—類投稿

Guest

#NSS學校 [Guest] 小弟今年中五,中三識左4個朋友,我地成日玩傳說,但E家泥左個新人,佢本身玩電腦既,但為左同個4個人friend ,就加入左我地,然後佢玩得好過我小小😂,有一次個位滿曬,佢地就係我同佢之間選左佢,到左第二日,佢地覺得我好可憐,揾我打機,我都唔同佢地玩,我用手機壞左做藉口,因為我唔想成為一個笑話😂,E家已經過左一個月,我好懷念個段日子,但佢地揾番我,我都拒絕左。我唔想再發生二選一被拋棄😂,現在我自己一個打機😂,同佢地小左好多聯絡,雖然我好感恩遇到一個新朋友,佢肯同我傾計,討論學習,但我仲未完全忘記陪伴我兩三年既朋友。E加回想,真係有D可惜,我都唔知唔同佢地玩係咪正確既選擇,但現在我無友情既困擾😂,自娛自樂。 原諒就泥17歲,小氣又幼稚既我😂。

閱讀更多

FSSKT

#NSS學校 [FSSKT] 話說前排政府咪提早放「暑假」嘅 gum自然會有「暑期功課」啦 先不論叫人係假期中間交個D功課 我地學校某一級就有份智障功課要求人要係4月7號朝早9點至12點準時去Eclass做份MC卷,話遲交扣分喎,又話當Quiz計分 但乜唔係放假咩? 姐係宜家你當人人到時係得閒嘅? 但係唔做又會影響到平均分揀科 真係*佢老母 都唔知起唔起到身做 想知係迷得我地學校gum撚智障 . sorry for 1999

閱讀更多

中學band2

#NSS學校 [中學band2] 上zoom小測 我成績都幾好 我啲frd叫我做完send畀佢哋抄 我應承咗 個小測係四十分鐘 時間過咗一半 我仲爭2.5題未做 但我驚佢哋抄唔切 send咗畀佢哋抄住先 咁就浪費咗8分鐘 最後五分鐘嗰陣時 我仲爭1.5題未做 本來我都可以再做多0.5題 但係應承咗人 如果我突然間反口驚佢哋嬲我 我唯有send畀佢哋先 收卷嗰陣時 我諗左陣呢啲小測好難改變佢哋嗰啲成績名次 所以我唔send嘅話只係冇咗為抄功課嘅frd 但係佢哋名次淨係改變咗少少

閱讀更多

[Guest]

#NSS個人 [[Guest]] admin pls po ig 我真係好想大家畀啲建議我🙏🏻 篇文應有啲長,但希望大家可以讀落去🥲 咁小妹今年14歲,由細到大都係得阿媽照顧我。咁問題嚟喇,終有一日我都要投身社會出去做嘢,冇可能再好似依家咁樣成日都陪到佢,但我驚佢又會寂寞….. 點解我會咁講呢?因為我阿媽係一個自尊心比較強嘅人,就算佢好lonely好唔開心佢都會收收埋埋唔講。同埋即使我依家已經咁大個佢仲會成日當我好似bb咁樣黐住我😓 就係因為呢兩個原因我驚佢第日年紀大咗會成日亂諗嘢…… 於是我琴晚諗咗好多嘢,我喺度諗如果我第日大個好似人哋咁樣結婚生子。就算我肯,我另一半都未必想阿媽同我哋一齊住,但如果請幾個工人姐姐照顧佢我又驚佢哋照顧唔好我媽😞 我亦有諗過好唔好第日等我有能力之後幫佢搵返個伴,但如果搵唔到咁應該點算好我真係好驚我媽會變成孤獨老人… 雖然依家我講呢啲嘢好似諗得太長遠,但我唔想俾呢件事發生。所以我想大家可以俾啲建議我,等我唔使再成日喺度咁擔心我媽😞 文筆唔好, 我唔係好識分段&如果有錯字嘅話唔好屌咁大力🙇🏻‍♀️ 最後多謝你睇到嚟呢度,thx admin thx各位

閱讀更多

[Guest]

