—類投稿

guest

#NSS個人 [guest] 其實嘛 跟本不用分正常不正常 這地球本來就不正常 很抱歉用了書面語,只是感覺比較容易將想法説出來,並沒有任何其他原因。也很抱歉中文文筆不太好,因為我是國際學校的學生,所以中文比較遜色,還望大家多多體諒。 我是一個患有雙向性情緒病和焦慮症的中五學生,確診大約半年了,暫時情況尚算穩定。 證實患病之後,其實一直都沒有機會向別人説出心底話。我害怕別人奇異的目光,更害怕再次被無情的玩笑傷害到。今天鼓起勇氣決定要好好的作一次剖白。 「我正常嗎?」這是我每天起牀都會問自己一次的問題。我,今天看起來正常嗎?昨晚的淚痕抹乾了嗎?衣服有好好地蓋着傷口嗎?笑容準備好了嗎?看着鏡中的自己,我微微一笑,是時候要正常地迎接新的一天了。今天也要努力地當個正常人呢。 「今天的情況有進步喔,看起來這星期過得很好吧。」心理醫生劈頭就讚我一次。我看着她,邊點着頭邊坐下,用力地遏止着不安的手在震動。沒錯,我要努力當個正常的人。 「今天的面談順利嗎?」社工問。『當然,今天我被稱讚了有改善啊。』我沾沾自喜地分享着今天的「戰績」。「看起來我很快便不用再見你了,你好像已經不再需要我。」我心裏一沉,但仍然抬起頭,用着最燦爛的笑容回答道『我快要康復了!』對喔,一個正常人又怎會需要社工的協助呢? 「今天很累吧,説了那麼多話。快去洗澡吧。」我終於回到熟悉的家中,趁着媽媽不留神便跑進廁所。我看着鏡中微笑着的自己,笑着笑着,竟然哭出淚來。我的身體顫抖着,雙腳開始無力,慢慢地我跌坐在地上。我抱着身體,任由淚水傾盆而出。『你今天已經很厲害了,距離正常又近了一大步了』腦海中的聲音安慰着我。我恨她,我恨惺惺作態的她,但我最恨的,是故意裝作正常的自己。 ————- 「正常」究竟是甚麼,是喜歡上班的「打工仔」還是躺在家中的「廢青」?是忙着應付考試測驗的學生還是早已輟學為了幫補家計的便利店職員?究竟如何可以成為一個「正常人」是否一定要跟隨前人的步伐才是正常,還是我可以另覓出路?是否開心的人才是正常,是否只有開心的人值得存在。 ————- 我躺在牀上,不禁問了自己一句。「難道裝作開心然後晚上崩潰的人就是你想成為的正常人嗎?」 然而這個晚上,我終於擁有了答案。 我不要成為正常人了。 我不需要再否認患病的事實,不需要逃避別人的關心,不再需要假裝沒事。其實我也可以説我今天不太好,其實我也可以當着所有人的面前哭,其實我可以光明正大地服藥。 其實患病的人也擁有快樂的權利,可以笑可以哭,可以跟普通人一樣快樂地生存,可以接受一樣的對待。 所以啊,希望天下間所有患病的人都不要再覺得自己不正常。其實身處於這個瘋狂的世界,根本沒有區分正常不正常。人活着,就是尋求快樂,尋求意義。與其繼續想着自己不正常,倒不如趁還有時間,盡量珍惜擁有的東西,不要等到最後才懂得後悔。我們永遠不會知道意外和明天那個會先來到🥴 對喔 我就是一個奇怪的人,同時擁有情緒病焦慮症以及ADHD的人。 你知道了我的奇怪了,你還會選擇我做你的朋友嗎? #sorryfor1999

閱讀更多

中西區某男女校

#NSS愛情 [中西區某男女校] 初識時,我對你並無特別感覺,因為以為你是那種表面熱愛教學,內裏嫌我們煩的人。但逐漸地,我在你一次次的安慰中,不知不覺地喜歡上了你。直到有一天,你告訴我其實你是個很理性的人,並不懂安慰人,我所認識的你,並不是真正的你。真正的你,竟是一個高度理智,說話耿直,並有點熱衷政治的人。那些安慰,竟也只是你耿直的話,你從沒想到我竟會感到如此溫暖。 漸漸的,我覺得你好像已經不是我想像中的人,我感覺你冷冰冰的,也很少回覆我的訊息,但是,我仍然是很喜歡你。網課期間,我也想念你,希望再次面對面的見到你,因為,真實見面時,你即使不說話,已讓我感到萬分溫暖了。 老師,你就不能關心我一點點,多看幾次我傳送給你的訊息嗎? 對,我知道師生戀,還要是同性,成功機會幾乎等於0,但是我仍然是十分喜歡你啊。只不過,我不敢跟你說,怕打擾你,增添你的煩惱。 但願我們能快點再見,但願我能再次感受到你的溫暖。 Sor for 1999 Thx Admin Post

