—類投稿

[MSS]

#NSS愛情 [[MSS]] admin pls po ig 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 我應不應該放棄呢段暗戀關係呢? 大家好,小女今年F1,讀Band 1 中學,首先講左背景先,我暗戀果個男仔簡稱K, 我暗戀個男仔個緋聞女友簡稱A, 咁我就係我啦。 (唔好意思,講咗句廢話) 我暗戀咗K都有幾年,由小五開始就暗戀佢, 但可惜嘅係,我同K嘅成績有所落差,K係嗰啲運動好叻但成績麻麻嘅人;我係典型嘅淨係識讀書,運動唔叻嗰啲…咁樣我同K嘅差距已經夠大,仲要冇乜共同興趣,K鍾意打機;但我唔鍾意,見到佢打機嗰陣,我會周身唔自在,完全唔知佢做緊啲咩,覺得佢哋打嘅所有機都一樣。(對唔住,我可能又得罪咗人,especially for those who love playing video games,為此,我深感抱歉。)因為我完全係一個「打機白痴」。咁總而言之,即係我同K 簡單嚟講:冇可能啦!仲要佢而家讀緊嘅學校 係band2中間,

閱讀更多

guest

#NSS個人 [guest] 大家好,我係黎為某啲嘢攞意見嘅 首先多謝admin揀中我post出黎 入正題👇🏻 – 小妹今年中一 1. 我好似有BPD(邊緣型人格障礙) 我有嘅症狀包括:抑鬱,焦慮,自傷,paranoia(唔識點講)同埋有幻覺 仲有好多其他症狀不過我唔方便喺咁多人面前講啦 加上我試過自殺不過失敗(自殺未遂) 所以我都幾肯定自己係有BPD嘅 2. 學校令我好大壓力(對自己要求太高而引起),我曾經試過因為小測考得差左少少就想去自殺 不過其實你地可能會話唔係好差,因為我對差嘅定義就差唔多係80-90%以下分數 3. 抑鬱令我可能會連續幾日都會完全冇動力去做嘢,例如完全唔想去溫書 4. 阿媽有暴力傾向,阿爸視而不見,袖手旁觀 唔好叫我同父母溝通,因為我試過,不但唔work,仲令到成件事衰左 雖然阿爸之前應承我會好好保護我,但係佢根本冇實際行動 – 你可能會叫我去睇心理醫生,但係問題就係: 1.

閱讀更多

Guest

#NSS其他 [Guest] 學生表示冇錢買AirPods,而家用緊個headphone 唔知係咪因為唔係apple嘅關係,較到最細聲都仲好大聲,想問下用iphone嘅人有冇啲唔太貴嘅藍牙耳機推介? Btw我唔知依啲可唔可以投稿😂sorry🙇‍♀️

閱讀更多

GUEST

#NSS學業 [GUEST] 大家好,我是F2學生。為什麼我們需要學習中文? 正如我們所見,很多學生不能上大學是因為中文。 你可能認為如果你的中文不及格,你可以出國留學。 不過不是所有的家長都能負擔得起。我上小學的時候,我的中文只有6X,其他的只有9X,因為中文,平均成績只有8X。 當我們長大後,我們通常會使用英文而不是中文來工作。 我不同意許先生的說法,因為這個世界上很多人說英文而不是中文。當你給你的朋友或同學WhatsApp 時,我想你會用英文而不是中文。 既然中文不常用,那我們為什麼要學中文呢??加上香港曾經被英國統治。如果要怪就怪政治腐敗的滿清政府,而不是想盡辦法去停止學習英文。 我也想知道為什麼以前沒有人這麼說? 我100%同意停止學中文 圖Link: https://ibb.co/fHNqtkW

