#NSS愛情 [GUEST] 大家好,事緣呢小妹喺遊戲度識左個台灣男仔,雖然我地冇直接講明話係男女朋友關係,但我地之間既相處模式同一般情侶冇咩分別。例如每一日講早晨晚安,會互叫寶貝,佢會叫我起身,最長一日可以傾六個鐘,對話都好曖昧,就連佢個日有冇打飛機我都知。 咁話說呢,我一直都知佢初中時(台灣叫初中高中)中意過一個女仔,個女仔係知道既,佢地以前既相處方式佢都有講過比我聽,但佢話高中後冇再中意個個女仔,不過因為兩個住得近,都會成日見。 咁我地岩岩識冇幾耐,佢就問我有冇FB,小妹用開ig,但為左佢專登開左個新ac,不過我除左同佢傾計,我唔點開,因為我fb冇嘢睇,咁佢都知既,然後我今日無聊,就睇下佢fb啦,順便八卦下,結果比我發現佢share左個post,個post內容好明顯係講緊佢同個女仔,佢caption仲打「閃光彈」。 我唔知係我諗多左定佢以為我唔會睇fb,所以放心share,但我睇到有少少唔開心,我想知大家點睇? sor for1999
#NSS愛情 [guest] 小弟今年f3 今日主要係想同大家分享我兩年前嘅經歷 我兩年前暑假嗰陣喺一個game嘅聊天頻道識到一個女仔 當時我同佢有講有笑 又會傾下心事 直到有一晚佢父母發現左我 而佢哋唔比佢識網友 所以要delete我 我當時理解呢個並唔係佢想嘅選擇 所以我冇怨言 主動delete左佢 由於我哋當時唯一嘅溝通渠道就係嗰個遊戲 所以我哋再冇機會聯絡對方 就喺嗰個晚上 我意識到我已經’愛上’左佢 我喺嗰晚十分悲傷 不停地喊 因為我自己選擇左去失去佢 嗰晚之後 佢個遊戲名深深烙印左喺我心入面 我不時都會去睇下佢嘅profile 了解下佢嘅近況 結果3個月後
#NSS個人 [GUEST] 打第三針 我從來都係寧願打針,都唔想感染。上年78月已經打完兩針,到而家已經過咗好耐防禦力已經下降咗好多,所以其實一直都想打第三針。但係之前政府一直都未開放18歲以下打第三針嘅預約,所以一直都未打,可以話係「你想打針政府又唔俾你打,你唔想打針政府又要逼你打」。 而家香港疫情日漸嚴重,終於開放打針,所以我係開放第一日11/3嘅朝早就已經預約咗,即日晏晝打針。 之前嗰兩針都係打手臂,我其實冇覺得隻手好痛好辛苦,反而仲覺得有少少舒服,成日會無啦啦用手臂嗰個位挨住埲牆,幾舒服下 (我係咪變態?🤔)。今次打第三針因為驚有心肌炎,所以選擇打大髀。打針嗰陣我覺得冇乜嘢,反而仲冇打手臂咁痛,打完第一日都冇咩事。但係去到第二日就嚟喇,左手手臂痛可以用右手,左邊大髀痛唔通單腳行?我個大髀勁痛,仲痛苦過打手臂,但係冇辦法繼續要行路。打手臂之後痛嗰個範圍好細,打大髀之後行路係成個大髀都痛。不過而家差唔多去到第三日就已經冇咩事,正常返晒。 呢個只係我嘅經歷,冇咩特別意思想表達。你哋可以喺下面盡情留 閱、seen、ok、?、哦、咁又如何、打第三針又點、打針個位痛係正常唔明講嚟做乜嘢、唔係得你一個人打過針 等等嘅留言。 利申: 唔係防疫過度緊張人士 (避免唔過審批)
#NSS學校 [GUEST] [第一次投稿 請見諒🙇🏻♀️🙇🏻♀️ 小妺而家讀緊band3C中二想轉band2嘅中學唔知有冇可能 小學成績超級差,冇乜聽書,完全冇意識到升中嘅重要。所以人哋推介咩中學就讀 本人而家喺精英班 全級頭十,喺全班嘅成績唔太差,身邊嘅同學唔識嘅數學 我都快過人哋明(其他人要用3堂 我用1堂 但係英文好差 識聽唔識講同寫 利申:學校唔係剩係得唔好嘅嘢 其實仲有好多好好嘅老師同同學🥰 讀得都好開心 新學期聽老師講過入到大學嘅人兩隻手數得晒,差唔多全部都係入大陸/海外嘅大學,我聽完之後有啲擔心自己嘅前路,唔想入大陸學校之如都驚入唔到大學再加埋學校校風差,有黑社會 高年級紋身、喺走廊喧嘩老師都唔會理,有次返學比高年級騷擾(雖然我都唔知算唔算,大概就係俾人拍膊頭,所以每次見到高年級都會好驚⁝(ᵒ̴̶̷᷄൧̑ ᵒ̴̶̷᷅ )⁝ 種種原因令我想轉校,但係唔知有冇可能 希望大家可以俾啲意見同埋有冇推介嘅學校🙏🏻
#NSS個人 [Guest] 唔知大家會唔會好容易覺得尷尬,即使同自己講冇人會留意你都好,都係會覺得勁尷,尷好耐嗰種。 小妹係一個極容易尷尬嘅人,好少事都會,一尷就尷好耐,會覺得緊張,心跳加速(順便講埋,我平時都唔知點解我會無端端緊張,心跳加速,好似唞唔到氣咁),我都會同自己講冇人會留意自己,唔使尷到咁。 就例如平時上堂答問題。今日(投稿當日)上中史堂,有同學匯報,我要點評,點評當中,我不停圍繞一個論點,講完之後我覺得自己講緊廢話,我問我啲同學我係咪講緊廢話,佢哋都唔唔係,肯開mic講已經好好,但我仍然覺得好尷。 想問下各位會唔會特別容易覺得尷尬,會特別緊張,心跳加速,同埋平時會唔會無端端緊張,好驚,心跳加速,好似唞唔到氣咁?🙇🏻♀️有冇解決方法🥲 Sorry for 1999🙏🏻