—類投稿

guest

#NSS其他 [guest] 最近屋企隻狗狗過左身,死因係心絲蟲,雖然已經盡力救治,但都救唔返佢,見佢咁痛苦,同獸醫商量後決定安樂死 講真我內心好自責,因為心絲蟲可以預防,但我地唔知道,所以冇定時俾佢食預防藥,我覺得好似係我害左佢,佢咁乖咁聽話咁精靈,個個見到佢都好鍾意佢,本身佢可以活多6-8年,但而家就…. 所以係到投稿係希望提醒多啲人記住要定時俾自己嘅狗狗食心絲蟲藥,唔好有僥倖嘅心態,因為呢個病都好嚴重,即使好返都會有後遺症。 可能好多人都知道,可能得我一個咁無知,但點都好,真心希望少啲狗狗患上心絲蟲病,因為對佢地黎講真係好辛苦。 Sor for 1999

閱讀更多

no

#NSS個人 [no] 小弟今年15歲,竟然得痔瘡!! 我諗係疫情關係,成日坐在家,又不運動,所以就有了,其實都1年了,成日都冇正視問題,直至昨天上完 廁所,轉頭一看……一灘紅。 小弟想同家人講,但又唔知點講,真係超尷尬!!! 各位小弟點算好,成日都好不安,壓力好大 thanks admin sorry for 1999

閱讀更多

ablmcss

#NSS個人 [ablmcss] 我有個鄰居養左隻黑色貴婦狗,不過佢日日困隻狗喺露台,用條繩綁住佢。甚至由前日下午五點至今日下午四點困住隻狗。聽講過主人去左隔離。攞命嘅係隻狗不停吠叫,一吠就吠一晚,嚴重影響睡眠。 大家除左訓覺帶耳塞之外,仲有咩方法可以令到訓覺訓得好

閱讀更多

guest

#NSS個人 [guest] 自己好似有情緒病但係唔敢話俾屋企人聽點算??

閱讀更多

guest

#NSS個人 [guest] 唔明點解走去救一啲走去自殺嘅人會比人叫成英雄. 例如有人去跳🏙自😵嘅時候,坐咗喺天台準備跳嘅時候,有人見到佢,拉佢落嚟「救」佢. 其實想跳🏙嗰個人,真係好唔開心先會選擇咁做.佢做呢個決定應該都諗左好耐,考慮好多野.

閱讀更多

Guest

#NSS愛情 [Guest ] 其實係咪我問題 小妹同佢一齊就嚟9個月 因為疫情又住得遠所以少見 只可以message 或者call 啱啱一齊嘅時候佢好好 有時會用call陪下我咁 大部份都係佢主動問我洗唔洗陪 但係呢4-5個月 佢好似完全唔同咗咁 問佢可唔可以陪下我傾偈等等 次次都話唔要唔想唔鍾意 但係佢問返我 我話唔想佢又會嬲 一個月冇見就可能call 1-2次 大部份都係我主動問 但係平時又唔似唔要我 到底係我嘅問題定點 明明只係好小事 但係真係有啲sad 大家鬧得溫柔啲🙇🏻‍♀️🙇🏻‍♀️

閱讀更多

guest

#NSS個人 [guest] 哈囉~我係一個唔正常嘅中三留班生,今日我想講下自己嘅故事。 四年前我啱啱f1,一切都好正常,只係壓力過大跟唔上進度,係咁問人抄功課,問到開始俾人bully,一bul就bul咗三年,一年之後就比醫生話有情緒病,當然我知自己唔止呢啲嘢,只係有啲我冇講出黎,因為唔想身邊人擔心。 之後嗰一年,我就因為某啲事,俾人網絡欺凌咗一段時間,嗰班人嘅大佬係b(f1 bully好似都係佢帶頭),佢哋係我嘅陰影,係我所有嘢嘅源頭,可惜嘅係我求救唔到,因為我知道班人同老師熟,冇人會信我講嘢,仲有嘅就係我比一個嗰陣班裡面好frd嘅人背叛,佢同我做frd只係因為佢當我係一個籌碼,一個換frd嘅籌碼,呢個係我開始唔太信人嘅因。 上年,我同其中一個frd(b)算係解開心結,甚至有一次我差啲頂唔順想走嘅時候,都係第一個同佢講,佢都係講咗少少嘢救我嘅人,做咗大家班上比較好嘅朋友,嗰陣大家都算係有共同敵人,好記得有一次佢同幾個frd比班人搞到見訓導嘅時候,我安慰佢哋,嗰陣我哋嘅感情仲係幾好。 直到今年,我留咗班,b同咗a frd,但本身佢都知我發生咩事,但佢好似當冇事發生咁,繼續做frd,而我又覺得因為佢曾經救過我,所以只要佢唔係做啲傷害人嘅嘢,我都要原諒佢,又係咁我一直fol佢ig,一直忍佢,只係有時見到佢哋兩個,甚至喺其他人ig見到佢,我都會失控。 就喺呢一個月我同屋企人日對夜對,開始惡化,而老竇老母有時會講啲比較難聽嘅嘢,叫我垃圾,話我肥,令我有飲食失調,唔正常嘅飲食習慣,有少少解離/精神分裂嘅症狀,當然通常我會比自己喺得自己一個嘅空間先徹底病發,大失控一段時間,直到呢一刻都係。 呢個就係我嘅故事,多謝各位

