—類投稿

GUEST

#NSS愛情 [GUEST] 標題:點先可以專一d 小弟今年發現自己鍾意左A,於是某日就同佢表白,被Friend zone,但我好肯定我係仲係鍾意緊A嘅。之後我就突然同B friend左,有時夜晚都會諗起佢,又會好想同佢玩,同佢做on9嘢。想問我算唔算鍾意埋B?如果係,點樣先可以專一d?

閱讀更多

HYS

#NSS學校 [HYS ] 話說我哋間學校都算係名校,其實我第一日返學,你同我都好 nice , 但係我唔知係咪因為我唔係精英班,咁所以啲人比較 talkative , 選班長嗰陣,個老師唔係睇學生表現,而係投票,咁當然我覺得好唔公平,因為嗰幾個班長係人氣高,先會當選,而我嗰陣已經覺得好奇怪🤔,過咗半年,嗰個班長自然成為班入邊嘅大佬,其實冇人夠膽得罪佢,佢就彈咗某啲人針對,包括本人我,然後佢就命令過半班嘅人,唔睬我,明明有好大條路俾佢行,佢偏偏要撞埋嚟,呢個唔係重點,個重點係我唔明點解個老師,冇觀察喎學生嘅行為,就俾人投咗班長,家長日,個老師仲要話我哋相處得好融洽🤦🏻‍♀️,班啲人係咁針對我,搞到我連飯都唔可以喺班房食,出去canteen食,佢哋見到我出班房食,又跟住我行出canteen 食,其實我冇得罪過呢個人,我唔明點解佢要針對我囉。上 online lessons 嘅時候,佢有咩唔識就客客氣氣咁問我,係學校就針對我,其他班嗰啲同學仲以為佢好好人,令我無動於衷,我真係頂佢唔順所以轉左校🥲

閱讀更多

YWGS

#NSS個人 [YWGS] 小妹係一個好鍾意影相&畀人影相嘅人(他拍/自拍都係 )見到ig都有好多唔同嘅女仔po自己selfie嘅相(我都覺得冇乜問題)但係當自己自拍咗一張好靚嘅相之後又唔夠膽po IG(驚畀人笑自戀) 因為我平時其實都係比較cool+大家都覺得我係淑女優雅嘅風格,加上本人有好多同學但係都係唔熟(唔係成日傾計),真心好好嘅朋友得幾個,好驚po完呢啲相會畀唔熟嘅friend話“你平時都唔係咁㗎喎,原來私底下呢你係會影埋呢啲相”驚畀佢哋覺得驚訝 另外就係我見到通常嗰啲post下面都有好多人留言“靚女” “😍😍😍”即係都有人欣賞佢,如果我po完之後冇人講任何嘢成件事搞到我好尷尬 亦都唔想畀嗰幾個真心好熟嘅friend笑🥲 其實究竟係我太敏感對自己太冇自信,定其實我真係自己太自戀。我成日覺得post相如果係po 他拍係好正常嘅事,但係po自拍就會係好自戀 希望大家畀啲意見我😔

閱讀更多

某國際學校

#NSS學業 [某國際學校] 好多人都話國際學校會開心啲,一開始我都以為係,直至返咗一年之後發現自己由100% extrovert 變咗 100% introvert (´・_・`) 講下背景先,小妹08 喺香港讀咗3個月F1就自己去咗外國讀國際學校。疫情之前,我都算係班入面存在感幾高嘅,疫情之後,可能因為少咗社交,好似唔知點同人相處´・ω・` 做任何野都驚俾人笑 上年係我嘅第一年,全年都識唔到friend,group project 都係老師亂分。全年就係返學等放學,放學等放假,有時半夜會喊,嗰種無助嘅感覺ᵟຶᴖᵟຶ 就係有種想死嘅感覺,唔想生存落去(。-人-。) 間唔中都有同以前啲同學傾電話,但係笑完之後又開始好負面。心情轉得勁快😵‍💫 唔夠膽同屋企人講,一直唔知可以同邊個講,搞到依家有中度抑鬱(◎_◎;) 讀書方面ok嘅,有時自己嘅high standard 搞到好大壓力。屋企人對我啲都冇特別要求,係自己驚考得差會俾人笑😣 Anyways 就係想放負,多謝你睇到依度 sorry 1999, 錯字/標點符號sorry

