—類投稿

Guest

#NSS個人 [Guest] 我好唔捨得依間屋(sor我用拼音所以有啲書面語) 小妹今年f2,屋企一直都有投資物業。有一間細屋,即係我依家住緊那裡。屋企人早幾日話政府打壓緊樓價,要賣左我地住緊嗰度。搬去佢哋一間租客退左嘅屋 ,那裡比我現在間屋大幾倍。明明我間房會比現在大,寵物終於有位跑,屋企裡都會有做運動的空間,但是我開心唔到。 好驚因為嗰度係豪宅區,全部鄰居都有司機,泳池,但係我連車都沒,會比隔離屋的人(尤其小朋友)歧視。 另外,我係依間屋住了多過十年,有好多回憶,一諗起我細個玩啲畫面,新主人會重新裝修,就喊到爆。但我亦都知道我嘅意見係唔會影響到父母的決定。 各位點先可以唔再留戀依間屋啊😩 Sor for 1999

閱讀更多

GUEST

#NSS學業 [GUEST] 點解只可以讀英文? 我由細到大啲英文成績都唔錯,但係其實冇話好鍾意英文,甚至覺得讀英文根本唔係我想要學嘅嘢,見住身邊有啲同學「對英文冇興趣→冇動力去讀→成績差就更加唔想讀」係咁惡性循環覺得有啲可惜,如果佢哋係讀緊自己鍾意嘅語言情況會唔會變好?始終動力勝於一切。 我都有自學日文兩年,礙於我唔可以放晒時間落去讀日文度,進度緩慢之餘程度仲係唔上唔落,但我真係比英文有興趣10倍囉,我都好想擺多啲時間落讀日文度,如果其他英文唔好嘅同學都可以以鍾意嘅語言作為正統科目,佢哋會唔會可以利用個人優勢呢? 我明~英文係香港法定語言呀嘛,而且識英文出嚟競爭力都會強啲,但係香港咁多人學日文韓文都差唔多變香港人第三語言喇掛,我覺得可以將英文當作minor,將自選語言(不外乎最popular嗰幾種,你唔會走去讀威爾斯文掛)當作major咁讀,諗唔到讀咩嘅都可以揀返英文做major,咁樣讀自己鍾意嘅嘢,學習氣氛同效率都會大大提升,同學之間唔會有無謂嘅競爭,dse唔會因為英文唔過3而入唔到大學,但係又唔會話完全唔識英文,將來出嚟做嘢可以去使用你學嗰種語言嘅國家,例如學德文你就擁有去德國發展嘅選擇,仲可以增添香港multicultural嘅氣息。 以上僅為FF😂I don’t care about its feasibility, I just concern if it’s better for students to learn a language which

閱讀更多

GUEST

[GUEST] 小弟就讀F5,預計四月至七月可能會去外國留學。近日我家人還未決定幾時飛,因為現時東歐準備開戰。他們怕航班受戰事影響。 想問下各位,你們認為幾時飛最好?

閱讀更多

應屆dse考生

#NSS學業 [應屆dse考生] 大家撐住呀!!!! 屋企人中咗招,等得正苦嚟都好返晒,所以就喺家居隔離算,但係生活模式可以話改變咗好多,除咗食飯沖涼瞓覺其他時間都要帶口罩,吸少咗氧氣,加上本人住新界近排凍到癲🥶自然個腦都慢啲,同埋食飯要分開食就少咗同屋企人傾計😢一日到黑都係自己一個過,而且仲要擔心唔好受感染,雖然話同感冒差唔多,但係中咗又頭痛又喉嚨痛又乜又物真係會好影響溫書,原本考dse已經大壓力,依家仲飛來橫禍,真係頂唔順呀😭 不過都同同路人講聲加油!!不論你身處咩情況都好,都要記得博盡無悔,辛苦埋嚟緊呢兩個月到,就可以見證你咁努力得來嘅成果,撐住!冇咩事我返去溫書先喇~

