—類投稿

GUEST

#NSS家庭 [GUEST] Admin plz po ig thx 大家好,我係一個來自單親家庭嘅女仔,佢哋係我好細個離咗婚,我跟爸爸。 由細到大,我爸爸同埋佢嗰邊啲人都成日同我講離婚係我媽咪嘅錯,叫我唔可以搵佢見佢,唔可以叫佢媽咪要叫全名。雖然好似已經係我幼一嘅時候離婚,但我爸爸咁多年嚟對我做過嘅嘢我全部都會記得,鬧我打我控制我。 成日講到佢因為我而冇得再婚,我好辛苦成日喊,點解當初要爭我返嚟。 細節位我唔想講太多我驚我啲朋友認到我,可能之後真係頂唔順再講。 去到琴日,佢突然打嚟鬧我鬧咗好耐,佢要求我交出ig密碼,我唔肯佢就打我嬲我,唔俾我上堂,話唔好用呢個做籍口,返學唔關佢事。啱啱我同佢因為交ig件事鬧交,佢喺度「陰陽怪氣」講:「你都係向住你媽咪鍾意佢多啲㗎啦。」,我唔想同佢嘈我就求其講係,點知佢係咁鬧我,我真係好辛苦好攰,我唔想再同佢嘈,好想逃離佢⋯

閱讀更多

guest

#NSS個人 [guest] 想問吓大家會唔會同好朋友傾心事? 自己由細個開始就好少同朋友傾心事 覺得所有嘢自己解決到唔想煩住人 但係咁樣係咪因為我哋未夠frd? 定係正常? sor1999

閱讀更多

GUEST

#NSS學業 [GUEST] 大家好,我今年中四,諗緊關於補習嘅事。 我小一已經有上英文班同數學班,小三已經冇上英文,成績一直keep到,不過中二嗰陣阿媽喺我唔知情底下幫我報咗補習班,其實嗰陣我啲英文成績都唔錯 (b1a全級頭三十),實在唔明阿媽搞乜。 補咗兩年幾,多多少少都有啲得着嘅,不過唔多囉,補習社進度好慢,個阿sir仲成日吹水唔係講題目,冇錯我啲英文成績一直冇退步,不過我覺得係因為我平時有睇書同做練習,唔關補習事。咁其實我糾結啲咩?話說我學校有個中五嘅師姐都補呢間,我小學已經同佢同校,我小六嗰陣佢返過嚟小學,嗰陣我補緊課,個老師介紹佢嗰陣,話佢喺中學讀得好好,但係英文好低分,不過呢個補習阿sir話師姐而家paper 1攞95分,有咁大進步,可能真係關阿sir事,不過我知道師姐一向都好勤力,所以亦有可能係佢自己嘅努力。高中溫書嘅時間好寶貴,一星期要花兩個鐘嚟補習,亦唔平,如果冇用,就真係得不償失。 至於數學,我仲係上緊小學嗰間,叫k*mon, 藍色logo嗰間,可能有啲人唔知佢係咩嚟嘅,我稍為解釋吓,佢唔係跟住你學校嘅進度,而係會因應你個人嘅進度安排課程,你係學緊未來1-3年或者更耐要學嘅嘢,所以正確嚟講佢唔係補習社。正因為佢唔係補習社,作用只係穩定我嘅數學基礎,如果真係好忙嘅話絕對可以quit 我考慮緊使唔使補習嘅係中作同英作,因為佢哋唔似得其他科咁可以研究marking,冇人幫手改嘅話真係幾難進步,不過去補習嘅話又會少咗好多操卷時間,我比較唔掂嘅係呢兩科 (我雖然英文整體成績ok, 但係作文次次都唔高分),我想問有冇人唔補作文,成績都唔錯?另外有冇啲補習嘅意見?唔該晒! 作文真係唔好,請體諒 admin plz post ig

閱讀更多

GUEST

#NSS個人 [GUEST] 嗰嗰friend都覺得我係一個外向嘅人 但係我自己覺得唔係 我只不過係喺friend面前玩得high啲 喺陌生人面前or唔熟嗰人係玩唔開 有冇同我一樣? sorry for 1999🙏🏻

