—類投稿

Guest

#NSS家庭 [Guest] 我有個細我五年嘅細妹有左佢之後勁L偏心佢個尤其是個pk 老豆🙄 咁事發系琴日,lunch time 個陣就就個死人老豆去左幫屋企個三條偏心L買兩盒燒味飯.好啦,咁我咪買lor. 跟著我媽同我pk老豆佢哋就食一盒啦. 我就要同我個pk 細妹佢share. Dllm ah,我個死人老豆佢就夾曬d雞同叉燒仲有有豉油嘅飯比我個pk細妹. 我就得白飯. 跟著我以爲我可以飲埋杯檸檬茶. 點知我老豆話我jm唔讓細妹 佢冇啖好食. 心諗我頂你個肺啊! 呢幾年我接近係瘦到皮包骨,肥唔起 十三歲 153 但得27kgs 果個肥閪啊妹8歲 132 35kgs 你究竟想點?

閱讀更多

Guest

#NSS學校 [Guest] 求救🆘!小女子讀b1學校 但係我上次考試炒咗兩科 中文&LS 兩科都係主科啊啊啊!!!!! 我平時成績都算ok正常 精英班墊底嗰啲 但係未試過差到兩科主科唔合格 今次真係唔知點同我阿爸阿媽講(我阿媽仲要係勁傳統思想嗰隻 成日叫我攞9字頭嗰啲)真係pk 其實上zoom之前已經派咗卷 我一直唔敢講 話未派未派 我完全唔知點算 希望各位可以可以幫下我😭😭🥺

閱讀更多

GTC

#NSS學校 [GTC ] 本人今年初中 由小學讀到中學,學校從來都唔會好似今年咁離譜,嗰個三四月放嘅暑假,學校淨係俾我哋放四日,我覺得真係好離譜囉,認真做project姐,其實當功課咪得囉,我唔理解點解要返學囉,教育局話要彈性處理,我學校呢又真係好有「彈性」㗎喎,拖到17號先放,都算啦,你仲要淨係俾我哋放17-20,有冇過分咗啲啊, 仲要有兩日係星期六日,嘩我真係多謝你。 希望Admin post IG 唔該晒🙏🏻 Thank you

閱讀更多

GUEST

#NSS愛情 [GUEST] 快畢業了 你也該要退出我的生活了 我很想念那些每一堂課看著你的時光 想念你不厭其煩的跟我講題的樣子 四年了 我也不知道為什麼會喜歡你 我一聽到你的名字就心跳加速 每天都期待跟你見面 很多人跟我說喜歡老師是不會有結果的 我自己也知道 但我總是很想你 或許你跟我的緣分太深了 我知道這段關係不被允許 每次想起那天我在你的家裡 跟你做的那件事 我就會害怕你有一天走了 會丟下我 還記得那天之後 你一直跟我道歉 我一遍又一遍說的沒關係 一切都是我自己自願的 或者說是我自己勾引你的 但你開始疏遠我了

閱讀更多

Guest

#NSS個人 [Guest] 其實係咪大多數食極都唔肥或者45kg或以下嘅女仔都有我呢個情況 [正文] 我見大家最近都講關於呢啲嘢😂(?我不妨都講講 希望大家可以俾意見我 小妹15歲 由細到大都係過輕/食極都唔肥嘅人、瘦到痴線,但未至於老細成排骨出黎個款。初初升中嗰陣唔想自己生得肥,食好少野,大概每餐半碗至3/4碗飯到。嗰陣我以為我發育遲緩,身材方面就冇理咁多。 小妹大概舊年3月第一次黎m,到而家好似都黎左差唔多7次到。重點唔喺呢度,而係人地話通常黎m個陣胸會發育,但係我發覺個胸到而家完全無變化/大到。 到左舊年年尾到我開始食多d野例如正餐食1-3碗飯不等或者間中夜晚食宵夜(另一個食嘅原因係因為我成日三更半夜肚餓😹),希望可以生肥少少有助發育,而家繼續有keep住呢個習慣但係仍然都係咁…我都已經15了驚冇幾耐發育完畢🥲老實講平時d frd 每次話我好瘦幾好睇嗰陣都會好自卑,自己覺得就係差個胸先至覺得「好睇」。人地話平胸幾好但係我覺得俾人望落去好似有少少缺陷咁d 女仔feel甚至會俾人笑/攞笑話嚟講。我已經用咗唔同方法(eg.飲豆漿,食豆類食物)都冇明顯變化….. 想問大家覺得仲有冇發育空間定係咁樣已經冇得救 唔係想期望幾大但係至少變返正常女仔嘅身材…😕 Sor for 1999 麻煩admin了(´・_・`)

