—類投稿

GUEST

#NSS學業 [GUEST] 本人f.3。話說呢排學校就比咗一份gg form要我哋填下自己遲啲想讀咩科(考埋期終試先會填真嗰份,呢份純綷比佢知邊啲科多人想讀,咁學校就開多啲班) 入正題,咁我就揀咗M1、Bio、Chem(級排名:math 23,bio 29,chem 36) M1係自己想讀,因為見佢好似少啲野教,又冇sba,數學都算還可以。Bio 係老母叫我讀,因為我都唔知自己其餘兩科想揀乜,但其實唔想讀bio,事關我唔叻背嘢,bio啲生字又難串(我本身英文麻麻地) Chem就係自己50 50,一方面係因為chem好似算係幾有用,另一方面chem個老師好垃圾,我依家都係靠自己先搞得掂(高form應該係佢教or有可能係另一個同佢一樣廢嘅老師) 而我屋企人就叫我唔好讀兩科理科。所以想問下大家bio定係chem好,另外如果唔讀商科喺香港生活搵工會唔會好艱難。仲有其實hist係咪真係已經唔需要靠死背?最後想問下M1人,M1會唔會好辛苦,係咪高分主要靠操數努力,低form高分,讀M1又會唔會比較著數?

閱讀更多

jfjfjfiofofofkfjffjjfjfjfjfj

#NSS愛情 [jfjfjfiofofofkfjffjjfjfjfjfj] 是咁的 我開始玩交友apps 我前幾日開始玩heymandi,本身係因為悶先玩下,同埋想識下人,出唔出到pool 就隨緣啦,同好多人有男有女都傾過計,但覺得全部唔係想傾咸濕野就係想食女,直到遇到一個男仔,佢細我一年,我稱佢為A,其實老實講佢真係唔係幾識同女仔溝通,但起碼我覺得佢個人好真,比起其他flirt 女,勁口甜舌滑嘅人我更加鐘意同佢傾計,傾左一兩日,我覺得佢好似一個我鐘意左好耐嘅男仔,好似我同佢相處係喺度搵緊嗰個男仔嘅影子,一咁諗我就覺得好仆街,但之後又諗做個friend 都ok 嘅,但我驚之後會沉船,對大家都唔好,我承認我玩交友apps 其實係想逼自己忘記嗰個人,但發現原來做唔到,我有同A 講過,但佢話唔介意,佢係A0仔,我都唔知佢係唔識真係純粹想出pool,定真係唔介意,會慢慢陪我move on.我之前拍過一次拖,但佢真係仆街嚟,佢係嗰種我唔搵佢就唔搵我嘅人,唔係放飛機就係遲到,而我個人本身就冇咩安全感,我唔係驚佢出軌,我係想佢多啲陪我,當我同A 講話叫佢唔好要我搵佢先搵我,其他人淨係會一句ofc 啦得啦,但佢好似睇穿左我嘅不安,佢答左句relax,我唔係嗰個人。我覺得好放心但當我諗到可以同佢試下,我就開始焦慮,因為我都係唔清楚佢係一個咩人,可能我真係唔適合玩交友apps 大家覺得我應唔應該同佢繼續傾,或者繼續傾我真係可以真心鐘意佢,而唔係當佢係其他人嘅影子,我應該點做?

