#NSS個人 [Guest] 靠功課答案維繫嘅友誼 大家好小弟今年中二 讀緊Band2中學 如標題 我同朋友嘅友誼靠我比功課佢哋抄維繫 或者應該話我只係一個幫人哋做功課嘅工具人 啱啱識嗰陣佢哋有功課唔識做會客客氣氣走嚟問我 我就send我做完嘅答案比佢哋 起初我都冇乜所謂 但唔知由幾時開始 比得佢哋抄多 佢哋就當咗我比功課佢哋抄係理所必然 份份都問我抄 唔比就send啲黑面emoji😊又話會打我 我好反感呢啲行為….. 查實人哋冇義務俾你哋抄 我唔係你邊個 幫你係人情唔幫你係道理 憑乜份功課我辛辛苦苦做咗幾粒鐘 佢哋10分鐘都唔使就抄完我幾個鐘嘅成果 自己睇都唔睇就話唔識做 睇完又話唔識做 咁你咪自己亂做lol
#NSS個人 [GUEST=「興趣」和「夢想」的遺失,只因父親] 介紹翻背景先:F1,12歲,唔知大家有咩興趣,我好鐘意拍片、剪片、做創作,夢想係做YouTuber。咁我近排就想買sony嘅zv e10相機,由於自己無咁多錢係手,所以問左老豆攞翻D之前考試嘅獎學金:$4000(屋企本身有獎勵計劃)。但佢知道左我要買相機之後,就話:「買咩相機,不如買手機好過!」佢似乎唔多了解我,直接fail左。我一直都好想同佢溝通,但唔夠膽,直至今日(7/3)見到zv e10已經缺貨,都唔知點做,想問下大家🙏🏻
#NSS其他 [xxxxx] IG pls🙏🏼🙏🏼🙏🏼 Hello 大家 小妹第一次投稿 我嘅中文水平比我差所以如果我講到1999嘅話請大家見諒 以下我想分享上個星期發生嘅一件事 我係一個violin人 平時上堂都係上嗰啲小組班 (ps. 我唔係喺我間中學度學)我個班好少人 得兩三個 所以我喺呢一班入邊係所謂嘅拉得最好(唔係話咩晒命 而係我只係比較正常嘅一個 冇咩特別)我一直覺得自己拉得正正常常 音準啱 大細聲做齊 甚至比老師推薦我去拉Grade 8嘅歌(ps. 本人低過八級)個老師係呢五年入邊都冇鬧過我 但係上個禮拜… 話說我上個禮拜日就去咗打針 全個禮拜嘅狀態都唔係話好好
#NSS個人 [Guest] 係咁嘅小妹今年就f.4,有一個好好嘅男仔朋友,同佢同班左四年 下稱L,同佢就識咗差唔多五年,我啱啱識佢嗰陣已經開始鍾意佢,喺其中佢拍過兩次拖,而嗰兩位前女友有一位係我而家嘅好朋友(下稱W)另外一位係係我嘅同班同學(下稱H) 前年一開始W知道我鍾意L,所以佢約咗我同L同埋其他人一齊去玩,之後L同我講佢鍾意咗W,然之後就開始追佢,最尾追到W,W同我講佢好對唔住我,跟住我就同佢講其實冇所謂佢鍾意邊個我管唔到,祝佢哋幸福,跟住就同L保持距離。 去到暑假嗰陣W同我講佢覺得L好煩,又話佢一開頭同佢一齊純粹係諗住玩玩下,最尾W提分手話唔想佢嘅情緒影響到佢 又話佢哋唔合適。跟住L就梗係好傷心啦,情緒低落到一個點,我就成日陪佢傾偈、開解佢。 去到開學W話佢心血來潮想同返L喺埋一齊,咁我就梗係唔想佢繼續傷害L,但係W性格好怪,我又唔夠膽阻止佢,所以就同咗L講佢哋分手嘅真正原因,但L份人好心軟,W就成日走去搵佢,L又唔忍心拒絕,差少少佢哋就會一齊返。