閱讀更多

GUEST

#NSS個人 [GUEST] 究竟我係咪確診? 依家第五波疫情好嚴重啦,咁我同我屋企人都好注重衛生,每次一出街之後就即刻沖涼,成日洗手。前幾日我細佬一起身就唔舒服,我一起身個喉嚨少少痕,痛,但係我無講出黎,因為我覺得係之前食太多熱氣野)可能有少少自欺欺人,但呢個係我第一感覺。跟著我同我細佬就要上堂,我細佬上到一半,就突然好唔舒服,仲要有PE堂😅要做一堆體能,做到佢喘曬氣,安全起見,佢都係做左個檢測,結果陽性,係深色兩條紅線,個下係完全唔敢相信,我阿爸都懷疑係咪準架…..咁就即刻隔離我細佬,我個喉嚨就時好時壞,一到夜晚就勁累,超想訓覺,所以呢幾日就9:00訓覺,跟著凌晨同一個時間醒,跟著第二朝勁早起身訓唔返。安全起見我都做左檢測我係陰性,但係我今日明顯個人無咁累,但係開始咳,唔知係咪確診定係普通感冒🙏🏻 希望各位比下意見,祝大家身體健康! sorry for 1999 admin please po ig 🙏🏻

閱讀更多

西貢區男女校

#NSS學校 [西貢區男女校] 話說睇到有人投稿話自己返到唔知幾時好慘 但我想講我地間學校得個4日暑假,仲要有2日係星期六日 都係要返到17號 仲係度考緊試 考到11號😊😊😊超無謂 17號開始放假放到21號就開始做我地嘅project 仲要google meeting真心咩? 然後政府又話返到12/8 diu????? 我地間學校18/8開學 即係得個5日??認真咩?? 大部分學校起碼都有半個月假啦咩料 亦都歡迎大家分享吓自己間學校啲安排又係點

閱讀更多

GTEYC

#NSS學校 [GTEYC] 之前見到有人話佢哋返到星期五好慘,但係有冇人慘得過我哋優才? 政府話提前放暑假已經唔係啲咩新聞所以唔詳細講,話說我哋學校3月1號開始考試,就要考到11號,都估到學校唔會俾我哋cut咗個考試,但係最估唔到,係學校俾得四日暑假我哋,唔係星期一開始wor,係3月17號到20號呀。我哋學校係「暑假」入面有learning support同埋要做project,老師話即係要上堂,究竟點解放暑假可以上堂?之後7,8月要返學即係我哋冇暑假,暑假根本唔係暑假,放嚟做乜嘢? P.S. sor for 1999

閱讀更多

GTEYC Secondary

#NSS學校 [GTEYC Secondary ] 見啲人話自己暑假唔夠唔夠,不如你將心比己比較下我哋優才中學 我哋真正嘅暑假得四日,仲有兩日係週末,成個暑假俾人剝削左成個月 我哋暑假前仲要考試,冇錯呀啲老師好堅持要考試,唔明剩係佔10%做咩咁執着繼續要考 仲有,新聞上面講嘅係呢一學年會喺8月12日完結,而大部份學校都係9月1號先開學。我哋呢?八月底就要開學,你地都仲有兩至三個禮拜休息,我哋乜休息都冇,仲好意思喺度抱怨 個人真心認為調前暑假仲可以接受,但係學校咁樣剝削我哋暑假係好明顯唔得,原本成個月俾你地縮到得嗰兩日,咁暑假意義何在,咁不如索性返學算。我哋學校D老師計劃真係好有問題,完全唔理學生感受,自己有咩計劃就強行叫啲學生實行,我覺得真係唔得,好過份 Sor for 1999 Thx Admin

