#NSS學校 [TEACHER] 是咁的,小弟廿歲尾,做緊某中學科學同物理老師。照返學校規矩,我一開頭上zoom都叫啲人開鏡頭,但都唔會迫佢哋要開或者特別檢查。 但上上個禮拜我同班F1上IS堂嗰陣,我一睇班同學個cam,有個女同學竟然坐咗喺馬桶上面去住廁所上堂,我估佢應該將部機放喺大脾上面。但因為個會議權限喺學校技術員嗰度,我想踢佢出去或者閂佢個cam都唔得。 之後我就嗌佢個學號叫佢閂cam,但佢冇反應,好似聽唔到。然後已經成班人喺chatbox打嘢,有啲提佢閂cam或者笑佢,但個同學好似聽唔到。 我然後諗住繼續講書。但再望下個cam仲影到女同學企咗起身喺度抹屎尿,成件事好核突之餘,仲要影到晒佢下面。我見個角度係低炒,所以部機應該放喺地下。隔多陣佢先至丘返條褲,攞埋部機出去廁所。 我落堂之後就叫個同學留低,然後其他人走晒之後,我就問佢先頭做咩喺廁所開住cam,但佢就喺度用普通話,講咩”我剛才哪兒是故意的,開鏡頭都你要求的吧” 我都唔知點同佢講,就出咗份通告,同佢家長講,佢個女上堂如廁時候開鏡頭好唔檢點。點知啱啱又上IS堂嗰陣,又畀我見到啲污糟嘢。嗰個同學真係癲到開住鏡頭,部機似擺sink盆附近,影住自己沖涼。 我睇到呆L咗,但又冇stop佢嘅access,諗住叫技術員過嚟幫手閂咗個zoom會議。但個技術員幾分鐘後先覆機,搞到閂唔切個zoom,變咗成班睇住個同學沖涼沖咗幾分鐘。 而家同咗嗰班嘅班主任講,因為我真係唔知點處理。我強烈呼籲所有人唔好癲,唔好開住cam做埋啲私人嘢,你要cs唔該自己痴就算,唔好搞到其他人。 我知一定會有人話咩我飽受眼福,但唔該佢只係F1。雖然有唔錯嘅發育,但我對F1嘅女仔完全冇興趣。希望大家講少啲廢話。 唔該admin ☠🙏 圖Link: https://images.app.goo.gl/macjrbttovC1y6ra9
#NSS社會 [No school] 🤔 講返少少背景,Band 1女校,08 很抱歉用書面語打呢篇文,因為用口語經常出錯,文筆不好,敬請原諒,純粹發洩。 自律,這個詞是在我生活中最不可能存在的一詞。我很想實行自律的生活,我做了時間表,可是半天就放棄了,不喜歡被框住的生活。上網課,把手機鎖起來,但是手機是交功課的唯一途徑,還是放棄了。 我每天的生活就是起床👉🏻吃早餐👉🏻online lesson👉🏻沖涼👉🏻吃午餐👉🏻打機👉🏻睡覺👉🏻online 補習👉🏻吃晚飯👉🏻做功課👉🏻睡覺 對吧,我的生活很枯燥乏味。在現在這個只可以留在家中的時候,電子產品,逐漸成為了自律最大的對手。 我很討厭這樣的生活,很討厭這樣的自己,功課的assigned 五成都沒有準時繳交,看着To-do list, missing 的功課何其多。上Face to face lessons,我,不是這樣的。 跟我的家人一天二十四小時困在同一個地方,我像窒息般,呼吸不了,沒有自己的空間,我想自律,但我覺得,沒有一個寧靜的環境,自己自認為自由的環境,是我開始自律最大的障礙物。 我很懷念自修室的寧靜,很懷念學校的吵鬧,很懷念上課時有說有笑的畫面,都很懷念,非常懷念。 親愛的病毒,你什麼時候才可以離開?你什麼時候還給我們自由?我不想待在這個四面都是牆壁的地方,我想「呼吸」,我想「走路」。
#NSS學校 [GUEST ] 咁最近就上zoom啦,咁有時老師都會唔舒服請假,咁班主任平時都會係wts班群話比我哋知。 但就係琴日,本來係上社會堂,但就等咗差唔多成個鐘都唔見人,直至班群有一個大陸嘅同學話老師請左假,因為佢好似有學校校務處啲姐姐嘅微信?所以知道,咁點解佢唔係第一時間wts我哋班呢? 之後先知道原來佢哋係微信有另一個班群😅呢個班群主要都係大陸嘅同學同部分香港人,佢哋只會邀請玩得比較frd嘅人入去….大概有十幾人啦 佢哋就係話咗比微信個群啲人聽,冇即刻話比wts群啲人聽,咁我知道左之後就好無奈…… 可能大家覺得好似好少事,唔值得拎出嚟講,但已經發生過好幾次,有咩重要野都會只係通知微信嗰班人知😅有時候班主任有時候都忙,唔係成日好得閒係wts回覆我哋嘅問題,呢個時候只可以靠一啲有老師聯絡方式嘅同學幫手….. 我自己本身冇微信,亦都唔會考慮下載,但應該點同佢哋溝通解決一下呢個問題?😶
