—類投稿

GUEST

#NSS個人 [GUEST] 哈咯大家好 我係#NSS220213G 嘅版主 首先好多謝大家係留言安慰我比意見我tks 頭盔:呢篇文系我情緒幾崩潰嘅時候寫嘅 所以任何打錯字/標點呼號 唔好屌我 但係呢家距離姐姐走嘅時間越黎越短 我阿爸阿媽對我姐姐嘅態度亦越黎越差 好似今日咁,工人姐姐要同個僱傭中心交代返d野,要個雇主自己講,我阿爸一接到電話就話:因為我地依家唔需要佢 我d仔女都大個啦 。我估跟著個僱傭中心問:你地係咪移民?我阿爸態度好差講:唔係,佢聽錯咋。我個下心諗:下 你唔係話唔可以講大話?同埋點解可以話唔需要佢 其實我好需要,你又知唔知?依家日日都係度喊 我好辛苦。但我如果光明正大咁喊,我阿爸阿媽一定覺得我好軟弱,我日日喊都唔敢喊出聲。 第二件事,我,細佬,工人姐姐共用一個廁所。今日我起身嘅時候,我細佬就用緊,咁我去換衫,摺被,入zoom先。係我做呢d嘅時候,我細佬已經出左黎,我姐姐入左去。咁其實我都唔係好緊要,但係我阿嘛就話:妖,我真係想鏟爆佢(工人姐姐)。我心諗: 下 唔係阿嘛 你都落過好多過分嘅order啦 依家咁樣就鏟爆? 我阿嘛成日就因為d雞毛蒜皮嘅小事係度話我姐姐)唔係當面 細細聲同我講。我通常都會幫姐姐解釋,有時真係聽得好心痛,因為事情就唔係咁嘅。 我近排真係好大壓力,學校壓力,工人姐姐走,移民,考試野….

閱讀更多

GUEST

#NSS愛情 [GUEST] 小妹今年初中,同男朋友一齊咗一小段時間,未停課嗰陣我哋仲日日傾偈,由朝傾到晚,但係一停課就會幾日冇傾偈,直到最近我覺得我開始對佢冇乜feel… 一齊呢段時間入邊佢比到我想要嘅幸福我,真係好開心,我知道我自己仲鍾意緊佢但係又唔知點解冇乜feel….. 真係超級迷惘有冇人可以話俾我知點做🥲 我唔想拖住佢 佢都唔知呢件事😖 Sor for 1999

閱讀更多

Bwwtc

#NSS愛情 [Bwwtc] 我係#NSS220301A嘅樓主 喺前兩日正式同佢分手 感覺人生少咗一部份好重要嘅嘢 其實我唔算冇人追有身材顏值比一般人好 最起碼都有10個人去向我表過白 只不過我為咗個女朋友全部拒絕晒 首先我好肯定就算我做緊運動都有主動搵佢 而佢嘅答覆都係打緊機 而且我都同佢溝通過好多次 叫佢唔好打咁多佢都唔聽 我唔係唔想同佢玩 但係我冇帳號 我自問成日都有關心佢 但係佢話我煩 可能係我太癡身掛 而家都盡量同其他女仔傾偈嚟忘記佢 我阿媽都好驚訝點解最後都係分咗 性格不合掛 但係之前同佢相處明明好開心 可能係我唔識得同人地相處囉其實自己都唔知 自己都唔知做錯過啲乜嘢 當佢話冇咁愛我嘅時候 我嘅感覺就好似人生跌咗落谷底

閱讀更多

GUEST

#NSS文化 [GUEST] 而加d人真係好L煩,成日都話咩中國邊度唔好邊度唔好。係,的確,中國有好多唔好嘅的地方。但我真係麻煩大家唔好成日鄙視講普通話or笑人地係中國人。請問如果有人笑你係香港人,你會點諗啊。而且你地咪成日歧視d 普通話歌,人地係用自己嘅努力先寫出呢d歌啊,比翻d尊重好無?就算想針對中國都好,我覺得呢d都好無必要性,普通話只不過係一個語言咋。我唔覺得真係有必要去針對,且你地班idol 咪又係會唱普通話歌。簡體字都同理,無端端笑人用簡體字。雖然係因為繁體字先會有簡體字,但我地而加用緊d字咪又係古代傳落嚟,不斷改變先有我地繁體字咋!人地鍾意用咩字關你鬼事啊,咩都要話,就因為簡體字所以你要笑人?bully人?真係搞笑!而且香港環境雖然好,但中國好多地方嘅經濟發展個d,唔可以話超越,但都大概同香港無太大距离。千其唔好以為自己係香港出世就高貴過人,人地默默追趕緊我地啊。 最後,想重新一件事,麻煩唔好針對講普通話同寫簡體字d人,呢d係人地個文化啊。你咁樣針對人,同你口中嘅中國政府又有咩分別啊!?我真係忍左好耐,我唔明白點解可以拎呢d做藉口去針對人地,針對人之前望下自己先啦!我有個老師有一句我好同意嘅說話,當你用手指住人個陣,你有4隻手指指住自己。 呢一篇野純粹係個人意見,希望大家可以尊重一下彼此!呢一篇野亦都係到點醒某一d人,唔好以為自己好高貴,麻煩將心比己 我打呢一篇,預左比人話,無論點都好,我相信大家心入面都會理解同明白我意思 多謝你睇呢到,文筆差請見諒 SORRY FOR 1999

