—類投稿

GUEST

#NSS愛情 [GUEST ] 我係之前識左個 friend,佢對我好好,成日照顧我,又唔介意我發脾氣。我best friend 離開我,佢都陪住我,安慰我。我同佢成日互flirt不過係玩下個種,我好鐘意佢,佢都好鐘意我,我一直以為係friend 個d鐘意。直到有一日,佢同我講話佢好鐘意我,唔係朋友嗰d,我嚇親。首先,我同佢性別一樣,佢係雙性戀,我以為自己凈係鐘意男仔,所以我好confused。我用左好耐時間去諗我對佢係咩感情,我好似都鐘意佢?係超過朋友嗰 d鐘意,但係我未試過有呢d感覺,所以我唔清楚係咩黎。 我同佢解釋左之後,好似 hurt 到佢,我唔想佢離開我,但係我又唔清楚我對佢係點,如果我應承佢之後發現我對佢只係普通朋友鐘意咁點算?我好亂,有冇人可以話俾我聽應該點做?

閱讀更多

Guest

#NSS其他 [Guest] 我想身邊有個好自戀嘅friend😅 佢係Ig post自己細個啲相 我控制唔到 但係佢成日拎佢自己細細嗰啲相整Stickers 仲要成日send俾我😅 成日都想人哋讚佢可愛 整完新嘅sticker又要send俾我 純粹發洩 同埋表示不理解

閱讀更多

學校PE堂 VS Zoom PE堂

#NSS學校 [學校PE堂 VS Zoom PE堂] 大家好,小弟今年F1。我哋學校上PE堂有個奇怪嘅習慣,就係要除鞋除襪,赤腳上PE堂,因為我哋個籃球場係喺室內嘅,所以個籃球場從來都唔會濕,所以我哋赤腳上堂都唔驚,咁我哋上PE堂就分咗幾part(熱身、體能、拉筋、活動),我哋拉筋嗰陣時要2個人一組,大家互相幫大家拉,然後個老師超惡,我哋有個拉筋動作就係要坐低,腳對腳,然後壓低,個老師話要塊面掂到隻腳底先叫成功,大家應該知道着返學襪嘅話隻腳會超臭,跟著我哋D同學會叫依個拉筋做「聞腳」因為真係隔著個口罩都聞到幾臭,跟著落堂嗰陣,由於我哋除曬鞋襪,所以我哋第一堂嗰陣完全認唔返D鞋。 至於係屋企上PE堂,我哋就可以輕鬆d,因為冇人幫你拉,但係我哋要做勁多體能(sit-up, push-up, 原地跑, 深蹲……)仲要每個做50下,如果做得唔好,就要再做多50下,基本上我哋上完PE堂已經被佢玩完。 希望admin Po IG🙏🏻 thx‼️

閱讀更多

GUEST

#NSS愛情 [GUEST] 小妹今年中四,同緊個冇feel嘅人拍拖。 其實開頭識佢嗰陣都有feel,唔知係咪耐咗就冇feel(新鮮感?) 成日都諗係咪我問題,佢好好,我又冇出軌,其實點解會咁☹️ 佢係我第一任,啲人成日話初戀都係好美好,但我好似冇呢種感覺… 我以前同過幾個男仔曖昧(有出街有傾電話),但次次都係曖曖下就冇下文,又係冇新鮮感或者發覺原來都唔係好中意佢,我都知自己好衰。 於是我就同自己講,如果有下一個(即係現任),咁我就唔淨係曖昧,我要同佢一齊,唔想玩人,亦都唔想玩自己。 其實係咪因為同過其他人曖昧,同佢就冇初戀呢種感覺,都冇小鹿亂撞。 有時同佢一齊會諗起以前曖昧過嘅人,點算好 我真係好衰🥲🥲 大家覺得我應該點好,同埋我想知我有咩問題🥲 Sorry for 1999 Thanks admin想po ig🙏🏻

閱讀更多

GUEST

#NSS個人 [GUEST] 唔知點解最近心情成日都會突然好低落⋯ 呢排因為疫情我只可以留喺屋企,每當冇人同我傾偈嗰陣我就會自己一個亂咁諗好多嘢,尤其係夜晚嗰陣,就算係好小嘅事都可以令到我做咩都冇哂心機,嗰陣時嘅我同平時好唔同,我唔會想笑,唔會想覆任何人嘅messages,就算係我鍾意嘅人都一樣,屋企人同我講嘢我都會答得好hea,個心會好似比人捉實咗咁,好痛好唔舒服 我會不斷聽啲好sad嘅歌,個腦會浮現哂所有令我唔開心嘅嘢,其實我都唔想去諗呢啲嘢,但係我好似控制唔到咁 我對上一次喊已經係好耐之前,唔知點解我呢排好容易就想喊,但係又唔會真係喊到出嚟,嗰種感覺真係好辛苦 但係我又唔覺得自己去到有抑鬱咁嚴重,只要我同朋友一齊玩或者傾電話,就算只係message,我就唔會咁情緒化 我想知道有冇啲咩解決方法,因為我覺得自己呢種情況應該未去到要見醫生,而且我而家亦唔出得去,但係又唔敢同屋企人認真咁講呢件事,因為佢哋只會話我都傻傻哋嘅…😶

