—類投稿

GUEST

#NSS個人 [GUEST] 青春到底是什麼? 有人覺得 “青春是抓住仍然純真的自己,相信自己的內心,不顧一切地去愛別人,體驗一場精彩的戀愛” 有人覺得 “青春是夢想的奮鬥,竭盡所能地去追逐年少時的痴心妄想,趁年少悠閒努力一番” 也有人覺得 “青春是要見遍世間萬物,趁年輕尚有好奇心,與朋友去體驗各種事物,才不枉這短短的幾年光陰” 可青春若只是限制在這幾種熱血的情況裏,未免也太狹隘了 實際上的青春,或許更多的是一而再再而三的彷徨,如無風草原般令人膩味的日子,也許是蟬鳴之下碌碌無為的時光,也許只是在課桌上做過的夢與流過的口水 光鮮亮麗的人之所以能夠突出於群眾,自然也是因為有更暗淡的人生作襯托 儘管我也不時慨嘆自己活得不及別人精彩,但這不能否認我只是位中五膽小鬼的事實,仍活在懵懂無知且幼稚的年歲之中 遇見喜歡的人只敢捲縮在自己的指縫之間,透過那狹窄的空隙窺探粉紅色的空氣;看見自己排名日漸下滑只懂得忘掉他,好讓自己不被巨大的自卑與失望壓垮;有自己的一技之長也不敢去放開手腳去追尋,只敢跟著父母鋪好的路前往“穩定的人生”,可就連這樣也僅僅是剛好踏在升大學資格的門檻上 能活成自己想要的模樣固然好,但如果沒有,那這段日子究竟還能不能被稱作青春? 過了這段日子之後,還是否能活得精彩? 對你來說,青春又是什麼呢?

閱讀更多

某名校

#NSS學校 [某名校] 呢個所謂嘅‘暑假’根本都唔係放假 有project做又照比功課,仲要放假期間deadline 咁都算喇,但係四月頭仲有一個online test,又食咗幾日嘅復活節假,test後得返4日假,根本淨係溫書同做功課,都冇得休息

閱讀更多

GUEST

#NSS個人 [GUEST] 小妹今年F5,但身高得145,仲有冇得救 係咁嘅,其實父母唔算高,醫生都話盡都係147,但係試過曬D偏方,但都冇用,小妹仲有冇得救🙏🏻

閱讀更多

ISFA

#NSS家庭 [ISFA] 是咁的, 小妹今年中五,屋企都算有錢,得爸爸返工搵錢,媽媽係「家庭主婦亅,事源我媽媽日日係屋企,唔做嘢,又管住我爸爸D錢。我爸爸一向屋企都好有錢,住豪宅;而我媽媽一家住公屋。家庭背景嘅差別導致佢哋嘅價值觀好唔同。細個我開始就成日跟住我爸爸去唔同嘅「晚會」,都係佢D親戚,頻率大概一個月兩次,由於場合關係,雖然未到要成身名牌嘅程度,但會正式D,着有牌子嘅衫咁,通常都係爸爸準備俾我嘅。但我媽媽每次去都着到去酒樓咁,着D街邊貨,令我覺得好丢架。雖然我爸爸都冇話佢,但我真係好唔鍾意佢咁,又唔係冇錢買,平時就話唔緊要,去得嗰度都係有頭有面嘅人,只有我媽媽係咁。而且我爸爸細細個就移民去咗英國,平時講英文多,親戚都係講英文,係family whatsapp group 得我媽媽一個人講中文,我真係唔鍾意囉。成日覺得佢好失禮我爸爸,喺屋企我同爸爸港英文多,但我媽媽喺唔識聽(佢冇中學畢業)。而且我媽媽又唔靚女,我覺得佢配唔上我爸爸囉。 最近,我爸爸想成家移民去英國,佢個邊有一間我好鍾意嘅屋,細個暑假會去住嘅,加想我唔想考DSE,所以我非常支持移民但我媽媽唔想去,話想留喺到,所以我爸爸就同佢argue啦,咁而家關係麻麻地,我唔只冇sad,反而好開心,想我爸爸快D 同佢分開。係咪我有問題? Sorry for my poor Chinese expression skills. 多謝你哋嘅閱讀。