#NSS家庭 [GUSET] 唔知大家有冇被屋企人疲勞轟炸過? 本身屋企人有抑鬱症,細佬有ADHD,所以我成日都被知要多啲忍耐,當聽唔到、睇唔到就算。問題係依家正值「暑假」,屋企人又wfh,相處時間大大增加,磨擦多咗,冇一日係冇爭執 因為細佬有ADHD,佢係冇時停,從八點起身開始就會有一連串嘅噪音,直到夜晚十二點。佢行路係dum地咁行(辛苦了樓下嘅住戶(@_@)),電視又開到好大聲,不時仲會好大聲咁講嘢。而同佢可唔可以細聲啲,過三十分鐘後又故態復萌。我都明白佢都唔係想有呢個病,所以依家可以無視就無視,實行眼不見為乾淨 屋企人就重男輕女,亦因為細佬嘅爸爸嘅原因,對佢就容忍度無限大,佢嘈,係無所謂,我出聲,係會被人叫收聲。試諗下夜闌人靜嘅時候,正當你想瞓覺嘅時候,突然有人係度大大聲吹水,但嗰個係你屋企人,所以你嘅怨氣係無得發洩。我有同佢反映過幾次,不過最後都係失敗收場,皆因每次都會嘈起身。幾次差啲被人斬,一次去差館,仲有無數次被人打。 久而久之,我學精了,唔好同佢嘈。但佢永遠都係覺得佢永遠是對的,照樣做佢想做嘅嘢。算了,自己未成年,又冇經濟能力,點都係要忍落去 放假想瞓耐啲?簡直係mission impossible。係唔會叫你起身,但不時會有啲噪音傳入耳,想瞓覺難過登天。想溫書?咪傻啦,出面部電視大大聲播緊。想係間房睇下動漫打下機?下一秒就會有人入嚟「提醒」你了。覺又瞓唔到,街又冇得出,係屋企係無聊到極點¯_(ツ)_/¯ 日日都無覺好瞓,每日都帶住疲勞起身,又帶住瞓覺。攰,真係好攰。我甚至諗過整傷自己耳仔聾咗就算,不過當諗到會聽唔到新歌,呢種諗法又打消了(^o^)唔知我仲可以頂住啲噪音到幾時,每日對住屋企人對我嚟講都係煎熬。 我嘅訴求係想瞓覺。
#NSS家庭 [GUEST] 小弟今年F4,話説近排停課,阿媽就話依家唔洗翻學要減少少零用錢,本身一個月有1500(包補習,車費,學校雜費等等所有嘢),對比身邊朋友算少不過我都算慳家,會盡量少D放學後同朋友出街食飯,盡量翻屋企自己煮個麵食(配料自己係樓下超市買)所以每個月都啱啱好夠用。但係近排阿媽話要減零用錢,我都明白阿爸最近收入少左,所以就話OK,點知阿媽話:「依家每個補習我幫你俾,然後每個月俾300你」,但係我晏晝仍然都係自己解決(有時仲要幫阿媽買埋,但係吾會攞得翻錢),晚餐有時阿媽吾煮,要我買外賣(都係吾會攞得翻錢),我依家真係唔知點算,未過月中就已經無曬錢,依家只係靠以前每個月儲嘅十幾蚊食晏,阿媽叫我買晚餐就扮野去冲涼,想嘗試問阿媽唔好減咁多但係次次都係無成果,仲俾佢鬧大洗,我已經放棄左溝通呢個方法,想問大家有無咩方法慳錢。 sorry for 1999
#NSS個人 [GUEST] 小妹今年f2,讀緊band1中學校。 自己好似成日都令其他人失望,又好似越努力,距離目標就越遠。 下年開始要揀科,咁好多同學都開始努力讀書,我f1嗰陣成績都唔差,有考過頭10,點知今年排名跌咗好多,阿媽係希望我f3揀M1或者M2,而我自己數學都唔係差,亦都冇話唔鍾意,於是打算向呢個方向努力。 起初阿媽買咗啲數學練習俾我做,咁我有keep住日日咗,但係我發現佢每日俾我做嘅份量越來越多(其實阿媽都冇迫我,但係我覺得如果佢想我做但係我冇做到好似對唔住佢),我每日都有學校功課,好辛苦先做完佢俾嘅份量,但係我好似越做得多,就錯得多,之後數學有份quiz我唔合格,明明我以前都做到㗎,點解而家又唔得,連簡單嘅題目都會做錯,佢見到我成績都唔係好開心,我開始唔知自己繼續喺度做嘅意義係咩,我只係希望自己可以滿足到阿媽想我做嘅事,如果我再努力啲,我阿媽係咪可以開心啲? 以前我同啲朋友都會一齊出去玩,或者我會教佢哋溫書做功課,但係而家我個排名低過佢哋,同我一齊嗰陣佢哋都冇以前咁開心,佢哋就當我係工人咁叫我做嘢,我都跟住做,覺得如果我再努力,係咪可以令佢哋開心啲? 我開始覺得身邊嘅人同我距離遠咗,為咗維持同身邊嘅人嘅關係,好似佢哋咩無理嘅要求我都會應承,將自己變成佢哋期望咁,開始唔識拒絕佢哋嘅要求,唔記得原本嘅自己係點樣,好似我已經感覺唔到自己想做咩,自己而家咩感受,我應該點做? Sorry for 1999 多謝Admin