—類投稿

GUEST

#NSS家庭 [GUEST] 唔知大家有冇試過 當父母發現你偷偷地做“喺佢哋眼中係唔啱嘅行為” E.g 夜晚偷睇電話/唔食早餐 然後佢哋就會話: “你係咪都覺得呢樣嘢係唔啱,所以先偷偷地做?既然你覺得唔啱,咁你點解又做?” 但其實,我唔會話我所做嘅嘢唔啱 只係因為喺父母眼中係唔啱 但我唔想同佢哋吵 唔想聽佢哋訓話 先話我做嘅嘢我都都覺得係錯 純粹想分享感受 Sorry for 1999

閱讀更多

Guest

#NSS學業 [Guest] 小妹今年Form 3, 要選科 我從Form 1開始就已經決定好一定會修VA, 但我而家好似對自己嘅drawing skills漸漸變得冇自信 可能因為睇得多人哋畫畫 我覺得我嘅drawing skills 同其他人比起, 我差好多 我大部分畫作都係reference其他人去畫 好少真係自己諗出成個idea 近排我開始諗, 修VA可以為我嘅前途帶嚟咩幫助 Fashion designer? 我冇足夠嘅design sence同creativity 漫畫家? 我又唔係擅長畫人物 室內設計師?

閱讀更多

[guest]

#NSS愛情 [[guest]] 小妹04 前幾個月同最好嘅朋友一齊咗👭🏻 一開始係我中意佢先 同佢表白之後佢都慢慢中意我 我哋都好愛對方 亦都好sweet 佢其實係一個好易喊嘅人 差唔多每日都唔開心 識咗咁多年都知佢慣咗唔開心會收收埋埋 唔會話比任何人知 我feel到佢唔開心都會支持佢安慰佢鼓勵佢 但問佢咩事佢都話冇事 唔使擔心 其實我唔係迫佢講 但係我真係想就住件事幫佢等佢開心翻 因為佢日日sad跟住我有問過佢 佢話有諗過結束生命 所以我有試過勸佢去睇心理醫生但係佢又話唔想 結果每次佢唔開心我就好心痛好唔開心 其實我可以點先令佢每日開開心心 sad少啲? 同埋我嘅心情點樣先可以唔比佢影響到? 我唔想仲sad過佢之後要佢安慰返轉頭🥺

閱讀更多

Guest

#NSS個人 [Guest] 矮人有錯? 小妹中五,17歲,小六嚟M,鞋碼由小六開始冇大過,身高由中一下學期開始冇高過,我都幾肯定自己冇可能再高,而家150cm 我矮應該係因為基因,冇得揀,阿媽156阿爸164,我自細都成日飲奶、唔挑食、成日做運動,不過都係咁矮 我都知矮其實冇咩問題,只係有時攞嘢要攞張凳,日常生活同其他人差唔多,不過成日都比人笑。我啲同班或者同block嘅同學其實好好,從來冇笑過我,大家相處得好開心,笑我嘅係女籃隊。我係女排嘅,因為太矮所以攔唔到網,殺波唔夠威力,作為setter的確係比較廢,於是佢哋就成日都笑我哋女排矮,冇錯我哋最高嗰個只係167,唔少都係160左右,而佢哋最矮都166,最高仲成178,我學校個操場係多用途球場,所以玩唔同運動嘅要互相遷就,而學校規定兩個排球場只有一個可以裝排球網,除非有社際/SU舉辦嘅比賽,但係女籃成日都霸住個場賴死唔走,明明佢哋有四個場,我哋得一個場,佢哋都要玩我哋,我哋矮就要比你欺凌? 雖然係全隊比人玩,不過佢哋主要係笑我,我覺得我有啲累咗成隊冇地方練波,我打埋今年都要去衝dse喇,之後班師妹應該可以正常咁練番波,不過我擔心我之後會再咁樣拖累人,點算好? sor for 1999 admin pls post ig

閱讀更多

guest

#NSS社會 [guest] 今次政府同我哋都有份令疫情更加嚴重,我哋都想疫情快啲完,但係我哋做到嘅有限,甚至喺屋企都有機會中招。 有啲中咗招嘅出街累街坊,大家忍耐下真係咁難?呢啲時間係好難頂,但係大家努力,都有機會有好轉機。 我哋冇資格話政府,政府都要採取更加好嘅政策,只要我哋唔好爭氣,或者會戰勝疫情,但係外國有啲國家真係過份,完全無視疫情,我哋都唔知可以點,只能希望佢哋有一日會清醒。 其實打呢篇嘢冇用,但係希望大家自律啲,同埋身體健康:) sorry for 1999

