#NSS個人 [GUEST] 最近聽到家謙嗰首《某種老朋友》覺得好感觸,又突然間諗起其他類似嘅歌,例:《一絲不掛》《最佳損友》等等,突然間靈感爆棚,所以寫咗依舊物體出嚟,因為係亂咁求其寫,所以寫得有啲唔好,請見諒。(:з っ )っ 每天被迫與你的殘影同住 在不適時挑逗著我 他指著碎了一半的鏡 是往事拼成 摸著凹凸不平的觸感 但割破了指尖 疼痛是血液在流動 還有思念中無傷有情的咀咒 摸著鏡中衣服破爛的繡花 慢慢被殘忍的時間血染 仔細看底下 竟有你的橙線 因是回憶的產物 橙色的花 是夕陽的色彩 同是昔日的色調 悄悄失去卻特別 希望日後有所牽連 而繡下花朵 線不知不覺鬆掉
#NSS其他 [GUEST] 繼續隨便寫寫。 嗨,大家好 我是 #NSS220227B 的樓主。 首先謝謝大家的讚賞了,實在是過譽了。 我不過是一個熱愛看小說、作文低分的平凡女生而已,說要我出書也實在是太誇張了!我不覺得自己寫得有多好,我真的沒有特別厲害,真的感到受寵若驚(不知道你們是不是反串哈哈哈,好神奇的感覺。不過我其實也很開心,雖然不希望過度消費對她的感情,但畢竟沒有什麼可以回報,我被別人讚文筆好了,這證明我真的有很專心上課!這篇文章想淺談一下香港的文學教育(不要罵得太厲害,主要講講個人意見 之前看過羊格的文章,他說香港的教育制度由於有許多保守封建的「規條」及「框架」,道德底線過於嚴苛,許多學生在作文中只能寫一寫非常表面的一些文章。總是在寫些什麼「我們要當君子」、「我們要盡孝道」、「我做錯XXX了很愧疚」等等⋯⋯ 有誰又會真的去探究文學的真正美好之處?大家都對作文或語文敬而遠之,並不真正想要去認識它。 我其中一個夢想也是想成為作家。奈何我清楚自己的底細,對於一些比較抒情的文章我或許能寫得好,可是我終究在學術意義上是落後於他人的,因為在考試裏,我也根本沒可能寫些情情塔塔、風花雪月之事吧。這也是基本等同於自我了斷的行為,可以與合格說再見了。 究竟是什麼時候,給學生添加了這麼多的限制呢?是不是因為害怕學生「學壞」?是不是因為道德問題?是不是因為尺度難以掌控所以才直接斷絕一切?我也明白他們的憂慮,這樣做的確可以免去許多麻煩。只是香港教育制度的一成不變也許已經扼殺了許多本該展翅高飛、才華橫溢的人才。 說說我這篇文章想表達的吧:其實大家閒來無事也可以寫寫文章,不需要驚天地泣鬼神,不需要華麗堂皇的詞藻,也不需要妙筆生花。即便只是簡單地描述自己的所思所想,傾注內心真摯的情感,其實你們也能寫出一篇好文章:) 最後,雖然很感謝你們的支持與鼓勵,但我是不會去追的吧,即使畢業了,也不會。我知道下年就不會再見了,所以我打算把這份自私的愛意藏在心裡面,發洩了一遍,我堵在心頭的相思之苦也平復一下了,這樣就足夠了。 對了,你們有沒有小說的題材可以提供呢,本人腦袋空白。謝謝你們喜歡我的文章,加油,祝願要進試場奮鬥的各位順順利利,共勉之。
#NSS家庭 [GUEST] 唔知大家會唔會同我一樣,好驚自己屋企人會突然離開呢個世界。 其實又唔可以話突然嘅,我嫲嫲已經八十幾歲,我喺幾年前開始就成日開始驚佢會某一日就唔喺度,唔知係咪因為爺爺婆婆都喺我1歲前走咗,公公就係我5歲嗰陣走咗,所以我更加珍惜我嫲嫲。我公公唔喺度嗰陣我記得我喊咗差唔多成個月,我完全想像唔到如果我嫲嫲走咗我會點,累積多咁多年嘅感情一定有一定影響,同埋其實我嫲嫲真係好錫好錫我,因為疫情關係我見少咗佢好多,所以我成日都好掛住佢。