—類投稿

LKTMC

#NSS學校 [LKTMC] 就咁嘅,小妹今年中六,依家因為omicron 搞到要用zoom考mock,冇得返學考mock即係我嘅last day 都冇埋。 而早喺放新年假前,其實我哋成級中六都驚唔知政府會唔會又宣布停課,搞到我哋冇得再返學,所以我哋已經當考mock前最後一個上課日(21/1)係last day,帶晒相機影相。 小息同上堂嘅時候所有人都攞件校服出嚟比其他人寫嘢,所有老師都隻眼開隻眼閉,完全冇理我哋。 到放學嘅時候,我哋成級就聚喺五樓影相,影咗都冇十五分鐘,某個姓溫嘅訓導主任即刻上嚟趕人走,唔比人影相不特只,仲叫人執書包走,又話:遲啲仲有大把機會比你哋影。 好啦,唔比人喺學校影相咁我哋就執埋啲嘢出校門影喇,點知佢痴線到行到校門叉腰睥住我哋,逼於無奈之下我哋唯有再走遠啲唔比佢見到先有得影相。 明明全部老師都唔理我哋,由我哋影,但係呢位姓溫嘅訓導主任就死都要趕人走,驚死人唔知佢係訓導主任。其實全校一直都知佢好鍾意搏上位,平時行路條腰有幾後挺到幾後,明明其他老師有大把嘢要宣布,佢就次次morning assembly 都搶住第一個揸咪講嘢,霸住晒啲時間。依家連個mock都冇得返學考。當初懶型趕人走,依家個last day真係冇咗,我想問你點樣比返個last day我? 肥wan我真係dllm 😇

閱讀更多

Guest

#NSS個人 [Guest] Admin post ig thanks 近排壓力好大 小妹今年中三,有抑鬱症,焦慮症同埋恐慌症 (有食藥) 係呢個禮拜發作係次數多咗 近排疫情,搞到我哋被迫放「暑假」 我真係好唔開心 加上今年要揀科,我成績一向都唔好 我真係好迷惘完全唔知要點做 感覺香港就黎被林__玩完 有冇方法令自己唔好咁大壓力 我真係就快頂唔順 PS:所有DSE考生你哋都要加油,堅持落去!

閱讀更多

GUEST

#NSS家庭 [GUEST] 雖然我要分享嘅事,同學業個人完全冇關係🥲但都想各位睇落去 話說小妹15,家姐23🙇🏻‍♀️🙇🏻‍♀️ 家姐有個男朋友一齊咗8個月,而我覺得我家姐並唔愛佢🥲例如接電話前會翻白眼 即係前排咪情人節嘅,然後我家姐男朋友就買咗一大束玫瑰花俾佢🥲🥲🥲我家姐影完相po咗上IG,好多個人like咗,然後留言好多人話羨慕 希望佢哋幸福等等。 然後我家姐嗰晚返屋企就將紮玫瑰花dum咗落垃圾桶,連張卡仔都掉埋落垃圾桶…過咗一個禮拜我仍然耿耿於懷😞😞…覺得真係好浪費錢,咁大扎花應該要$500-800 個玫瑰花真係好慘 俾人影完相就掉咗😞😞

閱讀更多

GUEST

#NSS家庭 [GUEST] 求求放ig 🙏🏻🙏🏻 希望大家可以俾啲建議🙏🏻 小妹今年中二,有個大一年嘅家姐。家庭唔算好好,父母經常吵架。 自幼就已經知道我被我母親所討厭,可能我唔係佢心目中嘅乖女,可能我與父親太過相似。從小到大都聽到佢話我:「早知唔生你、唔解你咁乞人憎、老咗都唔使你養、見到你就嬲⋯」原以為已經習慣,但聽到都真係好心疼。 可能佢心目中家姐先係佢個女,而我只係一個負累。佢冇打我,虐待我,比起其他人而言,我甚至算係幸福。但係佢心目中根本冇我,每次主動搵佢,得到只有無視。每次對視,都見到佢眼中嘅嫌棄。每次係床上聽到佢同家姐傾得有講有笑,似乎冇咗我就係一個完美嘅家庭。 小學唔識嘢,識咗一埋捐友,吸煙,飲酒,界手。加上一直壓力大,有時候想將檯上嘅嘢推晒落地下,然後大喊,所以我開始界手。直至有一次界太深,睇住隻手,只係𢲡膠布紙巾包住,甚至止血消毒都冇。之後就一直著長袖,都冇再傷害自己。 中學之後,疫情擴散。有時佢無端端攞野打我,推哂啲書落嚟地,打爛晒我啲嘢,只係因為佢話我張枱太亂。我知道佢壓力大,但我真係好痛苦,你又有冇睇過我。但諗到我至少有野食,可以買自己鍾意嘅嘢,已經比好多人幸福,就好崩潰,我係咪太小題大造。媽,我沒辦法好憎你,但都沒有喜歡你,我好攰啦。 想問吓大家意見,希望大家睇得明寫咩啦。多謝睇到呢到嘅你🙏🏻

