—類投稿

GUEST

#NSS其他 [GUEST ] 大家好!我今年F5,一直以來,我都不明,我班同學都拒絕用Signal進行聯繫,但他們又有在Signal 開account 。 幾個月前,WhatsApp 要求我接受最新的私隱條款,包括與Facebook 交換資訊。我無去accept ,結果我的WhatsApp account 每隔幾天就故障,嚴重影響我與同學的聯繫。 之後我向同學指出了問題,但他們依能正常使用WhatsApp ,因為他們接受了條款,於是沒有理會我。 大半年過去了,我依然受這個問題困擾,但同學照樣不理我的問題,令我接收班中的資訊慢了三四倍。希望大家可以俾意見我去解決這個問題,但前提是不接受新條款。

閱讀更多

Guest

#NSS學業 [Guest] 分享一篇 因為見到一啲類似 #nss220221a 嘅學業post,我覺得我嘅經歷有可能會啟發到有相關煩腦嘅同學,所以決定嚟投稿 我今年f2, 小學嗰陣年年成績都好好,間小學係一間極普通嘅小學,咁我之後叩門就入咗間band1A中學啦。小學嗰陣阿媽好注重我啲成績,雖然佢都有分寸,唔算係怪獸家長,我話唔想補習佢就冇叫我去補,不過佢平時考試測驗同我日溫夜溫,喺當時仲係小學生嘅我眼中,已經算係一種束縛 (雖然當時唔多覺) 上到中學,阿媽完全放手比我自己溫書,我一直都冇試過可以咁自由,但係我又唔肯比自己低分,於是ut前一日先開始溫書,自然就成個ut半炒咗啦,比較多嘢背嘅全部背唔切,少嘢背嘅同主科就仲過得去。當時嘅我見到張成績表科科都唔掂,身邊又咁多學霸,就下定決心考試要認真讀,結果考試有幾科都係炒得好嚴重,我因為咁頹過一排,未至於抑鬱,不過處於一個自我放棄嘅狀態,上堂發白日夢,功課亂做,quiz又唔溫 直到我睇youtube睇到條science片,標題好吸引於是睇咗,睇完又有好多疑問,於是上網揾答案,揾完一個答案又有另一個相關嘅疑問,如是者我花咗兩個幾鐘研究呢啲science問題,嗰晚我諗咗好耐,發現自己對science好有好奇心,又好似有啲興趣,就覺得自己終於搵到方向,唔可以再頹落去 我之後係咪變得好勤力?唔係。我始終好鍾意玩,不過同時我考試ut一定會認真溫,背後原因就應該係因為我想讀好我鍾意嘅science 總結: 我呢個經歷都唔算特別,不過我想講嘅係大家要知道自己嘅方向,有啲人覺得初中要玩,有啲人覺得初中已經要all in,大家都有自己嘅選擇,重點係要有明確嘅方向。一般嚟講,如果你唔係要做學霸/自我放棄,初中應該要玩吓,而有考試測驗嘅時候就要認真溫書 (純個人意見,各人諗法唔同) 以上就係我嘅分享喇,希望幫到大家啦 #f1唔使咁大壓力 #f2嘅我讀得幾開心 admin pls post ig thank you!!!

