#NSS愛情 [GUEST] 長文慎入。抒情文。希望有機會可以幫助到在經歷著同樣痛苦嘅你💜 以前喜歡上一位不同中學的男孩子。一年的交流後,我們的關係仍沒任何進展,我不可能有機會。即使我像是吸毒般不肯罷休,但我也明白繼續陷在這泥沼之中,只會更難放手,最後受的傷只會更嚴重。於是我下定決心開始戒毒了。 前一個月,那種痛苦像是中了鑽心咒一樣。胸口像是快要撕裂,口像是隨時就會嘔血,像是缺氧,無形的吶喊聲更在心裡迴盪著。無論此刻是在想什麼,最後思緒總會回到他身上。睡前總是祈禱著,希望他至少能參與我的夢境。就算專注於別的事情以轉移注意力,但眼睛卻不由自主染上了灰色。 想要壓抑,卻難以適從,這種感覺更會引起反彈,令人更難受。我並不是那種意志力強的超人,所以適當的發洩是必要的。將自己的感受寫出來、哭出來、喊出來,都是不錯的選擇。但只要心頭洶湧的情緒一舒緩,就要抽開身子,繼續自己的生活了。沈溺於這些情緒跟一開始的吸毒毫無區別。這段時間想著:一定要活的比之前的自己更舒服。要對自己好一點,吃多點東西,看多點劇集,睡多點覺。覺得麻煩的話就不用打扮了,反正也不需要給他看。翻出因為他而冷落掉的興趣嗜好,並重新投入。這些都會讓我慢慢感受到我正在呼吸,為了自己而呼吸。 這樣的生活持續了半年。與疼痛共處的我,漸漸在隧道中看到了光。我慢慢覺得自己笑起來很好看。看到正專注於所愛的興趣的自己,覺得很快樂,很自豪。雖然胸口仍隱隱作痛,但不會再侵佔掉我所有的意識。我的世界是獨立的,不該圍繞在他的身上。傷口帶來的疼痛越來越少,有時候甚至忘記了它的存在。直到某天。 那個特別的訊息聲再度響起,是一句無關輕重的生日快樂。我再次無法控制地發狂,傷口像是再度流血了,只能無助於事地掙扎,狼狽得不堪入目。我禮貌性地回了一句:thxxx。雖然心中有無限的情緒一擁而上,但我還是忍住,退出了wts頁面。裝作沒事發生,繼續手頭的工作,視線卻慢慢模糊。過了那麼久,終於有幾顆眼淚慰勞這段時間的我。回頭一看,才發現自己努力了這麼久,已經是時候釋懷了。 現在的我已經完全走出來了,朋友在我面前提起他也不再會掀起我心中的波瀾。這段經歷其實讓我收穫滿滿,難以形容。如果屏幕前的你仍在這刻苦的旅程中掙扎,記得再辛苦仍要撐住。度過這一關,將會看到以前無法看到的景色。我也算是給以前的自己一個交代了。
#NSS個人 [Guest ] 是咁的 小弟之前就有少少急住用錢 所以希望可以有啲簡單嘅工作賺啲錢 跟住咁啱見到我個frd話只要幫人哋儲值就可以賺到錢 咁我見佢又真係收到錢喎 咪試下囉 開頭就係我個frd開咗個grp 入面有我 佢 同埋另一個人 嗰個應該就係搞代儲值嗰個人 咁佢就開始教我點做 個做發就係佢會比個信用咭號碼我 我去課金就得 本身都冇乜嘢嘅 最後又真係有錢收 但問題嚟啦 我第二日發現有個email 睇咗之後發現係Google懷疑我個ac係未授權課金 所以就停咗我權唔比我用付款功能 如果要恢復返個功能要身份證明 但我想講我連張卡都冇
