—類投稿

HKCWCC

#NSS學校 [HKCWCC] 好啦!宜家停課到三月六號喇!搞到我哋中六Last Day都要Zoom上堂,最後創造回憶嘅機會都無埋。係唔係好happy啊? 至於學校,做乜事要堅持三月四號先至中六Last Day啊?你明知我哋中六對晒卷之後,就已經寧願想要多啲時間自修,都唔想上嘥時間上無用嘅Zoom堂,特別係宜家都無得返學校face-to-face上堂。要求學校畀我哋中六提早畢業放study leave,唔使再每日都要俾人軟禁喺電腦前面,想做自己嘢都唔得。 我之前同過學生會反映,但係學生會拒絕跟進,所以決定喺公開社群講,搞大件事。

閱讀更多

GUEST

#NSS個人 [GUEST ] 小妹今年F3,冬奧就啱啱閉幕 ,我睇到花樣滑冰嘅項目,我好想好似嗰啲選手咁樣,我亦都深入了解過呢個項目,於是我就好想去學,屋企人都支持。問題就嚟啦,呢項運動喺香港一向都唔係好多人留意, 所以我唔知可以係邊度學花樣滑冰🥲 因此想問各位知唔知邊度可以去學呢項運動? 🙇🏻‍♀️🙇🏻‍♀️

閱讀更多

九龍城女學校

#NSS學業 [九龍城女學校] 我地學校有位英文老師好撚痴線 相信係學校唔會有人唔識佢 除左低form可能未俾佢教過 今年第一年俾佢教 簡直係自我中心到一個位 勁鍾意曬命成日曬自己有架車 成日踩低人 自己講咩就係講咩 以為自己聖母瑪利亞 自己邊度邊度畢業 加拿大讀書好鬼死勁 係真係咁勁你唔會喺度做老師啦 之後呢而家Online zoom 要scan功課 佢係你有少少暗左 有陰影 要你scan到佢滿意為止 佢係變態嘅高要求 而嗰啲要求係唔關你嘅能力問題 而係佢雞蛋裏面挑骨頭 仲有好多無理野 總之佢唔開心就會發脾氣你到你就要睇佢面色做人

閱讀更多

GUEST

#NSS學校 [GUEST] 完全唔明點解上zoom 會有PE堂!個老師要求我地跟佢share screen嘅影片做仲要開鏡頭,全部一齊開鏡頭一定會卡/可能係網絡差導致成個影片佢播放緊嘅影片黑屏根本冇可能跟住做之後佢仲要鬧人,真係完全不解。

閱讀更多

GUEST

#NSS文化 [GUEST] Admin pls po ig 🙏🏽🙏🏽🙏🏽 小弟想問吓其實可唔可以尊重下基督徒?一見到基督徒就喺度屌,其實基督徒做錯啲咩?我哋信神,你哋唔信其實冇人逼你地信,可唔可以俾啲尊重唔好周圍呃人哋做耶撚?

閱讀更多

Guest

#NSS學業 [Guest] I received my exam slip….. If I don’t want to restudy F4,what can I do? My Math Chem Bio fail but I don’t

閱讀更多

LWMSS

#NSS學校 [LWMSS] 最近學校要我地填選科意向,要揀足5個elective。自己又無咁多科好有興趣,所以想了解下其他科目 想問下各位Ching師姐,中國文學同中國語文有咩分別?會唔會話呢兩科分別適合咩人讀?同埋中國文學會教咩為主? 唔該曬大家~ admin plz post🙏🏻

閱讀更多

LWMSS

#NSS學校 [LWMSS] 最近學校要我地填選科意向,要揀足5個elective。自己又無咁多科好有興趣,所以想了解下其他科目 想問下各位Ching師姐,中國文學同中國語文有咩分別?會唔會話呢兩科分別適合咩人讀?同埋中國文學會教咩為主? 唔該曬大家~ admin plz post🙏🏻

閱讀更多

Dbs

#NSS學校 [Dbs] 致那位銀髮同學: 我恨如今的你,憎恨嘴上說着愛別的學校,身體卻留在本校——題記 事情係咁嘅:今年啱啱嚟咗個插班生。佢入班group做嘅第一件事,就係send佢舊學校(Band 1)嗰份成績表出嚟。係第一嘅。淨係睇呢件事都知佢唔正常㗎喇。不過D同學都冇排斥佢,都有幾個friend 同佢食晏。 幾個月後,佢同幾個friend 喺冇得到全班同學同意下,用班費買左幾條魚返嚟。要百零蚊左右。叫佢攞返張單出嚟,又冇喎。我哋點知佢哋有冇私吞啲錢呢?之後佢帶咗個魚缸返嚟,不過係冇泵嘅,根本養唔到魚。最後要班主任出面,放D魚喺bio lab。俾人用咗班費嘅同學,從來都未見過啲魚。 新年假嗰陣時,佢無啦啦染咗個頭做銀色。簡直係視校規為無物。我哋都冇介意呢件事,只係覺得佢好唔尊重學校。 尋日,佢喺IG出咗個post,抨擊我地「師資汗顏」,「學習之風泛泛」。又形容學校為「附骨之疽」「不是學習的地方」「不以讀書為正業」。嗰篇文激嬲咗好多同學,全班同佢最friend嘅人都忍受唔到佢,出咗個story反駁佢。 最後,我希望你唔好寫住學校個名喺bio,發表你啲低能嘅言論。冇人逼你留喺我地學校,希望你可以盡快脫離「附骨之疽」,離開呢個「不是學習的地方」。 Thanks admin 🙏🙏🙏

閱讀更多

某band2中學

#NSS學業 [某band2中學] 我而家中四,仲有兩年就考dse 但我啲成績真係超一般🥲 尤其英文,考試只係啱啱好合格左右, Speaking基本上次次都唔合格。 有諗過去補習,但係屋企又冇咁多錢俾我補習😭 自學嘅話效率又唔高…… 真係冇信心第時dse可以考到level 4🥲 仲有公民科,啲論述題真係好難寫,成日寫成大段都唔中point,解釋同例子嗰啲又唔夠或者離題😵 好擔心第時入唔到大學🤦🏻‍♀️

閱讀更多