閱讀更多

GUEST

#NSS個人 [GUEST] 唔該admin🙏🏻辛苦晒🙏🏻 長文慎入,主旨係最後三句。 大家好,我同#NSS220221B嘅樓主情況有啲相似,不過主角係我阿爺。小妹都係嚟緊15歲。因為一d原因,我而家同阿爺住。f3比較多科目,比較忙,唔會好似之前咁成日陪到佢,可能我阿爺就孤獨d? 我阿嫲係我大概小2嘅時候已經因病去世,我阿爺比我嘅印象係,溫柔深情,同阿嫲好sweet,但係原來唔係。有一個大陸阿姨睇落去幾後生,大概50?睇落去細過我阿爺。佢哋之前每日光明正大打電話,我接受唔到。大約一年前,第一次facetime見,問我阿爺佢係乜水,佢答我好朋友,ok冇問題。有異性朋友好正常,但係事情慢慢變得唔正常。第一,我阿爺pin咗佢。第二,我一個星期前無意中發現我阿爺每日都入錢比佢,由一開始2019年4月嘅2XXX到而家2022年2月高達一萬幾。我整個腦都係問號。第三,我開咗佢微信,發現嗰個老阿姨曾經send咗一段自慰片比我阿爺,我阿爺喺微信嗰度save咗。我整個腦d問號變咗大問號。我覺得我阿爺應該因為知我唔鍾意嗰個老阿姨,所以del conversation,不過佢個孫我咁聰明(x,就算平時唔用微信,都一定會搵到蛛絲馬跡。第四,我阿爺wallpaper,係佢同我阿嫲嘅合照,不過佢cut咗我阿嫲,x你我接受唔到(sor)。第五,我喺佢相簿嗰度發現,佢哋2016年一齊去咗旅行,仲有我阿爺其他嘅frd。我阿爺唯一一張selfie係同佢一齊影。我阿爺相簿係冇佢同我阿嫲嘅相架!x佢!第六,同#NSS220221B嘅情況一樣,佢哋講嘢都會注意我有冇見到佢部電話,我喺佢隔離佢都會刻意打斜部電話,好似唔想俾我見到。全部人都知道有老阿姨嘅存在!冇人出聲! 由細到大我阿妹同表弟表妹都唔黐佢地,作為大孫女,我想補埋佢哋嗰份,所以我由細到大我都黐實我阿爺阿嫲。當然,佢哋兩個就梗係特別錫多d。不過果d已經係過去。而家嘅阿嫲離開咗,阿爺有第二個。我唔再收埋所有野係心入面,我嘗試同身邊嘅朋友傾,佢哋亦都俾咗勇氣我去post。我唔再傷心,而係嬲,而家佢哋一喺我面前打電話,我就會反抗。對唔住,可能睇緊呢篇嘢嘅你地接受到,覺得我overreact但我絕對接受唔到。我只想喺移民之前做返d野。雖然應該改變唔到,但係起碼我試過。 好多謝每一個睇到呢度嘅人,雖然我選擇未必係正確,不過我希望可以鼓勵到同我有差唔多經歷嘅人,亦都希望有同我差唔多經歷嘅你地唔會因為呢啲事冇晒動力,做傻事⋯⋯希望冇經歷過嘅大家唔會落井下石。 如果可以,我都想聽吓各位嘅意見,同埋遇到呢啲事會點樣處理。

閱讀更多

guest

#NSS個人 [guest] 小妹我唔知近排發生咩事,覺得我所擁有嘅一切都唔係理所當然,人生肯定唔會樣樣嘢都順我意。 我12讀year7,19年移民咗嚟澳洲,屋企小康家庭,細細個已經體驗過好多嘢,係香港住九龍塘讀國際學校。成績全級都有頭十,運動都ok,田徑、單車、游水、攀岩…,鋼琴、古箏、芭蕾。有個錫我嘅姐姐同埋理解我嘅父母。身體健全 睇到呢度你地一定覺得我好幸福,我都覺。我成日諗我上一世究竟做過啲咩好事,但係如第一句所講,人生一定唔係樣樣順我意,所以我好驚將來會發生咩事同我依家所擁有嘅嘢交換。 老實講一句,學咁多嘢係一定會攰,但係都可能我樂觀積極嘅原因,所以克服咗好多困難。

閱讀更多

GUEST

#NSS學業 [GUEST] 我是東涌某一中學校的中六學生。 剛才在班群收到下圖的訊息,近日疫情嚴峻,東涌更是重災區。學校在可網考的條件下(中三今早已成功完成網考的程序也在先前實體課教導了中六對網考的操作),仍堅持實體考試甚至建議學生以付費檢測的方式來應付回校考試,這豈不是加重前線醫護的負擔及令更有需要的人無法得到檢測機會? 再者,學校儘管有分流和防疫措施但依然會讓學生聚集,絕大部分同學居住在東涌,這不就是為我們的社區帶來更多播毒的風險嗎? 圖Link: https://ibb.co/LZHWfn3