#NSS個人 [家庭&學業煩惱…] ( 麻煩admin po thxxxxx唔該晒🙏🏼🤍) 小妹我最近一直覺得好大壓力, 家庭學業呢2個主要因素都困擾緊我, 就講家庭呢方面先… 我係一個單親家庭,我明阿媽辛苦, 但係佢成日無理取鬧😅… 做錯少少野就用粗口鬧我+數我缺點 之前有粒飯粒跌咗落地下就啤住我 “八婆我忍你好耐” “淨係識食玩訓 咁得閒不如出去做嘢” (當然我仲未夠年齡出嚟做嘢) 呢句好似冇乜嘢, 但係我可能有少少玻璃心,覺得有啲hurt 佢鬧完我轉頭即刻share比佢啲朋友… 學業嗰方面…最後一次呈分又考唔到 我之前第一次考得有啲差,所以排名唔太好 想拉分又拉唔到,好似睇唔到未來咁, 疫情畢業禮唔知會唔會喺zoom搞, 依家仲提早放暑假😅
#NSS愛情 [GUEST] 下文將用書面語,想用自己的故事勸大家都不要在高中生涯裡留下遺憾,文筆愚拙,略有沙石,望各位見諒!!!!(文章很長,如果你能看完,謝謝你!) 相信很多女孩子也在高中生涯中帶著一副方粗框黑眼鏡,我也不例外。我長相普通,成績一般,身邊就只有幾個好姐妹,就是典型的中學生吧。 我學校有一個男生他特別帥(下文稱他為W),長得高,皮膚黝黑,會打籃球,還代表學校參加奧林匹克數學競賽,總之就是女生會喜歡的類型。第一次見他,是在花開尤盛季節,W在跟友人在操場打籃球,他的輪廓在陽光下顯得更為分明。 W跟我同班,還是鄰桌,對我還蠻照顧的。有學術問題找他,他也不會不耐煩。慢慢地,我知道,我喜歡他。 我會計算他回校的時間,然候在學校附近的馬路假裝偶遇;知道他最近對吉他有興趣,我就連夜找資料,嘗試跟他有共同話題⋯不就是為了跟W聊久一點,一點就好。久而久之,我們成為了親近的友人。 一起上街吃飯,縱然你喜歡吃某牌的炸雞,但你知道我不喜歡吃肉,所以迎合著我的口味去選餐廳;去自修室讀書,儘管我是一個累贅,依然地都會帶著我。還記得我超級喜歡吃糖,卻只吃蘋果味,你就在每次讀書後都給我準備幾顆,叫我打起精神來,我們面對的可是DSE呢! 稚氣輕狂的我曾經下定決心畢業前,我一定要告白。可惜最終的結果可想而知,我卻步了。 不敢將這份感情宣之於口,因為我覺得我不配。從來,一段關係裡面假如有高低之分,涵蘊的深層意義便是要面對離別。只因我的自卑,那句「我喜歡你」如鯁在喉,歇斯底里責怪自己的懦弱,恍惚間發現我也許就沒有機會再對你說了。 歲月一晃,時光荏苒,三年過去了。我們分道揚鑣,甚少再聯繫。這些擱置在從前的回憶也隨著季節更迭化成煙靄消失,也因為時間這種染劑發黃。然而,我對W那些褪不到的喜歡,讓我總在遺憾裡輾轉翻側。 我跟你的關係,就像小雛菊愛上了白雲,渴望擁抱卻只能是一場痴心夢。我知道你最近有女朋友,她很漂亮,身材姣好,我也明白我該離場了。遇見你的那年,是我此生不再的花季,那個頎長的影子恍如昨日、聒噪的幼蟬彷彿還在耳邊唱著小調。凡事總有保質期,我悔恨當初的我沒有說,縱然結果未必如我所願,但起碼我盡力了。 剛剛不爭氣地落下了幾顆淚,但也漸凝成淚痕。惟願你仍然耀眼。 揮手間,總留一抹惆悵。
#NSS社會 [GUEST] 鏡粉可唔可以唔好咁過分? Thx admin po ig pls 隔離鄰居係鏡粉,日日開大個喇叭播mirror啲歌,夜晚11點幾12點仲要喺度播歌,嘈生晒,條友自己又要唱得難聽。 就連我阿媽都係鏡粉,唔係用手機播就係用電視播,電視播嗰陣仲要大聲到隔住埲牆成張枱都震晒 (有低音喇叭),日日喺度 屙屙 屙屙 屙屙屙、屙屙 屙屙 屙屙屙,真係喺房入面都聽到晒啲旋律。叫佢唔好播,轉頭又播返。 本人唔聽歌,冇話特別憎mirror,但係鏡粉嘅行為已經超出界限,我真係越嚟越憎mirror! 我而家呼籲全港反鏡陣線團結一致,採取對鏡粉零容忍策略!!反鏡萬歲~!!!
