—類投稿

[GUEST]

#NSS社會 [[GUEST]] Re: #NSS220228B 呢個好似已經係我第二個同類嘅投稿,但係對唔住,睇到呢篇嘢我真係有好多嘢想講。 . 耐唔耐都會有人走出嚟話:「你睇吓xxx,唔讀書都可以起家」「你睇吓yyy,輟學去追夢都成為咗成功人士啦」從而去草率咁下定論覺得自己根本唔需要讀書都可以成功。 . 我唔否認有一啲人真係有能力靠學歷以外嘅嘢闖出一片天,因為呢啲人其實真係存在。如果樓主係好俾心機讀書,但係都係自覺力有不逮,而同時你有其他更出色嘅技能,咁絕對冇問題;但係如果樓主只係冇乜恆心去讀好書,又或者覺得讀書好悶、唔想讀(從樓主嘅行文語氣都大概知道樓主屬於後者),咁我想問樓主一句:你憑咩覺得靠「一技傍身」出人頭地嗰個係自己? . 先唔講呢啲人有幾少(少人始終都係有人,冇人話一定唔係樓主),你口中嘅「一技傍身」係咩呢?你都識講,要有「一技」啦。就算係最有天份嘅音樂家都要練返十幾二十年先做到音樂家,最有運動細胞嘅運動員都要練到周身傷先可以出人頭地,即使係靠炒股起家都要靠不停學習同trial and error先會精於投機。呢啲咁嘅「技」,雖然唔係喺學校學嘅嘢,但係要喺呢啲領域成功,有邊樣唔使堅毅?(職業兒子除外)固然,呢啲非主流(?)嘅範疇唔需要高學歷,但係路途同讀書一樣係顛簸同漫長嘅。一個讀書失利俾老豆老母抦完就好消極咁想放棄讀書做其他嘢嘅人,憑咩覺得自己會喺其他方面成功?就算俾你「發展」其他嘢,你係唔係有一日覺得悶嘅時候又會上嚟投稿話「其實唔一定做我依家做緊嗰樣嘢先係成功㗎啫」咁樣? . 所以,如果你問心未盡力嘅話,勞煩你堅持一次,先再去講呢番說話。 . 對唔住,長氣病又發作添,sor for 1999 希望要屌我嘅各位手下留情thanks

閱讀更多

Guest

#NSS個人 [Guest] 小妹f4,16歲,f1就嚟m 但係個胸細到啱啱發育咁 aa都冇 同平嘅冇分別 好似f2之後冇點大過 連小五嘅堂妹個胸都大過我 比人話飛機場係家常便飯 雖然啲人成日話唔好理人講乜 但唔介意就假嘅 我都想著衫好睇d 所以常問下各位女仔如唔知個胸發育到幾時會完全停止 同埋有冇自然嘅方法可以令個胸大啲🥴

閱讀更多

SJSS

#NSS學校 [SJSS] 見到最近有個帖分享學校D老師移民走,我都想分享我既經歷..原本一直教我地既通識老師下學期轉左吾教,換左個教得好差既老師教,我地聽吾明佢教咩好辛苦😞 聽其他級同學講原本通識老師因為教埋哩一兩個月就走所以轉老師..好吾捨得!好似好多學校今年好既老師都突然離開😞🥺 #真係要珍惜好老師

閱讀更多

guest

#NSS家庭 [guest] 各位好 今日我係純粹發洩(我係以前po過嘅19年投資移民英國year 10 學生💛) 好啦咁今次係家庭同埋個人問題,唔再講留學住: 講講吓背景先,我依家住緊喺一間house, 4房1廳。目前屋底下住嘅有我,阿爸阿媽,我妹妹,同埋weekends + holidays 會返嚟嘅表姐(year 11) 咁房間嘅分配就係咁啦,阿爸阿媽一間房,阿妹一間房,我自己一間房,同埋我表姐一間房。(我哋全部房都係雙人床,阿妹嗰張係子母牀) 係咁嘅,我哋呢邊有term break,咁就啱啱放完啦。但係term break期間就多咗一個我表姐嘅同學過咗嚟(佢讀女校,亦都係香港人),亦都陪咗我哋一個禮拜(過夜)。一開頭嗰三日(星期六-星期一)佢中咗covid,星期一好返。佢全個禮拜都瞓咗喺我阿妹間房度,咁我阿妹唯有焗住同我瞓啦。我知道我自己一個瞓張雙人牀唔應該投訴,因為喺香港同阿妹分上下格床,喺呢邊算幸福。不過放假嘅呢一個禮拜,我就俾我阿妹騷擾咗一個禮拜。咁點樣嘅騷擾呢?我平時自己瞓張雙人牀,都唔會用到咁多位,不過加咗我阿妹喺度,突然間變到好迫😢 呢一個禮拜,我經歷咗無數咁多次嘅半夜三間俾佢打(佢發緊夢?),碌咗幾次落牀,佢個枕頭夜晚飛咗落我塊面度令到我唞唔到氣,等等。呢啲平時都唔會發生,再加上我間房裝飾到都幾靚下,自己都會盡量保持整齊嘅感覺,俾我阿妹完全破壞晒,我好嬲,不過又奈佢唔何😞 次次同阿媽投訴都只會換來一句「將就吓啦」。 我哋依家就好似真係變咗我表姐個同學嘅host family (??),聽講佢應該term break,放假都會喺我哋度過(除咗暑假佢返香港)。我覺得點解既然係我表姐嘅同學,亦都係佢close friend(best friend?)