有一次我屋企約咗同佢飲茶,但係我地喺酒樓等極佢都未嚟,打電話又無人應,我已經好驚,之後我爸爸直接上屋企搵佢,喺酒樓等嗰陣我隻眼浪住晒啲淚水,真係好驚好驚,好彩最後無事,之後諗返我都唔知點解自己可以驚到咁。同埋其實我嫲嫲聽力好差(一隻耳聾,一隻耳靠耳機有大約5成),所以硬係覺得好無安全感,成日打電話俾佢佢都聽唔到。同埋想講下我每次去探佢之後要走同佢say bye嗰陣,我都會做好心理準備嗰次係最後一次見佢,我都唔知點解我會有咁嘅想法,可能覺得我做好心理準備到時唔會咁傷心?我都唔知… Sorry好似上面好似講極都去唔到重點咁。咁點解我會突然想投稿呢,話說我嫲嫲前排整親入咗醫院,要做手術,而家做緊復康治療。佢整親嗰日我爸爸收到電話嗰陣我都喺隔離,我見到我爸爸嘅反應嗰陣,我已經心諗係咪呢一日終於要面對… 不過知道咗唔係之後我第一時間諗嘅嘢竟然係:呢個都算不幸中之大幸。但其實我嫲嫲嘅傷都算少嚴重。Anyway我嗰一日唔知點解我其實無咩特別心情嘅,但係我嫲嫲入院嗰日係年廿七/八?跟住年三十,年初一嗰陣返去過年無咗佢真係突然覺得好空虛,特別係而家醫院唔可以去探,只可以靠facetime同佢講一講嘢,真係少唔慣。Facetime嗰陣其實我都見到我嫲嫲個樣好唔開心,講嘢嘅語氣都好失望,同埋佢好似覺得麻煩咗我地,係咁話我地唔使送啲日常用品同埋煲湯俾佢,我真係覺得佢好可憐。雖然我知道呢啲係正常老人家心態,但都突然覺得…我唔係好知點講但係大概係好驚佢就咁喺醫院度走咗?可能特別疫情關係啦,真係突然覺得生命好脆弱。我自己本身比較內向唔係好識表達情感,我爸爸見到我對嫲嫲件事好似唔係幾理咁,就問我點解唔關心嫲嫲。佢問我嗰陣我隻眼啲淚水已經想流出嚟,不過我忍住扮無事發生。 講多次sorry我都唔知我自己成篇嘢嘅重點喺邊…不過想講吓我嫲嫲而家嘅情況,佢做緊復康治療算行到幾步咁,但基本上仲未自理到,隻腳仲痛緊。但係啲護士係咁叫佢出院,但我地屋企根本無人可以有時間照顧佢,佢連行去廁所都行唔到啦,想問吓點出院?物理治療師啲治療都未做完就出院?其實我嫲嫲而家喺明愛醫院(已經少自爆希望認到我嘅話唔好相認🥲),咁大家都知明愛醫院出面成堆中咗武肺嘅老人家要瞓街,所以啲護士就希望我嫲嫲快啲出院咁就多一張病床。我都明白而家醫院超晒負荷,咁唔通就係因為垃圾政府搞到醫療物質嚴重短缺所以要啲情況都根本未可以出院嘅病人出院?問題係啲護士一日到黑係咁說服我嫲嫲出院,咁我嫲嫲的確好想出院,但係種種因素都唔可以容許佢出院啦… 呢樣嘢真係搞到我地全家好頭痕,全日都喺度驚啲護士會唔會俾嘢我嫲嫲簽出院,跟住我嫲嫲就唔知咩事懵吓懵吓就簽咗… Sorry打咗成篇長文我都唔知自己究竟表達緊啲 乜… 總括嚟講就係我好怕失去我嫲嫲。我投稿唔係話要大家幫我解決問題,只係純粹分享吓(? 如果我有打錯字或者表達方式嗰啲有錯嘅話希望大家唔好屌同埋擺錯重點…小妹盡力了🥲 Sorry for 1999 希望admin如果見到就po上ig啦thanks so much🙏🏻
#NSS學業 [GUEST] (Please post ig, thx) 「文憑試壓縮至三星期內完成」 「4月25、26、27…」 折了折手指,嗯,還好,原本的考期也是三星期內的,影響應該不大吧,至少,對我而言是這樣的。 然而,最新安排卻不似我預期的來了個大洗牌,考期緊湊不留考生半吋憩息的餘地,督到時間表上的日期與科目密密麻麻的擠在一起,便心知不妙了。 瞇著眼睛才勉強讀到:主科全部手牽手靠在一起,副科也只相隔一天,看來是存心要迫瘋我們學生的呢,可真是關心我們的健康呀,生理上的。 