—類投稿

GUEST

#NSS個人 [GUEST ] Hello! 小妹今年Form1 , 平日睇VIUTV多過CCTVB(但我係鏡粉) 某日發現有個讀梗小學六年級師妹(我唔識佢) 喺IG 個chat room 度話我唔識欣賞TVB,仲投訴我日日都post 同ViuTV 有關嘅story。跟住呢,佢就出左個story, tag 我,cap 埋我對TVB 嗰啲咩Super tiger 同after class 嘅意見嘅story。佢個story 有一句話”ViuTV mirror, error

閱讀更多

山區女校

#NSS學校 [山區女校] 咁話說政府就提早放暑假啦 全部學校都係返三月四號 然後我地間學校喺呢個禮拜同我考試 咁都算啦 仲諗住可以考完試可以休息下 放下嗰個所謂嘅暑假 呵 佢唔係 仲要返到一個禮拜先放 我嗰下勁撚嬲 全撚部學校可能返埋下個禮拜一同二 我地間學校好撚到同我返埋星期五先放 咁都算啦 放到四月尾都ok 啊 恭喜我地全校福壽 唔知邊世修嘅福 😸♥️我地放到只係18號 其實我唔明點解仲少過平時 最後嗰個禮拜對卷 佢咪又係教書 然後最尾一日先對 我地onl9

閱讀更多

GUEST

#NSS個人 [GUEST] 想認識佢,係Twitter 見到幾得意,想要ig 圖Link: https://ibb.co/SsYGCrL

閱讀更多

GUEST

#NSS家庭 [GUEST] 純粹抱怨 小妹文筆唔好 不喜勿屌🙏🏻 是咁的, 嗰日本來係學校嘅online類似全校自願表演才藝之類嘅表演, 咁一開始就出咗少少問題所以延遲咗, 咁自然就要等一陣。 咁小妹有個家姐, 平時都一直喺同一間房上堂, 咁嗰日online嘅時候佢就同啲朋友一邊打電話一邊上online睇才藝表演。咁佢唔戴耳機一度勁大聲係到傾電話, 我其實都忍唔住叫佢戴耳機(真心超噪… 佢就嗯幾聲當冇事發生。 咁睇人表演唱歌就喺咁話人地唱得難聽, 自己唱得好聽好多, 咁我都懶得請佢收聲。 到有人show畫畫過程嘅時候, 因為我自己本身都鍾意畫畫, 都幾有興趣睇, 結果佢就同啲朋友話人地自己畫嘅草稿係描圖(即係人地跟返自己畫嘅草圖改返好啲), 仲話人地畫得好差.. 我聽到嘅時候係唔明同無奈.. sorry for

閱讀更多

Guest

#NSS個人 [Guest]        title: 我真係好想有真心frd 小妹今年f4,但係連一個真心、投契frd都無。如標題所見,我真係好想有真心frd,即使係一個都好。                小息(仲面授嗰時)見到身邊既同學個個都同frd玩得好開心、好癲既時候真係好羨慕。而我就只能一個人孤零零坐向角落頭到做功課,做完就求其向書搵數計扮忙。一路做一路聽到身邊D同學喺度笑,又見到隔離班既同學喺門口搵frd,真係有種講唔出既難受。如果咁啱喺走廊見到我D frd(其實大家都唔係好熟)既話,就會傾一兩句,但係好明顯大家都係勉強笑。         雖然我講到D frd咁,但係佢地有時對我都幾好,例如平時功課唔明都會教我。但係就係唔夾,成日都好尷。有D就一時對我好好,一時又唔理我,已讀我。          放學諗住終於可以放鬆下,唔使再理人際關係,ig又推同學既post比我睇,全部都係一大班frd勁開心既相。直至而家網課,D story都係不停tag對方,好多嘢講咁。我知你可能會話明知會唔開心就唔好㩒入去睇,但係如果我唔睇就會同佢哋距離更加遠,佢哋更加發現唔到我既存在(雖然可能其實有冇睇都冇分別)。         我自問待人接物都唔太差(起碼有禮貌),同埋我都有嘗試過主動識人,但係次次都尷尬收場,仲衰過我唔出聲,po story又冇人睇。加上依家已經f4,個個都已經有唒小圈子,變相就更加難融合佢地,最終成為異類。可笑既係仲記得小一嗰陣嘅我係有一大班朋友,次次分組都有人想同我一齊。但係越大就越少,每升一次級就失去幾個frd(我有試過維繫,但係大家都尷尷尬尬咁),去到而家一個都冇,分組更成為我最憎既時候。          對唔住各位,我講嘢1999,好多謝大家睇到最尾。總之我想講既就係:究竟可以點先識到多D朋友?        