閱讀更多

GUEST

#NSS文化 [GUEST] 而加d人真係好L煩,成日都話咩中國邊度唔好邊度唔好。係,的確,中國有好多唔好嘅的地方。但我真係麻煩大家唔好成日鄙視講普通話or笑人地係中國人。請問如果有人笑你係香港人,你會點諗啊。而且你地咪成日歧視d 普通話歌,人地係用自己嘅努力先寫出呢d歌啊,比翻d尊重好無?就算想針對中國都好,我覺得呢d都好無必要性,普通話只不過係一個語言咋。我唔覺得真係有必要去針對,且你地班idol 咪又係會唱普通話歌。簡體字都同理,無端端笑人用簡體字。雖然係因為繁體字先會有簡體字,但我地而加用緊d字咪又係古代傳落嚟,不斷改變先有我地繁體字咋!人地鍾意用咩字關你鬼事啊,咩都要話,就因為簡體字所以你要笑人?bully人?真係搞笑!而且香港環境雖然好,但中國好多地方嘅經濟發展個d,唔可以話超越,但都大概同香港無太大距离。千其唔好以為自己係香港出世就高貴過人,人地默默追趕緊我地啊。 最後,想重新一件事,麻煩唔好針對講普通話同寫簡體字d人,呢d係人地個文化啊。你咁樣針對人,同你口中嘅中國政府又有咩分別啊!?我真係忍左好耐,我唔明白點解可以拎呢d做藉口去針對人地,針對人之前望下自己先啦!我有個老師有一句我好同意嘅說話,當你用手指住人個陣,你有4隻手指指住自己。 呢一篇野純粹係個人意見,希望大家可以尊重一下彼此!呢一篇野亦都係到點醒某一d人,唔好以為自己好高貴,麻煩將心比己 我打呢一篇,預左比人話,無論點都好,我相信大家心入面都會理解同明白我意思 多謝你睇呢到,文筆差請見諒 SORRY FOR 1999

閱讀更多

Guest

#NSS家庭 [Guest] 小妹13歲 呢2日發現好似有痔瘡…上網查左好多野,應該8成係架啦 問題黎啦,應唔應該同屋企人講呢?我同佢地嘅關係麻麻地,同佢地講真係好尷尬🥲但係唔講嘅話我真係唔知點做,成日好驚 好想喊,希望大家比下意見🙏🏻😭 (sorry for 1999

閱讀更多

Tyfdwhh hv n he s da d

#NSS其他 [Tyfdwhh hv n he s da d ] Admin plz po I ig thx 大家覺得omicron 會唔會跟住我哋一世,就好似普通流感病毒咁?我上個幾禮拜覺得自己有omicron病徵,好驚但係冇檢測,但係除咗肚餓同埋發燒,其他病徵全部都有。過咗三四日之後,神奇地突然之間冇晒全部唔舒服,咩都冇做過,仲比之前精神咗。😹😹

閱讀更多

guest

#NSS社會 [guest] 想同大家講吓 呢個肺炎唔係flu咁簡單 一定比人屌㗎啦我 但係呢個病真心因人而異 我前排全家都中左 我細佬唔舒服左兩日就只係得番少少咳 雖然佢都陽性左幾耐 但係佢之後基本上都只係少少咳 我阿媽就喉嚨超級乾同痛 同埋一直覺得好攰 一直頭暈暈咁 我阿爸就係咁咳同埋一路係咁訓覺鐘有周身骨痛咁 而我就最嚴重😬佢地所有嘢我都有 再加埋超頭痛(真係從來冇試過咁頭痛 每隔幾秒就好似比人用刀插咁 一路我都好眼訓但係因為個頭痛得濟訓唔到 食左三日必理痛都完全冇用 個喉嚨又係同阿媽一樣好乾好痛 冇胃口就正常啦 我自己就過左好多日先好番 我全家都有打針(勿屌 我冇得揀 所以可能有啲人真係好似普通感冒咁

閱讀更多

GUEST

#NSS個人 [GUEST] 是咁的,小妹喺前幾排突然有啲喉嚨痛,但唔係好嚴重,就係有啲乾,但我屋企人都係建議我去睇下醫生,所以去咗樓下間診所。 可能因為依家covid太嚴重,所有職員都好似好驚我,想趕我走咁,咁都明白嘅畢竟依家呢個時勢人人自危,但我真心認為我只係普通感冒。 首先,個醫生先幫我量體溫,我冇發燒,但都唔否定中covid嘅可能性。成個過程好快,甚至連我咩病都唔講,好似一口咬定我中covid,想我快啲躝屍趌路咁。 過咗兩日之後,做咗個快速檢測,個result係positive,但講真我完成唔覺得自己中咗。 我冇發燒,冇發冷發熱,完全冇覺得攰同肌肉痛,甚至仲好精神添。 可能第一次check仲有啲感冒菌,有啲鼻水咁。但食多一日藥之後一朝起身,喉嚨已經完全唔痛,都冇哂鼻水,跟住夜晚再check多次,個result出得好慢而且個顏色好淺。 我見有人都係感冒only,快速測試出假愓性。都唔知個快速檢測準唔準,定係我呢個算係Omicorn?救命我依家真係極迷。 (大家唔使屌我著,就算我覺得自己冇中肺炎,我呢排都留喺屋企唔出街,唔使驚。)

閱讀更多

crush

#NSS學校 [crush] 麻煩Admin po instagram 其實將老師add老師落ig close friend係咩心態?見到有幾個中五中六嘅女同學friend將老師add入close friend,男女都有,仲要係close friend出好多關於嗰啲老師嘅story tag埋佢哋。想知係咪個個都會咁做。

閱讀更多