閱讀更多

某tko區學校

#NSS學校 [某tko區學校] 咁話說有日就睇到新聞,3、4月放所謂嘅”暑假” ,彈性安排,最遲 17/3 放。 然後就有好多人抱怨自己16 17號先放,咁我就去睇下我學校嘅安排。結果搞到我都唔知要喊定係嬲。🤕 首先通告話考試繼續,其實都估到㗎喇但係其他學校有啲係取消㗎囉。 再睇落去, “暑假”放4日,其餘要做project+learning support。我心諗唔係呀嘛得4日???然後再仔細睇下,其中有兩日係sat同sun啊diu。😊 重要因為有三四月嗰個暑假,冇咗正常嗰個暑假。但係我哋開學18/8,我哋就連好似其他學校嘅半個月都冇埋。 🙂❓ 大佬,d高層冇事ama??? 4月完全唔放,連carrie 姐姐話嘅都唔聽??? Learning support 講到咁L好聽,其實咪都冇假放。同埋個online assessments 係冇q用囉。唔止唔考慮學生感受,仲要d老師做多d野。夾夾埋埋扣週末嘅假都冇一個禮拜放,真心咩? 😔 唔知大家點睇le,歡迎comment話我知 🤧

閱讀更多

某男女校

#NSS學校 [某男女校] 我有一個傾開嘢嘅老師 不過停面授搞到要online傾 咁上一個話題佢就已讀不回 好尷尬咁完咗 嚟緊呢個星期佢生日 唔知好唔好同佢講生日快樂 因為上次咁樣完真係令我好尷尬 唔想再搵佢住 但係唔講又驚會後悔 畢竟佢都對我算好 同埋佢都同我講過生日快樂 所以今次都想祝福返佢🙈(禮貌上?) 求意見🙇🏻‍♀️🙇🏻‍♀️ Sor for 1999 希望admin post ig🙇🏻‍♀️🙇🏻‍♀️ thx

閱讀更多

GUEST

#NSS學校 [GUEST] 作為繪圈混了一陣子的繪師,想分享下自己感受,麻煩晒admin! 我最近瀏覽中文大學棋會的IG主頁時,發現其中一張宣傳的照片的構圖和光源都與自己喜歡的繪師へちま的某張圖很相似。我曾經將兩張圖片疊起來比較,發現並沒有直接描圖。但圖片的構圖,例如書架,梯子和人物的位置,光線來源都過於相似。難以相信是純粹巧合或參考,甚至涉及抄襲嫌疑。日本的版權問題其實看代很重,加上每一張畫都是畫師嘔心瀝血思考過構圖光源去繪製出的。擅自二次創作實在是對繪師的不尊重,亦會對中大棋會的名譽造成影響。希望棋會可以認真看待這件事,給個合理的解釋。 附上中大的宣傳用的圖和繪師へちま的圖: 繪師へちま的圖是2019年5月發布到pixiv上的,網址如下:https://www.pixiv.net/artworks/74537149 中大棋會是2021年9月發布的,網址如下:https://www.instagram.com/p/CTXV4zoBIId/?utm_source=ig_web_copy_link 所以時間上是有可能抄襲的。 圖Link: https://ibb.co/4JCzGJR

閱讀更多

No la

#NSS家庭 [No la ] 文筆唔好,純粹發洩,屌細力啲🙇‍♀️🙇‍♀️ 咁先交代一下我嘅背景,我四歲嘅時候就因為父母離婚入左類似保良局嘅家舍,入面都係收留一啲屋企有困難嘅兒童,我而家F.4,差唔多住左十一年。呢十一年入面雖然我有keep住同呀媽見面,但都係1、2年先見面一次,食下飯咁,最耐嘅一次係3年先見到佢。我嘅家長日、運動會、小學畢業禮等等,我人生中所有重要嘅日子,佢一次都冇參與過,我係宿舍入面遇到委屈、心事都唔知同邊個講,我要自己一個去面對所有嘢。表面上佢以為我哋嘅關係好好,但十一年嘅隔閡真係唔係食嗰幾餐飯就可以解決到。 以前我可能都會怨、會傷心,但係人大個咗慢慢就諗通,我已經過左果段非佢不可嘅時刻。冇屋企人嘅日子,我已經習慣左。 但問題嚟啦,因為某啲原因,佢冇左個公屋單位,佢而家係住喺佢細妹度,但係人哋都有自己嘅家庭,我已經唔奢望同佢一齊生活,我淨係希望佢可以自己照顧到自己,所以我叫佢快啲排公屋,但係已經過左一年佢都冇諗過排。後尾我先知,佢原來Expect我將來打份政府工養佢,等我大個咗會同佢一齊生活。我咁樣講可能會有啲不負責任,但係我唔覺得我有做錯,我完全冇諗過我嘅未來會有佢。 最後我想講,其實如果你冇能力撫養孩子,就唔好生佢落來,殘缺嘅家庭真係會影響個細路一世

閱讀更多