閱讀更多

guest

#NSS個人 [guest] 大家好,小妹今年中一 我用書面語嘅話可以將自己想表達嘅嘢講得更清楚,所以我會用書面語講出我嘅煩惱 . 我懷疑自己中度抑鬱+輕度焦慮&可能社交焦慮+可能有一點點PTSD 我自己觀察很久了(幾個月了,應該起碼有半年),也做了挺多的網上測試 挺肯定自己是有了某些情緒病,雖然不肯定是哪個程度的 重點是我不敢,也不想和父母說 有很多事情我寧願和身邊的同學說也不想和大人說 其實我不知道他們對於我的情緒病是裝作不知道,然後想用自己的方法嘗試「治」好我 還是他們真的沒看出來 我個人認為我症狀挺明顯的(比以前吃少了很多飯,整天都悶悶不樂,只能勉強擠出笑容) 我真的很想尋求協助,能去看個心理醫生,想自己的病受到治療 但問題就是:如果我不跟父母說,我是沒可能踏出家門半步的,現在疫情那麼嚴重,出門難,看醫生更難 就算他們讓我出門,也會讓我的工人姐姐隨我出門,我是沒可能可以偷偷地去看醫生的 我心裡很清楚如果我再不正視這個問題,我的病況一定會惡化(我以前是輕度抑鬱,現在去做那個測試已經是顯示中度抑鬱了,還有我以前是沒有割腕的,現在已經有自傷的傾向了) . 萬分感謝看到這裡的你們,打擾了 也萬分感謝選中我的投稿的admin 所以我現在應該怎麼辦? sorry for 1999 願這世界再也沒有人會受到精神病的折磨.

閱讀更多

paulsec

#NSS學校 [paulsec] 想問下究竟paulsec有冇secret pg… 點解好似唔覺有咁…. 之前嗰個好似比老師發現然後就停左。 唔好意思麻煩晒 表達能力改善中 🙏🏻不喜勿插 一位寂寂無名嘅師妹上 12/3/22

閱讀更多

覺得自己父母管我手機管到好煩

#NSS其他 [覺得自己父母管我手機管到好煩] 我知道我阿爸阿媽好愛我 不過有時真心覺得佢地好煩 小妹F1 舊年就買左自己手機 之前小學用Nokia 父母限製我每日用半個鐘手機 每次十分鐘 一日三次 其實對於我黎講真係唔夠用 有時同friend傾下計無端端佢又走入黎收我手機 佢地亦都唔俾我打機(完全唔得 不過我會偷偷地打😂 呢個搞到我平時好遲先復人地msg 打機又成日俾佢地搞到要掛機… 我平時想帶手機出門又唔得 我手機都冇數據… 我會好羨慕我啲同學平時手機都可以自己保管 我父母算唔算管得嚴? 我自己會覺得好煩 定係其實係我問題?

閱讀更多

MSC

#NSS個人 [MSC] 投先見到個nss post 講欺凌,俾啲自己本身欺凌人嘅人like咗,純粹係有感而發。(救命點解我間學校充滿住咁多又假又膠嘅人) 可能係啲人貪我蠢,又成日on on 99咁,覺得我好好恰咁,所以我由p.1 至p.4 都俾人欺凌。好彩我哋學校都算係好啲,所以欺凌人嗰啲都唔會去到好盡例如打人etc,不過心理上嘅傷都係傷。 其實我嗰幾年都唔算有好大問題,無心理創傷etc etc,但我真係替其他受害者好嬲囉。 啲pk日日話人蠢、不停喺度串人,但係乜嘢代價都冇,仲要大把人寧願信啲bully多過啲受害者。之後啲bully仲可以若無其事咁繼續識新朋友,好似好風光咁(係吖我唔抵得啊咁又點🥰),覺得自已乜都無做過,啲老師仲完全唔理,最多都係口頭警告咁,反而啲乜都冇做過嘅就日日俾佢哋心理折磨。可能你覺得,「講啲嘢姐!又唔係犯法!」但係就係嗰啲嘢搞到大把人抑鬱,到時搞到無咗條人命邊個負責?仲有好多人都可以俾啲欺凌者physically 折磨㗎,而俾人恰嘅又欠佢哋啲咩?係咪我好人少少就足以令自己俾人恰? 年紀小小就有咁大心機(我第一次俾人恰係小一嗰陣),將來大個又會點?啲老師係咪都要負返小小責任呢?係咪真係可以由得一班pk繼續pk落去?

