—類投稿

2022dser

#NSS其他 [2022dser] 致2022dser 各位2022dser,我知道你地好辛苦,我自己都係一個2022dser,因為疫情,高中根本就好似冇發生咁,連自己學咗咩都唔Q知,成場夢咁,考評局前前後後改時間表改到傻,彈出彈入咁,搞到好多人完全唔可以跟時間表溫書,仲有學校話就話study leave,結果日日補課,畀功課畀到cs,大佬啊,我leave L咗啲咩? – 我身邊有好多同學都中招,情緒崩潰,我想同受感染嘅你講,而家好多人都已經中,我明白你係唔想中呢個病毒,事實唔發生都發生咗,預期喺度喊,不如嘗試下溫書,準時食藥,唔好旨意政府,你旨意政府蚊都瞓!我哋要自救!好好休息,點都會有好翻嘅1日 – 各位2022dser,呢條路唔容易,我好希望各位可以一齊面對,唔好出街以免感染,盡量每個星期都溫下主科中文,通識,因為好多嘢要背,你唔溫,就好快忘記,英文最緊要係生字,至於通識,你肯定避唔開全球化,現代中國同公共衛生,一定要溫,唔使擔心自己會U定點,你盡力就可以,一日未知成績都唔可以放棄自己!各位加油!我相信各位一定得,可以喺dse拎好成績

閱讀更多

體藝

#NSS學校 [體藝] Hello 大家好今日我想分享我嘅校園生活 我鍾意咗一個男老師,我自己都唔知點解 佢係我嘅英文老師,我又覺得佢好靚仔⋯⋯ 但係好似我嘅眼光有啲問題。因為冇人話佢靚仔……。我一開始中學面試佢都在,佢有interview 我,我第一眼就見到佢好靚仔! 我現在中學一年級就鍾意佢,我都知唔可以鍾意,但係我完全控制唔到自己,同埋佢有老婆。請問點樣先可以唔再鍾意佢…..

閱讀更多

早上好香港

#NSS社會 [早上好香港] Admin please post, thx a lot. Chant 一段disclaimer 先:sorry for 1999, 邏輯好亂, 粗言穢語, 係長文又唔講, 話長文又唔長, 簡體字, 錯別字, 火星文etc…. 好,入正題。NSS一直以來都好多人留言插作者話睇唔明佢講啲乜,有時長文下面仲會有啲人話TLDR/長文唔想睇。咁大家呢班已經忘記19年先烈嘅麻木不仁都已經習慣㗎啦,明嘅明嘅。 但其實呢樣嘢係好岸狗嘅。啫係你蠢、你冇耐心、你冇決心去修文習武,去增進自己就唔係一件值得聲張嘅事嚟嘅。你係咁樣嘅,我尊重你,正如我預設尊重每一個人一樣。 但你講,你就犯大忌啦。你咁樣做,唔單止係推崇緊一種「愚蠢就是美,速食就是好,放蕩就是正」嘅「戰爭即和平」思想(利申: 放蕩是只在人生道路外浪費過多時間) ;

閱讀更多

GUEST

#NSS個人 [GUEST] 小妹今年f3 最近發覺個人既意識好似有啲離奇 上zoom既時候做緊數 但係唔知點解突然有種訓醒既感覺 唔記得咗頭先發生咩事 但係過左20分鐘都有 枱面又多左本notes 勁恐怖 仲要自己係chat room答左問題 然後着衫既時候唔知自己換左衫 點諗都諗唔起 我係咪有失憶症

閱讀更多

guest

#NSS其他 [guest] 想問下有冇13~15歲嘅香港人而家移民左去愛丁堡~~可以識下🤣 喺呢度全部差唔多年齡嘅friend都係呢度嘅人 而呢度嘅香港friend全部都唔係同一個年齡段lol 真心好想識下差唔多年紀嘅香港friend haha 範圍大概係EH15或者以內(⁎⁍̴̛ᴗ⁍̴̛⁎) 有嘅話可唔可以留下言~~

閱讀更多

Guest 覺得自己樣衰

#NSS個人 [Guest 覺得自己樣衰] 第一次投稿 有啲咩講得唔好請見諒🙇🏻‍♀️ 我其實自細就對自己個樣好自卑覺得好樣衰 所以我唔鐘意影相照鏡 總之避得就避 咁多年嚟我一直都克服緊呢樣 甚至諗過大個咗儲錢去整容 整靚啲自己 畀自己好啲過都好呀 或者去學下化妝 但有時又覺得整容化妝始終唔係辦法 都係要接受自己先得 雖然一直都糾結緊 但呢幾年識咗班friend叫好好多 我開始唔介意影相 有時會陪佢哋玩ig filter 亦都會多咗照鏡 欣賞自己 至少覺得自己都叫一般呀 唔算樣衰呀 我仲有好多優點ah

閱讀更多

guest

#NSS愛情 [guest] 是咁的 我好似鐘意咗自己老師, 佢幾靚女份人幾有趣 但佢結咗婚生咗小朋友。 我Bi嘅, 一直分唔到係仰慕定愛情…. 然後會有嗰啲( )幻想💀 我亦都明可能只係鐘意佢成熟啲 同埋係 老師個種feel btw我冇作出過任何行動 同埋當然諗住一世都收埋 只係想係度傾訴下同問下點放低qq (唔好屌我我都唔想鐘意自己老師的🤷‍♀️