閱讀更多

培基書院 SPKC

#NSS學校 [培基書院 SPKC] 想問一下呢間學校點樣,啲老師好唔好?學校嚴唔嚴?等等 諗緊要唔要入,想了解多啲,希望可以得到解答 Sor for1999

閱讀更多

ho fung college

#NSS社會 [ho fung college ] 大家好,我係某band1中學學生,我認為呢次武漢肺炎令全世界遭受咗唔應該嘅人命損失同經濟損失,唔通疫情完咗嗰d屋企人中招咗嘅學生就應該默默地放過令佢地承受經濟同家庭壓力嘅支那人,終國應該向各國賠償呢次疫情損失嘅$同賠$俾嗰d有人中招而承受經濟壓力嘅家庭,而且支那正苦搞到香港咁慘,應該割讓十分之八嘅國土同唔可以擁有任何軍隊、核武、坦克

閱讀更多

GUEST

#NSS愛情 [GUEST] 想分享下自己感受,想發洩下(;´༎ຶД༎ຶ`)。 應該或許係長文。 麻煩晒admin! 我係女仔,讀緊中學,鍾意左個老師。 等等先唔好走住,我都知我唔應該鍾意老師,但我唔係為左追潮流去鍾意一個老師,亦冇諗過居然會鍾意左一個老師,但係我喺不知不覺間就鍾意左佢。 一年前我識到呢個老師,一開始都係覺得佢好嚴格,都好驚佢。 但係當我傷心嘅時候佢會好溫柔地安慰我,當我唔交功課/學業追唔上佢都冇鬧過我,只係不斷鼓勵我。即使我已經欠交超過十樣功課佢都只係叫我要交返。 我覺得佢好好人,教書又好,於是我開始努力讀好佢嗰科,專心上佢堂,交齊佢嘅功課。 我之前一直都以為我係師生嘅鍾意佢,直到今年,佢冇教到我。 我開始成日都想搵佢,想同佢講野,想睇住佢。 我喺小息嘅時候會經過教員室就係為左睇佢一眼。 只要睇到佢我就已經好開心。 我真係好鍾意好鍾意好鍾意佢。 但係我地係師生關係,仲要係同性,點會有機會。 所以喺呢度我想問下大家,點樣先可以放低佢鍾意第二個。 我已經試過搵理想型嘅人、不斷睇漫畫試圖搵鍾意嘅角色、學習分散注意力。 但係我做唔到我個腦全部都係佢,我學習會想讀佢嗰科,行街想撞到佢,見到零食我想買比佢。 求下大家俾啲方法我,我真係唔想影響到佢。 麻煩晒admin!

閱讀更多

TMCSS

#NSS愛情 [TMCSS] 希望Admin揀我🙏🏼辛苦哂! 交代返小小背景先,小妹由小四學期尾發現自己鐘意女嘅,嗰陣就唔知同性戀/Les呢啲詞語,自自然就覺得係無咩特別嘅事。都有人質疑過我係咪只係試過俾男仔傷害所以先以為自己鐘意女,但其實我小四嗰陣仲未拍拖(中一先有)。 我升上中學之後一直都有鐘意嘅女仔,但係全部都被拒…(一係就通過中間人得知自己一定被拒)都試過有女仔同我表白(拒絕咗,嗰陣有鐘意嘅人)。咁我年頭嗰陣就鐘意咗個師姐(喺學校活動識),初初諗住唔會同佢表白…但係最近唔知點解好似心血來潮咁想同佢表白,但係經歷過之前嘅經歷已經唔想再受傷害(之前搞到好嚴重,嚴重到懷疑自己有抑鬱症)同埋唔想連Fri都無得做…應該點算好…身邊嘅人都話去表白,唔好錯過,但我真係唔想佢唔同我做Fri&尷尬… 希望我就算真係同咗佢表白都唔好遠離我啦(´°̥̥̥̥̥̥̥̥ω°̥̥̥̥̥̥̥̥`) 文筆唔好Sorry。🙏🏼

閱讀更多

LYC

#NSS愛情 [LYC] 我同佢小學同學 LYC 20-21年畢業 佢係F班… 同佢唔同中學後就冇緣分啦 佢band 1 女校我入唔到😂 希望如果你見到可以同我一起…

閱讀更多