閱讀更多

guest

#NSS學校 [guest] 話說我學校今年搞打直既社,之前都係一級一個社,但下年開始就全校分6個社,就要係f6度揀社長,我都想挑戰一下,所以想問咁多位有冇咩建議(要同老師interview),社長大概要做啲乜嘢同埋我要prep啲乜嘢,唔該曬🙏🏻🙏🏻

閱讀更多

[GUEST]

[[GUEST]] 大家好 小妹嚟緊9月會去英國讀sixth form,因為報學校無搵agents,又唔係好識讀嗰間寄宿學校嘅學生,有啲問題想問吓大家 ╰(*´︶`*)╯ 小妹讀緊中四,DSE選修科讀理科為主,但讀讀吓覺得對歷史興趣大啲。如果我去到英國,讀A-level 歷史會唔會好難跟? 呢段時間有無咩可以準備吓? ヽ(•ω•ゞ)小妹英文唔算太差,中四頭自己考咗ielts有8.0 嘅 希望大家可以解答吓啦,如果有係Canterbury, kent 附近讀書嘅朋友仔,就留低ig等我搵你啦 :3 唔該晒admin (´∀`)♡

閱讀更多

LGBTQ

#NSS愛情 [LGBTQ] 介紹返先,小弟今年十四歲,讀緊form two, 17xcm,係同性戀。啲同學都話我係小奶狗,本人都有幸畀人追, 不過呢,都係女仔……直至遇見他……(後稱A) 我一路都有用ig,暑假嗰陣有一日見到有個唔識既人follow, 仲要見到佢幅相(真係好靚仔) 好奇心做使到我回覆咗佢嘅post…冇諗到嗰幾分鐘佢就覆咗我 結果就回一傾傾咗一個禮拜 就咁樣認識咗A啦。之後佢就有同我組隊玩下遊戲呀, 傾下閒計, 講下咸濕嘢咁囉…… 喺就係七月中嗰陣,A約咗我出嚟食飯,見到面之後先發現,A本人真係好靚仔,而且都好幽默,仲要好高大添(173cm, 高我少少)! A畀我大幾個月,算係個大我少少嘅阿哥啦, 成隻小狼狗咁。 食咗幾次飯之後我哋變得好熟,所以我曾經上過去A屋企打機,慢慢地,上A屋企變咗我嘅習慣。 然之後,係開學嘅前兩日,我又上咗A屋企打機,不過由於得玩得太夜,所以A屋企人都叫我留低聽朝先走。 我應承咗,借咗佢哋個個浴室沖咗涼,之後諗住喺A間房嘅地下瞓。喺前面曾經提過小弟係一個同性戀, 我沖完涼入返去A間房嗰陣, 就見到佢好似瞓咗喇, 仲要瞓得好得意,好靚仔。我嗰下居然想錫上去, 不過A曾經講過自己唔係同性戀, 所以我喺猶豫咗一陣之後就放棄啦,所以我就會瞓返落地下,再冚番張被,準備瞓覺。

閱讀更多

GUEST

#NSS個人 [GUEST] 我今日希望大家一同出席呢個以文字舉行嘅「喪禮」…… 呢位已離開嘅好朋友叫「自己」 「自己」佢由我出世開始已經同我一齊,佢成日被人話佢細擔/冇上進心/懶/煩/醜/肥/品德差……等等 但其實佢做人、出世已經好勇感,點解佢會變到咁?其實佢冇細擔過/冇懶過/冇煩過/冇醜過/冇肥過……佢變成咁,係因為話佢個啲人。佢為左迎合大家,迷失左,希望可以做到大家口中勇感/有上進心/勤力/靚/喜良嘅人,可惜弄巧反拙。 我細個嘅時候成日咩到諗「自己」先,所以比人話我自私,要諗下「人地」。由嗰時開始,我冷落左「自己」。佢同我講:「我好攰啦,比我休息下呀!」我冇理到佢;佢又同我講:「諗自己唔自私ga,諗人地冷落我先係最自私!」我又冇理佢。有一日,佢係夜晚帶左我去廁所塊鏡到,我見到「自己」係入面,佢喊住咁講話佢真係好攰,佢好想好想休息,佢對世人嘅善良已經用完啦!佢想我唔好冷落佢,當我知道佢咁諗之後,已經太遲啦。 我被「人地」嘅目光所束縛。佢地對我嘅期望,唔等於我嘅成就時,我就變到好自責,希望成為「人地」眼中嘅100分。我好對「自己」唔住我希望佢唔好因為我被束縛而難受。 當我發現「自己」嘅情況,佢已經唔係我身邊,係!我冇左「自己」。我並唔希望你地都係咁,請好好愛護仲係你身邊嘅「自己」,唔好冷落佢,亦唔好為左「人地」而放棄「自己」。得閒抱抱「自己」,唔好好似我咁當佢離開先後悔。我冇左「自己」但我相信佢未來一定會反嚟。 Sor for1999 多謝admin

閱讀更多

GUEST

#NSS愛情 [GUEST] 是你的生日 為什麼會難過呢 我親手放棄自己喜歡的事物 我抓起剩餘消散一半的灰燼 餘光見到你好像很開心 打著關於學術的名義 趁這天找你說說話 等到你發了祝自己生日快樂的動態 才如勉為其難地祝福你 心似是注了水般地 沉甸甸的 那天得知你有了伴侶的消息 情緒沒有什麼波瀾 或者我比你更想自己死心 便將悲傷藏在心底 直至它發芽 直至我剝去屬於你的憶記 是你的生日 你的動態有你另一半推心置腹的訊息 我嘴角含笑 不知如何反應 發送生日快樂寥寥幾字 以朋友的名義祝福你

閱讀更多