—類投稿

GUEST

#NSS學業 [GUEST] [2022 dser] 呢幾年好多香港嘅本地媒體都被逼停運,但jupas band a我依然堅持擺左journalism呢科,即使我知道新聞自由越來越低。想知道有無人同我一樣? sorry for 1999

閱讀更多

guest

#NSS愛情 [guest] 點樣追遲鈍嘅女仔? 小弟出去做兼職,識咗個好斯文嘅女仔,佢好中意笑好可愛。以前未遇過女孩子會咁溫柔同細心聽人講野,更難得嘅係我同佢講高達、打機,佢都肯認真聽,又同我一樣中意小動物。但係呢,可能佢係讀女校,所以佢聽唔明男仔暗示中意佢,連其他同事笑我地好襯,佢都好似聽唔明噤,無咩反應,各位讀者可以教我點追佢?

閱讀更多

Hk

#NSS愛情 [Hk] 好羨慕大家嘅愛情閱歷咁豐富,而自己仲係一個A0仔。其實又唔係識唔到異性,但就係唔知點解段段關係頂盡都係普通朋友(簡稱被friend zone)。當遇到真正鍾意嘅人嗰時又唔識點樣先可以醞釀到段關係促成情侶。好奇拍緊拖嘅大家,段關係係點樣建立翻嚟,可唔可以俾啲經驗小子。個個都拍拖,唔通個個都想拍拖咩。唔係唔想,係冇呢個機會。

閱讀更多

Guest

#NSS學業 [Guest] 希望admin出post~ thanks! 是咁的,我係一個平平無奇嘅中學生。身邊嘅人成日提起自律,而我自己亦希望自己可以自律到。 返學嘅時候仲好啲,變咗online lesson之後,自己做嘢拖嚟拖去嘅習慣逐漸嚴重,唔少assignment都欠交/遲交。其實每一次都會後悔,跟住下一次又係咁,好痛苦。 就好似梁啟超嘅《最苦與最樂》所講,未完成責任就係最苦嘅事,而身為學生,準時繳交功課確實係我地嘅責任。 可能你會話,好多人都係咁啦,冇錯,呢個係一個事實。只不過,想改善自己一啲壞習慣又有咩錯呢? 除咗喺Deadline之前趕功課好專心之外,平時做功課真係可以分心,見到有個message彈出嚟就忍唔住覆, 順便又睇吓手機咁,一句講哂,毫無效率。 自己都知道,係時候要開始努力,問心嗰句好想解決到呢個問題。本身個成績都一般,大概就係合格線左右,自從Online class啲嘢開始跟唔上,唔多唔少都會擔心下次考試會點。 最後,希望自己最後改到呢個壞習慣, 同時都為見到呢個post嘅你打氣,無論係返工定係返學定係生活上嘅大小事,事事順心,一帆風順。