閱讀更多

QES

#NSS愛情 [QES] 2D30同學 之前也有人向你告白過,也是因為那件事我才知道原來2D30號就是你。想起第一次見你是在走廊上,你是肆意的,是意氣風發的,是不羈的。好像所有關於青春的詞語都能用在你的身上,那時我就覺得,你這樣的人就應該活在陽光下,不像我頹廢不堪,只能當班上的邊緣人,做一個存在感極低的人。 我好像永遠只能遠遠的看著你,像人身後的影子,亦是只能出現在你身邊當背景的路人甲,或許你永遠都不可能注意到我。更或許,對你來說什麼都是無所謂的,我覺得你生來就應該是被人所注視的,所以你根本不必在乎我們這些路人甲,所有人都是你生命中的過客,而你永遠是那個少年,而英姿颯爽,朝氣蓬勃,永遠是你的代名詞。 記得跟你擦身而過時,內心的狂喜;記得第一次見你時,內心的驚艷;更記得心動來得措不及防,讓我手忙腳亂。 可我知道,你這樣的人一定有多人追捧,並不缺我一個。我像許多人那樣自卑,我並不否認,可是這種自卑,讓我決定我要繼續向上,爭取做一個配得上你的人。或許我最後並不能成功,但我也希望你能找到一個你喜歡的人。或者一生無愛人又何妨,只要你開心快樂。你的前程似錦就是我的願望。 希望等長大後再看到你,你仍然是個少年,一樣的意气風發,一樣讓我心動,一樣是夜空中最亮的星。只要如此,我便心滿意足。 你的名字,我青春的代名詞。

閱讀更多

GUEST=)

#NSS愛情 [GUEST=) ] 大家好!我係#NSS211109D樓主,我又又嚟投稿laaa><我知呢排大家心情都有D差,所以我希望可以分享下同A嘅故事令大家笑下(?) 長文慎入😵 是咁的,我同A 喺上星期過左第一次情人節。A媽喺 12號嘅時候打比我媽咪,同佢講14 號果晚想一齊食飯。想當然,我親愛的媽咪答應咗。 情人節當天,上完堂大約兩點,忽然聽到門鐘響起。「叮噹」一打開門,原來係A同佢細佬。我好震驚,冇諗過佢地會咁早上嚟,最重要係我仲着住睡衣同未執屋🤦‍♀️A同我講A媽叫佢地上嚟同狗玩住先。放左佢地入嚟之後,A細佬同我細佬兩個一齊撩狗玩,而我同A就咁坐埋一邊。我地其實仲未公開關係所以都唔敢有太大動作,亦唔敢講咁多野。 我實在忍受唔到呢種尷尬嘅氛圍,就決定落樓下行下。A 表示要同我一齊行,稱自己想活動下筋骨。當然,我地最終兩個拋棄細佬們出發。點講都係情人節,我同佢講咗句情人節快樂,A都答返我一句 Happy Valentines Day 。當刻我為自己有帶口罩感到慶幸,我諗我嘅嘴角已經翹到上太陽。 大約一個鐘左右,我同A 返返屋企,又再次繼續沉默。冇幾耐,另一家人上咗嚟。佢地留咗一陣,就準備去買野食,所以將佢地仔女(一個五歲一個六歲)放着喺屋企先。陪小朋友玩真係好赲,我被迫一路玩飛行棋,一路諗點樣輸比佢地… 但當然,無論如何都一定要掛上笑容,話哂唔可以掃佢地興 ga 嘛~ 總之呢,陪小朋友玩左一陣,我同A都已經精疲力盡。我地將佢地交俾細佬們然後就入房休息。當然冇可能淨係休息咁簡單,我地喺房裏面温習。(唔係你以為係咩:)果然温習使人愉快~溫呀温,三家嘅父母都上哂嚟我地都仲繼續房温緊書。 咁主人房就喺我房隔離,隔音唔係非常好。我忽然聽到A媽把聲:「個死仔包最近好似同緊你個女拍拖wor。」哦~原來係班貴婦傾緊計。mmm… 咪住,佢講咩話?佢點知ga!我即刻以眼神質問A,不過佢好似都唔知點解。唉算啦,我繼續同A偷聽佢地嘅對話內容。「你點知 ga?我真係完全冇發現!」只聽見我媽咪非常好奇地問A媽。「係咁嘅,我個仔佢之前同你個女傾完計冇熄機,聊天紀錄比人睇哂咁,所以咪知囉。」「我成日都覺得佢地好鬼襯,點知真係一齊左,真係可喜可賀!」此時嘅我同A都已經面紅耳赤…

閱讀更多

LSS

#NSS家庭 [LSS] 一直打算po野喺度 (本人17yo) 但冇諗到會係今日po 是甘的 前幾日我爸爸同爺爺有病徵 有咳 但爺爺前幾日有打針和佢吞咽有困難 所以都係快測先知爺爺有兩條…而爸爸check咗兩次先positive 咁過了幾日 聽媽媽話阿爸又發燒又咳了很久 好辛苦 開始關注我同細佬冇打針既擔憂….update返:全家打曬針 得我同細佬冇打 但細佬決定10號打科興 而剛才媽媽拉我講野 就是講阿爸幾辛苦 想我快D打針 而我其實兩邊都唔想打 唉~ 但都明 有時有D嘢殺到嚟門口 大家先識驚 前幾日真係狂轟正苦

閱讀更多