閱讀更多

Guest

#NSS個人 [Guest] 小妹係一個中二嘅學生 前幾日喺Twitter嗰度見到個account係po一啲**嘅嘢嘅~我見到佢開咗個telegram嘅grp就加入咗 入到去我淨係講咗幾句嘢 有話自己07(留過一年) 之後有個男仔dm我 我覺得冇咩嘢所以傾咗幾句 個男仔佢同我一樣都係14/15歲嘅 但係佢就話自己已經咩過人地三四次左右 跟住問我係咪處 仲問我想唔想破😣 我就話自己未夠歲數所以會衰十一 唔想搞到人地自己都要一身蟻 但係呢個人竟然答我宜家好多人都十三四歲左右就已經破咗 話唔講就冇人知 我間學校雖然唔係太好(band2左右) 但係可能因為都係女仔 所以比較乖乖女 唔知係唔係我太保守 定係而家啲人好多都咁開放 不過我始終覺得學生唔好同人地接觸性🥴 好似小妹咁 因為細個被騷擾過所以好驚男性 不過我對性都比較開放

閱讀更多

GUEST

#NSS學校 [GUEST] 是咁的,我感覺係學校嗰度冇咩朋友,平時都好似冇人理我咁。小弟我而家中三,中學呢幾年都冇咩人肯同我玩,冇人會理我,老師有時候又會無視我,其實係我存在感太低定係純粹冇人想理我 sor for 1999

閱讀更多

GUEST

#NSS家庭 [GUEST] 我想問下各位你阿媽會唔會成日入嚟你哋間房係咁check你有冇訓? 我今年中三,自己有一間房。我有一個男朋友,通常都係夜晚入到房先call,因為我哋嘅屋企人都work from home,日抖一定喺度,所以好難call到(我哋拍拖嘅事屋企人未知) 問題嚟啦,我同我男朋友call緊嘅時候,我阿媽不停係咁入嚟,係咁問:「你訓未呀?」,「你做緊咩呀?」,「你有冇喺被入面睇電話呀?」 喂大佬呀,洗唔洗係咁入嚟呀,我要訓自然就會去訓㗎啦,唔洗係咁入嚟掛?仲細咩… 每次佢入嚟佢都會搞到我都好尷尬。 我應該點樣同我阿媽講比返啲私隱我…佢係一個勁火爆嘅人,所以我唔係好敢同佢講。希望各位可以幫吓手,萬分感激 希望admin可以post上IG🙏🏻🙏🏻

閱讀更多

南區某一間女子書院

#NSS學校 [南區某一間女子書院] 係咁嘅,一切都要由中三開始講起 我哋Science係一個「熱心教書」嘅老師教 ,佢仲係科主任添!嗰陣時以為應該會教得我哋好好,一開頭學期初佢教嗰陣時覺得嗰啲已經係重點,都有幾個同學踴躍答佢啲問題,有唔識就問佢,因為嗰陣時教啲嘢都唔係好深,就算佢唔解得詳盡我已經覺得好清楚,考試前搵佢補課我哋尚算聽得明,嗰陣時佢都會肯抽時間同我哋補課,所以上年Science成績都唔錯,今年讀到chem ,起初以為自己讀到好開心,但其實並唔係。 到咗今年,我哋讀Chem嘅人只得小貓幾隻,都係名列前茅嘅同學,發現教我地chem嘅都係中三嘅Science老師,諗住會好似上年咁樣,個flow 會好好,教得明我哋先去下一課,但係又好似完全改變晒。 正常同學交完一份功課,兩日後老師應該改晒,只不過係得幾個人嘅功課,每份功課都得幾條,唔使一個鐘都改晒啦,試過我哋交咗份功課五日都未改。。。考試前叫佢擺番啲功課嘅PDF上去,佢仲要話每份擺都好麻煩,問佢可唔可以print啲past paper俾我哋,佢話自己上去Google Drive睇啦,但係喺Google Drive冇再前幾年嗰啲past paper。呢啲都算啦,佢嘅教學方式都幾「爽快」。 可以試過用一個星期教完一課,甚至三堂完一課。。。有時講嘅嘢仲要唔係重點,而家疫情上zoom 做唔到實驗,俾啲片嚟睇吓都好?梗係!冇啦!堂堂睇住佢畫圖,我心諗邊個會睇得明咁勁,抽象到死。有一part嘅實驗話可能會喺SBA做,可能到時返到學校佢都唔記得咗要同我哋做返,記得就最好啦。嗰一part嘅實驗要計數,佢用咗兩堂講晒,做咗一兩題數就話我哋識晒,心諗咁睇得起我。鬼唔知個個做嗰陣會抄書答案再理解返點解要咁做,一係搵補習老師問解釋。(*書嘅答案佢全部upload晒出嚟,唔係我哋要求) 如果佢真係按住佢自己個flow 繼續教落去,嚟緊考試一定會死,而家計嘅話就考足10 課書,遲啲就唔敢諗啦。我哋真係寧願佢教得慢啲,至少我哋明,反映咗出嚟比佢聽,冇作用。補習老師講得比較深入,教唔到咁快,好驚跟唔到上學校老師個flow 之後考試唔合格🥲。 純粹發洩 Sorry for 1999 多謝大家睇到呢度 Thanks

閱讀更多

GUEST

#NSS愛情 [GUEST] 唔知點解我發覺同香港嘅男仔溝通好困難,唔知係因為佢哋太直定係點,成日send一個表情Hea鳩人,或者直接已讀不回,想溝一個打波嘅男仔,咁多位有冇乜嘢可以指教一下

閱讀更多

guest

#NSS學校 [guest] 尋意見 我有個唔知算唔算係frd嘅同學,佢平時乜都唔理我,只係關心我啲成績,仲要講到我好重要,係佢唯一嘅frd 。 同埋每次做 project一定要我同佢一組,不過加佢入組佢乜都唔做,剩係做free rider。佢仲有面叫我加佢入組。想問下大家可以點推佢? pls admin post ig thankssss

閱讀更多