閱讀更多

guest

#NSS個人 [guest] (長文慎入)小妹今年f3,生活係一個好幸福嘅家庭。 我生活係一個四人家庭,阿爸阿媽都系讀書人,經營緊一個購物網站,雖然我細個嘅時候佢哋會打我鬧我,但系當佢地知道用打鬧唔系一個好嘅教育方式嘅時候,佢地已經9年冇打過我同我家姐,而轉做好聲好氣咁同我哋講野,教育我哋,所以每當睇到其他家庭d爸爸媽媽嘅行為(例如打,強烈嘅控制欲)我就會覺得我有個咁好嘅家庭真系好幸福好幸福。 但系我覺得我好似身在福中不知福。 疫情開始嘅時候,每個人都唔好過,我父母嘅經濟都進入困難,嗰陣時候我仲未有自己好幸福嘅諗法,所以我將父母對我嘅好全部都覺得係理所當然。每次我諗到呢度就想殺咗之前嘅自己,漸漸地,我唔會再反駁我阿媽同我阿爸,諗到佢哋對我嘅好,我就唔忍心辜負佢哋,一切都好順從佢哋。f2嘅時候,我甚至考到頭30,我父母都對我好滿意,而我一直都約束自己,見到父母嘅努力,唔想再比更多壓力父母,我唔敢同佢講關於自己嘅煩惱,唔系驚比人鬧,而係驚會令佢地會為咗我而煩惱。 但系f2最後一次考試,我唔知點解咩都唔記得晒,成績直線掉落,係我考得最差嘅一次,最低分嘅卷甚至只得17分,雖然我阿爸阿媽冇講咩,但系我覺得我對唔住佢哋。 从個陣開始我就覺得自己怪怪地,我嘅記憶力開始變差,情緒都開始變得奇怪。我以為係我失常後嘅抑鬱情緒,但系唔知點解我真系咩都記唔住,就連朋友同我講過嘅野,阿媽嗌我買野我都會唔記得。而f3第一次ut,我諗到f2嘅經歷,由一個月之前就開始溫書,我以為嗰次唔會炒,但系成績出嚟我唔系啱啱好合格就系差幾分及格,嗰一刻我覺得自己冇資格生活係呢個世上。而都係因為噉,我更加唔敢俾我阿爸阿媽嬲,我係佢哋面前唔會喊,唔會嬲,只系會比佢哋笑容。 而我因為一直用我阿爸阿媽嘅視覺睇我,令到我好識企喺其他人哋嘅立場諗野,例如其他人做咗一啲令我唔開心嘅事,我都會笑笑口話冇野,因為我唔鍾意其他人係我玩嘅時候發嬲,所以我知道佢哋都唔鍾意佢哋玩緊嗰陣時候我發嬲。而我朋友都一直話我好好人,但系其實我當下唔開心到成身都喺度震,但系我都只系比個微笑比佢。因為我唔想佢都唔開心。 而我家姐就同我完全相反,佢好似冇見到爸爸媽媽對佢嘅好,而家經濟唔好,佢手機啱啱好壞咗,阿爸阿媽儲咗幾個月錢幫佢換咗一部手機,但係佢一拎到手機就一直喺度打機,一直打一直打,由朝打到晚,連我都覺得過分嗰隻,搞到我依家真系超憎光遇(佢一直打緊嘅就系光遇)。有一次我阿媽要收佢手機,佢甚至同我阿媽搶,令我真係好嬲,但係我甚至唔知係嬲佢對爸爸媽媽唔好,定係我妒忌佢可以自由自在噉玩。 佢接觸咗網上之後,成日都去睇嗰啲文案,搞到佢自己成日話自己有抑鬱症,理由係因為佢同佢朋友唔係同一班等,而問過專業嘅輔導員,佢都講呢個字係青少年期間正常嘅情緒,但係佢都唔信,堅持自己有抑鬱症,成日都唔聽阿爸阿媽話。 我阿媽都成日同我講好彩仲有我如果唔係會俾我家姐逼瘋。但係每次聽到呢句,再諗起我對我媽咪做過嗰啲唔好嘅嘢,同埋一直下降嘅成績,我就會覺得自己消失比較好,我配唔上佢哋嘅期待。我甚至覺得如果我死咗,我家姐就會變好。 而最近,我發現我越來越控制唔到自己嘅情緒,我會突然之間喊,突然之間嬲,吃完飯之後會嘔,即使唔系好飽,但系每當呢個時候,我都會自己收埋一個人唔波及到其他人,都唔敢同人講,因為驚佢地擔心我,仲要諗點樣安慰我。我有諗過要唔要自己去睇醫生,但系我查咗一下費用,立即刪除咗呢個選項。而學校最近嚟咗一個代課老師,佢真系好煩,只系識浪費時間,全班都好憎佢,依家一上佢嘅堂,我就會好煩好焦慮,我本英文書已經比我發洩得好多劃痕。我好對唔住本書,對唔住我阿爸阿媽,對我咁好,我仲發生啲噉嘅事。 而就係啱啱,我做緊唯一可以令到我冷靜落嚟嘅事(即畫畫)嗰陣時候,我阿媽突然之間嗌我幫手翻譯一d字,其實啲字唔難,就系好多。而我本來想應承嘅時候,突然之間嬲嘅情況又開始,我開始唔知點解流眼淚,雙腳都停唔到咁喐,我本來想入房冷靜一下先,但係諗到如果嗰陣時候就入房嘅話會好冇禮貌。我阿媽見到我咁樣就好好笑,以爲我純粹唔想翻譯,想過嚟抱我一下。但系佢一掂到我,我就反射性噉嘅樣推咗佢一下,嗌咗一句:「唔好搞我」就跑咗入房 當下我即刻就好後悔好後悔,我覺得我冇面再面對我父母,想就咁死咗仲好d,我系房入面喊咗好耐。而我冷靜完出嚟嗰陣時候聽到我家姐仲喺度打緊機,同朋友傾緊偈嘅時候,我想殺死自己嘅心更加強烈——我家姐都已經噉樣,我仲唔聽阿爸阿媽嘅話,佢哋會唔會好崩潰。諗到呢度我嘅眼淚止唔住噉樣流落嚟,再次入咗房。 而我阿媽搵左佢朋友嘅女a幫佢翻譯,a二話不說就應承咗,而我阿媽應該都忍咗好耐,終於同我哋講:睇下人哋阿女,佢媽咪對佢好嚴格,佢依家係大學自己賺錢,我一直喺度諗緊我嘅教育方式(即唔打用愛感化)會唔會係錯嘅。 聽到呢度我更加確定咗我唔應該存活係世上面,我唔配得到我阿爸阿媽嘅愛,佢哋對我咁好,但係我一啲都冇回報佢哋,一啲都唔努力,考到噉嘅成績,仲要駁佢哋嘴。 我而家真係好憎好憎自己,憎到想殺咗自己,但係我驚佢哋會傷心,我唔知點算,我唔敢搵社工,因爲我知道佢哋一定會通知我父母,如果你睇到呢度覺得冇乜嘢嘅話。你可以當做一個唔重要嘅文章划走就都得,如果你想鬧我嘅話都可以,希望唔好阻到你嘅心情。