閱讀更多

guest

#NSS社會 [guest] 呢個暑假有啲冬。大家都知政府宣布3月4月放暑假,話用學校來檢測,打針喔。我對呢個政策無話可說😶。其實本身話清零行動我已經嬲到爆,因為個一兩個確診就檢測成棟樓,影響哂日常生活。冇得見frd同男朋友,小妹先得F1,我唔想成個童年都俾疫情奪走。我到依家都唔明點解唔可以好似外國咁同疫情共存,外國仲多病例都繼續正常生活,連我表弟係英國讀書都無停課。加上我係國際學校通常八月中就開學,依家俾政府搞亂哂啲嘢。分分鐘今年放完「暑假」要到十二月先再有假。 依家日日係屋企仲引申出好多問題,相信唔係得我有。日日係屋企上堂對著個mon已經超辛苦(知道有人比我更辛苦,對所有因為疫情而變得辛苦的人獻上祝福和鼓勵💪🏻💪🏻)無得出街困獸鬥搞到屋企人成日鬧交,令到自己好似開始有啲抑鬱。希望政府唔好再做出三四月放暑假咁嘅決定,快啲令香港同香港人變番正常🥲🙏🏻在此希望大家面對的困難都能有解決的方法,獻上鼓勵💪🏻大家一齊加油❤️❤️(sorry for 1999 and thanks admin❤️🙏🏻)

閱讀更多

guest

#NSS家庭 [guest] (長文)小妹今年f2,有個兩歲嘅阿妹。係咁嘅,我阿媽性格同情緒好似有啲問題。 第一,佢成日將啲嘢扭曲到係人哋蝦佢,之後周圍同人講。例如 佢自己唔入房,喺梳化坐到腰痛,之後鬧我唔肯出房,唔肯讓間房俾佢哋。我話 你想入房可以自己出聲同我講。佢話 費時你又話我麻煩啦(我冇印象自己有咁講過,有可能又係佢扭曲出嚟)你唔識自己主動問㗎咩,咁你係咪冇叫我煮飯,我就唔洗煮? 但係小妹屋企細,得360呎(住公屋,單位錯咗嘅唔好意思)阿妹啲玩具又多(阿媽唔捨得丟)要成日出房入房好麻煩,zoom嗰陣攞住部機(部機幾大部)出出入入仲麻煩。所以我無啦啦行出嚟問佢要唔要入房都幾麻煩。 (send訊息叫佢入房冇用,佢唔睇。有時阿妹瞓咗唔可以喺間房嗌出嚟問佢入唔入房,會嘈醒佢) 佢又成日將 自己唔肯做 扭曲成 人哋唔俾 所以佢先唔做,之後就會鬧我。 第二,情緒極暴躁。我同老豆日日俾佢鬧幾十次,十分之九都係求其搵嘢嚟鬧。例如我之前出街嗰陣話 自己唔洗著外套,之後佢叫我著,我聽咗佢鬧一陣之後 我就去著返外套,佢又叫我唔好著,我跪低求佢 佢都隔硬除我件外套,落到樓下,佢又鬧我點解唔聽佢講唔著外套,我話 係你叫我唔好著。佢話 我叫你去死你又唔去? 嗰下都幾無奈,但係又駁佢唔到。同埋佢對我阿妹係極粗魯極暴躁,成日鬧(偏偏我阿妹又唔係幾聽話)打嘅次數都頗多,一日打四五次咁(打腳,嬲得滯會打面打頭)有時都會打我,不過因為我都大個,佢驚我離家出走/自殺,所以打得比較少。佢成日鬧人成日大叫成日發癲,呢啲舉動其實會嚇親我(因為佢係 無啦啦 發癲),我隔唔時俾佢嚇一嚇,幾崩潰。 第三,(呢個唔關情緒事,不過都滋擾到我)佢啲鼻鼾聲極大,耳塞都冇乜用,我同佢同一間房,再加上我本身就成日失眠,更加唔洗瞓。但係我語氣平靜咁同佢講呢個問題嘅時候,佢唔會改,會話我咁講搞到佢唔敢瞓,之後又鬧我。 我身邊冇人幫到我,我阿爸唔會因為我而鬧阿媽,有時會笑我抵死,因為細個佢哋鬧交嗰陣我都係偏向撐我阿媽(我阿爸咩都唔做淨係打機,脾氣又差,佢月賺2萬但係淨係俾4000我哋3個,打開門食煙

