#NSS社會 [SMCESPS] Hello! 小妹今日第一次投槁,想講下工人姐姐中左Covid嘅經歷,順便同大家講一講如果屋企人中左要搵邊個😌(長文) 我地成屋有五個人加埋工人姐姐,我地宜家差唔多過左超過14日左右(我都唔係好記得)一開始我啊媽叫工人姐姐有咩唔舒服要出聲,然後佢就話佢喉嚨痛,我哋就幫佢做快速檢測,一過左3 min左右,即刻兩條線😨 真係嚇死,我哋即刻叫佢入去間房到隔離(btw間房係我嘅🥲)跟住我哋幫佢check個個快檢張說明書有個phone number就話如果陽性就可以打呢個電話,咁我哋咪打lor,打電話個陣時100~300左右,佢話佢會派人嚟做深喉唾液,結果!佢同我夜晚1000先到!!把火都嚟埋🙉勁嬲囉😌做完之後我哋就再攞快檢同工人姐姐check下,理所當然都係兩係線la… 之後我哋就係咁打電話比個d政府機構,冇一個幫到手😑全部都叫我哋“你等下啦我都幫唔到你㗎😌”咩叫我都幫唔到你啊🤦🏻♀️🤦🏻♀️你條熱線廢㗎!! 最惡頂嘅就係幫煩膠親戚(P.S我地屋企係住村屋,然後我哋係好似五合院咁樣住嘅)我班煩膠親戚有兩個係喺醫管局到做(唔係高層😌)佢哋一聽到工人姐姐中左,即刻同佢哋個老細講,跟住佢哋個老細就話如果你哋唔返工就會扣假,可想然之佢哋開始鬧我哋😑 “點解要比姐姐出去啊!姐姐宜家奶咗嘢!我點算啊!我老細話我假啊!點搞啊宜家!屌你老尾!揼佢去醫院la PK”我心諗關我屁事😌雖然我同我家姐有鬧返佢轉頭,但係睇在佢喺我舅父就唔屌9佢la🤡 之後我啊媽真係聽佢講,抌咗姐姐去醫院,去左醫院之後仲衰,我哋諗住可以比佢住院,但係佢爭啲抌返工人姐姐返嚟,佢話唔收,真係CLS,醫院有得唔收病人㗎🤡 仲之之後就畀咗張櫈佢坐等做檢測,我哋過左2h打比佢都未做,飯就有食🤡個日夜晚好大風&超凍,所以我哋決定等佢做完就接佢返嚟,結果第二日嘅朝頭早700先做完先接佢返嚟….. 去到宜家,我哋幫佢就左兩次快檢,變咗一條線🤡+一次政府流動檢測站,陰性🤡笑死等政府等到好返 重點嚟啦,前幾日政府出左隔離令,要接工人姐姐走🙃 而我哋就要居家隔離……..會唔會遲左d?但係到宜家都係冇人比手帶我哋,都冇接走工人姐姐…… 救命🙃 如果屋企人中左可以打以下電話號碼: (最少打十次以上🤗🤗) 1833019 21251111 21251122 1836115 不過有陣時係打唔通嘅🙃但係都可以試下,可能會幫到你🤗🤗
#NSS個人 [Guest] 愛麗絲夢遊仙境症(Alice in Wonderland Syndrome,簡稱AIWS),又稱“視微症”,屬於一種罕見眼疾,是神經學上的一種高度迷惑性現象,以致影響到人類的視覺感知。 其症候表現為:長時間觀察一種事物,會突然像愛麗絲漫遊仙境一樣,周遭的事情忽然變大,或者忽然變小。 病人有時候眼前會出現馬賽克的視覺效果,有的患者則會出現時空扭曲感。 我係呢個病嘅患者 呢個病通常係細路仔比較常見 我就發燒嘅時候會病發特別嚴重 病發嘅時候時間好似快咗三四倍咁 會不停出冷汗 空間感扭曲 睇到啲嘢怱大忽細 呢個病係全球十大罕見病之人 我真係好想知道香港有冇人同我一樣有呢個病 我哋可以傾吓計😢 圖Link: https://ibb.co/FBKPGQM
#NSS個人 [GUEST] 小妹最近真係好想去外國讀書 想知道咩方法可以說服到我屋企人… 小妹f2 其實我想去外國讀書已經唔係第一日嘅事 我亦都有同學屋企人講過 佢哋不斷話你自己一個人去我哋唔會陪你 你要自己一個人住學校宿舍 咩都要你自己搞掂 佢哋嗰陣時吹到勁大話去到冇人會理我冇人會幫我咁嚇我 嗰陣時我真係驚咁所以就打消左去外國嘅念頭 但我呢排又突然想去返 因為真係唔想留喺香港 但佢哋依舊係咁嚇我 我同佢哋講冇問題我搞得掂 我真係好想去英國 佢哋就話「去你個頭 留喺香港啦」我真係唔知可以點樣說服佢哋 屋企肯定夠錢 佢哋曾經話英國冇人理我跟住我真係淆底 佢哋以前成日話「你咪自己去囉 我哋唔會理你 你鍾意點咪點」而家我真係OK佢哋又唔肯 我喺香港真係唔開心
