#NSS學校 [Guest] 校園欺凌(我都晤知算唔算係) 長文慎入 小妹今年f2,早排就同11個同學好熟,但係因為種種原因(晤方便講),令到一個又一個同學俾人踢出我哋嘅小圈子。 至於點解我會話係校園欺凌,就係因為有四個同學(簡稱A,B,C,D) 喺學校杯葛、玩挑撥離間。 本來我同A係好好嘅朋友,直至到B嘅出現。B其實為人都算虛偽,成日都同我講佢唔鍾意D,但係喺佢面前扮到好鐘意佢咁。我自己可能大家覺得,中學生少少爭執好正常啫,但係事情冇你哋諗得咁簡單。 好入返正題,咁之前我哋Christmas Party 就要分組,本新我已經搵唒同學一齊一組,點知佢哋原來私低下已經分好唒一組(冇我喺入面)ok 冇問題,我冇話一定要同佢哋一組,咁所以小妹就同左一個冇咁熟嘅friend一組。 未暫停面授課堂嘅時候,我哋基本上每一日都一齊食lunch, 直到有一日佢哋開始唔睬我,我嗰陣都一頭霧水,問心無愧我自己冇做過啲乜嘢,咁我見到佢哋唔睬我,就冇再同佢地一齊食lunch,就自己一個食。我有第二個friend(簡稱E) 同佢哋食lunch,E 就同我講佢哋食飯嘅時候係咁講我壞話。我都明講人壞話係好平常嘅事,所以我都冇擺喺心到。 A 平時都係早過我返學,加上我哋嘅座位又係好近,佢有一日就坐咗喺我個位度同佢啲朋友傾偈,我返到學校之後就好似平時咁樣擺低書包,咁佢自己都企起身,讓返個位俾我。我擺低咗書包之後,佢一腳踩咗黎我隻左腳度(仲要係好大力嗰隻),我就同佢講:「你踩到我,可唔可以縮一縮腳?」咁佢當然就扮佢聽唔到我講嘢,繼續踩啦。過咗一陣,佢先至縮番腳,返返去自己個位。我心諗:一個人到底係幾冇家教,連講對唔住都唔識?我又再一次咁樣忍佢哋。 至於最嚴重嗰次,佢唔單止喺學校杯葛我,仲叫我身邊所有嘅朋友遠離我。估唔到真係有同學信咗佢哋,同我絕咗交🥲。咁我都有send message 問A 做咩要咁對我,同埋解釋返佢誤會咗我嘅事。B 成日都喺度挑撥離間,A 又真係信佢所講嘅嘢🤦🏻♀️。A 就同覆左我:
#NSS個人 [GUEST] 04年 今年DSE 自問對DSE睇得唔重,因為唔想比太大壓力自己,但係就算冇學業嘅壓力,都好多好多其他問題纏住我。 阿媽賭錢販毒,入左去坐。屋企個阿爸唔係親生,對我同屋企兩個細佬不聞不問,所以我15歲就出黎賺錢養自己、照顧細佬。但係我玩開運動,要用好多錢,所以每個禮拜都好忙,忙住返工。喺學校係學生領袖,有啲咩學校都私底下搵我傾。屋企有個長期病患嘅公公,但係上個月過左身。就算有幾多事發生,有幾多責任在身,我自問全部都處理得好好。直到今次停課,我實在撐唔住了。 自己鍾意左個男仔6年,同佢糾纏左6年,最近終於終於叫做放低左佢,佢曾經係我返學、生存嘅動力,但係唔知係咪因為佢從我嘅生活消失左,我好似冇左個支柱咁,習慣左有佢嘅存在。加上疫情令到好多舖頭都唔開,我老豆間公司都唔例外,佢依家每日喺屋企睇片、食野,由朝到晚都係咁,過得好chill,但係我完全冇私人空間。就黎考DSE,所以我都返少左工,諗住喺屋企專心溫書,但係佢每日喺屋企hea,搞到我完全冇地方溫書,我冇自己一間房,間房比細佬霸住,更加唔適合我溫書。