#NSS個人 [GUEST] 大家好,小弟半年前移民咗去馬來西亞。打呢篇文純粹想搵個地方呻下。可能好多人會問點解係馬來西亞,點解唔係英國,澳洲,加拿大等等呢啲多數香港人去嘅國家。其實都唔到我決定,成件事都係我老竇提出,原因主要都係唔鐘意個正苦啦。(In case大家唔知,馬來西亞有一部分人口都係華人)首先,由於我媽唔識英文,所以一開始都係諗緊台灣或者馬拉,費事佢過到去好似坐監咁,起碼歪歪地都講到啲。第二,我屋企人都到咗退休年紀,馬拉啲物價比較低。第三,我老竇驚「今日香港,明日台灣」。結果就揀咗馬來西亞。 我對呢個國家係完全0認識,所以我一開始都有啲擔心,驚唔適應當地嘅環境。同埋係香港生活咗咁多年,唔捨得離開呢度。但係身邊啲人都係話走得就好走,唔係個個都咁幸運可以走,令到我都唔敢講啲咩,唯有順其自然,見步行步。 過到嚟之後,見到好多唔同嘅面孔,又印度,又華人,又馬拉人,唔係個個人都溝通到,佢哋唔係每個都識英文,所以都幾麻煩。然後呢度啲人多數都係揸私家車,條街想搵個人都搵唔到,然後我成家人又唔識揸車,搞到出入好唔方便,要叫車,就算附近都要十蚊起跳。呢度啲樓都好舊,大多數係地屋,仲要岩岩巉巉。啲嘢食又冇香港咁好食,啲菜又唔新鮮,肉又嚡熠熠,仲要好多辣嘢。設施又冇香港咁好,冇乜體育場所。 我喺度讀緊國際學校year10,一級得一班,一班仲要得十幾個人,我個班超過一半都係馬來西亞本地人。我唔知國際學校係咁少人定係點,總之我就覺得好怪。我本身英文唔算話太好,佢哋仲要每個人個tone同accent都唔同,搞到我都幾難適應。但係好彩之前係讀英中,都叫勉強應付到。然後有五六個同學識講普通話,平時有睇開台灣片所以自問講普通話都算中上,起碼佢哋聽得明,但係佢哋講得超快同埋有啲用語都唔同,搞到我有時聽唔明。不過呢度每個人都好nice,我有啲咩唔明同困難佢哋都好有耐性咁幫我,熱情到一個點。但係共同topic就真係冇乜,講嚟講去都係三篤屁。我後尾仲識咗一個大我一級嘅香港人,好似嚟咗差唔多三年,聽得出佢講廣東話有幾多懶音,好驚隔多幾年我都會變成佢咁,因為我除咗同屋企人講廣東話之外都冇乜點講。 最後有一個困擾咗我幾耐嘅嘢,首先呢度寫大馬簡體同講普通話,但係呢啲我都明白同respect因為呢啲係佢哋從小學嘅嘢,佢哋冇得揀。不過個問題係佢哋都用大陸嘢,佢哋會用微信,小紅書,微博,tiktok,甚至大陸版抖音,(嗰啲唔係華人嘅同學都會用微信同tiktok)。然後佢哋都聽大陸嘅歌,大陸嘅劇集,成日見到佢哋睇埋咩芒果tv,騰訊電影,乜乜衛視之類嘅嘢。最big brain嘅係有一個同學同我講第時想去中国讀大學同發展,仲話中国係一個好地方畀年輕人打拼事業,好繁榮……唔講仲以為自己移民咗返大陸。我有同佢講咗下我嘅立場,點知佢同我講安安靜靜做個快樂嘅居民,don’t care about the policy…….我都唔知講咩好。最近仲見到有第二個華人fd po ig story send微博啲嘢講烏俄戰爭係烏克蘭問題。唉,個心都悒埋。我唔知佢哋全部係個別例子定係點,因為我知黃明志支持民主,令到我一開始仲以為呢度大多數人都係添。我覺得成件事真係好矛盾,我因為唔鍾意大陸先移民,但係而家好似同去咗大陸無分別。令我開始懷疑一本passport係咪真係咁重要,如果我喺香港應該會開心過呢度幾倍,起碼話題同語言都同聲同氣。我真係好掛住香港,希望之後嘅香港可以變返自由嘅香港。 多謝大家睇到呢度,第一次投稿,有咩講得唔好屌細力啲 Sorry for 1999
#NSS個人 [Guest] 深夜有感而發嘅隨筆。少長。書面語。 毫無文筆可言請各位見諒🙈 快兩年沒聯絡了, 你的痕跡正在一點一滴地消失。 就算我們有許多共同朋友, 你還是慢慢地退出我的生活 。 我是故意的。 我不是不想念那些一同聊到深夜的日子, 也不是不想念那些一同組隊打遊戲的日子, 只是…我害怕 。 這是一段我拒絕承認,卻又無法忽視的感情。 便是這麼道出這份情,也用盡了我所有的勇氣。 其實到現在,我也不知道我為啥被你吸引。 反正,就是那麼一個瞬間開始, 我察覺到我看你的眼神變了, 光是聽到你的名字我就不禁心跳加速, 大夥兒站在一起時我會不自覺地看著你, 每天都會期待著與你見面…… 我感覺我的心正因你而狠狠地燃燒著。 這…不是正常的吧? 很可惜,雖然你令我心動不已,
#NSS個人 [GUEST] 最近聽到家謙嗰首《某種老朋友》覺得好感觸,又突然間諗起其他類似嘅歌,例:《一絲不掛》《最佳損友》等等,突然間靈感爆棚,所以寫咗依舊物體出嚟,因為係亂咁求其寫,所以寫得有啲唔好,請見諒。(:з っ )っ 每天被迫與你的殘影同住 在不適時挑逗著我 他指著碎了一半的鏡 是往事拼成 摸著凹凸不平的觸感 但割破了指尖 疼痛是血液在流動 還有思念中無傷有情的咀咒 摸著鏡中衣服破爛的繡花 慢慢被殘忍的時間血染 仔細看底下 竟有你的橙線 因是回憶的產物 橙色的花 是夕陽的色彩 同是昔日的色調 悄悄失去卻特別 希望日後有所牽連 而繡下花朵 線不知不覺鬆掉