[MSS]
#NSS愛情 [[MSS]] admin pls po ig 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 我應不應該放棄呢段暗戀關係呢? 大家好,小女今年F1,讀Band 1 中學,首先講左背景先,我暗戀果個男仔簡稱K, 我暗戀個男仔個緋聞女友簡稱A, 咁我就係我啦。 (唔好意思,講咗句廢話) 我暗戀咗K都有幾年,由小五開始就暗戀佢, 但可惜嘅係,我同K嘅成績有所落差,K係嗰啲運動好叻但成績麻麻嘅人;我係典型嘅淨係識讀書,運動唔叻嗰啲…咁樣我同K嘅差距已經夠大,仲要冇乜共同興趣,K鍾意打機;但我唔鍾意,見到佢打機嗰陣,我會周身唔自在,完全唔知佢做緊啲咩,覺得佢哋打嘅所有機都一樣。(對唔住,我可能又得罪咗人,especially for those who love playing video games,為此,我深感抱歉。)因為我完全係一個「打機白痴」。咁總而言之,即係我同K 簡單嚟講:冇可能啦!仲要佢而家讀緊嘅學校 係band2中間,