閱讀更多

guest

#NSS個人 [guest] 小妹今年F5 讀緊band 1 但係成績認真係差 但係冇乜心機去讀書 而且屋企又唔算富裕 老豆人工頂多兩萬多 一家五口 由兩年前講起 老豆突然迷上咗槍game 一隻比較多外國人嘅game 半年前就俾我同老母發現懷疑偷食 同一個話自己係沙地阿拉伯家族做珠寶生意嘅女人講好肉麻嘅嘢 當然嘈咗上嚟 佢話人哋因為佢喺遊戲行為正直所以睇得上佢???(即係一睇就feel到類似詐騙嗰種… 唔係自己踩低個老竇 但係認真佢英文都唔識 同個外國女人傾偈都用Google Translate== 睇上你條毛毛咩)但係老竇好大男人主義 同埋好霸道 一口咬定係佢係真 總之聽極都唔入耳

閱讀更多

guest

#NSS個人 [guest] 小妹今年F5 讀緊band 1 但係成績認真係差 但係冇乜心機去讀書 而且屋企又唔算富裕 老豆人工頂多兩萬多 一家五口 由兩年前講起 老豆突然迷上咗槍game 一隻比較多外國人嘅game 半年前就俾我同老母發現懷疑偷食 同一個話自己係沙地阿拉伯家族做珠寶生意嘅女人講好肉麻嘅嘢 當然嘈咗上嚟 佢話人哋因為佢喺遊戲行為正直所以睇得上佢???(即係一睇就feel到類似詐騙嗰種… 唔係自己踩低個老竇 但係認真佢英文都唔識 同個外國女人傾偈都用Google Translate== 睇上你條毛毛咩)但係老竇好大男人主義 同埋好霸道 一口咬定係佢係真 總之聽極都唔入耳

閱讀更多

GUEST

#NSS學校 [GUEST] 唔知有冇人同我有一樣嘅煩惱🥲 今年F.3,但係學校一個真心嘅朋友都冇,普通朋友就好多,但佢哋全部都有自己嘅圈子,唔好意思加入佢哋….. 之前都有一個死黨,但之後佢就同班上嘅大陸同學玩得好埋,所以之後我就離遠咗佢,費事阻住佢同其他人玩,冇再搵返佢。 宜家係學校淨返一個算係玩得埋嘅frd,我哋係同班,都係香港人,佢本身都有一個朋友,但唔同班。但佢好似好鍾意學我? 識佢之前都唔覺,但近排就發覺我用咩佢就用咩,我買咩佢跟住買,連講嘢嘅語氣都同我一模一樣🌚好似有啲恐怖,搞到我有啲唔太鍾意佢,但宜家除咗佢之外就冇學校嘅其他人同我玩…..(因為全級80%都係大陸人)😢 所以我係咪應該就住佢?放假就可以約小學同學出嚟玩,但一諗起仲有成3年中學要讀….自己一個又尷尬就唔知點算好….😢

閱讀更多

Mst

#NSS學校 [Mst ] Mst ( F1-2 )有3-4個女仔和2個男仔勁討厭lor ,日日講粗口和咸野

閱讀更多

Mst

#NSS學校 [Mst ] Mst ( F1-2 )有3-4個女仔和2個男仔勁討厭lor ,日日講粗口和咸野

閱讀更多