可能咁樣做好衰啦,但係W本身份人就係玩玩下,佢每一次拍拖都長唔過一個月,我唔想L再俾人呃。 件事完咗之後就去到幾個月前,H就同咗L表白,因為L以前鍾意過佢而家仲對佢有鍾意嘅感覺,所以就應承咗佢同佢一齊,咁我就好想死心,過咗一個月左右,H就同我講L對佢好冷淡,成幾日冇覆佢message,佢嗰陣就好驚,我就安慰佢話可能佢好忙唔好亂諗嘢,跟住過咗個星期之後L同我講佢哋兩個分咗手,係個女仔講既,原因係因為阿爸阿媽 佢覺得有壓力。咁佢傷心咗好耐我都陪咗佢好耐。 其實平時我哋成日都會講嘢,當佢有女朋友嘅時候,我就唔會搵佢講嘢,但係佢成日share啲post俾我,分享佢嗰日有啲咩事,有時會問我送咩俾女朋友好(・・?) 識咗佢咁耐,有同過佢唱K,去Party Room 、迪士尼都有去過。(一大班人一齊去,搞者係我🥲),都有同佢一齊夜晚深夜call過(又係一班人) 之前有個男仔同我表白 拒絕咗個男仔之後煩住我,佢都有幫過我同我講點樣處理。佢亦都有問過我以前嘅事(*_*) 佢成日搵我傾偈呀、會成日搵我吹水、亦都成日分享好多搞笑嘅嘢俾我,嗰陣我真係好開心。雖然係咁但我feel到佢當我係兄弟🥲 L分咗手之後佢就傷心咗好耐,話佢下年會去外國讀書,又話每一次鍾意一個人都俾人呃,依家都係放棄 算 乜都唔使諗。 但係我放唔低佢,又唔敢同佢表白,我唔想連朋友都冇得做,喺我同佢既心入邊大家都係對方最好最重要嘅異性朋友。我真係唔知做好。有冇人可以話俾我知我應該?(;´༎ຶٹ༎ຶ`) (ps.奉勸大家唔好因為鍾意一個人跟住投其所好同佢做朋友,因為你哋識得來耐就會變成好兄弟、好姊妹🙏🏽) Sorry for 1999
#NSS學業 [guest] 咁小妹今年f2,喺學校都發生咗啲事,記咗個小過,亦都知道學校好烏煙瘴氣(無關),仲同最好嘅frd鬧咗交,但係後尾又和好返。 咁依家同佢關係的確有少少尷尬,因為我成績本來都好差,全級倒數嗰隻,咁打算下學期努力聽書唔想留級,點知突然又疫情,又要zoom返,佢成績都係好差(我地排名次次都係連住一齊,唔係佢高我一名就係我高佢一名)但自從zoom開始佢淨係識問我抄功課,自己上堂唔聽書都算,仲要不停聊我傾計,好似想拖我落水咁,即係要死一齊死嗰隻。 點解我會咁講,因為我同佢講過我要聽書,上堂,但係佢次次好似咩都扮唔知咁,仲話‘點先,係咪打算自己偷偷努力,然後得我一個留班’睇到認真好震驚,邊個想留班…咁每次上堂都要做功課,textbook等,然後老師跟住學號一個一個問,然後次次輪到佢就走黎問我‘答案係咩呀,我唔識,救我呀’等等。我自認係一個受到少少影響就專心唔到嗰隻,佢咁樣真係好影響我。 但係自從鬧交之後我唔敢唔理佢,覺得之前鬧交好對唔住佢,覺得我唔理佢就係我嘅錯,加上學校嘢,學習方面壓力已經好大,仲要處理呢種人地關係,壓力大到次次唔開心到連喊都喊唔出,唔開心到鎅手,想大家俾下意見點處理佢呢種朋友,因為問心我同佢都冇乜朋友,只係望落去唔想太孤獨先做frd,我都知我咁樣好衰。但係想問下點樣先可以改善呢個問題,因為真係唔想留級。 對唔住大家,小妹文筆真係好差🙏🏻 sor for 1999 thx admin