#NSS個人 [[Guest]] admin pls po ig 我真係好想大家畀啲建議我🙏🏻 篇文應有啲長,但希望大家可以讀落去🥲 咁小妹今年14歲,由細到大都係得阿媽照顧我。咁問題嚟喇,終有一日我都要投身社會出去做嘢,冇可能再好似依家咁樣成日都陪到佢,但我驚佢又會寂寞….. 點解我會咁講呢?因為我阿媽係一個自尊心比較強嘅人,就算佢好lonely好唔開心佢都會收收埋埋唔講。同埋即使我依家已經咁大個佢仲會成日當我好似bb咁樣黐住我😓 就係因為呢兩個原因我驚佢第日年紀大咗會成日亂諗嘢…… 於是我琴晚諗咗好多嘢,我喺度諗如果我第日大個好似人哋咁樣結婚生子。就算我肯,我另一半都未必想阿媽同我哋一齊住,但如果請幾個工人姐姐照顧佢我又驚佢哋照顧唔好我媽😞 我亦有諗過好唔好第日等我有能力之後幫佢搵返個伴,但如果搵唔到咁應該點算好我真係好驚我媽會變成孤獨老人… 雖然依家我講呢啲嘢好似諗得太長遠,但我唔想俾呢件事發生。所以我想大家可以俾啲建議我,等我唔使再成日喺度咁擔心我媽😞 文筆唔好, 我唔係好識分段&如果有錯字嘅話唔好屌咁大力🙇🏻‍♀️ 最後多謝你睇到嚟呢度,thx admin thx各位

閱讀更多

某愛國學校

#NSS學業 [某愛國學校] 第一次投稿🙇🏻如有錯字請見諒 入正題先,話說我哋個數學老師好針對,呢排上緊zoom啦,咁第一堂就係數學堂啦,又有小測喎,小弟數學又差喎已經成日炒㗎啦,由於之前中肺炎又發燒請假都miss咗幾多嘢喎,有一題就唔係好明,咁就去問下人點樣做,結果比阿sir發現咗,直接落咗一個小過,佢話原本已經發現上次有人作弊,但係咩處分都冇,呢個已經唔係第一次見,之前有一次係成半班抄功課,佢只係講幾句就冇嘢,而我上次被人拿去抄反而係我記缺點,每次都係我罰最重,我就唔信會有人上zoom測驗冇睇過書同作弊囉😂你話大測同期考作弊記小過我冇嘢好講,一個小測抄咗一題記小過我頂唔順囉。 Sor for1999 唔該屌細力d🙇🏻🙇🏻🙇🏻

閱讀更多

GUEST

#NSS愛情 [GUEST] 唔知大家覺唔覺得拍咗拖同分咗手嘅人都真係會轉變呢? 小妹05,仲記得之前約咗三個月左右冇見嘅成年朋友(有啲唔熟),嗰陣拍咗拖一個禮拜多啲(可能第一次拍拖會唔同啲?🤣),有兩個直頭話唔認得我,同我最熟嗰個話我成個人的確唔同咗,更加有氣質同埋有自信咗,但呢啲我其實一直都冇發現。 小妹有搣手指嘅習慣,但唔係肉包甲嘅情況,而係成日都搣指甲側邊啲皮,搞到啲皮好厚又損晒,指甲又唔靚,而且天生係婆婆手,皺紋好多,亦都唔滑。拍咗拖之後,因為有人拖,同埋唔想俾佢見到我啲指甲咁肉酸,會搽多咗hand cream同埋叫自己唔好搣。 ex身邊嘅女性朋友個個都會化妝,皮膚亦唔差,urmm小妹冇咁貪靚但係都未到放棄自己嘅狀態,但係都因為咁所以會開始修下眉、努力護膚、夾下眼睫毛、消下水腫咁 分手嘅時候喊得好甘,然後去咗做work out,做完之後可能真係因為安多芬嘅關係,真係會冇咁頹、冇咁sad。小妹其實都算自卑,即使分手嘅原因唔係因為佢覺得我唔靚或者太肥,自己都會成日同佢身邊嘅女性朋友比較,但之前一直都冇動力去維持。但係分手後持續做咗一段時間,分咗手一個月就輕咗5kg,咁啱疫情冇見朋友好耐,個個第一眼都一定係話cls你瘦咗好多。 不過…亦都因為分咗手,做好多嘢都變得有心冇力,例如上堂由唔聽書變得更加唔聽書,功課由唔做難嘅變到全部都唔做唔交 不過! 小妹已經決定要努力向上,因為硬係覺得自己唔夠人哋好,佢身邊嘅女仔實在太好,自己其實一直都高攀唔起,所以… 唔知你又有冇同感呢?

