—類投稿

GUEST

#NSS個人 [GUEST ] 係咪得我一個日日被樓上騷擾😩話說係咁既,半年前樓上啱啱住左個新family(佢daddy同我 daddy 係同事 唔太 frd) 咁一開始我都覺得冇咩吵,但呢幾個月樓上個細路越黎越嘈,仲要而家疫情困係屋企,真係日日(6-7pm最嚴重) 不斷聽到樓上個細路”doom doom doom” 由客廳跑去間房 總之就跑暈成間屋,有時我地一路食飯一路聽住啲 dum dum 聲,真係勁想爆粗😅😭😭 我有試過叫我爸爸上去同佢講聲 不過佢又話唔肯,話因為係識嘅同事所以唔可以咁冇禮貌😩😩😢 但咁樣日日勁嘈真係好煩,有陣時根本集中唔到做功課😭 有冇人知可以點做/ 有類似嘅情況? 🥺😩

閱讀更多

guest

#NSS家庭 [guest] 我今年form2,住公屋,我父母離婚,我跟阿爸住。喺我小學二年級嘅時候我老豆搵咗個後母,對我唔算好亦唔算差,佢唔會主動同我講嘢,平時亦唔會關心我,我哋每日唔會講超過十句話,之前我都試過同佢溝通,但佢好似唔係好想同我傾計咁。 但最近發生咗件事。我部舊手機用咗4年,我自認用得唔耐,因為我平時粗心大意,所以成日整跌手機,部手機都畀我跌到爛爛哋(有貼mon貼,所以冇暴玻璃亦冇裂痕)部手機有時候會黑屏,就睇唔到個屏幕。有次我部手機2日都一直黑屏,我就開始驚,因為我老豆平時好惡,佢係做地盤,所以對任何嘢都好珍惜,佢有部手機用咗7年,我驚講出嚟佢會鬧/打我。手機黑屏嘅第二日夜晚我同老豆講我手機黑屏,而我講完一大輪之後佢冇鬧我,而係同我講:我買部新手機畀你,你唔好同姐姐講(姐姐係後母,我叫咗佢八年姐姐,我唔叫佢做阿媽係因為我覺得佢做嘅嘢完全唔似一個媽媽,而我同佢八年嚟都冇認認真真咁傾過計,類似朋友以下但又未至於唔識嗰種)我同老豆講手機嗰陣時後母喺房度,所以聽唔到。 買咗手機之後嗰一個星期我都將手機收埋,所以後母冇發現。前幾日,我部舊手機內存滿咗(手機內存32GB)所以做唔到網上功課,逼於無奈我開新手機做功課,跟住後母冇啦啦嚟我張書台攞嘢,就見到我用新手機,我遮都遮唔切。佢就同老豆講:哇 咁有錢啊,我部手機用咗10年,你個女部手機先用得幾多年啊,又唔見你對我咁好blablablabla……。講下講下開始講返舊帳,跟住老豆同後母就因為我部手機吵咗好耐。呢幾日我都唔敢拎新手機出嚟用,我驚會發生第二次世界大戰,想問下大家我宜家應該要做咩平息呢間事

閱讀更多

guest

#NSS學校 [guest] 小妹今年中四英文成績全級大概中上但自問英文麻麻,好多人都話睇多啲英文書英文就可以進步,所以想問下各位有冇啲英文書可以推介下 p.s.我幾鐘意睇wonder呢類型嘅書

閱讀更多

暑假唔知點過好 唔想咁頹廢

#NSS個人 [暑假唔知點過好 唔想咁頹廢] 話說而家開始放暑假 我真係唔知點過好 真係唔想虛度光陰 每日淨係食嘢睇手機做功課睇電視做功課瞓覺食嘢 仲要每日都係咁持續一個月 咁樣真係唔掂 有冇啲咩建議令到抗疫在家嘅生活充實啲🥲 唔想暑假完咗之後學習mood冇晒咁

閱讀更多

Lks

#NSS個人 [Lks ] 是咁的,我的媽媽在村裏認識了一個朋友,他的朋友的姨甥仔和我歲數一樣,都係中三,佢哋話上咗一堂zoom網上補習,覺得唔錯就搵埋我去,咁我冇乜所謂就應承咗。 報咗星期六補習嗰日,我哋三個喺同一個Zoom度,無啦啦個姨甥仔話出去整一整野好快返,咁就得返我同個補習老師喺度,補習老師開咗cam影住自己,影到上半身嗰隻。突然之間一眼望過去,佢隻手居然喺度好似打緊XX咁,個樣有少少氣喘,有少少淫咁。( PS 個補習老師20幾歲) 跟住個姨甥仔返唔到嚟啊佢俾咗啲嘢我哋做之後就好氣喘咁同我哋講話俾10分鐘佢,跟住佢走咗,喺佢走之前佢唔記得咗熄mic,跟住聽到啲聲音令到我更加肯定佢喺度打XX…..過咗15分鐘之後,佢個樣話俾我哋知佢搞掂完頭完啖氣過返嚟😅 唔知大家點睇呢件事?可唔可以俾啲意見我。我應唔應該繼續補習(zoom)?之後實體補習去唔去好🤭

閱讀更多

Guest

#NSS個人 [Guest] 懷疑自己有情緒病但係唔敢話俾父母聽點算?