閱讀更多

比你諗得更長遠,更為地球着想嘅人

#NSS其他 [比你諗得更長遠,更為地球着想嘅人] Re: #NSS220310D 我十分同意貓的魅力足以令貓統治人類,我亦明白必須為此而保護地球。雖說如此,但我認為比起貓,狗狗更是一種潛在危機。 魯迅曾說過:「狗狗是人類的好朋友。」相信大家都知道這句名言。可是,狗真的是人類的好朋友嗎?或許牠們在偽裝呢?世界上有不同類型的狗,沒種都有無比可愛的外表。狗狗多樣其實是否狗星人希望把所有人類攻陷而發展出來的呢?再說,狗狗的性格總是又黏人,又忠誠。這會否只是為了令地球人淪陷而發展出來的呢?可能你家狗狗也是攻略地球敢死隊的一員。 狗狗背後的秘密無人知曉,但我堅信狗狗是一種腹黑,虛偽的生物。比起貓貓的高傲,狗狗所呈現出來的友善更為人致命。如果說貓貓就是明着面告訴你要攻陷人類,那狗狗就是漸漸地使人淪陷,一但墜落了便無法再從深淵逃離。 狗狗的魅力是難以抵抗的,我十分清楚。國家權力級的科學家正尋求方法解決今次危機。 若你已經中了狗狗的可愛毒,請別緊張,保持冷靜。既然你已被攻陷,你是無法自行救毒的,你可以繼續享受與狗狗的快樂時光。相信我,科學家在尋得解決方法後便會來拯救你。 圖Link: https://ibb.co/Fq6ZTyG

閱讀更多

荃灣某中學

#NSS學校 [荃灣某中學] Admin po instagram plz 小妹今年中三,讀緊荃灣某一間學校,學校有一個好好人嘅老師F,因為我本身自己就好容易鍾意老師(係師生嗰種),我會想同佢傾多啲,見到佢同其他同學行得埋就會唔開心,覺得點解企喺嗰度嗰個唔係我。我好想同所有我鍾意嘅老師close,但自己成績又唔好,唔知點樣先可以令嗰位老師對我有特別嘅待遇。我見到其他同學都有至少一個老師對佢哋特別好,我好羨慕,我應該點做?(p.s. F老師都係女😖)

閱讀更多

GUEST

#NSS社會 [GUEST] 點解普通話差就要比人笑? 是咁的,小弟早幾日上學校嘅普通話堂,老師就會抽幾個同學去讀課文。而小弟就好不幸地被抽中去讀,唯有開mic去讀篇文。 因為小弟啲普通話極差,所以一開口就已經見到全班都望住我笑(因為宜家要開cam),有啲同學仲係chat room鬧我,叫我收聲,費事整聾佢。我心諗:虎你呀,你以為我想讀架?呢啲冇文化嘅語言邊個都唔想學呀。 落堂之後,我開IG,見到有好多同學出story笑我,話我普通話差,搞到佢笑到死左咁,仲播條錄音出嚟添。 最令我嬲嘅係,明明出post笑我嗰啲人全部都係自稱黃,仲要日日share抗爭post,又成日去食黃店。明明你哋都明白普通話係一種沒殺廣東話同香港嘅洗腦冇文化語言,點解大家唔係應該拒絕學好普通話呢?而係走去笑人普通話差呢? 最乞人憎嘅係,竟然班藍絲同大陸人竟然係度同我講加油,仲話要教好我普通話。我唔洗你教呀,我自己會為普通話差而負責,我要向全班講,你哋唔好再學同講呢啲冇文化語言。多謝

