啊媽去英國,為咗我嘅前途問題,我啊爸係肯賣咗層樓嘅。 睇到呢到,可能你哋會覺得我跟著啊媽去英國咪得囉。但係,我自己想去嘅根本唔係英國而係日本。當然,我唔係討厭英國,只係我放喺第一位嘅會係日本,而唔係英國。移民日本係我夢想,而我為咗去日本都付出咗好多努力,自己私底下學日文、考日文,又有去參加日本留學試,我對自己未來嘅都有構思好多。我有諗過自己跟住啊媽去英國,讀幾年書攞到英國護照再自己去日本嘅,但係去英國讀書使費唔平,啊媽話既然使咗咁多錢,又咁辛苦攞到本護照就留喺嗰度,我無乜機會走到。 我明白啊媽好想去英國,但係為咗佢我就要放棄我嘅一生?我知道去英國有好多好處,但係我嘅意願真係唔值得關注?我好矛盾,我想啊媽幸福但又想實現自己夢想。而呢個時候啊爸就嚟「關心」我,佢話擔心我過到去英國會被人bully,又話自己年記大去英國熬唔到。我唔希望有任何一方受苦,但又唔知點做好,情況就係咁膠着咗好耐。 有無情況同我相似嘅人可以分享下你嘅經驗?或者有無人可以比下意見?我自認我太單純,又自私,唔願付出又想獲取更多,希望有人可以屌醒我(。 ́︿ ̀。)

閱讀更多

GUEST

#NSS個人 [GUEST] 自幼就已經知道我被我母親所討厭,可能我唔係佢心目中嘅乖女,可能我與父親太過相似。從小到大都聽到佢話我:「早知唔生你、唔解你咁乞人憎、老咗都唔使你養、見到你就嬲⋯」原以為已經習慣,但聽到都真係好心疼。 可能佢心目中家姐先係佢個女,而我只係一個負累。佢冇打我,虐待我,比起其他人而言,我甚至算係幸福。但係佢心目中根本冇我,每次主動搵佢,得到只有無視。每次對視,都見到佢眼中嘅嫌棄。每次係床上聽到佢同家姐傾得有講有笑,似乎冇咗我就係一個完美嘅家庭。 小學唔識嘢,識咗一埋捐友,吸煙,飲酒,界手。加上一直壓力大,有時候想將檯上嘅嘢推晒落地下,然後大喊,所以我開始界手。直至有一次界太深,睇住隻手,只係𢲡膠布紙巾包住,甚至止血消毒都冇。之後就一直著長袖,都冇再傷害自己。 中學之後,疫情擴散。有時佢無端端攞野打我,推哂啲書落嚟地,打爛晒我啲嘢,只係因為佢話我張枱太亂。我知道佢壓力大,但我真係好痛苦,你又有冇睇過我。但諗到我至少有野食,可以買自己鍾意嘅嘢,已經比好多人幸福,就好崩潰,我係咪太小題大造。媽,我沒辦法好憎你,但都沒有喜歡你,我好攰啦。 想問大家可以點,同父母相處同埋我啲界手疤,成日好怕被人發現。可能表達唔太好,希望大家俾啲意見。

閱讀更多

GUEST

#NSS愛情 [GUEST] 首先講句麻煩晒admin! 宜家已經係00:43 一向早訓嘅我 至今仍然未訓得著 我真係 好鍾意好鍾意你 我放唔低你 原本打算趁網課同「暑假」嘅時間去放低你 我有努力㗎 我有試住追星 我有努力學習分散注意力 我有去試住鍾意動漫角色 係 我確實已經唔係成日去掛住你 我以為我已經放低左你 但係我清相簿嘅時候見到我同你嘅合照 居然會突然覺得心好痛 眼淚不受控制咁不斷湧出 我個心好痛 真係好痛好痛 我真係覺得自己好賤格 點解可以鍾意左個老師 我真係好討厭自己

閱讀更多

沒有

#NSS個人 [沒有] 2020尾個時父母開始叫我補習(之前一直冇補 成績普通) 壓力開始大 到2021頭有一晚開始比人網絡欺凌 啲人瘋狂send野比我(人身攻擊、問候我之類) 加上學業壓力 個時長期自x 同會想去解決自己 自己本身冇咩朋友 網絡欺凌個件事冇同其他人講過 淨係同唯一一個friend講過自己有自x 一直因為佢 雖然都有自x 不過好咗好多 冇咁密 同埋搵到自己目標、唔會想去解決自己 直至2022頭 我哋因為正治絕左交(發現咗佢玩抖音之類 我一直都有講自己立場 嗌交完 佢就自己話走咗) 到而家一直都好唔開心、好可惜 雖然我鐘意獨處

閱讀更多

點樣識新朋友

#NSS個人 [點樣識新朋友] 如題 小妹小學嘅時候係六年唔分班嘅,可能係呢個原因導致我根本唔識點去識新朋友。依噶已經f3了,除了同分組活動嘅組員溝通之外,我真係好少同同學仔傾偈,點算好啊?小學嘅好朋友升中之後都各自有新朋友,而我又不好意思去搵,應該話係唔知點去搵,搵佢佢會唔會覺得好奇怪?所以我好想識朋友,但係要點識呢……?

閱讀更多

GUEST

#NSS學校 [GUEST] 暑假?咩嚟㗎?食得㗎? 眾所周知,宜家政府就宣佈全港所有學校提早放暑假,而且要係3月17日前放假。不過政府就比學校係呢個「暑假」入面「補課」。而我學校一聽到就中六合彩咁咁開心。 學校上星期宣佈,我哋會係3月16日Last Day,17日開始放「暑假」。不過係通告附件就寫咗我哋會有「補課」。有補課我相信係一件十分正常嘅事,我估全港有9成嘅人都要補課啦。但係我一睇附件個補課時間表:「虎!呢個咪係平時返學跟Day上個時間表囉,只不過冇寫Day幾咋嘛!仲要係用全日制時間上堂添!(我哋學校未夠人打針,所以之前係1點半放,宜家係4點9放)姐係同宜家返學一樣?」我就諗住會有幾日假放啦,點知碌到最後,見到個時間表係去到4月19日,姐係復活節假期最後一日。虎,姐係我哋連復活節假期都冇呀。 明明本來暑假係比人放鬆心情嘅,但係你哋要我哋繼續返學不單止,仲要返得比以前更長時間,係咪有違放暑假嘅用意?我哋已經係IG、Zoom、Email度請願,又向學生會表達意見,不過完全冇回覆。姐係學校完全漠視其他同學嘅意見。 呀,差啲唔記得講,學校同時講埋我哋需要係8月復活節假期入面返學補課添,姐係今年完全冇暑假,2022年冇放過假呀!

閱讀更多