閱讀更多

GUEST

#NSS個人 [GUEST ] 點解而家淨係得我一個喺度? 同我一齊咗咁多年嘅朋友同親戚都走曬, 淨番我一個 孤零零, 其實都好難受。 本身因為中文唔太好,同我周圍嘅人都唔係好識點相處,make friends, 如此類推。 而家我唯一有嘅幾個好朋友都要攞埋,去曬英國 ,澳洲,加拿大。 我未來自己喺學校一個人,見到其他人同佢哋嘅朋友一齊玩,會覺得好孤獨。 而未來有機會嘅family gathering 淨係得我一個,坐喺角落頭篤手機。 難道我未來嗰三年都要咁樣過?

閱讀更多

Guest

#NSS愛情 [Guest] 想問大家如果突然有人dm話想識你,會唔會覺得好唐突/騷擾到? 是咁的,小妹最近喺ig fol左個男仔,係frd搭frd(搭左好幾層)咁搵到佢嘅。 本身都係好奇fol下,點知個男仔同我理想型超級符合,然後越睇越心動、越睇越想識佢 但重點係我同佢真係完完全全係陌生人,而所謂嘅「frd搭frd」都係唔熟嘅frd,好難搵人幫手介紹我同佢識🥲🥲 想問下大家(尤其是男仔)突然有人dm你話想識會唔會覺得好唐突或者唔舒服🥲🙏🏻或者有咩其他辦法識佢🙏🏻 Sor for 1999

閱讀更多

smcc

#NSS愛情 [smcc] 大家覺得同上一任分手後,幾耐先可以揾新男女朋友? 有好多人會話:放低咗上一任就可以 小妹今年中四,上年八月同一齊咗半年嘅男朋友分咗手,已經對佢毫無留戀,冇可能復合。同年十二月,參加jssaChristmasBall時識咗宜家男朋友,相處得好開心。 但係我上一任男朋友得知我有新男朋友之後痴撚線,多次匿名鬧我,甚至屈我同佢發生性行為(我冇),令我好無辜,覺得佢好冇家教。 香港有好多人同上一任分咗手一星期已經公開有新男女朋友啦,好馬不吃回頭草,你如果想要男女朋友,何必執着於一個得不到嘅人身上? 請所有人記住:You Deserve Better,唔好因為你上一任而唔開心,更作出激進行為。冇用,更會讓所有人覺得你好垃圾,冇人同情。

閱讀更多

九龍城區某一間學校

#NSS學校 [九龍城區某一間學校] 講返背景先 08 band2c 學校 Sorry 1999 文筆唔好 長文慎入 因為如果口語表達我會好亂 所以我之後大部份會用書面語.(講例子同唔知點樣書面語講出嚟嘅會用口語) 自從我上了這間中學好像是我惡夢的開始,糟糕的人際關係,心機,小學雞和說普通話的同學在我們班無處不在.(我講一句普通話都想死嗰隻)然後因為疫情的關係,我們上網課,上課時我經常分心,完全不明白老師在課堂上說的東西,然後我不做功課,全部都是抄襲別人的,令到我的成績位於全級最差的10%.(f1差d要留班重讀) 成績差也算了,我在班上的人際關係也十分差, 我在中一經歷了第一次排擠,因為女班長想討好班上稍微對朋友比較好的同學,她亦都知道那位同學不太喜歡我,所以控制全班的女同學不可以跟我玩.有女同學曾經跟我聊天都被女班長拉走了.我感覺十分無奈, 所以就和男同學玩耍,雖然有一段時間是玩得比較好,但是沒多久,我第一次感受到人性的黑暗面,eg可以把別人的秘密周圍說,盜取別人的social media acc和在做完listening 卷的情況下瘋狂翻閲試卷和用原子筆發出聲音打擾別人.(我之後問返佢佢仲話唔咁做會囉囉攣)在我和男同學玩的時候,我們班的女生話我係屌金龜,仲有佢地係開左個wts group數臭我,一開頭有小小憎我嘅女同學,成日都出post話我,(佢就係想比你睇到 然後比你生不如死)她這些行為令我要吃情緒藥,每天都在披子裏偷偷地哭.個段時間想自殺,每日都過得好攰好辛苦.(有段時間我懷疑係我問題 好痴線咁為咗迎合個女仔 學拼音) 還有我們學校的洗腦教育,認為中國有幾偉大幾偉大.然後,我們班的同學每天說著普通話,他們對著政治沒有一點認識,他們十分之幼稚,看一套電影都可以大叫. 然而,我現在中二,終於沒有被排擠了,但是每天在學校上課,大家都非常虛偽,明明都看不慣大家,但是大家都要表面扮朋友.但是我這個垃圾的成績,真的令人十分苦腦.(又係最差10%了)今年還沒有補考,如果是10%又直接留班了.

閱讀更多