閱讀更多

GUEST

#NSS學業 [GUEST] 我地學校咁鬼遲先出通告話放假,老師根本都準備唔切。同埋依家都唔攪全民檢測住,呢個特別假期放嚟做乜嘢

閱讀更多

GUEST

#NSS個人 [GUEST] 呀 各位早晨~今日想同各位分享下我嘅心事。小妹低from學生,認識左兩個好好嘅朋友,雖然都唔知點樣玩埋一齊,但之後好似變咗最好嘅三姐妹。但後來因為各種事,發現咗我哋三個都有情緒病,都係要揾社工幫手,全部都係累積落嚟嘅負面心情,有陣時仲會無端端發病,但我哋仲可以玩埋一齊,唔開心嘅時候互相陪住對方,打打鬧鬧,我基本上將我所有嘅脾氣俾曬對方,用自己嘅方法去照顧佢地。經過一段時間嘅治療,我都好翻咗,情緒病都漸漸消失,但兩位朋友有時都會發病,所以我想用自己嘅方法去治療佢哋,我想成為佢地嘅”心理醫生”(˘̩̩̩ε˘̩ƪ)但其實實際上佢哋都差唔多好返,發病嘅頻率都降低咗,但有時又會因為啲小事而崩潰,我真心驚佢地嘅病又回復返以前咁,我唔想佢地又抑鬱。而且小妹有件事都好唔服氣,宜家啲人咁鐘意拎抑鬱當潮流嘅咩?網上搵抑鬱測試,測到重度抑鬱之後又要發動態,界手扮可憐,仲要發啲文案,之前仲試過問我地點樣先有抑鬱症,我真係好無語,就係因為呢一種人先搞到抑鬱症係其它人眼中變成無病呻吟,我唔理解啲人會想有抑鬱症咯…..好on9😅

閱讀更多

GUEST

#NSS個人 [GUEST] 冇咩特別想講,只係想記錄下此時嘅心情😌 再過多六個月零九日,就係我陪你過嘅第三個生日。鐘意左你兩年,喺你身上學到好多嘢。多謝你教識我如何愛人,多謝你教識我要正面面對生活,多謝你教識我要放過自己。因為你,我學到好多好寶貴嘅待人處事方式;因為你,我好希望可以有好嘅achievements;因為你,我努力令自己變得更好,成為一個配得上鐘意你嘅人。 為左你,我犧牲左好多,我付出左好多,改變左好多。依家嘅我,手機九成係你啲相、開口十句有九句都係關於你、我嘅興趣都係因為你鍾意我先鍾意。雖然身邊好多人同我講,唔好為左一個永遠都唔知自己存在嘅人咁努力,但係我唔想放棄。我知我同你係完全唔同status嘅人,一個係天上火熱嘅太陽、一個係地上微笑嘅小草。你係個身材滿分、樣貌出眾、性格好好嘅人,而我只係個樣貌平凡、冇咩才藝嘅人。 雖然我地嘅差距好遠,雖然你可能永遠都唔會知道我嘅存在,但係我想同你講,我會一直愛你。因為有你,先有依家嘅我。如果你冇出現過,可能我依家仲係個好頹廢、好負能量嘅人。所以無論如何,我都唔會放棄你,我會盡我所能愛護你,保護你,支持你。希望你可以繼續喺自己最熱愛嘅行業發光發熱,繼續做嗰個最真性情、最可愛嘅你。 sorry for 1999 thanks admin♥️

閱讀更多

guest

#NSS其他 [guest] 想問一問各位~ 如果快速測試的一次嘅結果係兩條明顯深嘅線,但係第二次嘅結果係一深一淺 (深嘅C 好淺個T) 咁樣係算陰性定陽性? 同埋開始有少少喉嚨疼 體溫仲要由37點幾去到39點幾😭 想知道有冇人都係試過咁樣🙏🏻

閱讀更多

GUEST

#NSS個人 [GUEST] 我有少少擔心自己嘅精神健康。 [少長] 小妹讀緊form 5,我發覺自己呢一兩年比起以前更加容易陷入崩潰嘅狀態,個人、家庭、學業嘅原因通通都有。一到夜晚自己一個喺房就會不停亂諗嘢,有時諗吓諗吓就會爆喊咗出嚟,最嚴重試過日日喊幾次。 尤其係香港學業壓力真係好大,淨係今次呢個所謂嘅暑假都有超多功課,認真唔知做唔做得哂,何況仲要温返之前教過嘅內容(就連我而家投緊稿都俾人鬧我仲唔快啲溫書)。我好記得上年開學第一日老師已經搵師姐嚟同我哋講form 5係有幾辛苦。俾定心理準備我哋係好嘅,但我就聽到有少少心跳加速,嗰日返到屋企都喊咗。我feel到自己好似比其他同學反應大,更加容易緊張,而每次到exam period 我都會擔心唔夠時間溫書而喊。我知dse 先係最重要,但學校有留班制度,所以好著緊考出嚟嘅成績。 每次屋企人問我咩事唔開心,我都會答冇事,一嚟唔想佢哋擔心,二嚟覺得講出嚟佢哋都唔會明。不過後來都有同佢哋反映成件事,我亦有friend建議搵醫生傾吓,但屋企人認為冇必要,因為我平時睇落冇乜嘢,佢哋覺得只係純粹每個人都會有唔開心嘅時候,叫我要optimistic 啲,但我自從生活咗喺單親家庭之後就變得好負面。我唔想情況惡化落去。 感謝大家睇到嚟呢度,希望大家可以俾啲意見我🥺 麻煩晒admin 🙏🏻

閱讀更多