閱讀更多

GUEST

#NSS其他 [GUEST] 求admin po ig pls thx🙏🏻 是咁的 小妹今年中五,之前一直都覺得自己私隱部位冇乜問題但係依家唔係咁覺得。唔知係咪同體臭有關(本身有少少體臭)啲底衫唔知點解洗極都會有味(用手洗) bra仲好啲,雖然洗完都係有味但係唔貼住聞係聞唔到嘅。但係內褲我就算每日洗嗰陣洗兩三次,晾乾咗之後都係會有好大味。其實咁樣真係好困擾,尤其是屋企阿媽仲唔顧及屋企有男性就好大聲咁問我係咪冇洗乾淨內衣褲先一陣味,好尷尬同委屈。 唔知呢個情況關無關內衣褲有異味嘅事。我從小學五年級開始就會分泌出淡黃色黏黏地嘅野出黎,唔理佢乾咗之後都變硬。細個一開始見到嗰陣冇留心,因為聽老師講過黎m之前有可能會出現咁嘅狀況。但係其實我中一下學期先第一次黎m。到依家都係,就算唔係經期前後都會分泌出呢啲野。有時候係淡黃色有時候係透明。 唔知呢啲情況係咪正常,如果唔正常要點解決。依家都唔好意思問屋企人。如果上述內容噁心到你很抱歉🙏🏻🙏🏻sor for 1999

閱讀更多

PLK83

#NSS愛情 [PLK83] [接上一篇嘅番外] 希望下次 不要再當暗戀的膽小鬼了。 楚晚遶,我的少年,新婚快樂。   ——————-   溫渝梡被採訪完的節目上了熱搜,身邊的朋友才知道原來她暗戀了C那麼多年,只是她們也從不提起那個人的名字,一致稱他為C,總之那個人的真名,溫渝梡從沒在嘴邊提起過一次。   其實她隱藏的實在是太好,多年好友都對此不知情。   「溫渝梡,你這藏的可真是深啊,我這個二十多年的姐妹都不知道。」 面對好友的咬牙切齒,她有些抱歉的笑了笑。 「太多年了,我也不知道該從哪裏說起了。再說,我也真的不想打擾到他。這次被挖出疑似故事原型,也是我意料之外的。」   她甚至有些後怕,膽心這些會打擾到楚晚遶。溫渝梡是膽怯的,她不希望自己的暗戀再打擾到那個少年了。   不知道從什麼時候開始,她早就意識到,小說的暗戀成真也許永遠都不會發生在自己的身上。那些在朋友和讀者眼裏的感動情節,大概在對方的眼裏,就是蠢蠢的打擾吧。   她不想成為那個用喜歡去束縛別人的人,一廂情願是她自願的,所以溫渝梡從來沒有抱怨過。   -   慢慢的,她也收到了很多關於暗戀的私信,有很多讀者朋友會詢問她,這樣的暗戀到底值不值得,也許她傾盡所有的一切,在對方眼裏只是過眼雲煙,真的還值得嗎? 溫渝梡想,是值得的,這些年她總有一個很龐大的目標,能讓她為之前進,文憑試的時候希望能跟上他的腳步,考去一個更好的學校。   她一路追逐了很多年,不知道摔倒了多少次,而當此刻,連她也分不清,到底是喜歡還是多年的執着。   「其實我也分不清,我喜歡的是那個少年,還是中學時期那六年暗戀的遺憾,但我總想把他紀錄下來。」   「因為我是個記性很不好的人,常常會忘記很多事情。楚晚遶在我腦海裏的樣子已經模糊到幾乎看不清了,我也很久沒再聽過他的聲音了,從喜歡上他的那時我總在想,我還有大把時間能夠等他,可是現在我也快二十五了,沒那麼多時間了。」   「正如大家說的一樣,或許我不曾存在在他的青春裏,也許我也沒有名字。但是只要我記得,這段暗戀就不算白搭了。」   「所以我寫了很多很多關於他原型的文章。我怕我忘記他,我想記住他。我的青春裏,刻着他的名字。」   -   溫渝梡打了很長的一篇篇幅發在了Ig,這幾天她總能夢到楚晚遶,少年十八歲迎着光,穿著學士袍,拿著畢業證書的模樣卻已經模糊看不清了。