閱讀更多

GUEST

#NSS愛情 [GUEST] 去咗外國讀書半年, 因為以前香港讀男校, 到宜家都唔係好識同女仔溝通, 但我好想識女朋友, 咁啱其實我返嗰間教會有個女仔我有好感, 所以有啲問題請教各位師兄姊! 1. 點同女仔有多啲接觸 2. 有好感到表白應該要知對方啲咩 3. 幾時表白 4. 喺教會搵女會唔會好衰仔

閱讀更多

GUEST

#NSS個人 [GUEST] Po ig plz thanksss adminsss~ 我鍾意咗我個best friend 講返背景先,小弟18,鍾意男仔,有識好多男仔,但係由細到大都冇咩好close嘅男仔frd,反而close嘅女仔frd超多,如果我係異性戀嘅應該一早出咗pool。 事源我識咗一個女仔(下稱A),幾靚女 身材都ok 優等生feel的女仔一個,啱啱開始識A係因為同班同埋我之前個best frd同佢幾熟😂,我同A嘅關係發展得十分迅速,幾個月之後已經係無話不談、言無不盡,因為傾好多計,學業上大家都互相幫忙,我同A變得好熟,所以我都同佢講咗我係gay呢個事實, and she’s the one and only one who knows I’m gay.

閱讀更多

Shdc

#NSS社會 [Shdc] 利申 小妹今年f3 眾所周知F3係揀x la 咁所以呢中3呢一年我覺得係同中6都咁重要啦!咁頭先呢政府直播就宣佈咗三四月提早放暑假啦!咁我係覺得係好唔合理啦! 首先呢病毒係唔識聽人話,咁所以其實我覺得三四月放假係冇特別幫助。相反提早放咗假唔係應該會多咗人出街咩?咁除非政府諗住停課嘅啫!咁但係之前政府有表明話暫時唔會咁做,咁所以我覺得係冇用囉! 然後呢其實而家一直都上緊zoom 時啦,都已經唔係話 Face to face classes ,咁所以提早放假有咩意義呢? 跟住就係其實有冇諗過對學生影響好大!無論係中學生定小學生都好啦,其實咁樣中間突然之間停咗50-60日 ,但係未完畢呢一個學期嘅學習 ,其實影響好大囉!況且放暑假嘅初衷就係比學生同老師可以休息一陣,去迎接新一個年度。咁但係而家又唔係完咗喎,咁樣其實就完全失去左嗰一個初衷囉! 最後就係F3嘅成績都好重要啦。 今年嘅成績係影響到揀科,之後嗰三年,大學讀乜㗎嘛!咁正常來講呢就差唔多四月就會收到張選科表,跟住就諗吓填咩啦!咁樣停咗嘅話咁其實有冇諗過學生係好辛苦㗎呢!中間一兩個月嘅時間其實係等於空左咁樣! 同埋我屌你老母!你唔係諗住3 4月放暑假5 6 7 8

閱讀更多

GUEST

#NSS學業 [GUEST] 本來係22年dse,但上年考得差,加上老師覺得我未準備好,所以今年留多年f5。以我過去3年嘅高form經驗可以話比大家聽,早畢業,早逃離呢個疫情危機,唔使比林鄭玩殘,唔可以睇下今年dse考生,林鄭話要停課,但f6可以照面授,話要提早放暑假又影響唔到。所以大家真係唔好留班

閱讀更多

Guest

#NSS個人 [Guest] 唔知大家有冇呢個煩惱(女仔) 小妹嚟M嘅頭三日係非常多血嘅 所以一定會著安心褲/棉條/大容量M巾 但係之後嗰幾日好奇怪 會可能成日12個鐘都冇血 咁愚蠢嘅我就放鬆咗警戒換咗護墊 結果無啦啦會爆血 就又要洗底褲 最麻煩嘅就係要一直yap住 但係根本冇血🤦🏻‍♂️

閱讀更多