guest
#NSS其他 [guest] [covid中招] 見到有人分享中招嘅經歷 跟住就又想分享我自己的經歷 希望大家小心啲!身體健康🥳 ——- 小妹依家中二,前排中左 *上年7,8月爸媽推左我去打兩針BioNTech *我有2個細佬,以免混亂 大細佬-A 細細佬-B 7/2 A test完陽性,其他屋企人包括我全部陰性,亦都只有A有病徵(發燒) 咁之後我阿媽都叫佢全日喺佢房除咗toilet 然後好似9/2定係唔知10號,B發燒 但因為佢只是K3 test唔到,但都認定他中了 然後我同我阿媽11/2晚開始有少少喉嚨痛 然後test左,是陽性(當時A已經病徵少左) 然後11/2瞓瞓下,12/2早上6點幾熱到醒左 然後探左耳38.1,右耳38.7(攝氏)🥲 第二朝無咁熱(大概38.2/3左右) 跟著食完一兩次藥之後冇燒但係就開始超喉嚨痛