閱讀更多

GUEST

#NSS家庭 [GUEST] [大量粗口慎入] 小妹今年06,一直以為自己生於呢個幸福嘅家庭係必然,直到有日發生咗件咁嘅事。 有一次,我借阿爸部手機睇相,結果無意中見到個人send咗D好曖昧嘅嘢比佢。雖然偷睇人D對話係唔啱,但好奇心害死貓,我都係撳咗入去睇。 至於內容真係令我「大開眼界」,估唔到佢哋D對話已經好多,多到連幾時開始都唔知。最恐怖嘅係,我見到嗰個八婆send咗張鹹相比佢,仲有一D事後嘅相,喺嗰一刻,我個心涼曬。件事仲要發生喺疫情,真係痴撚線,嗰陣佢仲要病咗,好彩冇傳染比我哋咋頂,我阿媽好悉心咁照顧佢,而佢一D悔意都冇。 我有試過比佢話我做咩睇佢D嘢,話我同個垃圾政府冇分別(垃圾係我加嘅)係,睇人手機的確唔啱,但如果我唔睇,你仲諗住瞞住我哋幾耐?仲話嗰個八婆有精神病所以唔敢block佢。大佬啊,你咁care人感受,你有冇care過我哋感受? 我阿媽有試過搵身邊嘅人幫手勸佢,但佢都係重蹈覆轍。 話咁快件事已經一年喇,到而家仲未完㗎。最近我都有偷偷哋睇,因為我真係對佢失去曬信心同信任。佢哋而家仲有保持聯繫,有時仲件條死賤精喺度鬧我、我阿媽、同佢阿媽(即係我嬤嬤)我唔明點解佢係都鍾意呢D人渣垃圾。 啱啱再睇,個八婆又諗住約佢出街,但係我都係盡量阻止佢(當然係好婉轉嗰隻)仲要佢買化妝品比佢。 我阿媽喺我心中係一個完美嘅女人,而嗰個八婆冇一樣嘢比的上我阿媽。我阿媽唔會郁D就發火、EQ好高、煮嘢好食溫柔體貼樣樣齊,仲要係一個老師,我唔明點解佢咁優秀都可以比個八婆搶撚咗。 好多謝睇到呢度嘅你哋,希望你哋可以比D建議我可以點阻止件事繼續發生,同埋點樣監控到佢嘅位置而唔好比佢發現(因為真係比佢呃咗太多次,次次都搵藉口去見個八婆)thx🙇🏻‍♀️ sor for 1999

閱讀更多

Guest

#NSS學校 [Guest] 我今年grade7(國際學校),呢個係我第一年入國際學校(之前係傳統學校),我初初對國際學校還有美好嘅幻想。 小女嘅英文就唔係咁好,諗住入國際學校英文可以進步多啲。但係當我入咗之後我發現我嘅英文唔好,導致我唔可以同到啲同學好流暢 地傾偈。好自然地呢我就冇朋友啦。 咁我入咗國際學校應該差唔多有半年左右,我發現嗰啲英文對我來講真係比較難。當我開始明白老師講咩嘅時候,老師已經教完嗰個topic啦。我已經成日喺屋企都嘗試自修去溫習,但係一直感覺好似爭啲乜嘢咁樣。 而家讀咗半年,我突然間有個諗法係我要想入返去傳統學校,因為啲同學又講廣東話,咁我可以識多d同學。咁國際學校主要係俾你去自己諗,唔似傳統學校咁死板。不過傳統學校啲學生講中文,又可以識多啲同學。 唔知大家有冇咁嘅經歷呢?

