#NSS學校 [將軍澳區某間Band 1中學] 大家好,小弟今年F5。一直以來,我有一個問題,但不知應不應該講出來。我班有一個同學,經常炫耀自己家幾有錢。 他平常在班上藉機炫耀自己住將軍澳區某間豪宅,又說自己家有請司機接送。更說他爸爸經營一家大公司。但明明學校同他家在同一區,還要搭車回校? 他幾乎每天在學校炫耀,令幾乎全級都知道他家很有錢。他在全級的成績只是屬於下下等(即是幾乎包尾),但仍然很受歡迎,很多同學找他談天。 我在想,這個世界到底是否出現了甚麼問題?明明我的成績是中上等,卻不及他受歡迎? 希望admin會post這篇感想
#NSS其他 [GUEST] 我今年f4,是咁的,我喺前排仲上緊zoom嘅時候就確診左,休息咗三日無上堂,跟住我啲朋友就喺度話我偷懶,借啲意唔上堂,仲喺度話「上zoom啫又唔係實體,有幾難」,我想講我嗰陣真係又發燒又頭痛又頭暈仲有少少想嘔,每次食完藥成個人就好攰好眼瞓,唔係我唔想上堂,而係我真係好唔舒服。後尾得返喉嚨痛同咳嗰陣已經有上返堂,但係其實嗰陣仲係陽性。 我見到佢哋send啲messages 嗰陣真係好唔開心,佢哋淨係聽網上啲人話好似感冒咁無乜事,但係唔代表我都係咁。講嘢之前可唔可以諗下,其實你講嘅嘢會令到人哋唔開心。 Sor for 1999
#NSS學校 [GUEST] (Sorry 第一次投稿 請見諒🙇🏻♀️) 我今年讀中二,讀書嘅壓力對我來講真係好大,特別係上數學堂。 每次上數學堂嘅時候,老師都會好快咁樣講晒所有書裏面嘅example,然之後就到做練習嘅時候。至於一日有幾多個練習,視乎佢講書講得幾快,講得快嘅話一日甚至可以有三個練習,而每個練習裏面都有四十至六十幾題數。其實我唔介意,但係佢比嘅時間實在太少。喺疫情之下,大家病嘅機會都高咗好多,休息嘅時間要多啲先可以提高自己嘅免疫力,但係要喺deadline之前交晒所有數,對我哋來講根本係冇可能。甚至乎佢講完要你交嗰日佢第二日都會再開一個新嘅topic再比數你做,吸收唔到之餘,你做嘅數學根本就係無限… 你要知道,我哋唔係剩係得數學嘅功課,其他科都會有功課,甚至乎係要即日交,根本應付唔到咁多….. 其實我真係唔介意做數學,只不過我認為會唔會太誇張…好多同學都身同感受,可能係我太過執着,但係真心我為咗做數作息時間都亂晒,成日頭痛,甚至乎而家投稿嘅時候都想嘔,其實真係好辛苦。