我都唔介意佢喺屋企同我一齊生活,但係佢嘅性格,少少唔順佢意嘅野就講曬粗口發脾氣,邊個想同佢相處。所以我到依家都只係睇過下啲書,每日匿埋喺間房到過。但係每日都要聽佢問候我母親,好辛苦。唔知係咪太耐冇出街,冇見啲frd,成個人都好down,可能係之前儲埋嘅壓力,每日一到夜晚就開始喊,喺到諗我嘅人生有咩意義,好似為生存而生存咁,遲早都係死,點解我要咁辛苦生存咁耐先死,每晚都希望自己一睡不醒…我曾經嘅目標係奧運,但係依家連跑步嘅動力都冇,我知做運動心情會好啲,但係我依家做運動都會成為我嘅壓力。自己有追開星,BTS同BTOB,每次睇佢地的確好開心,但係我知道佢地都只係填補緊我心靈嘅空虛,我用盡所有方法令自己開心返,但係就係開心唔到,要對住外人先可以自然咁笑到。 生存得好辛苦,所以搵左學校社工傾,佢不嬲都有follow我屋企嘅事同我嘅情緒,但係唔知係佢唔get我定係我講得唔清楚。佢淨係覺得我係因為DSE太大壓力,所以情緒先唔穩定,但係我自己好清楚唔係咁樣。 自己都有好多可以談心嘅朋友,但係唔想比佢地知我原來係咁嘅狀況,一直以一個完美嘅狀態呈現比佢地睇,唔係話收收埋埋好似神秘啲咁,而係我唔想咁赤裸裸咁喺佢地面前,每個人都有一啲唔想比人知嘅野,但係我太多野唔想比人知。 我好清楚知道其實自己想要啲咩,就只係想有個人可以撐住我,做我條柱,好想每日都聽到有人關心我,安慰我。個個都話先苦後甜,咁我要苦幾耐先等到甜,我驚我會等唔到…
#NSS個人 [GUEST] follow朋友的親戚真的很過分嗎? 我有個問題想向各位請教 事緣一次,我跟朋友聊天,稱作a、b與c,無意中聊到ig follow人的話題,他們多次提到我有follow他們親戚,我一笑置之,覺得沒什麼問題。但是a說:「你很誇張欸,你follow我姨媽的朋友欸」我無法記起a整句話。但至少我明白a在強調我的荒謬,我嘗試跟a解釋:「我不知道他是你姨媽的朋友,但我覺得可以follow,而且她也accept了,我跟她的認識,不一定由你介紹,這只是我和她的個人關係。」這時候我感覺還好,只是把follow別人作為一個爭議話題罷了。 但是另一個朋友b說:「你也follow了我的表姐,為什麼要follow?你還follow那麼多你不會的人」b是個說話偏激的人,我嘗試說服b,說明我沒有做錯,但事件變得越來越激動。「你這樣很像臭雞,你這樣是濫交」b說這句後,我完全呆了。我無法想像b會這樣講「完全沒關係吧?follow不同人是臭雞?」我不甘地回答。b說:「我是為你好,我不想別人說你是臭雞,所以不要follow不同人,我沒有說你是臭雞,但別人會覺得這個行為是臭雞。」b一直說,一直說。在我腦袋里揮之不去。 然而a朋友再跟我講:「還有,你乾嘛follow我的小學同學,其他人沒關係,就是這個幾個不該follow」說實話,a的思維也怪可愛的,我怎麼知道誰是你的小學時期敵人?但這些話至現今依然清晰印在我腦海。他們兩個繼續不停講我什麼不該,什麼不好。那時候我很迷惘,是我不可理喻嗎?我真的是臭雞嗎?當時ab不停對我指手畫腳,a還瞪大眼睛問c:「難道你覺得她是對的嗎?」c回答:「我沒有說過她是對的!」