閱讀更多

Guest

#NSS個人 [Guest] Sorry for 1999 是咁的,小妹我有個識左7年嘅friend 我今年F2,佢細我一年,係我小二嘅時候我哋因為搭學車而識,所以我哋阿媽都超熟 我哋小學嗰陣係對方嘅best friend,一直好開心,連佢啲親戚都識我同我父母,可想而知我哋係幾咁熟,幾本上係乜都講,一齊經歷過好多唔同嘅野 但係因為唔同中學,所以呢一兩年成日因為唔同嘅野嗌交,因為佢呷醋,我同左我個frd絕交。 嗰陣佢小六,佢話唔想有best friend,於是我同佢就變左frd嘅關係 但係佢升上中學之後,佢識左一個frd,即係佢而家嘅best frd,佢話佢個frd對佢好好,知佢諗乜想做乜,而且不斷話覺得我好煩,同我做唔做frd已經冇所謂,但係佢話我煩開始,我已經冇乜再搵佢,我都唔知我煩佢啲咩 反而佢係呢一年,成日串我mean我,但係我都唔緊要,因為佢對我真係好重要,我唔想冇左佢 呢一刻,雖然佢話可以同我做frd,但係我完全feel到佢已經唔再係以前咁 我試過好努力咁放低佢,唔再諗佢,但係佢一個message,我又同佢做返frd 我宜家真係唔知點算,我唔知幾時開始由佢對我嘅喜歡變成可有可冇,仲話後悔識左我 其實佢best friend做嘅野我都有,點解佢best friend搵佢后就開心,我搵佢就係我煩? 究竟我做錯乜嘢?我係咪真係好煩好錯? 我真係有嘗試去放低佢,但係佢對我真係好重要,可以話係frd入面最重要嘅一個,所以我真係放唔低佢,仲好想同佢一齊行落去… 我應該點算?我係咪唔應該再搵佢? Thanks

閱讀更多

某觀塘區中學

#NSS愛情 [某觀塘區中學] 我同佢識咗四年,我自己係bi,而佢講過自己唔鍾意女仔,亦都唔多支持同性戀。但係佢對我真係好好,好到有一刻令到我覺得我同佢係有可能。 佢會同我十指緊扣,攬我,摸我個頭,挨住我,會呷我醋,會叫我bb。呢一切嘅嘢佢都只係出於朋友嘅身份去做,但係我真係好心動。 有一次我哋隔住口罩就嚟kiss到對方,嗰一刻我個腦好似hang咗機咁,一片空白。嗰晚我返到屋企之後諗咗好耐,其實我係咪應該退一步,開始遠離佢,先可以令到自己唔鍾意佢,但係我又好唔捨得,唔想我嘅生活冇咗佢。 我聽住佢親口講鍾意邊個男仔嗰刻,只能夠笑住咁話快啲追佢啦,其實我個心真係好痛,但係我只可以扮冇嘢,嗰陣我心諗好彩有口罩遮住我嗰個夾硬擠出嚟仲要假到爆嘅笑。 其實我諗過好多次放棄鍾意佢,但係邊有咁易話唔鍾意就唔鍾意⋯所以想問下大家如果你有一個好鍾意嘅人,但係你知道冇可能同佢喺埋一齊,咁你會唔會選擇去遠離佢?定係就算個心會成日噏住,會因為佢成日唔開心都好,都選擇繼續留喺佢身邊?

閱讀更多

某觀塘區中學

#NSS愛情 [某觀塘區中學] 我同佢識咗四年,我自己係bi,而佢講過自己唔鍾意女仔,亦都唔多支持同性戀。但係佢對我真係好好,好到有一刻令到我覺得我同佢係有可能。 佢會同我十指緊扣,攬我,摸我個頭,挨住我,會呷我醋,會叫我bb。呢一切嘅嘢佢都只係出於朋友嘅身份去做,但係我真係好心動。 有一次我哋隔住口罩就嚟kiss到對方,嗰一刻我個腦好似hang咗機咁,一片空白。嗰晚我返到屋企之後諗咗好耐,其實我係咪應該退一步,開始遠離佢,先可以令到自己唔鍾意佢,但係我又好唔捨得,唔想我嘅生活冇咗佢。 我聽住佢親口講鍾意邊個男仔嗰刻,只能夠笑住咁話快啲追佢啦,其實我個心真係好痛,但係我只可以扮冇嘢,嗰陣我心諗好彩有口罩遮住我嗰個夾硬擠出嚟仲要假到爆嘅笑。 其實我諗過好多次放棄鍾意佢,但係邊有咁易話唔鍾意就唔鍾意⋯所以想問下大家如果你有一個好鍾意嘅人,但係你知道冇可能同佢喺埋一齊,咁你會唔會選擇去遠離佢?定係就算個心會成日噏住,會因為佢成日唔開心都好,都選擇繼續留喺佢身邊?

閱讀更多