「文憑試是馬拉松,要準備的早就準備好,差不了那一兩星期。」 抱這念頭的一定不是少數,而且我也不完全否定,畢竟遲早要面對,考期壓縮似乎還可以早點脫離苦海,算下來我可是賺著了,還得說聲謝謝。 本打算抱平常心,以不變應萬變,穩住自己陣腳;但想著想著,還是慌了。 連續不斷的應考,受得住嗎? 準備時間突然被偷走,還來得及復習嗎? 不知道,真的不知道 自問自己心理質素稍遜,文憑試已往我肩上添了不少重擔,最後一個暑假時還徬徨得以淚洗面。好不容易才從同學、老師和家人的支持與陪伴中振作,然而剛築起的點點勇氣與信心卻被無情推倒,狼藉的散落一地,叫人慌張,令人手足無措。 在時日無多的恐懼驅使下,我開始翻出範文讀起來,然而卻沒有讀到半隻字;我拿出平板想要抄寫,打算硬生生的把古文往腦袋裏灌,但卻沒有什麼效果,什至寫著寫著,連字都不會認了,腦海只剩一片空白。 我不明白壓縮的意義,大人的想法我實在是理解不了。我也不明白那無謂的堅持與執著究竟為何,是要為我們著想,還是要做出好成績,給更大的人看,好得到表揚和獎勵。 謝謝願意讀到這裏,其實只是想要一吐心中委屈和不快,但又怕被同學冷眼,只好在這裏以匿名身份一抒己見。 最後,在此許願今屆文憑試不會被取消。 Sorry for 1999
#NSS個人 [GUEST] 我算唔算正常(女仔) 小妹今年13,咁係上年12月頭就第一次嚟M la,到而家差唔多三個月。但係一開頭嚟嘅時候,我阿媽同工人就同我講:喇,你夜晚嘅時候記得用長啲嘅M巾喎,咁我換咗啦。 嗰問題就係呢度,唔知點解我夜晚係差唔多一滴血都冇(即係我臨瞓換咗一次巾啦,之後第二朝起身check 係完全無血。)但係日間就好正常,都幾多血咁啦。最閉就係我呢個情況已經差唔多穩持咗三個月,夜晚嘅出血量少到乜咁。雖然就話初頭嚟嘅時候唔穩定,但係我都係一直被呢個問題困擾住😮💨 所以就想問吓大家,我呢個情況係正常定係唔正常呢?如果唔正常嘅話,我又應該點樣解決呢? 多謝大家睇到嚟呢度 Sry for 1999
#NSS愛情 [GUEST] 介紹返少少背景先,小妹而家F6,正值DSE最後衝刺嘅時候。而我男朋友留過一年,而家F5。 我同佢一齊咗三年,係互相嘅初戀。雖說係第一次拍拖,但呢三年嚟我哋都冇點嗌過交,甚至可以話而家仲同啱啱開始拍嗰陣差唔多。而個問題係近幾個月先出現。 臨近DSE,我哋呢屆嘅考生連學都返唔到,甩咗嘅課程要自己補返..相信好多考生到處於水深火熱之中。個問題就嚟啦,而家我每日都要花好多時間溫書,唔係咁陪到佢。之前呢啲空餘時間,我哋可能會一齊打下機,煲下劇咁。但而家我要溫書,真係唔太可以陪佢做呢啲嘢。咁佢就開始頹,我都唔知可唔可以咁講,總之就係每日上完網課就瞓,我溫緊書嗰陣佢訓,諗住食飯或者臨瞓前可以休息一陣,佢都仲係瞓緊..其實我都好想我男朋友可以同我一齊溫書一齊進步。但就因為佢F5,我F6,所以我要考dse嗰陣佢唔使,我要溫書嗰陣佢唔使。有試過因為壓力太大而喊,同佢講佢都好似唔明咁..唔係話瞓覺有咩問題始終佢都未考住,我唔可以逼佢同我一齊溫。只係當自己男朋友同自己唔係同一個步伐,甚至唔明我嘅時候,我就覺得好無助,或者覺得好攰。壓力大嘅時候都唔知可以同邊個傾訴(身邊朋友個個都努力緊,唔想騷擾佢哋) 多謝你哋睇到呢度,如果有經驗嘅人可唔可以畀啲建議我?或者話點樣先可以有嗰種同男朋友一齊努力一齊進步緊嘅感覺..因為諗返起好似次次同佢一齊都係玩緊,做正經嘢嘅時候佢都唔明我咁..