那刻,我的情緒真的徹底崩潰了,從眼睛開始濕潤,一滴,兩滴眼淚掉在我衣服上,我一直提醒自己不要哭,不然最後自尊心也會沒了,但我無法再忍受他們的表情,最終我自己離開冷靜抒發情緒,有兩個人來安慰和擔心我,可笑的是他們並不是我三位好友之一。冷靜過後,我會到原位,和abc圍繞著一張桌子,無人說話,但我透過他們表情知道他們再次覺得我很荒謬:「為什麼要哭?這樣也要哭?」他們的表情太明顯了。後來我和abc發生了很多不愉快的事,但這是我感覺最深刻的一次。 到此為止,我想向各位詢問意見,我真的是不可理喻嗎?我follow別人一定要有a、b與c的許可嗎?我那麼容易哭,是不是自找的呢?我是個玻璃心的人嗎? 這次是我第一投稿 加上我文筆不好 若有什麼地方惹你不滿 真的很對不起 希望你能體諒 謝謝🙏🏻 我也知道整個文章很多「follow」 希望大家不介意🙏🏻🙏🏻 各位 admins 辛苦了
#NSS學業 [Guest] 話說前幾日,班主任打電話黎,話我嘅mock考得咁差,又漏空咗勁多,跟住講我冇讀書,就黎DSE都唔發奮。 我又form 4開始,都係佢做我班主任,每次完咗測驗考試之後,佢都會係全班面前係班主任課到,講邊啲同學考得好,邊啲同學考得差,我就每次都俾佢當住全班面前,話我懶,唔讀書,但係我用咗好多時間,都係咁。我做功課嘅時間好長,成日做好耐,就算我幾用心都好,都比其他人做得慢。雖然考試可以加時,但係卷都冇一次係做得完,所以每次都比呢個班主任話我唔溫書,所以先唔識,漏空哂,我已經講過我係唔夠時間先漏空,佢又唔信。 其實我真係好羨慕其他人可以正正常常咁讀書,我每日用好多時間,都係溫到好小書,跟住成日又不自覺游雲。我真係好想考好個DSE,唔俾人睇死,但自己又好似做唔到😤 By 一個有讀寫障礙+專注力不足嘅form6學生 Sor for 1999 Admin pls po ig thx
#NSS學校 [GUEST ] (小妹第一次投稿,中文麻麻哋請見諒🙏🏻) 究竟要唔要轉校? 大家好小妹f2 band 1中學,成績一直都OK,班裏面都有top5,但係因為學校為咗追成績,成間學校都好谷,係咁chur d學生,身邊嗰個都被學校搞到好大壓力甚至有情緒病,啲老師又冇乜愛心,淨係理啲成績,加上前排比老師屈做錯事搞到手冊記咗個污點,點樣解釋都唔會取消,每次諗返起都好唔開心,每次都要喊一餐(小妹對自己要求好高)同 埋本身小妹有宗教信仰,對我來講間學校就好似地獄咁,仲有小妹想將來讀一啲科目,間學校唔知點解冇提供到,所以因為呢啲理由都想轉去一間有信仰+冇咁谷嘅學校。 但係小妹其實係間學校裏面成績冇問題,啲老師都成日攞小妹做佳作,或者讚小妹。人際關係都冇問題,仲有好多friend,啲同學又好學又玩得,學校讀書風氣好好,之前老師都同我傾過計都覺得我適合呢間學校,班friend都勸我唔好走,加好驚去咗新學校之後融入唔到,但係小妺真係好唔鍾意間學校,為咗將來真係要走,但係又驚轉左環境之後情況更加差⋯⋯ 學期好快完,但係仲未決定到,小妺嘅媽媽話今年唔轉校就要繼續讀,而家成個人好矛盾,到底要點算好? 唔該晒admin🙏🏻🙏🏻