閱讀更多

kcckc / GUEST

#NSS學校 [kcckc / GUEST] 最近我有啲想轉校,可摸耳畀啲意見? 兩年前左右,學校話我band1尾,點知無端端被人抽咗入間band2B學校,仲要冇同學跟住上。當初諗住讀6年啫,好快捱過,而且通常唔會因為banding而有好大影響,於是我放下戒心入咗去讀。 一入到去間中學,其實大家都三唔識七,所以都要靠拉攏關係。我嗰陣F1都有識幾個同班嘅同學,同佢哋本來幾frd下,放lunch都一齊食,放學有去行下商場乜盛,都識咗2年。不過今年F2一月做 project,我哋喺自行分組嘅情況下同一個 group,於是去到 deadline 前幾日,我見份嘢一粒字都未打,就諗住問佢哋點做。佢哋喺學校就喺度hea我,messages就全部已讀不回,跟住打電話畀佢哋又cut我線,仲退埋個 whatsapp group。呢個時候我都知佢哋 free ride,所以就報告咗畀個L&S老師聽。之後個老師上堂嗰陣鬧完佢哋,就記埋個warning,然後就係惡夢嘅開始。 因為剩係佢哋被人記 warning,而我冇事,所以佢哋知道我篤佢哋灰。嗰日放學,其中一個組員就喺我踎低執locker嘢嗰陣,踩咗我個頭幾下,鬧完我報串就走咗去。我又冇話整親不過有少少痛,落去staff room同班主任講,佢就問我有冇證據,我話我痛,佢就話呢啲證明唔到;同個副班主任講,佢問我使唔使去medical room,我話唔使,佢就話ok;同埋我幾熟嘅英文老師講,佢就話 “perhaps, they are just not cautioned

閱讀更多

clsmss

#NSS個人 [clsmss] 我而家喺f3準備揀科喇,但係我面對好多嘢。我係一個有自c傾向嘅人,吃老鼠藥自s過一次,有時候同屋企有矛盾,或者學習上唔如意嘅時候,我都要攞起我收起嚟嘅玻璃片,刮自己嘅手,諷刺嘅係呢個玻璃片就係因為我媽媽只攞到嘅 ,嗰日佢同我姐姐鬧,就開始打交,阿媽拎起左個玻璃鏡,抌咗落地下,好多碎片向我呢邊飛過嚟,其他快飛到我手臂上面,我就拎起佢刮自己,有好多要出左嚟,嗰刻我覺得我壓力隨著血嘅漏動流出,呢個就係自c嘅開始。 後來個手腕附近已經充滿咗好多疤痕。 ,老師同學家人都注意到,我就換成刮自己嘅大髀。 每次沖涼都好後悔,見到自己成身都充滿咗好多疤痕,都想打自己一巴。 後來見了另一個社工,我開始不自我傷害了,維持差不多半年但是而家又面對揀科,我數學都退步咗好多,補習老師唔開心,阿媽又唔開心,我又唔開心,因為我是一定要修到m2。 全世界都好煩,於是我又砸碎碗,拿起玻璃。

閱讀更多

Guest

#NSS家庭 [Guest] 其實使唔使上報? 我媽咪今日快速測試確診咗,自然我哋全家人都戴曬口罩。我哋係低收入家庭,我阿媽就擔心佢唔上報會罰錢,咁佢成個月人工就冇曬。但上報就可能會去隔離中心…… 所以想問下大家確診咗到底使唔使上報🤦🏻‍♀️ 上報咗之後係咪可以選擇居家隔離,唔去隔離中心? 麻煩admins po ig thxxx🙏🏻

閱讀更多

已退學

#NSS個人 [已退學] 《第一次投犒 文筆唔好 請見諒》 我今年15歲 因為由細到大屋企家暴既原因 細细個就已經有自殺唸法 去到13歲開始頂唔順 出現左D自殘行為 所以由2020年8月頭開始睇精神科 2020年8月15号入左第一次院 跟住開始出出入入左成20幾次醫院 試左無數次割手同埋針筒放血 啪藥都試過20幾次 試過3次啪藥啪到入左icu 甚至昏迷過幾日 清醒返D既時候已經插唒呼吸機 鼻胃喉 picc cvc 我自己都係近排無耐先出返院 同埋自從我入左院之後 我就唔知點解有左吞食異物既壞習慣 搞到成日都要入手術室拿返D異物出黎

閱讀更多

GUEST

#NSS學業 [GUEST] 身為今年DSE考生,想有一個靜啲嘅環境都唔得🥲 隔離屋半年前已經裝修緊,2月完工,以為可以有返正常嘅生活,而家佢又裝修返😩 我想有個安靜嘅環境溫書都唔得,而家圖書館又冇開,屋企人又唔想我出面溫書,驚惹到病,我之後仲要考online mock,我都唔知點算好🥲

閱讀更多

Guest

#NSS個人 [Guest] 小妹我係一個好容易唔開心嘅人 可能係上年經歷咗好多唔開心嘅嘢 搞到自己越嚟越負面 我平時俾人嘅印象係好樂觀 好熱情 亦都有好多好朋友 但係好多都唔係真心 疫情期間 好多身邊好frd嘅朋友都離開我 話我太負面等等 其實我真係唔想咁負面 我自己都控制唔到 一諗到啲唔開心嘅嘢就好容易唔開心 有時人哋無意中講我壞話 就覺得自己好似乜嘢都做唔好 覺得自己好差 越嚟越自卑 變到而家連唔開心都擺晒喺心裏面唔同人講 總覺得自己好似做錯 做乜都冇晒動力 小妹一直都好想改自己呢個心態 但係一直都改唔到 其實係咪自己太過在意人哋眼光?

閱讀更多