閱讀更多

GUEST

#NSS家庭 [GUEST] 慎入*書面語,長文,文筆極差,sorry for 1999 我渴望親情。 可惜母親對我漠視,父親只會責罵我,姐姐討厭我。 我有長期疾病,我常常在想,我是不是成為了他們了包袱呢?沒有我在的話,可能他們會是一個和諧,快樂的家庭。 其實小時候媽媽挺照顧我的,但到了現在,我感受不到她的關心。是從什麼時候開始的呢?我跟她從有聊有笑,到了單方面的自言自語,最後無話可談。好像一直以來都是我的獨角戲。 我依稀記得那天,是12月,天氣寒冷,但比不上我內心的冷。那天我鬧脾氣,在吵鬧,興許是煩得鬧心,又或者是長期累積下來終於「爆煲」,姊姊掐住我的脖子。 很用力,很疼,我一邊求饒,道歉,一邊想著自己可能要死了。最後,她鬆手了。脖子的紅痕很快就消失不見,恍惚從不存在,可只有我知道,這留下不可磨滅的陰影。 爸爸跟我就想兩個陌生人,他給我留下的印象只有濃濃的煙味和責罵聲。家庭經歷了很多事後,他好像變了,變好了。但我卻很不適應,總感覺很奇怪,很奇怪。 現在家庭還算融洽,少了爭吵,我卻感覺虛偽。 哪怕現在姊姊和爸爸現在對我很好,我卻很不適應,我臉上堆滿笑容,內心卻是慌張,惘然。我找不到人傾訴,畢竟媽媽只會敷衍我,一切的迷惘,只有壓在心底。 我不知該如何才好,我該如何適應?

閱讀更多

Guest

#NSS個人 [Guest] 小弟今年f4,其實近呢幾年,覺得我個frd 好似同佢班中學同學friend d. 為咗方便大家睇,我會以A稱為我個frd A 同我係小學同學,但我地係讀唔同中學。係f1,2嘅時候,A都成日會好常覆我message,基本上一上線就即刻reply 我。 但依家,A就算上咗線甚至po 埋story 都冇覆,通常一日先覆一次… 每次A po story,成日都係喺度tag 佢d 中學friend,真係好嬲lor 其實我係中學,都唔算搵到真正嘅friend,(可能因為冇共同話題?)而A佢係比我social 好多,基本上佢嘅friend 一定比我多,因為我只係得A一個friend,而A有我之外其他中學嘅friend。 雖然A成日都話我係佢嘅best friend,但我都係覺得A同佢班friend 係friend d,搞到我成日妒忌佢哋…. 大家覺得點?

閱讀更多

GUEST

#NSS學校 [GUEST] 小妹今年F3,我喺F1同F2生涯都冇乜朋友,去到今年開學嘅時候終於識到frd,咁我就稱呼佢做A啦,而喺班度佢亦都有另一個frd,我就稱呼佢做B。 其實我一早已經識B但係唔係好frd,後來就因為A而同B都做咗frd。原本開頭呢個關係都keep得幾好,但係原來三個人嘅友誼係唔公平㗎。 幾個月前我發現佢哋成日都好似糖黐豆咁去邊度都一齊,就連去廁所都一齊,但係又唔預埋我。佢哋喺堂上日日都喺度傾計(我同佢哋一齊坐嘅)又唔同我講嘢,我都試過做主動同A講嘢,不過佢認得我好hea 。佢有啲咩秘密都剩係同B講,唔同我講。 去實驗室、視藝室等嘅時候A只係等埋B一齊行,但係唔會等埋我。到B缺席冇上學嗰陣A先會理我。我覺得佢只係當我係後備咁,但係又冇勇氣同佢哋講我嘅感受,驚俾佢哋杯葛,因為之前有類此經驗。 Sorry for 1999

閱讀更多