閱讀更多

[GUEST]

#NSS社會 [[GUEST]] 究竟讀大學係咪喺香港嘅唯一出路呢? 買車買樓娶老婆/嫁老公 抱孫仔咁樣先係堪稱完美人生咩? 香港競爭壓力大 人工少樓價高福利少。 咁係咪代表如果成功讀大學 就唔使面對以上呢? 但係其實工種會有好多 除咗可以靠學歷搵食 其實仲可以靠技能搵食(? KOL/運動員/藝術家/音樂製作人… 以上都唔使睇學歷標榜住 世界上有啲富豪都係冇上過大學 咁佢哋唔成功咩?咪一樣得咗… 其實成功與否好取決於時機、命運 當然啦!如果係學生個責任而家都係讀書 不過我覺得除咗努力讀書之外我覺得更重要嘅係培養興趣 ~ 有一技傍身 足以出類拔萃、獨立雞群 可能而家仲係學生嘅我唔明白社會嘅險惡、恐怖嘅職場。 但係我覺得時代而家開始慢慢轉變,讀書唔代表一切。 就算出到嚟搵到份好工

閱讀更多

Guest

#NSS愛情 [Guest] My Chinese isn’t that fluent so I’ll use English. So I’ve liked a boy since primary school. Even thought we got into different

閱讀更多

GUEST

#NSS家庭 [GUEST] 有啲長 是咁的小妹我最近日日都打麻雀 原因係我婆婆鍾意 我哋一家人打麻雀都係因為想氹婆婆開心 因為其實我婆婆疫情前喺鄉下過嚟 諗住同我哋住一排 之後就返去 但點知疫情搞到婆婆到依家都返唔到去 我婆婆就好唔開心好想返去 加上我鄉下嘅二舅父發生咗啲事 婆婆就更加想返去 間唔中就喺房度喊 咁因為婆婆鍾意打麻雀咁我同阿爸阿媽就陪佢打 初初就係隔一排先打一次 而且唔打真錢 咁我覺得冇咩所謂 直到有一次阿媽提議打一次真錢 咁我諗住一次啫 點知之後次次變咗都打真錢 仲要日日打 即使我第二日要上堂都照打 咁我都係一個學生啫 邊有咁多錢

閱讀更多

guest

#NSS學業 [guest] 想問有冇今年或之前有報hksc或者hksc嘅在校生,想知更多依間學校嘅資訊。

閱讀更多

guest

#NSS愛情 [guest] 好似好多人好執著個處畀唔畀某個人好咁 就可能容易妥協 自己都唔清楚要唔要 之後後悔只可以怪責自己 小妹就由小學開始就自慰 開頭摸外面 解壓係真係開心嘅 之後開始伸手指入去 算係自己開發咗自己? 咩網站都知 問啲男仔frd 有啲仲識得少過我 咩名詞都可以講得出 算係老司機啦 個人認為個處留畀自己應該係最好 點講呢 我覺得自慰都算性愛嘅一部份 處女膜又其實唔係要見血 先破咗 大部份男仔獲得性知識嘅資源比較狹窄 女仔就唔使講啦 基本都比較冷淡添 冇諗過

閱讀更多

GUEST

#NSS文化 [GUEST] 想知吓大家對日本動漫迷有咩感覺。事關我由16歲起就迷上咗日本動漫,我覺得D圖畫好靚,同埋個D故事又有趣又有意義。

閱讀更多