閱讀更多

BUJS

#NSS其他 [BUJS] 其實真係唔明點點解d人個個都話YouTuber Cpeach 個妹係係靚女/女神。我覺得佢點都未至於去到女神喎,靚女都唔係啦,我諗最多都係可愛囉!真係唔明點解咁都可以做到銀禧女神😵‍💫🥱 但係真係靚女嗰啲又冇人欣賞,點解啲人Taste可以咁差😵‍💫😵‍💫

閱讀更多

guest

#NSS其他 [guest] 我近排有個煩惱,希望大家可以幫幫忙 首先介紹返家庭背景先,我讀中四嘅,細個好開朗活潑,直到小學媽媽出軌,屋企好似有啲唔同左,我開始好驚我阿爸阿媽。有一年我最好嘅朋友過左身,我心情受影響導致份成績表炒車,於事阿爸帶左我去黑社會嗰啲集合地方反思成日(詳細內容唔多講),自己就係遠處唔知去左邊。個陣嘅我仲好細個,有好幾次啲黑社會份子想埋我身,嚇到我隔左咁多年都會每幾個月就發一次關於個次經歷嘅惡夢。之後我就做咩都小心翼翼,好驚做錯少少又要返去企。呢件事除左阿爸阿媽同我冇人知道,佢地話如果我講左出去我就死得。 近幾年發現阿媽有抑鬱症,佢以前成日飲酒,搞失蹤,凌晨先返屋企,亦都嘗試過跳樓,勒死自己,不過俾老豆攔住,最後都肯接受治療. 近呢段時間阿媽情緒穩定左好多,屋企人關係都好左,我都冇咁擔心。 有陣時,我都幾恨佢地,因為係屋企好冇安全感,而且冇一個親戚係知情嘅。 呢啲嘢我全部都唔講得出去,小學時候就唔識處理情緒,自己為左唔發洩係朋友身上就自動遠離左佢地,狀態比較負面。中三我轉左校,識左班新frd,可能係叛逆期嘅關係,同左兩三個frd講屋企嘅野,不過都係講左1/3,其餘嘅人都唔知情。係學校我以活潑開朗方式示人。而我係屋企都係笑口常開咁對住阿爸阿媽。但係佢地唔知道其實我根本就係帶住面具做人,深夜會掉鉸剪,隔日匿埋喊,感覺情緒失控嘅時候就咬自己。 所有人青春期都會有脾氣㗎啦,我唸多數人就發洩係屋企人身上。但係我就因為以前嘅經歷嚇親所以成世都未試過同屋企人駁嘴,咪話青春期啦。於是,我就會不經意咁樣發洩係同學身上。我會無啦啦係大家講緊野個陣拍台走人,事後朋友問返我我就會以肚疼胃藉口。以前我都唔知自己咁、但係近排同媽媽關係變好返少少,多左時間反思,先發現自己對朋友嘅態度唔正常。我唔會當面話佢地或者做任何過界嘅嘢,佢地都覺得我好開朗好好人嘅,但係就得我知道自己好腹黑。我好似發現自己唔妥得太遲,因為感覺上啲朋友都發現我有所改變 ,開始疏遠我,但我又無敢問佢地發生乜事。我好攰,唔想再戴面具做人,有陣時會唸點解我會有一個正面嘅小朋友變到咁?請問我可以點樣適當發洩情緒,keep住呢份友誼,留住班frd? sorry for 1999, 篇文都幾長下,希望大家體諒。

閱讀更多