閱讀更多

Guest

#NSS家庭 [Guest] 論述我有個仆街不負責任嘅老豆 長文慎入 介紹返個背景 我同條仆街關係已經唔好係因為佢好鍾意屈我偷佢錢 佢已經屈咗我好多次同埋有一次佢唔知係咪飲醉酒定乜嘢 佢返到嚟門都唔閂就食嘢我咪叫佢閂返起碼有返手尾佢乜都唔講就攞佢食完嘅筷子揼我(當然上演一場粗口鬧交大戰) 佢實在太黑人憎次次去打麻雀輸錢或者飲醉酒就會以粗口問候我媽咪(典型嬴錢就買啲垃圾返嚟 輸錢就屌9屋企人嘅仆街賤精)有時我啲fd嚟我屋企佢會同我啲fd講話我覺得佢老對屋企冇乜幫助所以唔尊重佢事實上唔係之後我有同返個fd講唔係咁樣 補充:(我有同過媽子講叫佢哋離婚但係媽子話如果離婚佢一個養唔到我哋2個細佬又唔聽話 我知佢會好辛苦之後我話我都就嚟15啦我可以半工讀但我知佢想我讀書為重 最尾個話題都係咁樣完咗) 就係今日(2022年2月27日嘅夜晚)條仆街又煲水沖涼但又瞓覺之後又煮嘢食之後我係咁熄熱水爐佢又開返又去瞓返 隔咗冇幾耐佢去煮嘢食之後又瞓覺過咗幾分鐘(時間大約係18:36)佢叫我熄咗佢咁我咪去熄囉之後煲到燶曬瀉曬周圍都係有少少著火同埋有臭味之後佢叫我細佬佢熄我細佬就話瀉曬 條仆街就9秒9起身去睇之後就屌9我話我唔幫佢熄 好我忍但係佢越鬧越難聽仲用埋粗口我頂唔順之後我鬧返佢轉頭(我有用粗口鬧佢雖然唔應該用粗口鬧屋企人但係佢嘅行為唔值得我尊重)我話你老母個hi我熄咗好耐你係咪眼殘自己又唔係冇手冇腳自己係度瞓覺有病就睇醫生 條仆街死都唔識㗎又將錯處賴落我到又話我去咗廁所先熄 明明我係熄完之後開抽氣扇之後去廁所然後再去廚房(因為媽子遲返叫我煮飯)之後佢仲話死妹釘信唔信我冚你一巴(我有答返佢咁你咪冚 你都唔係我老豆)有本事你就唔好係度住 跟住佢就入咗廁所 其實成件事根本就唔係我嘅錯 真·有苦得自己知 重點係我媽咪返到嚟見到我喊(我係激動到喊)完全冇表態完全冇問過我發生乜事同埋我細佬完全冇幫我講過一句說話淨係係度打機 有圖有真相條仆街煮到咁樣

閱讀更多

GUEST

#NSS個人 [GUEST] 唔知有冇女仔同我一樣有一個煩惱,就係inverted nipples,即係個乳頭凹咗入去(我嗰隻係完全整唔到出嚟) 小妹08,我天生就有inverted nipples, 一直都冇問題但我最近覺得自己胸部發肓得好慢… 我嚟咗m一年半,但第一次m到後個胸都冇點再發肓過,唔知同inverted nipples有冇關… 而家我身高155唔夠,牙都末換哂但我又唔算遲m到喎 純粹想知下有冇人有類似經驗 thx admin 利申我唔係想個胸好大,不過如果我成世個胸都好似啱啱發育咁又好似好怪?

閱讀更多

GUEST

#NSS愛情 [GUEST] 我愛上妳 你係我同性嘅好朋友 你成績唔好,脾氣唔好,耐性唔好 好似有千千萬萬嘅缺點 但係我就係鍾意咁樣嘅妳 雖然我同你都係女仔 但我愛妳不比其他人低 就係呢個世俗嘅眼光,父母嘅不認可下 我將呢個秘密偷偷藏係心入面 我只係想永永遠遠可以係你身邊 就足夠,其他已經唔重要

閱讀更多

GUEST

#NSS學業 [GUEST] 我本來係22年dse,但上年考得差,加上老師覺得我未準備好,所以今年留多年f5。以我過去3年嘅高form經驗可以話比大家聽,早畢業,早逃離呢個疫情危機 早畢業,唔使比林鄭玩殘,睇下今年dse考生,林鄭話要停課,但f6可以照面授,話要提早放暑假又影響唔到。所以大家真係唔好留班