閱讀更多

Guest

#NSS學校 [Guest] 校園欺凌(我都晤知算唔算係) 長文慎入 小妹今年f2, 讀緊band 1名校,早排就同11個同學好熟,但係因為種種原因(晤方便講),令到一個又一個同學俾人踢出我哋嘅小圈子。 至於點解我會話係校園欺凌,就係因為有四個同學(簡稱A,B,C,D) 喺學校杯葛、玩挑撥離間。 本來我同A係好好嘅朋友,直至到B嘅出現。B其實為人都算虛偽,成日都同我講佢唔鍾意D,但係喺佢面前扮到好鐘意佢咁。我自己可能大家覺得,中學生少少爭執好正常啫,但係事情冇你哋諗得咁簡單。 好入返正題,咁之前我哋Christmas Party 就要分組,本新我已經搵唒同學一齊一組,點知佢哋原來私低下已經分好唒一組(冇我喺入面)ok 冇問題,我冇話一定要同佢哋一組,咁所以小妹就同左一個冇咁熟嘅friend一組。 未暫停面授課堂嘅時候,我哋基本上每一日都一齊食lunch, 直到有一日佢哋開始唔睬我,我嗰陣都一頭霧水,問心無愧我自己冇做過啲乜嘢,咁我見到佢哋唔睬我,就冇再同佢地一齊食lunch,就自己一個食。我有第二個friend(簡稱E) 同佢哋食lunch,E 就同我講佢哋食飯嘅時候係咁講我壞話。我都明講人壞話係好平常嘅事,所以我都冇擺喺心到。 A 平時都係早過我返學,加上我哋嘅座位又係好近,佢有一日就坐咗喺我個位度同佢啲朋友傾偈,我返到學校之後就好似平時咁樣擺低書包,咁佢自己都企起身,讓返個位俾我。我擺低咗書包之後,佢一腳踩咗黎我隻左腳度(仲要係好大力嗰隻),我就同佢講:「你踩到我,可唔可以縮一縮腳?」咁佢當然就扮佢聽唔到我講嘢,繼續踩啦。過咗一陣,佢先至縮番腳,返返去自己個位。我心諗:一個人到底係幾冇家教,連講對唔住都唔識?我又再一次咁樣忍佢哋。 至於最嚴重嗰次,佢唔單止喺學校杯葛我,仲叫我身邊所有嘅朋友遠離我。估唔到真係有同學信咗佢哋,同我絕咗交🥲。咁我都有send message 問A 做咩要咁對我,同埋解釋返佢誤會咗我嘅事。B 成日都喺度挑撥離間,A

閱讀更多

guest

#NSS愛情 [guest] hello, 小妹我係 #NSS220112B 嘅po主。 文筆差,敬請見諒(有少少長) 上次投稿之後見到好多人話sure佢係鍾意我 又叫我「去馬!!」 所以自從投稿完嗰段時間,我開始諗我係咪真係鍾意佢 ff佢同我表白之類嘅時候我會有咩反應😂 畢竟知道人哋對自己有意思,但又唔理,扮唔知繼續接受佢嘅好,又唔表示,好似幾賤格:‑X 終於!有答案喇! 然後疫情開始反彈..令我原定諗住想親口講嘅嘢推遲咗好耐:'( 叮咚– 突然!有個message彈咗出嚟。 “最近點呀💩” 「幾好呀 做咩?」 “我焗咗cheese cake, 你要唔要過嚟我度食” !直覺會有緊要嘢發生,點可以唔去呀!!! 「而家出門口。」 至於疫情問題..對唔住已經畀我拋於腦外

閱讀更多

GUEST

#NSS愛情 [GUEST] Sorry 呢篇野會有啲長 小弟今年17,嚟咗英國差唔多兩年,人生拍過3,4次拖,不過同白人女仔就得一次,兩個月前分咗 咁我有一個女仔friend,間稱A,唔知幾時開始我鍾意咗A… 佢係一個生人勿近,唔太鍾意同男仔講嘢既人,但對住識嘅男仔勁shy(普通講嘢都可以紅都面晒🥱)所以成個friendship group都係女仔,另外佢係一個又乖,又讀得書,而且全校數一數二靚嘅女仔 嗰陣我知道A係鍾意另外一個男仔,所以我都想keep住Secret,因為暗戀好痛苦,所以隔咗一陣我頂唔順同我個best friend講咗我鍾意佢嘅事,叫咗佢保守秘密,不過最終都係傳咗出去。不過大家都係半信半疑,加上我係咁否認,因為唔想搞大件事(主要原因係因為我係香港人,而全校數得出亞洲人多唔多嗰10個,所以個個都好有興趣) 有一日嗰個A個best friend無啦啦當住A面前問我係咪鍾意佢A,我嗰陣完全呆咗,冇否認亦都冇承認,搞到A尷尬到爆。佢個friend都係出於好奇問吓既。基於我嘅反應,A已經肯定咗我鍾意佢 之後嗰日佢私底下同我講佢同佢個best friend拍緊拖(les),所以唔可以同我拍拖,雖然佢哋真係friend到一個超越咗友誼既地步,但我可以肯定只係一個藉口。我冇親口承認過我鍾意佢,所以我就好似冇乜特別點回應A 咁我當呢個係一個我未表白前已經俾人拒絕嘅經驗:)另外因為呢度啲人比較open,所以都冇話會特別尷尬。 之後呢件事開始淡化,好似冇乜人記得,不過我一直keep住鍾意佢,主要係因為佢嘅性格太Nice,加上我搵唔到任何一個女仔可以可以同佢媲美,無論外內都係。期間我不時都會flirt下A,有好似普通friend咁message佢,佢又好cute咁笑下。我完全feel唔到佢究竟對我有冇丁點兒嘅感覺 有人A Snapchat selfie咗佢同friend喺屋企醉晒既相,跟住又send audio講 ‘我個名+I love you’ ,咁因為佢果陣醉晒,所以我都當玩下,覆咗佢幾句 第二日喺學校,佢好似完全冇事咁