閱讀更多

防疫撚都好過你哋依班自私撚

#NSS社會 [防疫撚都好過你哋依班自私撚] 依家啲人郁啲就話其他人防疫撚,咁驚就唔好呼吸等等 唔知你有冇諗過其實確診案例增加受苦嘅唔係你,而係班醫護,老人家同細路同普通家庭 首先 香港醫療人手不足依樣嘢唔使講 大家都知噶啦 尤其是係依家依個情況,你有睇新聞都知個個醫護做到成只狗咁,醫療不嬲都超負荷,正苦淨係識日日喺度鳩噏,完全幫唔到手 你話唔防疫就唔防疫,你係開心咗,班醫護更加想死咯 你係淨係顧自己唔理醫護嘅,咁萬一你中咗重症請你留喺屋企等死,唔好麻煩到香港醫護 第二,老人家同BB 老人家本身就有好多隱性病,長期病痛,身體差又唔打得針 BB就本身抵抗力差 係啊,後生仔中咗係會可能好似感冒咁噶, 你有冇諗過啲其他人? 佢哋中咗好難醫,亦都好容易引發其他疾病 而且都冇資源可以醫(冇床位,俾人掉出街 ),咁佢哋就要為你嘅自私埋單 ? 仲有好多屋企都係得一個經濟支柱 ,加上疫情搞到失業率升,本身已經難搵工  ,一個中咗真係全家手停口停 ,你唔使翻工梗係喺度講風涼說話啦 咁嗰啲手停口停嘅家庭點算 ?

閱讀更多

Guest=]

#NSS愛情 [Guest=] ] 大家好!我係#NSS211109D樓主,我又又嚟投稿laaa><我希望可以分享下同A嘅故事令大家笑下(?) 長文慎入😵 是咁的,我同A 喺上星期過左第一次情人節。A媽喺 12號嘅時候打比我媽咪,同佢講14 號果晚想一齊食飯。想當然,我親愛的媽咪答應咗。 情人節當天,上完堂大約兩點,忽然聽到門鐘響起。「叮噹」一打開門,原來係A同佢細佬。我好震驚,冇諗過佢地會咁早上嚟,最重要係我仲着住睡衣同未執屋🤦‍♀️A同我講A媽叫佢地上嚟同狗玩住先。放左佢地入嚟之後,A細佬同我細佬兩個一齊撩狗玩,而我同A就咁坐埋一邊。我地其實仲未公開關係所以都唔敢有太大動作,亦唔敢講咁多野。 我實在忍受唔到呢種尷尬嘅氛圍,就決定落樓下行下。A 表示要同我一齊行,稱自己想活動下筋骨。當然,我地最終兩個拋棄細佬們出發。點講都係情人節,我同佢講咗句情人節快樂,A都答返我一句 Happy Valentines Day 。當刻我為自己有帶口罩感到慶幸,我諗我嘅嘴角已經翹到上太陽。 大約一個鐘左右,我同A 返返屋企,又再次繼續沉默。冇幾耐,另一家人上咗嚟。佢地留咗一陣,就準備去買野食,所以將佢地仔女(一個五歲一個六歲)放着喺屋企先。陪小朋友玩真係好赲,我被迫一路玩飛行棋,一路諗點樣輸比佢地… 但當然,無論如何都一定要掛上笑容,話哂唔可以掃佢地興 ga 嘛~ 總之呢,陪小朋友玩左一陣,我同A都已經精疲力盡。我地將佢地交俾細佬們然後就入房休息。當然冇可能淨係休息咁簡單,我地喺房裏面温習。(唔係你以為係咩:)果然温習使人愉快~溫呀温,三家嘅父母都上哂嚟我地都仲繼續房温緊書。 咁主人房就喺我房隔離,隔音唔係非常好。我忽然聽到A媽把聲:「個死仔包最近好似同緊你個女拍拖wor。」哦~原來係班貴婦傾緊計。mmm… 咪住,佢講咩話?佢點知ga!我即刻以眼神質問A,不過佢好似都唔知點解。唉算啦,我繼續同A偷聽佢地嘅對話內容。「你點知 ga?我真係完全冇發現!」只聽見我媽咪非常好奇地問A媽。「係咁嘅,我個仔佢之前同你個女傾完計冇熄機,聊天紀錄比人睇哂咁,所以咪知囉。」「我成日都覺得佢地好鬼襯,點知真係一齊左,真係可喜可賀!」此時嘅我同A都已經面紅耳赤…

閱讀更多