閱讀更多

Guest

#NSS學業 [Guest] 我已經f5,但係我完全冇動力去溫書。 我本身就比較懶散,好難集中去做嘢。就例如我做完功課,我會睇好耐電話,睇到完全無意識去溫書,做past paper。但喺朋友、同學、老師面前,我俾佢哋嘅印象係個乖學生,會自動自覺去溫書嗰啲人。其實我只會臨考試1個星期前先爬起嚟溫書,臨急抱佛腳嗰啲啦。我個成績都係一言難盡,英文差到貼地,尤其係paper 1&3,總分差2分先合格,數學合格多幾分,兩科electives 6成幾,得中文好啲7成左右。我知道只要出多啲力,個分都唔會咁難睇,我每次睇完個分都同自己講:「唉預多啲時間操卷啦」,係,我識同自己講我要努力溫書,要做多啲exercise,但係我次次考試前都冇動力去溫書,就識抱住部電話。我都想我個dse成績好睇啲,但係我無從下手,唔知從邊到開始溫,亦都唔知點樣制定一個timetable 去溫書。就快到下學期,我好想追返我唔係好掂嗰啲科,我應該點樣有效地溫書? Sor for 1999 圖Link: https://ibb.co/7br7TcV

閱讀更多

GUEST

#NSS個人 [GUEST] 就係咁嘅,小妹有啲問題想問吓大家點解決。 係朋友嘅問題,咁我就分A同B啦。 我同A同B係best friend,A同B係friend啲嘅。最近A同B喺度嗌交,佢哋兩個就係咁同我講佢哋對方嘅壞話,咁我作為中間人,又唔想兩邊都冇得做friend,咁我就喺度氹佢哋,同佢地講唔好咁。 但係有一日開始,A喺我哋三個嘅group 到開始send啲抖音小學雞傷心語錄嗰啲嘢啦,就係話咩三個人嘅友誼佢永遠係退出嗰個,咁其實B已經原諒咗佢。咁有一日PE堂要分兩個人一組啦,咁我就問A同B點,A就開始話其實我已經同B諗住唔同佢玩,諗住拋棄佢。我嗰時就呆咗,我哋仲當你係friend喎。然後仲有一次我諗住約A同B出去玩,佢就話唔使預佢,我哋兩個自己玩仲開心。 A隔離班有啲friend,佢就開始同隔離班啲同學喺度講我哋壞話,話我哋唔同佢玩,拋棄佢,唔理佢。仲開埋IG page講我哋。我同B知道咗之後就問佢點解啦,佢就話佢冇,咁我哋都算啦,咁肯定冇得做friend 㗎啦佢咁樣。 但最近A就開始搵我哋,講sorry嗰啲,問我哋可唔可以做返friend,咁我應唔應該答佢好? Sorry for 1999

閱讀更多

GUEST

#NSS家庭 [GUEST] 小妹最近真係好唔開心 所以想喺到同大家分享🥺🙏🏻 最近第五波疫情真係好嚴重,到今日已經有50000宗。我依家每日都好擔心 自已或屋企人隨時會中😭第五波開始嘅時候本身都覺得冇乜嘢,疫情好快會完,但我真係太天真。 重點來了,我呀爸喺TVB做新聞部(已經做咗十幾年 佢都唔鐘意但都要做落去)佢不嬲工作輕鬆 但最近坐佢隔離個同事中咗,我地全家都好膽心 好彩做咗快檢冇事。當以為一天光晒,呢個禮拜呀爸一放工就要係咁打電話覆msg 佢全晩冇訓要搞工司嘢 好容易就發嬲 所以我地都廢事阻佢。 呢幾日呀媽身體有啲事 成日肚痛 我好擔心佢 。仲要因為呀爸忙 小咗傾計同講心事 我只可以收埋啲心事 自己係房喊。 今日呀爸放工返嚟,訓咗陣覺,起身得返我同佢喺廳。佢同我講 佢做嘢好忙 唔係特登嬲我地 呀爸話佢個部門好多人中招 唔夠人手做

閱讀更多