閱讀更多

sss

#NSS家庭 [sss] 最近疫情傳播率嚴重左,咁小妹不幸中左,好理所當然咁放自己係房同戴口罩基本咩都做齊,但係卻得不到家人的關心反而係冷熱嘲諷驚我傳染佢哋,我爸爸係誇張到一知道我有事冇關心過我反而關心錢同外人多過我,仲馬上去買消毒用品,全部for佢哋間房同廳,我媽媽仲篤我背脊話我成日咳好煩仲話我肯定想傳染佢同隻貓,咁我當時聽到當場係房喊左出嚟,同埋我想講我一個月冇出街反而佢哋日日出係咪佢哋中嘅風險高D?咁我叫媽媽快速檢測,佢竟然話我都冇病症唔洗啦,但係佢以家係咁咳,想問一句我可以點?同埋zoom仲洗唔洗上😂

閱讀更多

GUEST

#NSS學業 [GUEST] 我應該要點做😩 Hello 第一次投稿sor for 1999 「文筆真心好差」 講返先我今年f.3 成績好差,差到得一兩科合格,本來我係上年f.2去加拿大讀書,但係太遲遞申請,同埋成績太差間學校唔收,所以就去到而家又有機個去美國,美國嗰邊有我嘅親戚,但係佢係比較嚴,我驚我會頂唔順,但係我屋企人不停講話去美國好好呀,嗰度啲教育制度好過香港,數學容易啲,讀完兩三年就可以選擇返嚟香港或者繼續讀,如果我應承咗,就有可能今年五月就過去。 因為我係有男朋友,佢以前因為 long d 而分手,我好驚佢會接受唔到。我亦都唔知道點樣可以維持到 long d 我好愛佢……..😞 我個表姐本身成績好差但係過到去親戚度之後就科科攞A,但係真係壓力好大囉,我驚我會承受唔住美國嗰度嘅親戚佢係一定要科科攞A,對我來講係真係好難,一定要學音樂或者運動,朝頭早八點幾起身讀書讀到去夜晚11點幾。 但係我喺香港真係點努力都好,都係咁差,我覺得我就算過到去成績都係咁差,想問吓大家有冇啲咩方法係咪一定要過去。🫂 Sor for 1999 文筆真係有少少差希望大家屌細力啲🤧

閱讀更多

GUEST

#NSS其他 [GUEST] 不懂拒絕真頭痛 小弟中五,最近有個舊朋友(男)有d煩。 故事來了。 我同佢中一就識,一直同班,好熟,乜9都傾,dead air 都唔尷尬。有時夜晚會傾計,打機。 問題來了,有時打打下機,佢有功課唔識會問我,尤其phy,因為我出名phy成績好。咁一題兩題梗係冇野啦,但係近排變得過分。 依家zoom比較早放學,佢差唔多日日晏晝都搵我問功課,我又唔好意思拒絕。仲要係佢好似上堂冇聽書咁,大佬阿我唔係你補習老師阿,我係同學/朋友咋。其實我自己都有功課/其他野做,唔通真係咁得閒日日幫你補習咩。(有讀過phy嘅都知,有啲theory要明都真係唔少野) 我唔想失去一個難得得到嘅真心朋友,不過咁樣「補習」落去真係唔係辦法。 任何意見都歡迎。 IG pls thanks a lot

閱讀更多