閱讀更多

2月尾寫嘅文可能會有些許不合時宜

#NSS文化 [2月尾寫嘅文可能會有些許不合時宜] 《12度的暑假》 冬晚昏霞,萬里飄雪,霧淞沆碭,如緲紗於天。寒風凜冽,呼開了路旁兩側的松樹,久積的寒葉未消,鋪開了一條蜿蜒小徑。 也許是溶雪時分,就連松鼠也在白皚皚的雪地上留下一串串的足印。 好像是平時不會出現的事情,都在這個暑假發生了。,想說這世間越發荒謬,他又被嚴冬的烈風封住了嘴。冬天向來是小氣的,從來不讓別人說它苦了百姓,還逼迫著受難的人們頂著凜風讚許那瑞雪兆豐年。 不知為何,今年的冬天就好像特別特別長一樣,見不到盡頭,只見未來是一片白茫茫,氤氳著未知的苦難。 不對,好像是幾年前就已經是這樣了,冬天越來越漫長,漫長到沒人看得見春天的綠枝初綻應該會是怎樣。 「你說,為什麼到暑假了,都還這麼冷。」他為了把口呼出來的一點點蒸汽堵在自己的臉上,把下巴縮在了針織圍巾裡,然後向著旁邊的少女嘟囔道。 「也不是第一年的事了,還不麻木嗎?」她只冷冷地答道。 「可是今年特別誇張,都放暑假了,外面還在飄雪。難道冬天真的不想饒過我們嗎?」 對啊,冬天他沒有眼睛,看不見民間疾苦。不見百姓易子而食,為那稀拉拉的一粥一羹東奔西走。也對,看見了也裝作沒看見,照樣如橫掃般跑過那片大地,不帶來一點甘露,還要拂走粒粒穀穗,暫時離開的時候還順帶給你們一些寒雨,讓你瑟瑟發抖。 冬天他沒有腦袋,不知道百姓要的是什麼。想不到其實百姓只要安穩生活,不想要去為了瘟疫排上四五個小時的隊伍。也對,想到了也裝作沒有想到,讓你悶得發慌,慢性把所有人殺害。 冬天他沒有心,不是人。不知何為惻隱之心,不知何為羞惡之心。看著大家愁眉苦臉,她卻樂得自在,倒笑你們像小丑,給她演了一齣捧腹大笑的鬧劇。也對,感受到了也裝作沒有感受到,反正你抓不到冬天,只有被冬天抓到的份,你無可奈何,卻要唯命是從。 「那,你聽說過『六月飛霜』的故事嗎?記得暑假都會在初夏降臨,那時候就是六月了…….」 男生一臉不解,「可是,現在是冬天,又不是真正的夏天,飛霜不是也是很正常的事嗎?」 「匹夫結憤,六月飛霜。沒有夏天,沒有六月,可是六月一直在我們的心裡。」 只要是有冤情的地方,六月就會出現。只是還沒有出現,但應該是會出現的吧? 可是相約了要來的六月,相約了要來的真相,為何遲遲未來? 應該這麼說,我們不是麻木,不是把自己裝成一個瞎子,而是都絕望了吧⋯⋯ 絕望,不知道要怎麼在寒冬裡活下來。 絕望,感覺自己活在槍口下。 絕望,找不到這鬼打牆的出口。 絕望,自己連打一篇文章的勇氣也逐漸消磨。 有時候,我也會在想,寒冬不會結束的話,那我自己幫自己劃上休止符、劃上句號好了。

閱讀更多

Guest

#NSS其他 [Guest ] Admin pls po ig🙏 大家好,因為而家放個所謂「暑假」所以諗番起幾年前讀小學嗰陣放「真暑假」落街玩「捉」。 記憶中有「清捉」同「幫捉」?「清捉」係做捉嘅一路捉被捉,被捉畀人捉咗就企埋一邊食花生,等做捉捉曬所有人先完?「幫捉」係被捉畀做捉捉咗就做捉?嗰陣見到有人畀做捉捉咗,就即刻掉頭走兼大嗌:「XXX做捉」。有時自己畀人捉咗就唔出聲,靜靜雞行去被捉嗰度殺佢一個措手不及(賤)。另外「兵捉賊」係賊畀兵捉咗會放喺監獄,要等其他賊去救佢。 仲有啲規矩就係,被捉掂住啲唔知乜嘢,做捉嘅就唔可以捉佢。公園有得爬上爬落嘅就分「上捉上,下捉下」,係做捉嘅喺地面,就唔可以捉上面嘅人,要上去先捉得,同樣喺上面亦唔可以捉下面嘅人。 唔係好記得係咪咁玩😂,上網揾唔太到,有咩錯漏希望大家補充,填補番記憶嘅空白位,感謝感謝🙏。 Sorry for 1999+好多捉😅

閱讀更多