閱讀更多

某band2中學

#NSS學校 [某band2中學] 致說話沙啞但擁有著可愛臉子的你: 不知道已經愛上你多少個晚上,你比我大一年,明年便要面臨文憑試的崩潰,平日在我面前扮作堅強又有霸氣的師姐,但是在我的心目中,你永遠只是一個傻氣的小女孩。你的學校擔任著不同的崗位,看起來就像一個小小的女強人,也是因為同社的原因,令我倆初次邂逅,由我第一次見到你,我已經被你迷住了,那時候是一起做壁報的日子,無論你是去拿釘書機,抑或是打一個噴嚏,小小的舉動我都一一記錄著,打算想幫你手,你還不肯脫下女強人的假面具,婉拒我的好意,同時我無法停止望你,儘量你帶著口罩,但是也無法隱藏你可愛的臉。在社活動中,全社的社幹事一起去食韓燒,儘管和你不是坐同一台,但是我也是無法停止把視線投射到你的身上,望到你笨拙地把肉搬來搬去,心想:「假如我在你的身邊,你的任務只是吃,那麼會多好呢……」理智把我從夢中扯了過來,可惜,你是女,我都是女,我不認為你會喜歡我,我倆級不同,科不同,喜好也不同,我很想迎合你的口味,並和你製造話題,但是如果我真的這樣做,你喜歡的,就再不是最原本的我……你很喜歡台灣的音樂,每次見到你的動態,我都不停地做分析,想著如果不唐突地回覆你的動態……沒有實體課的日子,原本只是一個課室的距離,如今卻是中環和尖沙咀的一海之距。我不知道該怎樣做,我只知道暗戀著你很痛苦,我想名副其實地愛你! Sorry for 9588 求admin幫手出post!!!

閱讀更多

Bwwtc

#NSS愛情 [Bwwtc] 是咁的 我同我女朋友一齊咗七個月 我同我女朋友係一個傾偈谷裏面認識嘅 大家都估唔到可以行咁耐 我哋中間分合過兩次 但最後都喺埋一齊 但係我女朋友有一個興趣就係打機 本人係嗰種運動型所以唔打機 不過最近疫情冇得出去運動 就多咗同女朋友傾偈 我宜家先知道原來佢成日打機 唔緊要之前我冇乜陪佢佢打機唔理我正常嘅 但後尾我發覺佢一直24個鐘有8個鐘都打緊機 我曾經質疑過佢到底打機重要啲定係我重要啲 答案梗係我重要啲啦 但係每當我掛住佢問佢做緊啲咩嘅時候 :打緊機呀等等啦 唔緊要我等有一次我等到瞓覺 我瞓醒我都仲未收到佢嘅一條訊息 果一刻我不經意留咗兩滴眼淚 我問佢你做緊啲咩啊 :打緊排位等等 我好愛佢我亦都帶過佢見我阿媽

閱讀更多

GUEST

#NSS家庭 [GUEST] 交代下背景先 本人16歲我有三個表姐 姨姨 姨丈 佢地離左婚 姨姨之前係大陸住 因為疫情搬返黎香港將軍澳 姨丈就係荃灣同阿爸阿媽住 姨姨係大陸嘅時候 三個表姐都係住係將軍澳 姨丈間中會返去煮野食 但係我今晚收到話 姨丈中左肺炎 唔想拖累買佢嘅阿爸阿媽 所以就打算番將軍澳住 但係個情況就會變得好尷尬 因為佢要面對住我姨姨 姨姨前排有cancer 做完手術就一直係屋企休養 但係一聽到話姨丈要搬番將軍澳嘅時候 佢即刻話要搬黎我呢邊住 因為我地屋企已經冇位比佢訓 然後我老豆都堅持要姨姨過黎我呢度住

閱讀更多

KS

#NSS個人 [KS ] 我想問下你哋對frd嘅定義係乜? 由細到大都好羨慕玩得好frd嘅人,因為曾經信過嘅frd 背後講我壞話(ps:佢個個都講 ,講完當冇事發生)。 咁之後以為升到中學之後會有2-3個「好」朋友 ,但係可惜入咗女校… 一開始會覺得算啦 一定會有真心嘅朋友(玩得又傾得),但係基本上個個都同你frd完就搵另一個(如似類推),或者一有著數就繼續搵你。。咁呢我低form嗰陣識咗啲frd ,有時有咩心事or八卦嘢都會想同佢哋share下,但係佢聽完 俾嘅反應係:唉算啦 或者 聽完幾次就唔會想繼續聽,甚至會篤爆你。係會有「玻璃心」feel 直至依家f4 都係未敢想講心事 一係唔很聽一係篤爆你…. 點信得過。另外,真係好羡慕一pair一pair嘅frd 雖然唔知會唔會講心事,但係at least 有乜好嘢都會搵咗佢先。 真係好迷惘唔知點算🙏🏼 Sor for1999

閱讀更多