#NSS其他 [GUEST] 有一日係某個WhatsApp group見到個小學雞🙂 竟然可以將”what the fuck”寫成”what the duck” 出於好意想救一救呢位小朋友,點知就係咁俾人講垃圾😂 仲打埋啲睇唔明嘅支那野🤡 最柒係佢show自己成績有幾好,show埋自己讀x僑小學又做升支那旗隊⋯⋯ 我想講成績有幾好有乜用,人品唔得出到嚟咪又係一條死路⋯⋯ 作為一個係外國讀書嘅香港人 我依家真係對香港下一代冇晒希望 好感恩自已早出世幾年⋯ (可能會post佢自己send嘅成績表,如果admin們覺得涉及個人資料咁就唔使post都得🙏🏻) 圖Link: https://ibb.co/mD5NwVC https://ibb.co/GTpRjvM https://ibb.co/3Fr0qxQ https://ibb.co/QFL3HVN https://ibb.co/bbG6DFP https://ibb.co/cJnpmxz
#NSS個人 [guest] 多謝admin出post,是咁的,小妹F2,2歲開始有濕疹,唔算嚴重,但係一病發就好辛苦,亦都搞到我份人好自卑,識唔到好多朋友,老實講我自己都唔知點樣捱到宜家。 最近就因為疫情要喺屋企上網課,頭嗰幾日都冇咩事,之後嗰幾日無啦啦嚟料,成塊面同頸又紅又乾,勁痕,唔知係咪因為冇出街,少咗郁同曬太陽,令到啲抵抗力差咗?我係咁R塊面同頸,搞到甩晒皮流晒血(如果你喺度食緊嘢,同你講聲sorry),阿媽叫我忍手,但係真係好痕,忍唔到。到夜晚沖完涼,臨瞓之前搽咗啲cream,但係似乎冇咩作用,仲好似越嚟越痕,瞓唔到覺。 呢個情況持續咗幾日,終於好咗啲,我仲好開心,點知原來係玩9我,過冇耐又嚟料,仲要嚴重咗。就係咁樣,我宜家日日都比個病玩,恐怖到連簡單嘅食嘢、瞓覺都做唔到,一郁就痛,一瞓就痕,日日都過住好似比火燒、比蟻躝嘅生活,生不如死咁,已經用盡所有方法,戒口、飲去濕茶、浸鹽水…仲有好多唔講晒出嚟,但係通通都冇用,我真係就嚟精神崩潰。 有一次仲要聽到阿媽喺度自責,話「點解生到我咁樣」、「阿媽對你唔住」嗰啲…我嗰下勁心痛,匿埋喺間房到喊咗好耐,覺得自己好冇用。其實我究竟做錯咗啲咩,我淨係想做返個正常人,過正常人嘅生活姐,我真係好驚有一日會頂唔順,走去做傻事… 唔好以為濕疹痕兩嘢咁簡單,嚴重起上嚟真係可以將你嘅身心玩殘… 如果大家有方法可以舒緩或治療濕疹嘅話,可以comment話比我知,麻煩大家了🙏❤️最後祝大家身體健康、遠離病毒❤️
#NSS個人 [guest] 多謝admin出post,是咁的,小妹F2,2歲開始有濕疹,唔算嚴重,但係一病發就好辛苦,亦都搞到我份人好自卑,識唔到好多朋友,老實講我自己都唔知點樣捱到宜家。 最近就因為疫情要喺屋企上網課,頭嗰幾日都冇咩事,之後嗰幾日無啦啦嚟料,成塊面同頸又紅又乾,勁痕,唔知係咪因為冇出街,少咗郁同曬太陽,令到啲抵抗力差咗?我係咁R塊面同頸,搞到甩晒皮流晒血(如果你喺度食緊嘢,同你講聲sorry),阿媽叫我忍手,但係真係好痕,忍唔到。到夜晚沖完涼,臨瞓之前搽咗啲cream,但係似乎冇咩作用,仲好似越嚟越痕,瞓唔到覺。 呢個情況持續咗幾日,終於好咗啲,我仲好開心,點知原來係玩9我,過冇耐又嚟料,仲要嚴重咗。就係咁樣,我宜家日日都比個病玩,恐怖到連簡單嘅食嘢、瞓覺都做唔到,一郁就痛,一瞓就痕,日日都過住好似比火燒、比蟻躝嘅生活,生不如死咁,已經用盡所有方法,戒口、飲去濕茶、浸鹽水…仲有好多唔講晒出嚟,但係通通都冇用,我真係就嚟精神崩潰。 有一次仲要聽到阿媽喺度自責,話「點解生到我咁樣」、「阿媽對你唔住」嗰啲…我嗰下勁心痛,匿埋喺間房到喊咗好耐,覺得自己好冇用。其實我究竟做錯咗啲咩,我淨係想做返個正常人,過正常人嘅生活姐,我真係好驚有一日會頂唔順,走去做傻事… 唔好以為濕疹痕兩嘢咁簡單,嚴重起上嚟真係可以將你嘅身心玩殘… 如果大家有方法可以舒緩或治療濕疹嘅話,可以comment話比我知,麻煩大家了🙏❤️最後祝大家身體健康、遠離病毒❤️